Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.
Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.
Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.
Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.
Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.
Pri prejšnji šestki pa je bil najbolj enostaven način, avto na dvigalko, kolo dol, notranji kolotek dol al pa vsaj tolk odmaknit, da se je dalo skozi kolotek prit do luči. Dolge roke so bile priporočljive. Za dve svetilki zamenjat sem porabil dve uri in pol, res pa da sem delal prvič pa sem bil najprej optimist, da pridem zraven pri motorju.
Pri Stilotu od svakinje pa filter zraka dol, pa akomulator ven in šele pol je blo tolk placa, da se je dalo sploh zraven prit. Pa še vedno je blo kr neki telovadbe.
Nič od tega se ne da na cesti naredit in je čist brezveze s sabo vozit komplet žarnic.
urbina ne pije kaj več, če ga ne goniš. statistično celo manj pije, ker dokler ni pritiska, je avto z manjšo kubikaturo.
Kolikor je meni znano, ta kitajski jajc nima turbine. Je tak zelo enostaven motorček, tehnologije sicer od bohsigavedi kdaj. Ampak vseeno , tole bi moral delat ne vem kaj da na regionalki dosega tako porabo. Kaj pol v mestu 12 pa na AC 10 pri 130km/h?
Tisti MG ZS 1.6 je res požrešen a baje preizkušen, trpežen in zanesljiv motor.
Svak se ne sekira, ker ne dela veliko kilometrov ima pa ful opremo za samo 25000€ s popustom.....
To, da so to jajca vem, ampak vseeno, na enaki relaciji, z enakim tempom, 3 litre ne more bit razlike. Max 1,5l. Ker če to drži bi moral bit ta avto že davno na servisu.
Ja logično, ko se motor spravi iz mirovanja v delovanje ga vedno zaslišimo, tudi začutimo, ampak, ko enkrat laufa se vibracij ne sme čutit, seveda ga pa slišimo in tukaj nihče tega ne zanika.
Še 1x motor slišimo, ampak vibracij pa ni... ne smejo bit, če je motor pravilno uravnotežen. @dvorjan navaja vibracije in o tem se pogovarjamo, ker če sam tega ne opazim pa vozim izmenično EV in ICE pa sem zelo picajzlas, če kaj ni OK z avtom.
Ne vem kdaj si mel zadnjega dizla, ampak to kar navajaš so zgodbice iz preteklosti, kjer si dizla res tudi čutil pod ritjo. Če je zdrav pravilno delujoč dizel, ga v prostem teku ne smeš čutit in jedva slišat. Kar se zvoka tiče pa ja, ICE je glasnejši kot EV vsaj dokler piš vetra in zvok pnevmatik ne preglasi vsega pol pa neke večje razlike spet ni.
Bom pa rekel, da od vsega tega naštevanja je najbolj zoprn un umeten zvok, ki ga EV-ji po zakonodaji morajo spuščat pri nizkih hitrostih. Še nisem našel EV-ja z nekim prijetnim zvokom in tukaj je res zoprn in te kar sili, da bi kršil omejitve, samo da ta zvok zgine.
Požari so bili verjetno tudi prej... le medijsko ni bilo takega pompa okoli tega ...
Zaradi goriva zelo malo, ker avtomobile napolnijo zgolj z nekaj litri goriva in nikakor ne gredo gor s polnim tankom. Več ali manj, če se vžge so bile večino krive napake na el. inštalaciji, ampak ostali gorljivi materjali v avtu niti približno ne sprostijo toliko energije kot je lahko neka baterija, ki se vžge.
Se pa res sprašujem kako z lahkoto se zamahne z roko, češ to ni nič in je samo propaganda proti EV-jem. A fak, a ladja se je pa kar potopila, ker ji je bilo malo dolgčas?
Verjetnost, da se je vžgal hibrid in ne EV, je vsaj 5x večja. Pa če to želite slišati ali ne.
Se strinjam, kjer koli je elektrika v baterijah zraven je lahko hitro kažin. Bodo pa dejansko morali teli prevozniki nekaj ukrenit, ker tole se naredi čist preveč škode. Ne vem, mogoče transportirat baterije posebej v kakšnih varnih zabojnikih pa se jih da v avte šele na ciljni destinaciji.
Sem tud jaz slišal, da je bil notri en dizel EURO 3.5 in da se je ta vžgal in ker je bil parkiran med samimi EV je zažgal še ostale okoli. Tako, da ne bi kdo spet krivil EV-jev, pa to.
Ma tele subvencije so navadna lopovščina al pa naj napišejo, da gre za socialni transfer. Ker če neki talaš iz proračuna in denarja vseh nas pol naj ima vsaj smisel ne pa da se se financira pohlep izdelovalcev in prodajalcev EV-jev. Še boljš pa da naj drugič raje reklamirajo akcijo Pošlji SMS EV5 ali EV10 na 1919. Bo bolj fer.
Sam se naredil okoli 80kkm z Bridgstonkami, pa sem imel še cca 5 mm profila; zgleda da se zelo malo obrabljajo. Samo ko sem se enkrat po dežju normalno peljal in mi je v ovinku nenapovedano "spustila" sem jih takoj zamenjal za GY A6 ...
Men se to sicer ni zgodilo, je pa res, da na gladkem asfaltu v mokrem je bila res podpovprečna, zato sem zamenjal.
Sem se pa danes v Kopru prepričal, zakaj @Alex je tako robantil čez njo v vožnji skozi krožišča v Kopru. Sem bil ravno takrat v Kopru, ko je bilo konec šihta in kako tele Koprske kamikaze vozijo skozi vsa ta krožišča. Če moraš ustavit, ma ni več šanse, da prideš na vrsto. To je dobesedno škripalo skozi. Noro res, pa sem mislil, da imamo večino pacientov kle v LJ pa vidim, da so naši pacienti še dokaj v redu.
Bo enkrat Alex demonstriral tale rally in borbo za prostor. Nazadnje sem to videl v Beogradu.
Ze pri nas v Medvodah kjer imamo 8 ali 9 šol je med njimi tud 10km poti (topol, sora, pirnice, medvode, preska......) to je kar podrocje za pokrivati in ce se ne motim okoli 500 solarjev.....zadeva ni tako preprosta
Pri vas v Medvodah ne znate v dveh letih od poplav zrihtat enega kurčevega mostu. Vsaj ograjo bi pa lahko postavli na njem, če že za kej drugega niso sposobni. Pol se pa pričakuje, da bi organizirali kej takega... ZF.
Dober si. Pirelli PZ4 pridejo s 6mm profila iz tovarne. HN varianta.
Sem bil prepričan, da bom vsaj 100 jurjev km naredil z njimi pol so me pa fantje kle gor na forumu tolk prestrašili, da sem se spraševal a se ni bolje polet vozit z zimskimi, kot pa z letnimi s skoraj 6mm profila. 😜
No vidiš, preveč kompliciraš, se pa zato voziš brez skrbi....
Sam to pa res... bolj k se vozim s temi novimi Eagle-cami bolj se mi dopadejo. Sploh zdej k sem malo dopolnil tlak. Edina slabost, če se temu lahko tako reče - poraba bo nekoliko višja, 0.1 do 0.2 ocenjujem, da bo več.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.
Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani