V eni drugi temi sem ravno pred parimi dnevi objavil tole
Potem sem imel na CX-5 G194 odlicno porabo, ko sem po cca. 5 letih imel povprecno porabo 8,62 l/100 km... ceprav tudi ne vozim ravno varcno ... Sedanja lastnica ima cca. 1 liter nizjo povprecno porabo...
Sem sedajle primerjal, koliko sem imel stroskov z gorivom v slabih 11 mesecih, odkar vozim CX-60... Pri CX-5 sem vzel enako obdobje, le eno leto prej... Cene goriva v obdobju pomoje ne vplivajo prav veliko...
Mazda - CX-60 - PHEV327 AWD AT Homura
Obdobje: od 30.03.2023 do 26.02.2024
Prevozenih km: 12.936 km
Porabljeno gorivo: 554,00 litrov bencina in 2.386,00 kWh elektrike
Strosek goriva: 1.080,00 €
Ce primerjam podobno obdobje pri CX-5 G194...
Mazda - CX-5 - G194 AWD AT Revolution Top
Obdobje: od 30.03.2022 do 26.02.2023
Prevozenih km: 11.384 km
Porabljeno gorivo: 981,00 litrov bencina
Strosek goriva: 1.434,00 €
Če še razširim stroške z vzdrzevanjem (servisi), ki sem jih imel s CX-5 G194 v cca. 5 letih...
Servisi:
19.050 1. servis 193,16̊̊ €
38.990 2. servis 212,19 €
55.280 3. servis 223,37 €
67.754 4. servis 206,34 €
80.221 5. servis 210,76 €
Prednje zavorne ploščice - 170,81 €
Menjava zadnjih diskov in ploščic (Pelko) - 160,00 €
pred 15 minutami je MazdaBoy napisal:
Nimaš kaj falit, neuničljiv motor, čeprav te bodo verjetno fantje tle gor zbadali, da je motor zastarel, dinozaverski 🙂
Vem, da so šle cene rabljenim v zadnjih let precej gor (dobavna veriga - korona, elektr., ...), ampak se mi zdi, da ravno taki mali jajčki bolj držijo cene.
Tudi novim so sle cene precej gor... posledicno so tudi rabljeni drazji... Glede manjsih "mestnih" avtov pa ze dlje casa drzi to, da bolje drzijo ceno ... in da se praviloma prej prodajo, kot vecji avtomobili ...
Ja… kamera je fajn… ravno zato, ker so 4 kamere in 360 stopinjski pogled, ne uporabljam te funkcije, da ogledalo obrne navzdol. Ce bi bilo vsaj tako, da oba ogledala obrne… tako moras pa prekljapljati med levim in desnim rocno…
7,ez sem imel povprecno porabo pri dizelskimsestici po cca. 5 letih… pri mojem stilu voznje…
Saj verjamem, da je dizelska CX-60 varcna… ampak imam raje dinozaverskega zastarelega bencinarja … Skoda samo, ker baterija ni za vec km … Naslednji avto bo verjetno EV… in verjetno ne bo Mazda, edino ce nas oresenetijo v naslednjih letih s kaksnim EV ki bi bil kaj bolj uporaben kot MX-30…
Še enega sem našel... ki sem ga posnel že pred časom... Pospeševanje iz mesta do cca. 100 km/h in od cca. 50 do 130 km/h ... obakrat v SPORT nacinu ... Vem ja... sem prekoračil dovoljeno hitrost ...
To je res... pa tudi vozi verjetno bolj "nezno"... saj je neznejsi spol"
pred 53 minutami je skritikrt napisal:
Kam se pa voziš na šiht...jaz praktično stalno v "največji drek v Lj." na glavno žel. postajo...k relacija je čist nekaj drugega kot "stoječi promet".
Naceloma iz Medvod v Kranj... vendar ze kar nekaj casa delam od doma in grem le sem in tja do kaksne stranke (zato tudi letno naredim precej manj km kot vcasih)... vecino v Ljubljani in vsaj enkrat tedensko v Kranj, na vsake toliko casa do Kopra ... Vecinoma pa so to kratke relacije (zeno peljem na siht in jo grem iskat - nekaj km dnevno) in po kaksnih opravkih do Ljubljane, Vrhnike, proti Dolenjski... sem in tja kaksen izlet ... Edino ko greva na dopust, je kaksna bolj relacijska voznja ...
Da ne bo kdo rekel,da lažem...trenutna poraba pri tripu dobrih 1300km,samo Lj. v čemer je ena relacija Lj.-Podčetrtek-Lj. in dve Lj.-Žiri-Lj. (3x čez Vrhniko,1x čez Šk.Loko).
Skratka samo mesto je prec 10L,relacija lahko tudi do 2L manj...ostalo je pa nekje vmes...pač odvisno od stila vožnje.
Skupno mi trenutno kaže 10,3L
Potem sem imel na CX-5 G194 odlicno porabo, ko sem po cca. 5 letih imel povprecno porabo 8,62 l/100 km ... ceprav tudi ne vozim ravno varcno ... Sedanja lastnica ima cca. 1 liter nizjo povprecno porabo...
Sem sedajle primerjal, koliko sem imel stroskov z gorivom v slabih 11 mesecih, odkar vozim CX-60... Pri CX-5 sem vzel enako obdobje, le eno leto prej... Cene goriva v obdobju pomoje ne vplivajo prav veliko...
Mazda - CX-60 - PHEV327 AWD AT Homura
Obdobje: od 30.03.2023 do 26.02.2024
Prevozenih km: 12.936 km
Porabljeno gorivo: 554,00 litrov bencina in 2.386,00 kWh elektrike
Res je… neke hude “customizacije” ni… imas samo standardni nacin, ki je razlicen ob izbranih razlicnih nacinih voznje (Offroad, EV, Standard, Sport in Towing, ce imas montirano kljuko) in drugega, ki je vkljucen, ko vkljucis travel assist oz. Steering assist… Tempomat ne deluje samo v sport nacinu… v vseh ostalih nacinih pa ga lahko uporabljas…
Taki so pa ekrani pri izbranih nacinih voznje, ko je aktiven drive assistant (tempomat, steering assist, travel assist).
Pismo, ko pišete o porabi teh famoznih 2,5 benzinarjih, imate porabo kot Porsheji. Recimo 911 carrera ima kombinirano porabo 10,7/100.😊
Verjetno po tovarniskih podatkih… realno pa kaksen liter ali dva vec…
pred 3 urami je dvorjan napisal:
Ti bo @Jest napisal, koliko je imel porabo na CX-5 2.5 AWD, mislim, da pod 9l/100 km.
V cca. 5 letih in prevozenih cca. 90K km sem kmel porabo 8,69 l/ 100 km… Se pa da na relacijah imeti povprecno porabo tudi okoli 7 litrov… Najslabse je mestna voznja, kjer je veliko speljavanja…
Sedaj pri CX-60 pa po dobrem letu in pol slabih 30 K km porabo bencina 4,44 l/100 km in 18,38 kWh/100 km…
Ampak koga briga poraba, ce je liter ali dva vec ali manj… Vazno, da se lepo peljes, da lahko pohodis, ko ti zapase in ko je potreba po tem, in da se avto tudi kam premakne… in da ti je vsec…
Andrej Pečjak, strokovnjak za trajnostni promet in trajnostno energetske rešitve, pravi, da se z nakupom splača počakati še dva ali tri mesece, takrat bodo cene nižje.
V Metronu smo se lotili predelave ikoničnega vozila DeLorean na električni pogon. Konec leta 2018 je z nami v kontakt stopil Irski filmski režiser dokumentarnih filmov, Donal O’Neill in nam predstavil idejo...
The vintage Zastava 750 was converted in the same way and with the same components as previously converted Smart cars (low voltage conversion with Mahle-Letrika conversion kit). Vehicle has retained it’s...
Poleti leta 2012 se je družina Kelih odločila za predelavo njihovega Hrošča na električni pogon. Vozilo se je popolnoma restavriralo in hkrati predelalo na električni pogon. Končni rezultat je viden v galeriji spodaj...
Naš novi avto Metron 7, s katerim smo želeli dokazati, da je možno narediti električni avto tudi za srednje in dolge razdalje. Avtomobil ima slovensko srce: motor in krmilnik podjetja LETRIKA. Zaradi odličnega...
Septembra 2009 smo zaključili projekt prototipa športnega vozila na osnovi serijske Mazde RX-8, s katerim smo hoteli pokazati in dokazati, da električno vozilo ni nujno počasno, z majhnim dometom in brez...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani