Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
pred 21 urami je dvorjan napisal:

@Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.

 

Še vedno je precej več kot 20% kot nabijaš... je 37% razlike v porabi med 110 in 130km/h. OK? To je razlika a boš naredil 250km al pa 350km z enim polnjenjem. Fak osnove fizke moram klele razlagat. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

a 130 km/h po AC bi šlo 20-25% več elektrike, ampak to je še vedno razlika do dizla ali bencinarja.

 

Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?

 

Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

In povprečna hitrost potovanja?Najbrž 96,4km/uro po avtocestah. 

 

dvomim, kamioni ne gredo tako hitro 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Se pa baje že postavlja v ospredje vprašanje socialno šibkih, ki imajo večinoma neustrezna dizel vozila. 

Ta naj bi se umaknila iz prometa in nastal bo velik problem, ker si večina teh ne bo mogla kupit novega avta. 

 

Sej to je ideja... socialno šibke spravit stran od avtov in jih spravit na javni prevoz in kolesa. Ker baje, da če avta ne bodo imeli in stroške z njim ne bodo več socialno šibki :nevem:

 

Tako pameten tud Robi ni, amapk je una čarovnica Uršula in njena jata coprnic ta glavna za te zadeve.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Ne, za štile lopat.

 

Zato jaz ne sprašujem preveč okol tega in si mislim: "tako pač mora bit".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Carot napisal:

Evo mogoče sem jaz tisti voznik D150, ki zadosti kriterijem.

M6 2019 cca 195000 km

Povprečna poraba 20% mesto in glavne ceste ostalo AC večina tempomat 140-150 je 5.6 do 5.8l/100 km.

Do sedaj samo redni servisi. 

 

 

Pa to razlagam... še dobr, da se še kakšen najde in potrdi, ker mam občutek, da mi eni ne verjamejo, da imam po prevoženih 80.000km porabo na 5,77l/100km in da se nič ne jajcam po cestah in sem vedno na omejitvi ali raje kakih 10km/h čez na AC-jih.

 

Pa kilometražo imaš tud pravo, da se lahko reče, da tolk za en kurc pa le ni ta dizel, kot spet eni tukaj ne zamudijo priložnosti, da ne bi pljuvali čez njega. Še največ taki, ki si ga sploh ne lastijo, pol pa naj bo človek pameten pa to razumel.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 21 urami je sportman333 napisal:

čitno imaš kamionski tempo 😂🤓🥸🤣 za porabo v podpisu 5.77....hec 😉

Tako lahko izjavi samo en, k je dizla videl na kaki sliki al pa youtube videu...hec 😜

 

Evo, resen odgovor... če dizla voziš kamionsko bo poraba višja, kot pa če ustrezno dinamično. Ne rečem, da gas do konca, ampak tako, da se lepo pospešuje. Če si premalo odločen, teče gorivo nekoliko počasneje a bistveno dlje časa.

 

Sicer smo pa nekaj let nazaj imali tisti poraba izziv in smo kr lepo dinamično peljali v okviru omejitev pa je bila na koncu testa moja poraba pod 5 litrov/100km in to kljub temu, da se je tekom preizkuse izvedla tudi regeneracija DPF.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 7 urami je Jest napisal:

 

Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben... 

 

image.png

 

A pol sem jaz čuden, če pogledaš mojo porabo v podpisu. Pa je večina vožnje AC in mesto. Regionalke samo k se gre na kak izlet.

 

Drugač pa ja, tale Mazdin AT je bil usklajen z 2.5 bencinarjem in se tudi najbolj znajde prav v dinotu. V dizla so pa vtaknili takega kot je in je sila malo prilagojen, saj ne zna prestavljat dizelaško, zato skos razlagamo, da v dizla samo ročni, če je poraba pomembna postavka v odločitvi o nakupu.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 6 urami je ignacij napisal:

Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.

 

Ker išče M6 od zadnjega FL, ki je imela tako popravljen dizel kot izboljšano mapo na bencinarju zgleda na spritmonitorju takole:

 

dizel z ročnim menjalnikom obe varianti moči

image.png

 

dizel z AT

image.png

 

bencinar 2.5, samo AT

image.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Ja, to je res žalostno, da pri takem gospodu kot je @Bosstako grdo šparajo... :nevem:

 

Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.

 

Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.

 

Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.

 

Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 13 urami je mazdaman napisal:

Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪

 

Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.

 

Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Če delaš toliko kilometrov na dan ne bi smelo bit problemov niti z novim 2.2 dizlom. Samo redno menjuj olje na 10000 km in gasa. Poznam ljudi, ki so naredili že čez 300000 km s takimi motorji. 

 

Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.

 

V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 16 urami je dvorjan napisal:

ZOE ima kratek reduktor (beri: menjalnik), ker je pretežno mestni ali primestni avto in ima Vmax naštimano na 150 km/h. Če greš 135 km/h, ga praktično voziš na 90 % zmogljivosti - kot bi vozil tvojega dizla proti 4000 rpm.

 

Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Na prvega sem prišel s 14 % baterije, na drugega z 10 %. V Črno Goro pa celo s 24 %.

 

Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.

 

Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.

 

Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km :hudicek:

 

 

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Ampak ja, dokler ne boste preizkusili, ne boste niti vedeli, niti verjeli.

 

Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Tole pa ni poceni. 🤔 Z dizlom naredim za ta denar  oho ho več  kilometrov, brez stresa. 

Prav tako z cx30. Se pravi, da je to kar drag in stresen špas. 

 

No ja, tole mal dvomim , ker za ta denar, kt ga navaja @dvorjan pa če maš porabo 5,5l/100km boš naredil tam nekje dobrih 600km in ne 750 kot je navedel.

 

Drugač pa je Zoe.... hmmm, danes naredil cca 50km. Na štartu veselo razkazoval, da imam dometa 330 po prevoženih teh 50km polovico po AC med 130-140km/h zdaj kurba kaže le še 215km dometa. Kam je zginilo 65km?:nevem:

 

Pa ni bilo nič gonjenja pa sunkovitega speljevanje le AC sem vozil tako kot jo vozim z dizlom. @dvorjan a se ti voziš 80km/h po AC, ker če se pelješ na zgornjem robu omejitev in mogoče 10 čez s tem jajčkom ne narediš niti 150km. Pa to je za tvojo pot torej vsaj 5x na polnilnici.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 9 minutami je dvorjan napisal:

Če te to skrbi, pač kupi enega izmed top 5 Kitajcev, ta bo še dolgo na trgu.

 

Firma mogoče, model pa ne in Kitajca bo zabolel kurac, če boš ti rabil del 5 let po koncu proizvodnje modela. Mazda 6 zadnje generacije se je držala na trgu več kot desetletje in ker jih je kar veliko v uporabi se bodo deli dobili. Kitajc bo imel model par let na trgu pa zamenjal zaradi hude konkurence. Ker bo imel malo prodanih enot v EU bo kar izziv dobit kakšen del za menjavo.

 

Upam, da bom še nekaj časa lahko imel mojo šestko in ne bom rabil razmišljat v menjavi. Bomo videli kaj bo čez 5 let.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 9 minutami je dvorjan napisal:

Majke mi, da če bi se kje našla statistika, da se karambolirani EV v povprečju prej popravijo kot karambolirani ICE. In ceneje - ker se pač okvarjene stvari zamenja kot lego kocke, ne pa razstavlja in gleda, kaj je še ok, pa sestavi nazaj.

 

In to boš našel za Kitajca, ki vsako leto menja model al pa firma propade. Del bo drag, da bo za lažji trk avto hitro bil ocenjen kot totalka s strani zavarovalnice. Če pa je udarjen v prag, se pa sploh ne popravlja, ker je po karambolu vprašljiva integriteta baterije.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 minutama je dvorjan napisal:

da se pri EV težko kaj pokvari

 

pa karambol se očitno tud ne more zgodit pri EV-jih. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 minutama je Mraušk Mčk napisal:

Komaj čakam, da kupim kitajca za katerega čez pol leta ne bo nihče vedel, da je obstajal.

 

Cena novega bi morala tolk pasti, da bi se verjetno za srednji razred EV, kjer ICE danes stane tam nekje 35-40k€, gibale nekje v območju maksimalno 25k€. Tako, da ti je vseeno tudi, če bo 10 letih ne iztržiš nič al pa mogoče jurja.

 

Se pravi, da gremo tudi z avti tja, kamor smo prišli z belo tehniko, telefoni, računalniki in drugimi zadevami, ki jih sploh več ne prodajamo, ko si zaželimo nove. Vse gre v smeti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.