haha, ja @Alex ti ne tankaš na takšnih vprašljivih pumpah ... ampak baje tankaš pri privatniku, ki ma najboljšo kvaliteto za najnižjo ceno
Šalo na stran, tudi sam razne Maxxene in Hoferje ne obužujem. Najdle kar grem stran od omw je mol pa petrol, če ne druga se ne morm znebit občutka, da tankam bogvekaj (kar seveda ne pomeni, da pri petrolu al pa omw tankam zlato).
Ma več faktorjev je s temi kamenčki, kakšno maš varnostno, kje se furaš itd. Jst sm jih poflikal tam cca. 20 po celem avtu (pozimi je blo najslabše na pragovih pri prednjih kolesih in pa seveda tudi hauba). Sicer pa odvisno o kakih kamenčkih se pogovarjamo, jst sm fliku tut takšne, ki so bli vlki milimeter ali še manj. Mel se ma pa tut ene 5 kapitalnih (pol centimeterskega na robu haube, kot sem že omenu pragovi/blatniki pri sprednjih kolesih so tut velik pokasiral)
Ja, rešiš lahko delno sam doma, dobi se korektor na mazda servisu za 20 €. Ta korektor vsebuje dve mali "flaški" s penzlem (osnovno barvo + lak). In potem najprej naneseš osnovo, to zgladiš po 10 minutah, potem pa naneseš še lak. Katerega bi naj spoliral po 96 urah al tak nekak. Js ta zadnji korak poliranja izpustim, ker nimam primerne opreme in računam na to, da se bo to delalo ob poliranju celotnega avta. Rezultat je tak, da od daleč ne vidiš nič, imaš zaščiteno, ko pa pogledaš od bliz, se pa pri meni vidijo "kapljice" (lak namreč ni spoliran tam in je tak kot bi ti ostala vodna kapljica). Seveda je pa spet odvisno kak velik "kamenček" je. Pri ful majhnih se mi posreči nardit tak, da se sploh ne vid.
Hja, zaščitit se pa da seveda na več načinov. Folija je definitvno eden, js sm zanjo žal prepozn (če greš v folijo je najboljš čim prej). Zdej na jesen bom rihtu tretma, pa bo majster povedal, kako bi zaščitla čez zimo, al vosek al keramiko ali celo kaj drugega.
Ja, rdeča je tako, da boš imel sive kamenčke v kolikor je pravočasno ne zavaruješ, moja je stara 11 mesecev pa sem že mel ene 3 sessione nanašanja korektorja. Js glasujem za novo polymetal modro. Se ji fajn poda pa kamenčki bojo manj videt:
Najmanj bi se po mojem kamenčki vidli na na srebrni. Ker majo svetlo sivo barvo za temeljno ... al pa je to že pleh xD
Mene bi pa zelo zanimalo, kako veste, da po dveh/treh letih gume v takšnih ali drugačnih razmerah niso več ok? Greste dejansko testirat al samo po občutku?
@TiEn sam sem kolebal nazadnje med nokian pa gy. Pa sem takrat reku, GY ker so ble nokian označene z prehitro obrabo profila na testu.
No vidiš @Alex počasi boš pa razumel moje prvo prigovarjanje, da deregulacija ni zdrava vsaj pri nas v Slo in da nam sedanji ne delajo nobene usluge ...
Ja ja konkurenca, pa izjave v smislu: "Odprt trg bo privabil več ponudnikov!" Pa ja de, kdo bo pa hodu v slovenijo za tista 2 avta pa pol .... pa še kartel jih med svoje vrste ne bo pustil
Js pa mislim, da bo tale nit zelo zaživela ... ob vseh vzklikanjih, zakaj je gorivo naenkrat tako drago xD In zakaj se je šlo deregulirat, seveda se bo pa par oseb, ki poznajo Alexovega privatnika pa smejalo, tako je zmeraj pri nas
Bom pa hranu pepel, do takrat, da se posipam če bo potreba
Hja, očitno hočejo v višji segment, to so dokazali že z novo trojko in ostalimi. In vsi pišejo o tem, tako, da vrjetno na tem nekaj bo. Hkrati pa, če bojo ponujali takšne motorje in spogledovali z višjim segmentom ... potem bo vrjetno cena, nižja od evropskih znamk, nekako morajo kupce pridobit?
Dizel tudi bo ja, o cenah govorit je pa brezveze, ker niti natančno ne vemo, kaj bodo zares postavljali. Sicer pa že sedajšnja šestka pride do 40k € z največjim motorjem in full opremo. Čez dve leti, bo pa vrjetno tako ali tako cena trenutnim modelom tako narastla zarad CO2 zgage ... da niti ne bo kej opazno
@Alex saj boš lahko mel, nova šestka bo prav tako postavljena s temi motorji. Ravno o tem sem govoril, ko pravim, da bodo te motorje lansirali na več modelov.
Ja, če ciljaš na CX-5 ali mazdo 6, potem se zdejle definitvno splača malo potrpet. Sicer pa, niti ne vem kolk bomo mi kupovali te motorje, naš dizel team ziher ne, ker bojo ogromno preveč pokurli
Jap meli bojo prav bajno paleto motorjev, tudi za druge modele ne samo CX-5: 3.0 -> RWD, 3.3 -> RWD. Vemo pa zagotovo da bojo i6, ker so že vložli veliko patentov.
Pa še imena za evropski trg so baje "rezerviral": CX-40, CX-50.
Ne vem no, Mazdo ne kopuješ kot generičen avto za od A do B. Hyundai kona mi pa ne deluje nič drugega kot običajen crossover. Ja vrjamem, da se pelje, pa vrjetn tudi hitro in ne vem kaj še. Tako, da ja, prioritete so pomembne. Če bi rad, da ti je avto všečn navzven in navznoter ter da se boš počutil v njem navdušujoče vsakokrat, ko se boš z njim peljal, je Mazda tvoj kandidat. Če si pa bolj praktičen človek ... pol bo pa vrjetno kona bolj pasala.
Kar se pa tiče motorjev, ki jih imaš v bobnu (G120, G150) to so pač zaenkrat najbolj preverjeni dvo literski atmosferski motorji Mazde.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@gregc88 rad vrjamem, sam na besedo redko, ko pa bojo tule številke neodvisnih raziskav pa kamot
Povezava za deljenje
Deli na druge strani