Ne vem toj skoraj 30% drazji avto. Ze res da je nostranjost precej lepsa in bolsa. Toda 140 turbo konjev in menjalnik gresta v prid kii.
Prav tako kolikor vem ima kia tomtom navigacijo, ki dobiva podatke preko spleta medtem, ko je mazda kar trda glede tega.
Me pa pri kii moti ker smo nekako Slovenci drugi trg. O JBL ozvocenju ne duha ne sluha, digitalnega stevca ni na voljo, sibedah tud ni videt. In verjetno v primeru, da bi bila po narocilu bi bila drazja od mazde.
Sam sem precej v dilemi za kaj bi se na koncu odlocil.
sicem sem kodo gledal kot tele v nova vrata (koda je iz 2004), samo predvidevam da res racuna tako kot si napisal je pa res, da se tole kar hitro zravna ampak cist tocno pa res ni
bo treba mogoce enkrat v prihodnosti popravit .... tako kot cel portal
- Tema o 2020 modelu pravijo da naj bi modeli 2020 imeli vsi prilagodljivo dno v prtlaznjiku. Zelo so nejevolni ker so dali ven 150 KM masino (tisti ki so vzeli 122, bi vsi vzeli to).
- My Mazda App na telefonu je v USA precej bolj uporabna kot v EU (omogoca vzig recimo). Pa Japonskem pa se precej bolj saj omogoca precej vec (pregled podatkov recimo)
Potem pa zbirajo se napake, ki jih posiljajo uvozniku:
- pri vzratnem ogledalu vedno sveti bela led lucka "Passenger Airbag" in naj bi bila precej moteca. Zakaj ni narejeno obratno in sveti ce izkljucis airbag? Lahko kdo ki si lasti CX30 potrdi to?
- nekatere moti, da recimo mute ne ostane po tem ko ponovno vzges avto (je prejsna glasnost)
- izbira pesmi se vedno zacne na seznamu na crki A (in ne na trenutni pesmi)
- uravnavanje temperature (avtomatsko) dela precej slabo (prevroce) - to smo imeli ze napisano tukaj za mazdo 3 2019
- auto hold si ne zapomni in moras zmeraj pritiskat
- ce gres prehitro stran od vozila se ne zaklene
- nekateri pisejo da se jim prozi alarm ko zelijo odpreti prtlaznjik
Ker nikjer nisem zasledil ( tudi na YT ne)... me pa zanima princip delovanja. Bo ziher Boss kaj izvrtal. Pa ?e neki me zanima: kje delajo CX30 in M3? Mehika only?
Meni je vsecna. Plug-in hibrid je zelo zanimiva opcija (recimo ko na sihtu peljas na malco, doma samo skocis v trgovino, ...), samo me pa skrbi da bo to 40k +
To je tudi mene izredno zmotilo. Enkrat je bilo olje cca. 20l (nimam tukaj racuna), enkrat je bilo 17,20, enkrat 16 ... na vse te je se +DDV. Kar se mi je pa najbolj zamerilo je pa bilo, da cez cca 2 leti sem peljal menjat senzor tlaka v gumi. In nakoncu ko urejam placilo recejo, da so videli listek od Pelkota in zakaj ne vozim vec k njim. No ob razlagi, da je pac malo drago pa da majo kar precej drago olje, dobim izjavo: "Zakaj pa nisi rekel pa bi se kaj zmenil?". Ok vse lepo in prav ampak pac sam nisem clovek, ki bi se pogajal. Pac ce me boste nategnil enkrat, ne pridem vec k vam. Imejte ze v startu posten odnos in bo vse ok.
Tako da ocitno je servis pri mazdi precej tak pogajalski kot neka trznica na bliznjem vzhodu. Pac se mores na polno pogajat saj lahko placas tudi 50% cene.
Evo to je bila pri meni se ena od izbir. Ampak ... "Cena testnega vozila z dodatno opremo" - 37.620 EUR WAW to je pa malo kruto (sicer ok je dizel pa avtomatik, samo vseeno)
Itak to ni terenec. Naceloma je to malo dvignjena trojka Recimo Ford ima pri focusu pac Active paket. Ok saj pri focusu je samo plastika druga tukaj pa je drug avto, ampak naceloma je precej isto.
Dokler ga tretiras kot SUV pa nevemkaj se, potem se lahko ob vse te drobnarije spotaknes. Ce pa pogledas na to kot na malo napihnjeno trojko, pa postane jasno zakaj je tako
No zanimivo. Niti nisem pomislil na hladilno torbo. Ok to zna biti ql ja. Ampak kot sem rekel, sam se nisem mel te potrebe
CX30 ima dve spredaj. Eni pred prestavno rocico na armaturi in eno v naslonu za roko. Mogoce je potem edina resitev nek podalsek in speljat v prtlaznik?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Spogledujem se z obema (oz. ju imam na watch listi).
Sedaj ce pogledas uradni cenik ni benega dvoma in vzamem CX-30. Ko pa pogledas popuste in vse skupaj je pa stanje:
- Mazda CX-30 G122 Avtomatik Machine siva, SA + ST + SO + LU (se pravi vse) - 30.890 eur
- Kia XCeed 1.4 T-GDI Avtomatik Ex Stream - 24.290 (+barva) se pravi cca 24.600 eur (https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14977277)
Opremi sta zelo primerljivi.
Ne vem toj skoraj 30% drazji avto. Ze res da je nostranjost precej lepsa in bolsa. Toda 140 turbo konjev in menjalnik gresta v prid kii.
Prav tako kolikor vem ima kia tomtom navigacijo, ki dobiva podatke preko spleta medtem, ko je mazda kar trda glede tega.
Me pa pri kii moti ker smo nekako Slovenci drugi trg. O JBL ozvocenju ne duha ne sluha, digitalnega stevca ni na voljo, sibedah tud ni videt. In verjetno v primeru, da bi bila po narocilu bi bila drazja od mazde.
Sam sem precej v dilemi za kaj bi se na koncu odlocil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani