No ja....tole ni ravno mazda problem. Kolega ima megana .... problemi z dpf, drugi je mel bmw-ja....problem dpf ga je odstranil. Googlas dpf problem ... najdes vse drugo kot mazda. Audi, VW, BMW, .... vsi imajo probleme z DPF/FAP.
Olje preverjam tam na 3-4tedne. Zanimivo, da nazadnje se mi je tko na sredini servisnega intervala (10k km) stanje olja dvignilo za cca. 1-2cm. Na koncu preden sem peljal na servis pa je slo malo pod crtico F.
Avto je bil ravnokar na servisu tako, da mislim da to ni + dvomim, da potem ugasne ko vozis na obratih.
No probleme z DPF-jem mam nekje ze 3 leta tako po malem. Sicer je zmeraj problem imela zena (pac pocasna voznja):
1. Na poti na morje se ji prizge lucka in potem po voznji v 5 prestavi je ugasnila.
2. Na poti iz morja se ji prizge lucka, cez nekaj casa zacne utripat in cez nekaj casa se prizge se check engine. Takrat je pomagala prisilna regeneracija.
3. lansko leto na poti na jesenice, se je prizgala meni .... voznja na obratih resila problem
4, 5. na poti proti domu se prizgle (klanec dol) ... voznja na obratih ... po 3km ugasne
Ne vem, malo sem navelican tega DPF-ja in nenehne skrbi, kdaj se spet prizgle lucka in bodo problemi.
Po pravici nimam pojma koliko pogosto dela regeneracije.
Saj ni nujno da je zanic, samo ocitno gre proti koncu ker je ze drugic lucka posvetila in je rabil nekaj casa, da se je regeneriral. Kakorkoli.....3k nekako ne bi dal, za popravilo (nekako je to skoraj 50% vrednosti avta).
Blizam se 300.000km (297.500) in ocitno se moj DPF poslavlja. Sedaj se mi je DPF lucka ze drugic prizgala
Trenutno se najbol nagibam k desjtvu, da bi ga lepo odstranil in bi imel mir. Konec koncev, ce se cez nekaj let odlocijo izvajat meritve se vedno lahko zamenjam satovje z univerzalnim (stajnar). Samo ne vem kako je v tem primeru z programiranjem racunalnika.
Danes sem bil ravno v Mazda BTC in sem povprasal koliko pride menjava DPF. Menja se DPF filter (1500 eur) ter zraven se 3 senzorje (600 eur vsak). Se pravi 3300 eur + delo ....
Ker je zadnje case ves guzve na AC, se mi ocitno filter ni dobro spucal. Med voznjo domov se je prizgala DPF lucka (in svetila). Cca 5km sem vozil nad 2k RPM in lucka je ugasnila. Sedaj grem na malo daljso voznjo (Ziri -> Kranj) pa bom vozil malo bolj v obratih in upam da se spuca do konca.
Ker pa ima avto 295.000 km vem da bo DPF pocasi za na odpad. Ali ste ga vsi odstrani ali se je kdo odlocil za kako drugo opcijo:
1. Ciscenje obstojecega
2. Menjavo za original
3. Menjavo za nov tipski filter
4. Menjavo za kak sporten filter (to kar ima strajnar)
No pocasi bo zima.....moje 4 leta stare continental 830p pa nekako niso vec ok (profila je se dovolj, toda na mokrem ni NIC oprijema).
Nekako so me continental malo razocarale tako, da bi sedaj nekaj drugega. Razmislam o Goodyear Ultragrip 8 ali pa Dunlop Winter Sport 5. Bi jih pa ze kar sedaj narocil ker nekako pri letnih sem se nategnil in malo zamudil ter je cena skocila za 20eur/kom.
Celo na cesti vrhnika -> smre?je -> ?iri (natan?no podlipa -> smre?je), kjer je res gladka cesta so se dobro dr?ale (kdor pozna to cesto ve o ?em govorim ).
Jaz bi se verjetno ?e enkrat odlo?il za njih, oz. bi imel te?ave izbrati druge. Ne vem zakaj bi izbral drugo ?e sem s temi zadovoljen.
Ni? ne rabi? se zajebavat s senzorji, ker lepo delujejo ne glede kam da? katero kolo. Sistem v 2. generaciji je tak, da samo bele?i padec tlaka in ni? drugega pol mora? pa sam ugotovit katera guma je premal napumpana, kar je ?ist dovolj.
Dobro vedet....potem o?itno na servisu malo napa?no vedo. Hvala za info potem bom pa res obrnil
tko da bi jaz kupil 2 novi in bi ju dal spredaj, tiste s 6mm pa zadaj....
pac za moj stil voznje mi tko bolje ustreza
me pa preseneca, da je taka razlika v obrabljenosti med spredaj in zadaj...moras vec pumpat te gume spredaj ocitno
Mogo?e je vzrok vsakodnevna vo?nja ?iri->LJ->?iri ?ez smre?je po ovinkih
Ne vem nekako ne bi rad novih kupoval. Sploh sedaj ker bom delal cca 50% manj kilometrov, ker sem dobil sovoznika za v LJ in vsak 1 teden voziva. Glede na to da je 1,6mm za letne se mi zdi slabih 4mm kar precej.
Pomoje bom dal tako kot je blo in videl kako se bo odneslo. Fora je ?e, da jih imam tako na feltnah, ki imajo senzor. Se pravi ?e jih ho?em obrnit bo potrebna lih premonta?a.
?e bo preslabo jih bom pa zamenjal mesec ali dva kasneje
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes sem nadgradil navi na sd kartici (preko mazda toolboxa). No po nadgradnji dam kartico v avto in je bilo samo "Loading ...".
Google je nasel nekaj resitev:
1. uradni servis
2. kontakt v imeniku zjebe nalaganje navigacije
3. naredi hard reset
1. opcije nisem probal. 2. opcija ni pomagala. 3. resitev pa je dejansko popravila stanje.
Torej....kartico das notri, zazenes, naredis hard reset in toj to. Hard reset naredis tako, da pritisnes gumbe mute + nav + return za 10 sekund.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani