Relacija Ptuj- Slovenska Bistrica, vožnja po omejitvah s predvidevanjem in občutkom, brez oviranja prometa čim bolj enakomerno. Doma čakamo hybrida, pa enega pod krinko že imamo mazda 6 g615 🙃🙃🙃🙃
Po mojih zadnjih informacijah G120, G145 in G165 nimajo deaktivacije cilindrov, ampak samo Mazde z 2.5 motorji. Tako, da sem kar zadovoljen, da moja nova M6 te pogrutavščine ne bo imela. 😊
S strani Ferka je bilo rečeno da imajo vse nove serije. Bom preveril jutri še pri selamrju v celju (gremo na testno vozmjo cx3🙃🙃🙃)
Ja ta 8speed zna bit zmeden, zato je pa kaksen cvt dober v teoriji, v praksi na dolg rok pa pokop. Razen toyotin cvt planetni menjalnik. Iz njega lahko dobis 7 prestavnih razmerij, prestave so skoz v prijemu, in neunicljiv, tukaj se pa klanjam toyoti. Drugace ford hybrid ima enako konstrukcijo planetnega cvt menjalnika, tako da zna bit tudi kar trpezen.
👍 Se strinjam glede pomembnosti menjave olja, v praksi pa je takih zelo malo, če mene vprašate.
👍 in hvala za ponudbo. Jo dobim naslednji teden, tako da ni potrebe. Veliko dam tudi na druga strokovna mnenja, tudi tvojega, zato me ne skrbi.
👍, točno tako.
Meni osebno se zdi ročni menjalnik škoda z aktivnim tempomatom z avtomatikom deluje od 0km/h, je pa res da g165 z avtomatskim menjalnikom je bolj nepremicnina, g194 z avtomatikom je pa top, to kombinacijo bi jaz izbral ce bi izbiral facelift.
Drugace pa bo v prihodnosti mazda presla na 8stopenjski avtomatski menjalnik ki ga je razvila toyota v sodelovanju z aisinom.
Različni mehaniki različnih Mazdinih servisov so mi to predlagali. Zadnja informacija, ki sem jo dobil ne dolgo nazaj je, da se pojavljajo težave z odmičnimi gredmi tudi pri novejših letnikih, ne samo pri tistih pred 2015. Potem je tu še včasih problematična turbina, injektorji, sklopka z dvomasnim vztrajnikom, PDF filter, ... vsaka od teh stvari stane dva do tri komplete novih 19" gum. Pa čiščenje in peskanje saj EGR, koliktorja, DPF,.. pa menjava male ketnice pri 150-170.000km. Vse to poleg vsega ostalega, rednih servisov ter drugih mehanskih in elektronskih delov oz. sklopov.
Vožnja z M6 G165 ročni menjalnik me zelo spominja na vožnjo z M3 G120, je uglajena, pa tudi precej lena. Nisem dobil občutka, da je kaj močnejša od Mazde 626 2.0 (kurila je okoli 8,5 l/100 km), ki sem jo imel pred 25-timi leti. Ampak saj se po naših prepolnih cestah zadnje čase itak bolj počasi premikamo.
Tako kot je že @Alex napisal, vzdrževanje je osnova. Ti se nimaš kaj bat vzdržuješ kot je treba, za tiste težave pa vemo kdaj se pojavijo saj smo imeli par novih članov na forumu s temi težavami in vsi so delali servise na 20000km, te preventivne stvari kot so peskanje sesalnih kanalov in menjava ketne pa nas bencinarje tudi čaka. Jaz nebi na tvojem mestu menjaval dokler se nebi kaksni jaci znaki pojavli, ki se pa tak pri tebi nebodo glede na to da stvari resujes redno in tudi vzdrzujes bolj preventivno. Ce ze raje pocakaj na nov model da vidis kako in kaj bo, pa ce ti nebo vsec vzames novo iz zaloge star model ki mu bodo tako cene padle. 6cilinderc bo baje osnova enaka skyactive g samo z dvema cilindroma zraven, hybrid bi naj imel ta klasicni skyactiv g stiricilinderski motor in toyotino hybridno tehnologijo (bo meni zelo zanimiv), doloceni suv-ji bi naj imeli lexusov 2,5 literski sklop (a25a motor ki se ima porodne tezave, zakompliciran bolj kot dva skyactiv x skupaj) in pa wanklov ki bi naj sluzil kot generator za polnjenje baterije potem naprej pa elektricni pogon.
Zato, ker bom menjal za mlajšo, predvsem pa zato, ker so mi vsi Mazda mehaniki rekli, naj namesto dizla kupim bencinarja. Vem, da ne bo tako živalsko vlekel, vendar se Mazde že brez dizel motorja dovolj kvarijo 😜
In po tvojih meritvah pričakujem celo nižjo porabo. 😄
Če ti tvoja vredu služi jaz nebi menjaval samo zato da bi imel bencinarja in mlajšo. Koliko te poznam s foruma tudi redno delaš servise in stvari rešuješ sproti tako da nwm no.
pred 18 minutami je Bini napisal:
Glej mene to ne moti je pa razlike samo 2,5cm v medosju. Ta občutek je bolj zaradi zadnje preme,ki ni več večvodilna in manj nihajočega zadka, ki je sedaj bolj trdo vzmeten. Meni deluje bolj kompaktno in tudi skozi ovinke dobro leži.😉
Moram na Selmarju enkrat izkoristit in se probat pelat. Moja je začela sanjat o cx3 ali cx30. Zgleda je neka menjavomanija za avte pri nas, dokler se nebo res nekaj menjalo nebo mira 🤣🤣🤣
Zato pa je doma Mazda 3 in Mazda 6. Ravno iz tega razloga nabavljam tri leta staro M6 G165 karavan (spet), čeprav bi za enak denar dobil novo CX-30. Mogoče bi bil izbira CX-30, če bi se na dopust vozila le 2.
Zakaj pa bencinarja kupuješ? Nimaš ti enake mazde dizla? Mislim da celo z boljso opremo kot je moja
@Bini kako si se navadil na suv-ja? Meni osebno se zdi da zaradi manjse medosne razdalje in visjega sedenja skoz ruka, nekak se nikak nemorem navadit na testnih voznjah.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povprečje zmeraj 6,2 6,3. Bi šlo še nižje ampak te kratke vožnje glih niso naklonjene porabi 🙂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani