Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

A tole na 6ici prve generacije pa niso original! zavesice ampak flapi za povečanje vzgona in nižanje pristajalne hitrosti al kaj?:lol:

 

 

zavesice1.png

 

Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.

 

Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.

 

Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Še to, ima kdo od vas namešene zavesice pri kolesih? Se splača to namestiti? Cena v konfiguratorju je kar divja, 200€.

 

Zavesce so samo paštetaturisti Čehi za časa varšavskega pakta gor natikal, ko so se v svojih Škodičkah peljali na Jadran. Takrat je to bilo fejst moderno kot recimo beli štumfi v plastičnih sandalih. Ups... beli štumfi v natikačih so spet moderni, za zavesce pa ne bom trdil... glede, da jih prodajajo jih nekdo kupuje očitno.

 

Ok, šalo na stran... glej, če se spoštuješ, prosim lepo ne dajaj tega gor. Zgleda obupno in ne služi ničemur. Pusti tako kot je pa še 200€ za kaj drugega daj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 21 minutami je Jest napisal:

po šipi ti bojo vseeno srali ;) 

 

Ej so se specializirali. Zdaj v nizkem preletu se userje zadane rob havbe, drek leti po celi havbi, direkt v šipo od koder se odbije in razsuje še po strehi (sanke niso nič obranile). 4m dolgo sled je naredil - to nisem še videl. Škoda, da nisem slikal.

 

Nimam glih občutljivega želodca, ampak tukaj me je pa kr malo zvilo, da sem sapo lovil ob poglediu na to golobjo mojstrovino.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Indonezijci zdaj živijo tisto, kar smo mi pred 20 leti. Čase avto romantike in uživaštva v svobodni izbiri, kjer je dejansko le denar omejitev kaj si boš privoščil.

 

Mi smo zdaj v mračni dekadenci, napol diktatorskega ukazovanje iz neke nedemokratične entitete imenovane Bruselj pod vodstvom prve čarovnice in kradljivke.

 

Vse bi nam pobrali in za tanke dali ter vprašal:" wollt ihr Butter oder Kanonen?" pa smo odgovorili " wir wallen kanonen" , "Kanonen machen uns stark, Butter macht uns nur dick".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Mislim, da je to če maš vklopljen "menjalnik" v B (Brake), kjer dejansko dela res fejst rekuperacijo. Ampak ker se da lepo s pedalom za pospeševanje uravnavat hitrost je možno, da je zgolj malenkostno zmanjšal hitrost, ampak ker je bil v načinu B se vklopiji vseeno bremzne luči. Če bi ga imel v D se verjetno to ne bi prižigalo.

 

Je pa fora, da to voznika ne moti in je čist srečen kako dobro se pele, tisti zadi za njim pa norijo in tulijo "kakšen bebec, da ne zna brez zavore v ovinek peljat in bremza vseskozi". Je pa moteče seveda za tistega zadaj, ker mora biti vseskozi na polno pripravljen, a ta spredaj dejansko bremza al samo nekoliko gas spušča.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano

AT v bencinarju 2.5 je dobro uparjen z motorjem in verjetno edina res smiselna izbira AT-ja v Mazda 6 atmosfercih. AT v švohnejših različicah bencinarjev pobira čisto preveč živosti in je za moje pojme mnogo preveč potraten. Isto velja za dizle, saj ta AT res ni dobro stunan v povezavi z motorjem in zato trpi predvsem ugodna poraba. Za dizla bi bil idealen dvosklopčni avtomatik, da bi bil in varčen in ustrezno živahen.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Jaz pa dlje časa v vrhniškem klancu ženo za kolena držim

 

A tolk počas greš, da se bojiš, da ti bo med vožnjo ven spizdila pa raj mal držiš. :hudicek:

 

Se pa strinjam z @Alex, ker za babo stiskat so bolj primerne in romantične druge priložnosti, kot ravno med vožnjo. Pa verjamem, da jih je bistveno več kot med samo vožnjo. 😜

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano
pred 7 urami je sportman333 napisal:

letna jim velja "koledarko leto" ker imajo poleg e-vinjete tudi še vedno sticker.....

 

Teli jodlarji so itak eni zaostalci... še Moravčani se jim smejijo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 38 minutami je Slivka napisal:

@Boss, ta "tvoja" teorija, da so krožna križišča varna in enostavna, ima dva pomembna pogoja:

- vsi v krožišču morajo pravilno uporabljati smernike

- krožišče mora imeti premer vsaj 25 metrov, rajši več

 

Če ta dva pogoja nista izpolnjena, je krožišče najslabša možna stvar in zelo nevaren del ceste. Ker če ljudje ne dajejo smernikov, lahko samo ugibaš, kam bo kdo zavil in kdaj lahko ti zapelješ v krožišče - brez da komu izsiliš prednost. Če pa je krožno križišče premajhno, ti pa avto prihaja pod prevelikim kotom, da bi sploh videl njegov desni smernik. Zato so se Italijani dobro domislili, da če greš po krožnem, imaš levi smernik, pred izvozom, kjer greš ven, daš pa desni smernik. No, nekateri v krožiščih dajejo smernike kot bi bilo navadno križišče: če gre ven na prvem izvozu, da desni smernik. Če gre na drugem, ne da smernika. Če gre na tretjem, da pa levi smernik. V vsakem primeru je boljše kot pri nas, ker vsaj vidiš levi smernik in veš, da ne smeš peljat, ker bo on nadaljeval po krožnem...

 

Nič ne razumem, kako je lahko nevarno če ne da žmigavca? Če ga ne da, pomeni, da še ne gre ven in ga moraš počakat. Če pa vseeno zapelje ven brez žmigavca, trpi pa edino tvoj ego, ker si čakal za brezveze, ampak še vedno je avto cel.

Če ne vidiš smernika pač počakaš, a ne. Valjda ne pelješ ko tele v krožišče v upanju, da je mogoče dal smernik a ga nisi videl. :nevem:

 

Tudi pri Italijanu velja isto... a res vsak Italijan da vedno žmigavec? Se pravi, ko ne vidiš levi žmigavec pač zapelješ v krožišče, ker predvidevaš, da se tudi desnega na vidi, ker je pred prevelikim kotom. Ne vem, še 1x... če žmigavcev, zaradi katerega koli vzroka ne vidiš pač ne grež v krožišče oziroma počakaš, da se situacija razjasni na nek drug način (beri model nedvoumno zapelje iz krožišča).

 

Mislm pa da pretiravaš glede tega, da ne vidiš desnega smernika, ker v takem primeru bi moralo biti krožišče strašno majhno, kar bi pomenilo tudi izredno nizko hitrost vožnje in neka huda drama ne bi bila, tudi, če slučajno ne vidiš desnega smernika.

 

Motoviljenje s smerniki levo, desno v ugibanju kdaj ga recimo dat v krožišči z več kot štirimi izhodi je pač samo dodatno obremenjevanje voznika in delat komplikacijo, kjer je ni. Pri majhnih krožiščih boš prej narobe s tem sporočil drugim udeležencem, kot pa da jim boš brez kančka dvoma dopovedal kaj želiš. Pri večjih krožiščih pa za nedvoumnost skrbita dva ali trije pasovi s katerimi nakazuješ točno kam greš in je to bolj smiselno kot dajanje levega žmigovca.

 

Je pa vedno res, da ljudje v svojem neznanju pač ne znajo vozit in potem vidiš Desusovca, ki se vozi cel krog po zunanjem pasu in jebe ostale voznik v glavo (krožišče pri Žalah je tipičen tak primer pa ni krivo krožišče).

 

Drugače pa za moj pojem so najboljša turbo krožišča, ki edino kar zahtevajo od tebe je, da se pravilno razvrtiš pred krožiščem.

 

Pa seveda sem presenečen, kako dobro deluje ogromno krožišče v Tomačevem, ki je opremljeno s semaforji. Sem pred leti mislil, da je to bedarija, a se je izkazalo, da je to dejasnko najboljša rešitev in podporto s tem, da gre za pametno krožišče, ki zna prilagajat intervale glede na promet pred vsakim semaforjem v tem krožišču. To je dejansko res top model krožišča.

 

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Še tolk slabše... Tole gledaš v Indiji, Indoneziji, Filipinih, Pakistanu.... kaos brez reda in discipline (ordnung und disziplin).

 

Pol pa iz držav, kjer ne znajo uredit pravila uporabe krožišč pridejo razlage tipa

 

WWW.ZURNAL24.SI

Nizozemski prometni inženirji so prišli do sklepa, da krožna križišča niso vedno varna. Nekaj so jih celo že ukinili in namesto njih postavili...

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Kot sem napisal pred vklopom, ce gre levo v rondo vstopa z levim, ce gre desni z desnim, ce gre naravnost pa nima.

 

To ni šala, 1,5 leta sem bil tam, v Italiji pa FR pa enako

 

Fak resno? A če je pa krožni s 5 ali več izvozov si pa pomagaš kako... vklopiš še dolge luči, brisalce pa hupo? :nevem:

 

Krožni so tolk enostavni v teoriji, dokler jih v praksi ne prevzamejo idioti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 53 minutami je jures napisal:

Pa v italiji je samo ena linija v rondoju - idealna dirkaska. Zunanji - notranji - zunanji pas. Obvezno

 

Tko, k na sliki zgoraj, ko un rumeni avto piči skoraj naravnost skoz rondo. 🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Prodajalec mi je rekel, da prodajajo samo lita platišča za zimske gume, cca 120€ za 16".

Morda veste, če se dobi tudi jeklena platišča, seveda ceneje.

 

Če se ne motim jih ne moreš imet zaradi senzorjev tlaka (TPMS). Železna platišča naj bi blokirala signal senzorjev tako, da se lahko zgodi, da jih ne najde in boš mel rumeno lučko naštevcih in par sekund piskanja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 21 minutami je tomzel napisal:

Par mesecev starega Capturja sem imel par dni kot nadomestno vozilo. Porabo je imel nizko, vse ostalo minus. Ne da se primerjat z Mazdo. 

 

Jaz ga mam trenutno dokler ne dobim EV-ja. Latrina z malo začetnico. Verjetno, je to indoktrinacija, da se bom oddahnil, ko dobim EV-ja in dam z velikim veseljem tale porta potty nazaj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 1 uro je samSimon napisal:

Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven.

 

Ja jebat ga, torque converter automatic je. Verjetno gre z ročnim blizu 9s do 100kmh. Ampak ta podatek od 0 do 100 je en manj uporabnih. Pomembno je kolk je motor prožen, kako skoči med premikanjem, ko greš prehitevat ipd.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pohvale servisov - serviserjev
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

 

Če bi bil strojnik bi kmalu uvidel, da te nat...... na suho. 😉

 

Če bi bil ti finančnik, bi videl, da ne... ampak to je druga zgodba. Pustmo to, ker itak vsak za sebe verjetno dobro ve kaj mu ustreza.😉

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.