Na?eloma ko berem tole temo me kar mine da bi kadarkoli prodal avto.
Avto mora delat vsaj 50k km na leto druga?e je motor fu?. Toda 5 let star avto mora biti slo porekla in ne sme imeti ve? kot 50k km druga?e ga ne kupim! Seveda mora biti nujno servisiran na rednem servisu, ......
OK priznam, ko sem sam kupoval sem bil dokaj isti dokler pa? nisem ugotovil, da tako ne gre in kaj sam potem delam.
Torej kaj se naredi po nakupu? Hitro ugotovi?, da so uradni servisi "dragi", v primerjavi z neuradnimi. Pa ?e pri Pelkotu hitru ugotovi?, da ve za kaj se gre. In sedaj ne bom zaradi tega mogel prodat vozila, ?eprav zanj skrbim bolje kot kdo, ki ga vozi na uradni servis (in to je tudi to).
Je pa tudi res da tile dilerji v slo prodajajo jajca od jajc. Sam sem ?el gledat 3 in me je zelo (beri na prvi pogled) odbilo. Ena je imela v prtla?njiku vse polmljeno, druga je bila tko cca. 3 odtenke bele ?eprav so trdili, da ni bila zaletena, ....
Uglavnem veliko sre?e pri nakupu, ne pa take ki nimajo vse oh in sploh prec odpisat...mogo?e so ravno taki skriti biseri.
Glede tega, da pride? s kov?kom (notr seveda dnar) v salon in misle? da bo? avto kupil ti lahko povem, da je sedaj logika malo druga?na. No vsaj pri nas je bla ko je fotr kupoval kombi (furgon).
Vleti? v salon z dnarom bi avto....ja gospod tole bo pa cena (dam primer) 18k EUR. Kej pa popust na gotovino itd. NOP ni popusta. Lahko pa vzamete lizing pa pride cena vozila 12k EUR. OK se pravi dam maksimalno kar lahko za lizing, vzamem minimalen lizing (2 leti) in avto bo 6k EUR cenej?i. Jah prov ane
No tako je bilo pri nas s Citroenom. Tako izku?njo ima tudi kolega pri Renaultu pa ?e ve? sem jih sli?al. Tako, da o?itno logika, da bo z gotovino cenej?i ni lih najbolj?a.
+ kolikor sem sli?al ter bral na tem forumu, japonci (predvsem Mazda) ne dajejo lih popustov. Dali ti bodo kake gume zraven, tepihe, kak?no drugo dodatno opremo, avto pa ostane cena taka kot je ne ceniku
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da vpra?am za mnenje.
Imam GY Eagle F1 Asymmetric 2. Z njimi sem prevozil 2 sezoni (se pravi so letnik marec 2013).
Gum se ni menjalo tako da so bile zadnje 2 sezoni zadnje in sprednje 2 sezoni sprednje.
Stanje sedaj je tako da zadnje imajo 6mm profila, sprednja pa 3,5mm. Kaj bi vi naredili v tem primeru?
1. dali gor tako kot je bilo in sprednje zvozili do konca
2. prednje (te z 3,5mm profila) dali zadi
3. kupili 2 novi in jih meli spredi
Povezava za deljenje
Deli na druge strani