Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?).
M2 je imela iridijeve, na 10Y ali 120k.
Če bil trg hrvaška ali slabši, so pa dali noter obične, ki so se menjale vsaki drugi servis.
Je pisalo v tovarniški knjigi o vzdrževanju. Je bil tam tudi seznam držav, kjer se špara.
Ma kakšne iste neki. Te ponujajo na raznih spletnih prodajalnah kjer kupujete poceni in vprašljivo robo. (avtodoc in podobne).
En izmed največji Evropsih prodajalcev je Autodoc. Ni izpod kozolca. Kompatibilno se preveri še na Denso ali NGK strani.
Od kod pa misliš, da bo jemal tvoj mehanik (ki je včasih delal v Kopru na Mazdi, da pa privat se mu bolj splača)? Autodoc občasno, Inter cars, Euroton, GMT....
Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke.
Tudi Alfa in Focus kurita iridijeve svečke na dva intervala.
Na M2 pa so držale 10Y ali 120k km.
Bolj kot je nišni model svečke, dražji je. Bolj kot mašina sodobna, bolj jih uničuje.
V ostalih primerih pa če pride i-stop procedura ti pa moraš startat je treba čakat, da se motor popolnoma ustavi in se šele potem spet samodejno zažene. To je hitro 2 sekundi nepotrebne nervoze. Zato večino časa tole striktno izklapljam oziroma preklapljam le v primerih, ko vem da se bo čakalo dlje.
Ford ali Hyundai, tudi v postopku ugašanja s pritiskom na sklopko takoj zlaufata nazaj.
Alfa je bila bolj opisane sorte. Si pohodil kuplungo in čakal, da se je do konca vgasnil in takoj za tem vžgal.
Ga pa vgašujem pozimi na i20n, ker se avto tako ali tako počasneje greje in ni treba, da ga še to trpinči pri gretju.
Ima kar več hladilne in večji hladilnik (poleti fanj, pozimi pa kontra), tako da pod 5°C, kar trpi oziroma se izredno težko zagreje na delovno temperaturo.
Hyundai-ja tudi imam. V širši družini je to številka 5. Nič ni bilo tako zanesljivo kot Hyundai.
Seveda če ne vzameš Mazde 😉
VAG pa pač. Sem že dostikrat zapisal tukaj. 18x garancija v prvem letu in 1-2x na leto, v 10 letih nekaj crknilo. Veriga na kulanco pri 50.000km, 20.000km menjava vbrizgalne šobe, ....
Vem da ni za Quashquai-ja, ampak sem vseeno tudi pri sebi podkrepil z dejstvi zakaj.
Jaz ne poznam nobenega , da bi imel enofazni priključek… Pa gre za stare hiše … zgrajene pred letom 1970… Edino pri tastu v hribih nad Grosupljem, kjer je zelo stara hiša … z letnico izgradnje 1850 ima pomoje enofazni priključek …
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
M2 je imela iridijeve, na 10Y ali 120k.
Če bil trg hrvaška ali slabši, so pa dali noter obične, ki so se menjale vsaki drugi servis.
Je pisalo v tovarniški knjigi o vzdrževanju. Je bil tam tudi seznam držav, kjer se špara.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani