Skoči na vsebino
Prigode v prometu
Napisano

Sej ga ne menjaš, ampak nadaljuješ do točke, kjer zaviješ desno na levi pas.

 

Takole recimo... ampak pozor, samo ko ni nikogar nasproti, ker če je potem smeš asamo na A.

 

WWW.FACEBOOK.COM

Poznate odgovor na ta kratek test CPP? Voznik zavija na levo na dvopasovno enosmerno cesto. Katera prikazana smer zavijanja je...

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Tudi lahko zaviješ direktno na čevi pas pri zavijanju desno, če je trikrako križišče. Recimo iz smeri ulice Ambroža Novljana desno na Šmartinsko cesto. Ker tam nasprotnega prometa ni lahko izbereš desni ali levi pas že v križišču.

 

Je pa zato tam cela drama iz vzporedne Ameriške ulice, kjer imaš štirikrako malo zamaknjeno križišče. Tam je problem, da srednji pas omogoča zavijanje, levo, vožnja naravnost in zavijanje desno. Kadar gre desno ima prednost pred tabo, ki zavijaš levo na levi pas Šmartinke. Če tega ne upoštevaš al ne poznaš "bo pokav ejga"

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Se vidi, da si premalo v Sloveniji zadnje čase. Že nekaj let tega znaka ni več v prometni zakonodaji, saj naj bi se pričakovalo, da bodo ljudje razumeli pravilo zadrge tudi brez znaka tako, da tam v Medvodah le uporabljaj to pravilo. ;)

 

Zato pa pride do tega, da se v takih dvoumnih situacijah, kot je Celovška zdaj pogovarjamo ali pravilo tam velja ali ne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 9 minutami je jures napisal:

enako je na primer na izhodih v Medvoškem rondoju, kjer se puščici končata velja menjava pasov, ni prednosti. Čeprav na žalost velja pravilo 'hitrejšega' oz 'močnejšega' v praksi

 

Ampak tu gre za tipičen primer zadrge. Ne en ne drug nimata prednosti torej gre vključevanje v principu levi, desni, levi, desni.

 

Medtem, ko je na primeru Celovške tole vseeno precej dvoumno. Načeloma bi lahko šlo za pravilo zadrge, ampak le v primeru, ko pripelješ čisto do rumenega pasu. Kjer pa seveda še vedno nimaš prednosti, saj tudi pravilo zadrge v tem primeru je omejeno s premikom iz enega pasu na drugega. To pomeni, da bi te v primeru premika na drugi pas in trka z avtom, ki je tam, te avtomatično določilo za krivca nesreče. Torej zadrga my ass - imaš pravilo, ki ti ne pomaga kaj dosti, če vsi udeleženci v prometu niso za in se vsi ne obnašajo egoistično.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Jaz bi predlagal tudi eno ime. 

A ti tud... ok naj ti bo, ti si pa lahko Alessandro D'Italiano

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 urami je Jest napisal:

 

Povej, kakšno uporabniško ime bi imel, pa ga spremenim ... 

 

Predlagam Premium

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 21 urami je Jest napisal:

Prejsnji sistem omrežnin pri elektriki je bil na podoben način… pa so ga sedaj spremenili… pa velja podobno, kot pri cestah… da omrežje mora biti zgrajeno… pa ce si majhen uporabnik ali pa velik ;) … Zakaj potem različni načini obracunavanja? :) 

 

Malo smo zašli, mišljeno je da tako vinjeto, del omrežnine, naročnino, cestnino plačaš, tudi če boš samo 1x ali pa nobenkrat uporabil cesto, elektriko, naročnino na telefon, ćasopis, TV, internet itd. Pa bistvo je, da kdor plača karkoli od tega in ne uporabi NE FINANCIRA nikogar drugega.

 

Po drugi strani pa vsi financiramo nekoga drugega preko subvencije za EV-je, sončnice in podobno. To pa res gre iz skupne malhe, da se nekoga vsaj delno financira iz denarja vseh nas recimo iz obveznega prispevka za OVE. In da je še bolj zanimivo, se tako financira premožnejše, ki si lahko te zadeve sploh lahko privoščijo (pa še jim damo skupen denar zraven, da bodo nato imeli kasneje še manjše stroške za povrh) , reveži pa ostanejo brez in še naprej z večjimi stroški. To je dejanska scena, ki jo predstavlja Superhik iz stripov Alana Forda.

 

pa da ne boš mislil, da kaj leti direktno nate, ampak vseeno je treba stvari gledati iz vseh kotov in precej stvari je res takih, da ni čisto fer do vseh enako.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

8,4 sekunde do 100? slabo, moraš tamočnega vzet :D

 

Veš kaj mi je smešno... vsi se pogovarjajo o nekih pospeških pa kako je vse nad 8 slabo itd. Pol pa gledaš realno v prometu kako ljudje pospešujejo, kako se vključujejo na avto ceste, kako izsiljujejo prednost s pospeškom polmrtvega lenivca. Nakar se resno vprašaš a sploh rabjo več kot 50KM pa pospešek 20 sekund do 100 kot je bil za časa stoenk in jugotov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 18. 2. 2025 ob 9:59 je SeekK napisal:

Nikjer na forumu ne zasledim kako nepošten je vinjetni sistem. Verjetno vsi dnevno uporabljate in ste zadovoljni. Jaz vas financiram. Ni za kej 😋

 

Zakaj je nepošten? Infrastrukturo (cesto) je treba zgradit do konca z vsemi pritiklinami pa a se gor pelješ samo 1x ali pa vsak dan. Avtomobili skoraj ne uničujejo AC zato se z vinjeto plača le možnost uporabe in ne neko obrabo ali porabo ceste kot marsikdo zmotno misli. Največji uničevalec AC-jev so gospodarska težka vozila in zato plačujejo AC po uporabi, ker dejansko uničujejo cesto.

 

Tako, da prjatu lepo se skuliraj in ne bit jezen na nikogar, ker nikomur od nas nič ne plačuješ - če te pa to moti pa nekupit vinjete pa se vozi po ostalih cestah. Plačuješ cestnino za to da greš lahko na AC, pa cestnino za uporabo navadnih cest pa z davki občine, da se ureja infrastruktura, pa omrežnino, pa naročnino na telefon pa na internet pa na TV, pa RTV prispevek pa še in še.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 10 urami je jures napisal:

Kere gume je imel (a)? Moj tarako je na 20 tabularkah bil tudi trd a direkten, na zimskih švalerjih 18 pa ko puter.

Pojma nimam, nisem šel gledat. So ble pa velike, tako, da bi lahko upal reči, da so bile 19 colarke gor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Danes sprobal Cupro Born, ker so jo eni kr hvalili, a sem bil dokaj razočaran.

 

plus

- avto skoči, moči in navora je veliko, sploh v Cupra modu avto lepo zalima.

- občila je đportna, zanimiva in ne daje občutka ne da je EV in hvala bogu ni SUV niti križanec, čeprav se ne sedi prav nizko.

 

minusi

- notri je nametano vse eno čez drugo, kup trde in na otip neprijazne plastike

- gumbi na volanu so katastrofa, ker jih ponesreč pritiskaš, ko ne želiš pol se pa čudiš zakaj se je radio ugasnil in podobno. Če bi bili vsaj gumbi fizični in bi jih moral ritisnit se to ne bi dogajalo, tako je pa precej nadležno.

- v avtu se kar čuti, da ima kar veliko maso in neka hitrejša vožnja po ovinkih ni glih tisto kar bi si želel.

- največja katastrofa je pa podvozje. Tako me že dolgo ni premetavalo po avtu. To je rak rana EV-jev, kjer morajo podvozje uglasit veliki teži a z elementi, ki jih že imajo z neelektričarji. Uff ne gre, ja nič pa dajmo močnejše fedre in amortizerje pravijo razvijalci. Avto tako nagravžno stresa po slabih cestah in prečnih neravninah, ležečih policajih, da sem ga imel dovolj po uri in pol. Tole upam, da si kakšen starejši občan, ki ima težave s hrbtom, ne bo kupil. 

- bočno premetavanje je tudi norišnica, saj praktično ne pobere nobene neravnine, tako da te lepo v kabimni meče levo desno, kot se ne spomnim kdaj me je v kakšnem drugem avtu.

- sem mislil, da ima pokvarjeno nastavljanje ogledal, ker se niso premaknila niti za mm. Pol pa speljem in glej zanimivo, ned vožnjo se je pa dalo vse nastavit. Ko jebe varnost.

 

 

V glavnem, ko sem nazaj sedel v svojo šestko, pobožal mehko armaturo in se odpeljal po isti razdrapani cesti, sam imel občutek, kot da imam Rolls Royca tako dobro pobira neravnine. Tale šestka me čist razvaja in še dodatno zožuje izbiro med različnimi modeli... človek si želi z nakupom novega avta iti na boljše, ampak tukej bo misija kar precej težka. OK, če gre samo za pospeške pol bo lahko, samo avto je pač cel paket in ne samo pospečki.

 

Aja pa da ne bo karkoli narobe razumljeno, tale Jason Born, je če vedno boljši od raznih EV Smartov, Twingotov, Zoejev, BMW i3, Peugeotov 208 in 2008. Ko bi le to nesrečno podvozje zrihtali.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 minutami je godlike napisal:

Če nisi doma v kraju, kjer je hišne številke zeleni volk naskočil, potem je prva misel pri Soči vedno in samo reka:

Krasna si hči planin....

In on bi dizla zapeljal v lepo reko... tako, ki jo še nutrije niso oskrunile. Pa zakaj bi v Sočo, če ima reko Vipavo pred nosom. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 8 minutami je Tilen5 napisal:

Jaz bi se pa najraje z dizlom zapeljal v Sočo

 

Zakaj? A maš kakšno rehabilitacijo na programu?:nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Vidim, da je težava predvsem v starem načinu razmišljanja - pridem na pumpo in natočim do čepa.

 

Pri EV tega ne rabiš početi. Če rabiš samo 10-20%, da prideš od stranke nazaj, boš to napolnil v petih minutah in se pripeljal do službe, priklopil in šel domov (ali pa v pisarno). Itak avto večino dneva stoji in naj se takrat polni ...

 

Jaz denimo na poti zeloooo redko polnim čez 60 %, ker nima smisla z vidika časa. En hiter šus elektronov in postanek za šoferja pa šibamo dalje. In čez 200 km ponovi hitro vajo. Razen če kombiniram s kosilom ...

 

Tako je, ker je enostavno in živcem prijazno in ne rabi nobenih dodatnih kalkulacij in razmišljanja. Avto služi tebi in ne ti avtu in njegovim potrebam.

 

Sem že večkrat napisal, sam nafilam tank, ko kazalec pade pod zadnjo črtico, ki označuje četrtino tanka. Takrat je še vsaj 200km dometa. Zakaj? Zato, ker ti to da ogromno manevrskega prostora, da naredim tankanje le kot neko obrobno zadevo in nisem odvisen točno kje moram ustavit, ampak to naredim čisto nagonsko nekje sproti. Če ne rata takoj pa čez 20km, al pa čez 50km. Variacij in prilik bo dovolj v tem času.

 

Res nimam nobene volje niti najmanjše, da bom preračunaval, delal kalkulacije ali bo zneslo ali ne, ali bo cesta normalno prevozna ali bomo obtičali v zastoju in si bom grizel nohte a bom zdržal ter pri tem zmrzoval v avtu, ker si ne bom upal prižgati gretja.

 

Sicer redka zadeva ampak 1x pred leti je bilo dovolj, da sem nehal "vozit do lučke". Zaradi nesreče na Štajerki smo v zastoju obtičali za dobrih 5ur in to na vroč poletni dan s temperaturami skoraj 38 stopinj. Ja za dobrih 100km sem skuril dizla v tistih 5 urah. Pri EV.... hmmm ne bi rad niti razmišljal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Sej vem, ampak samo to dvoje imam na razpolago... pač zdaj se gremo "corporat CO2 neutrality" pa ker mamo še svojo leasing hišo je to to. Jaz osebno bi raje Škodo obdržal pa ne morem, ker ne smemo bit packi baje. Aja pa še polepili jih bomo z nalepkami kako smo okoljsko ozaveščeni in CO2 odgovorni. Karkoli pač to že pomeni predno začne človek bruhat.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

V bistvu ti najbolj pomaga svečka in sistem, ki ustavi motor v takem položaju, da svečka vžge že pripravljeno mešanico in z lahkoto zavrti motor. Prav dosti si ne pomaga z elektriko in zaganjačem. Pri dizlu pa vžigalnih svečk ni, tako da ni druge kot zalaufat motor z zaganjačem, kar načeloma ni tako elegantno kot pri bencinarju.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Naš ZOE je iz letnih 13,3 kWh/100 km zdaj pozimi prilezel na povprečje 14,2 kWh. Je pa res, da se zgolj občasno zapelje po avtocesti, ima pa zato ogrooomnooo kratkih voženj do 3 km.

 

Ja sej po regionalkah se tudi sam vozim s 3,9-4,4l/100km. Ampak spet, ko ni časovnih omejitev in ima človek čas. Žal ga danes vsepovsod primanjkuje. Zato tud moj delovnik  že dolgo ni već samo 8 ur, ampak nekje med 9 in 10. Da mi bo pa še avto pobiral dodatne ure in še podaljševal službeni čas mi pa najmanj diši.

 

Kona ma hitro polnjenje le tam nekje pri 85kW med 10-80% tako, da je postanek bliz 30 min. Vem, da boš rekel, naj ko parkiram vklopim v polnilnico, ampak to je BS, ki mi ga praktično vsi EV entuzijasti ponujajo. Ne tega časa ni, da se takrat išče polnilnica, ki seveda navadnno ni niti v bljižini, če manj pa pride v poštev fehtarjenje za neko elektriko, če je sploh možno to izvest. Še 1x - avto te mora pripeljat iz A v B brez, da zahteva od tebe, da se z njim ukvarjaš pa naj bo še tako priročno. 5min ni nikoli problem, 30 pa je v natrpanem delovniku lahko že veliko.

 

OK, tole je res ekstremni primer, ki mogoče bo letno 2x in verjetno bom raje takrat šel kar s svojim.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 47 minutami je ignacij napisal:

Aha, na to nisem pomislil. Torej mazdr z ročnim.

 

Ja z ročnim je tole precej zatežena zadeva.

 

Lahko sicer tiščiš sklopko in obremenjuješ ležaj ampak to ni to. Sem nekajkrat pozabil izklopit i-stop in se mi je na cca 5 zaustavitev zgodilo to, da ravno takrat, ko se je motor ustavljal bi bilo treba speljat. Čist na začetku, ko je bil avto še dokaj nov sem reagiral malo nespretno in sem na hitro prtisnil na gumb za zagon misleč, da bo takoj zagnalo motor ter sem ga seveda ugasnil. Pol pa še enkrat za zagon, zadi pa na hupah (ne ni bilo v Lj ampak na križišču pri Solkanskem mostu).

 

V ostalih primerih pa če pride i-stop procedura ti pa moraš startat je treba čakat, da se motor popolnoma ustavi in se šele potem spet samodejno zažene. To je hitro 2 sekundi nepotrebne nervoze. Zato večino časa tole striktno izklapljam oziroma preklapljam le v primerih, ko vem da se bo čakalo dlje.

 

Pri AT menjalnikih je to mnogo bolj pripravno rešeno in je točno tako kot opisuješ. V Passatu ne vem če sem 2x gumb za izklop uporabil, ker je bil z DSG menjalnikom in si samo z rahlo zavaro naredil vse kar je bilo potrebno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 4 urami je jures napisal:

Kaj pa pred NLB a bo kaka pipca? No tvoja izkusnja me pa zanima ker si terenc odvisen od časa

 

Polnilce mamo spodaj v kleti Emone, kjer bo parkirana tale grdobijo (roko na srce - res je grd, ampak nč hudga sej ni moj). Zunanjih še nekaj časa ne bo niti za Avant2GO ne.

 

Edina sreča je, da se nam taka intervencija zgodi v povprečju manj kot 1x mesečno, tako da bom že nekak. Če se bo res mudilo bom pač svoj avte uporabil, da ne bo zapletov. Ampak predno kar koli nepovedujem bo pač 1x treba probat pa da vidimo kaj bo.

pred 3 urami je dvorjan napisal:

@Boss saj razumem, da te je sedaj strah, ampak ti povem, da boš spoznal, da ni tak bav-bav.

 

Strah me ni, ampak mi je pa slno neprijetno, da se ukvarjam pred vožnjo z načrtovanjem poti. Do kje bo šlo, a bom moral varčevat, kje so polnilnice za katere bomo imeli kartico. To so stvari, k z mojim poslom nimajo baš nobene veze in me samo utrujajo po nepotrebnem.

 

Razmišljam za alternativo, da bi vzel vseeno PHEV Toyoto CHR. Ampak žal je to še večja katastrofa k Hyundai in še bistveno manj prostoren. Pa rabim plac še za kej prepeljat.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

400km boš naredil.... 👍

 

OK, Bini mal resnosti prosim no. Jaz avto ne rabim za vozit se po nekih regionalnih vukojebcih, ampak mora biti hitro prevozno sredstvo seveda v okviru hitrostnih omejitev. Če tega ne bi rabil grem lahko tud na vlak.

 

Pri 130km/h, ga ni EV-ja za splošno uporabo, ki bi kuril manj kot 20kWh/100km. Pri 68kWh (bruto) bateriji pa ne heroja, ki bi naredil več kot 300km, pozimi pa še bistveno manj. 

 

 

 

 

Če pa misliš, da sem poln BS-ja si pa poglej tele informacije, ki so na osnovi dejasnkih mejenj in ne nekih testnih nakladanj v idealnih razmerah.

 

EV-DATABASE.ORG

All details and specs of the Hyundai Kona Electric 65 kWh (2023). Compare price, lease, real-world range and consumption of every...

 

 

Najboljši scenarij ob najbolj primerni temperaturi brez vklopljene klime pri 110km/h!?!?! s porabo celotne baterije brez rezerve in da te pol Žonta pobere je 355km, pozimi 275km. Pri 130km/h in rezervi vsaj 10% (da te ne raznese od nervoze a boš našl polnilnico in da bo delovala) so taki dometi samo mokre sanje in velja tisto kar sem zgoraj napisal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.