Za tega sumim, da navora sploh nima. Ali so ga pozabili zmontirat noter ali pa je to kak nov dizajn, da je lažji motor pa zato manjša poraba. Ampak navora mislim da ta motor nima...
Ima pa nek čuden sistem, ker mi je po avtocesti nekajkrat napisal nekaj v smislu "dvovaljni režim"...
Kaj imaš tu noter. Če je 1.5 in je Ford je potem lahko:
- 150 KM 240NM
- 182 KM 240NM
- 200 KM 290NM
Keri butl sem, da mislim, da bo Ford 1.5 imel 1.5 Fordov motor.
1.5 TSI 114KM ali 150KM (hibrid). Če je 114 je krepko podhranjeno za tak voz.
pred 53 minutami je Bini napisal:
Tist čudni sistem ti je pa vzel pol tistega kar mogoče kje ima....
Mazda G 122 in 150 ima isti sistem.👍😉
Če ima mogoče 3cl mu je vzelo samo 1/3 😉
Tudi tu sledi popravek 1.5 TSI ne Ford Dragon. Ne bom iskal kolko cilindrov ima.
Podhranjen motor. Tak sem samo 1x Mazdo vozil in to po Avstriji od Dravograda, kjer sem jo dobesegno gnal v ovinke v hrib.
Pa je bil atmosferc.
Turbo v brege 2-3.5k pa že pošteno leti skoz ovinke. Pri 2k imam že max. navor.
In normalno da bencin pije kak literček več, je pa za to vse ostalo ceneje. Tudi olja kr manj not gre na servisu, cestnina, ....
Pred eno uro je skritikrt napisal:
Ne smeš ga voziti kot diesela...šaltanje pri nizkih obratih ni za bencinarja...pri obremenitvi seveda,da ne bo kdo mislil,da moraš skoz pr visokih šaltati.
Ne rečem,da ti tako voziš,a je res,da zelo veliko voznikov,ki prešaltajo iz diesela na bencinarja le te vozi "narobe", in se nato seveda pritožujejo nad porabo.
Hja. Mazde res ja.
Sodobni turbo bencinci pa imajo čist druge krivulje navora.
Ker izbira je jako boga - in vedno manj jo je. Razen, če želiš EV, pa še tam ne smeš biti zelo zbirčen...
Kot zaprisežen dizel-fan bi najraje kupil enega bee eeenn ... torej, ne-dizla: tistega DMC DeLoreana. Pa da se vrnem kakšnih 15 let nazaj in nabavim enega poštenega dizla...
Ni res.
Izbira je za vse enaka. Nisem rekel, da je dobra.
Ven in pri vsem v življenju je treba nekaj požret in ne kompromis sprejet.
In dokler so ICE avti, imaš izbiro. Je pa potem kompromis pri prostornosti ali pa pri čem drugem.
Ta ki ga poznam ima Teslo 3. 1 leto stara je javla napako in naj obišče servis. Vozil je 500km še in so ga akoraj iz kože dali. Avta ni imel 3 tedne, ker so čakali del.
Človek ima EV in prevozi 50-70k km na leto.
Kar hočem skozi povedat, da nič ni popolno. Ne ICE in ne EV in pač me malo zbode, ko se navija, kako je EV superioren. Najhuje je, ko poslušam da je okoljsko bolj prijazen.
Valda, ekonomska računica, če imaš sončnice, je na strani EV-ja. Okoljska pa nikoli. In ta okoljska zavajanja so grozna.
Dvomim, da se je komu ze vzgal kaksen EV... ali pa da osebno pozna koga, ki bi se mu vzgal. Vsak pa gotovo pozna nekoga, ki je imel probleme z motorjem na notranje izgorevanje...
Spet EV ljubiteljska. EV se mora vžgat ICE pa samo pokvarit. 😮💨
Resnica je ta, da ne poznam nobenga, ki bi se mu EV ali ICE vžgal.
Poznam pa ljudi, ko jih je EV pustil na cedilu. Seveda ICE tudi.
Vse, kar bi zdrava pamet potrebovala na trajektih, je to, da bi na vsakem trajektu poskrbeli za lažjo vožnjo na rampo, da vozilo ne podrsa s podom. Tam je pač nameščena baterija, ki se lahko poškoduje. Dve večji "deski" iz trde gume bi bilo vse, kar se potrebuje ... Ampak birokrati ne razmišljajo tako kot kmetje.
Počal sem samo na hrvaških trajktih.
V Italiji nikoli.
Jaz bi rekel, da je to tudi kriva oblika pristanišča.
Gospod tovariš Slivka, to je še iz socializma isto, ko je bila družba čisto drugačna.
Bo potrebno na kakšno osvežitev znanja cestno prometnih predpisov.
Drugače pa se tukaj strinjam, da je popolnoma kriva tale teta. Tak se je nazadnje v okolici nekdo ubil, ker je preko železnice peljal, brez da bi pogledal in ga je zbil vlak za pregled tirov.
Vsak mora nosit posledice za tisto kjer se ne držimo pravil.
Enkrat sem ene Dunlop SP WinterSport 3D pustil vulkanizerju za 20€...dve z 4mm,dve pa z 6mm profila...6let stare...za poleti za kakega "butlja" še za ponucati,pozimi pa za ubiti se...si malo zabremzal,in je kar letelo,kamor je hotelo😬.
Od takrat naprej-6 let je pri meni meja,pol pa me ne zanima več,kaj bo kdo z njimi počel,samo znebiti se jih hočem,in nočen nič zajebancije prek bolhe ipd...pa nimam mira iz nočne-klici,SMSi,pa daj mi jih dostavi,pa...ma dobesedno jebe se meni za takšne "smeti"...mojega avta ne bodo več videle.
Če so strukturno ok, niso spokane in se lamele ne cotajo jih prodam.
Denar ne leži na cesti in prodam marsikaj na Bolhi.
Če pa so take, da jih ne mislim prodat, jih peljem na odpad. Moj vulkanizer žal računa za stare gume, če ne vzameš novih pri njemu. Za nove pa ni konkurenčen.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ni to žalostno. Ker Fiat 124 oz. Preoblečena mx5 je imel Fiatov motor.
Tu pa je Ford samo drugo logo nabil. Za to pa ga v Fordovih delavnicah ne znajo servisirat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani