- Tema o 2020 modelu pravijo da naj bi modeli 2020 imeli vsi prilagodljivo dno v prtlaznjiku. Zelo so nejevolni ker so dali ven 150 KM masino (tisti ki so vzeli 122, bi vsi vzeli to).
- My Mazda App na telefonu je v USA precej bolj uporabna kot v EU (omogoca vzig recimo). Pa Japonskem pa se precej bolj saj omogoca precej vec (pregled podatkov recimo)
Potem pa zbirajo se napake, ki jih posiljajo uvozniku:
- pri vzratnem ogledalu vedno sveti bela led lucka "Passenger Airbag" in naj bi bila precej moteca. Zakaj ni narejeno obratno in sveti ce izkljucis airbag? Lahko kdo ki si lasti CX30 potrdi to?
- nekatere moti, da recimo mute ne ostane po tem ko ponovno vzges avto (je prejsna glasnost)
- izbira pesmi se vedno zacne na seznamu na crki A (in ne na trenutni pesmi)
- uravnavanje temperature (avtomatsko) dela precej slabo (prevroce) - to smo imeli ze napisano tukaj za mazdo 3 2019
- auto hold si ne zapomni in moras zmeraj pritiskat
- ce gres prehitro stran od vozila se ne zaklene
- nekateri pisejo da se jim prozi alarm ko zelijo odpreti prtlaznjik
Ker nikjer nisem zasledil ( tudi na YT ne)... me pa zanima princip delovanja. Bo ziher Boss kaj izvrtal. Pa ?e neki me zanima: kje delajo CX30 in M3? Mehika only?
Meni je vsecna. Plug-in hibrid je zelo zanimiva opcija (recimo ko na sihtu peljas na malco, doma samo skocis v trgovino, ...), samo me pa skrbi da bo to 40k +
To je tudi mene izredno zmotilo. Enkrat je bilo olje cca. 20l (nimam tukaj racuna), enkrat je bilo 17,20, enkrat 16 ... na vse te je se +DDV. Kar se mi je pa najbolj zamerilo je pa bilo, da cez cca 2 leti sem peljal menjat senzor tlaka v gumi. In nakoncu ko urejam placilo recejo, da so videli listek od Pelkota in zakaj ne vozim vec k njim. No ob razlagi, da je pac malo drago pa da majo kar precej drago olje, dobim izjavo: "Zakaj pa nisi rekel pa bi se kaj zmenil?". Ok vse lepo in prav ampak pac sam nisem clovek, ki bi se pogajal. Pac ce me boste nategnil enkrat, ne pridem vec k vam. Imejte ze v startu posten odnos in bo vse ok.
Tako da ocitno je servis pri mazdi precej tak pogajalski kot neka trznica na bliznjem vzhodu. Pac se mores na polno pogajat saj lahko placas tudi 50% cene.
Evo to je bila pri meni se ena od izbir. Ampak ... "Cena testnega vozila z dodatno opremo" - 37.620 EUR WAW to je pa malo kruto (sicer ok je dizel pa avtomatik, samo vseeno)
Itak to ni terenec. Naceloma je to malo dvignjena trojka Recimo Ford ima pri focusu pac Active paket. Ok saj pri focusu je samo plastika druga tukaj pa je drug avto, ampak naceloma je precej isto.
Dokler ga tretiras kot SUV pa nevemkaj se, potem se lahko ob vse te drobnarije spotaknes. Ce pa pogledas na to kot na malo napihnjeno trojko, pa postane jasno zakaj je tako
No zanimivo. Niti nisem pomislil na hladilno torbo. Ok to zna biti ql ja. Ampak kot sem rekel, sam se nisem mel te potrebe
CX30 ima dve spredaj. Eni pred prestavno rocico na armaturi in eno v naslonu za roko. Mogoce je potem edina resitev nek podalsek in speljat v prtlaznik?
Tole z 12V mi je zanimivo. V skoraj vseh testih se to omeni kot minus. In potem zacnem sam razmislat kdaj sem imel potrebo po 12V v prtlazniku .... v 17 let odkar vozim avte ... nikoli OK itak ma vsak druge potrebe. Recimo ce imas pumpo za kak sup ali kaj podobnega. Mogoce kak mini strojcek??? Ne vem, me zanima kdaj ste imeli potrebo po 12V v prtlazniku oz. kaj ste vklopili.
Za zadnjo vrsto pa razumem, da razne tabljice ali pa otroski telefoni rabijo polnilec. Trenutno so moji se pramajhni in nimajo telefona. Me tudi zanima koliko od vas ima v zadnjih sedezih vlkopljeno kaj v 12V.
Tist minus za merilec tlaka v gumah pa ja. Toj kar minus. Meni so na trenutni sestki ze 2* menjali senzor (ker ne morejo - "beri" nocejo) menjat samo matice, ki poci. Nato sem na ebayu narocil maticu in sem jo tudi ze menjal ker je bila ena pocena. Se pravi skupno 3 popravila.
Zanimivo Zena ima C3 1.2 82 konjev. Z njim smo sli na morje ter kasneje, ko je moja mazda neki protestirala (dizel pa EGR), se v toplice. Bencinar, 3 cilindri ... samo 82 konjev (pri 5750 rpm) in bogih 118 Nm navora pri 2750 rpm. Ne vem no, mi smo se cist lepo peljali 115 po AC, drugace pa po omejitvah. Zacuda smo se vse v prtlaznik spravili (2 odrasla, 2 otroka).
No razen na AC nisem pogresal neke moci ali karkoli. Da bi se pa dnevno vozil po AC pa to ni ravno to
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo ... mazda 3 in mazda cx-30 vpoklic zaradi napake pri detekciji oviri in nenadnem zaviranju
Povezava za deljenje
Deli na druge strani