Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi
Napisano
pred 20 minutami je Freak napisal:

Podobna zgodba je tudi s Subarujevimi dizli. Tam imaš na izbiro dizla, kjer nikol ne veš, kdaj ti mašina škripne, al pa požrešne bencinarje.

 

Jaz gledam malo za naslednji avto. Želim si 4x4 , ker po zimi kar prav pride, pa glede na to, da bi dnevno delal okoli 90km (večinoma avtocesta), pa da ni ravno poraba 8l+

 

Kaj vzeti, cenovno gledano okol 15k€ :unsure:

En slovenec rihta Subaru dizle. Neko ojačitev na mašini naredi in grejo šolsko.

 

Baje mu vozijo iz cele evrope rihtat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Recimo, če bi sam kupoval CX-60, bi takoj kupil dizla. Vsi ga hvalijo, da je to do sedaj eden najboljših dizlov nasploh. Imam občutek, da se bo prodalo največ CX- 60 - k v dizel izvedbi. Če bi bil v Evropi na voljo šestak, bi bila tudi to super opcija. 

 

Sem na hitro pogledal spletno stran.

V konfiguraturju je ni, samo CX-80.

 

V glavnem, v Sloveniji nisem zasledil bencinskega motorja.

Ali se motim? Ni čudno, da se mora dizel prodajat, če pač nočeš met posla s štromom ti drugo ne preostane.

Evo avstralci imajo Scyactive-G 3.3 turbo.....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To še nisem slišal.

 

Mi pa pri nas blendajo Audiji, Urosi (LJ table), BMW-ji,.... seveda, ko imam 150 na prehitevalnem in imam pred sabo avte.

 

Ko mi prekipi, se umaknem in duge ali blendam, ko sem zadaj. Pač vrnem, saj se tudi on nimam kam za umaknit.

 

Mi pa je ta Urus blendal, ko sem mu nazaj, pa je pri 180 skočil na bremzo. Če imaš za tak avto, je ego tak vlki, da boli.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

Piše lepo ja.

Not as quick of the mark as you would expect.

 

Torej kljub mild hibridu, ki ga malo potisne ob menjavanju in na križiščih. Ni poskočna.

 

No vsaj tako si jaz tolmačim angleščino.

 

Drugače pa vozil sem 1.0 Pumo mild hibrida. Dal sem asist na max. Bila je lepo poskočna par kilometrov. Vedno odzivna na gasu, res lepo letela. Je pa se vedno pojavil znakec, koliko hibrid pomaga. No čez 10 km, ga je bilo konec. Nisem bremzal in ga samo teral. Hvala lepa za tako, avto more iz vedno 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 12 urami je Slivka napisal:

 

Ne, pravzaprav jo potrjuje.

 

Če se hočeš s takim tankerjem športno peljati, rabiš nenormalno veliko energije. Zato ima ta blagi hibrid porabo skoraj kot moja BTjka, ki sodi med tovorna vozila...

 

Zdaj pa poglej pnevmatike. 295/35R23. Še navadno gorsko kolo ima več "mesa" okoli platišča. Tole ni niti za zaobljene robnike preplezat, kaj šele, da se umakneš na kakšno zmahano bankino. Da bi s tem šel nekam na izlet do, kaj jaz vem, bližnjega gozda nabirat bezek za šabeso, bi hitro bil "bos" in bi šel peš domov... Da bi pa kakšno deklico odpeljal kam malo bolj na samo - za take "športne aktivnosti" pa ta reč definitivno ni. 

 

Pa poglej še obliko na splošno. In si predstavljaj z njim peljati dve kolesi, da gresta z ženo (ali pa punco, ljubico, priležnico, partnerko, ...) malo kolesarit. Oblika že na prvi pogled obljublja, da notri dveh koles ne boš dobil - razen mogoče z veliko muko in še večjo muko potem očistit vso to tapiserijo in usnje. Za na streho dvignit kolo - moraš pa še kakšno lojtrico s seboj prevažat. Vlečna kljuka na takega SUVa pa res ne paše - še jaz, k sm kmet an s hribu doma, sem mnenja, da sem gor pa res ne moreš kljuko montirat, pa so vsi naši avti in tudi vsa naša vozila imela kljuko - vključno s sestrinim Tomosom ATX 50C!

 

Torej, če hočeš športnika, izgubiš uporabnost... In je tole SUV samo zato, da se notri prevaža mož v trenirki s tremi črtami...

 

 

Sem šele zdaj pogledal pa ceno. Mislim, cena tega vozila in uporabnost pa spet ne gresta skupaj. Mislim, da ga ni heroja, ki bi v tako dragem vozilu otroka peljal na trening, kaj pa vem, downhilla ali pa špotrnega plezanja v naravnem okolju (ne v dvorani, čeprav so tudi "dvoranci" krepko zaprašeni z magnezijem) ali pa na trening hokeja...

Poznam nekoga s podobno Q8 v kateri je 3 otroke prevažal.

 

Če imaš denar, potem pač lahko....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je toto89 napisal:

Sem se zatipkal. 350 jih ima RS.

Tako pa ja. Ker potem je to bil MK3 RS, ki je manjši kot MK4 ST s 280 konji.

 

In ST MK4 je tudi karavan, ki ga po volumnu šije samo Octavia katavan

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Ti si imel še vintage 6-ko, ki je bila še kar dvignjena od tal. Tudi sam sem jo imel. Imam tudi zadnjo gen. 6-ki pa je zelooo nizka. Tako, da jim primerjave. 😉

Mah. Giulietta je bila grdo nizka. Pa sem prišel do Jakobe pod Peco in do Konjščice.

Večina je rila, jaz pa sem spretno krmaril med "hribčki" in kolesnicami.

 

V glavnem, da se.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 1 uro je Bossek napisal:

Kaj je SUV in kaj je "pravi" avtomobil?

 

Kaj tocno definira to? Visina? Sirina? Zunanji videz? Teza?

 

Samo toliko, da se izobrazim da ne bom neki neuk. 

 

Se pravi je nekako tko:

Mazda 3 je lahko limuzina ali hatchback?

Mazda CX30 pa je SUV?

 

Ali je CX5 SUV?

Mazda 6 je pa limuzina ali karavan? In to je pravi avto?

Pravi avtomobil je vse kar ima 4 kole in lahko glede na skladnost vozi po cesti. Tudi električarji.

 

CX30 ni SUV, ker je crossower 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Ni poanta v šparanju pri njemu.

Njemu so generalni všeč.

 

Ni saj tudi jaz ne kupim bencinca zaradi šparanja. 😆

 

Pogovarjal sem se in izguba ni takšna kot si navedel. Imel je srečo, ker ga je ugodno osbil in ob prodaji so bile cene visoke.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 37 minutami je Boss napisal:

 

Če navajaš omenjeno potem ta EV jedva, da je starejši od dveh let. Pri takem težav sploh ne bi še smelo biti in je logično, da slabih izkušenj še ni vsaj kar se tiče vzdržljivosti avtomobila. Drugo vprašanje pa je ali je tako počenjanje stroškovno smiselno. Padci cen rabljenih so veliki.

 

Ampak kakorkoli... tvoj kolega se s takim početjem ne bo soočal s težavami, ki jih povzroča daljše lastništvo bo pa seveda za ta "luksuz" plačeval kar veliko ceno.

Drži. Id.3 je moral bit max. 4 leta, ko je šel od hiše. Tesla 3 nova.

Moral bi ga vprašat, koliko je izgubil na id.3.

 

Ampak to je pravi E-driver. Nima backup ICE-jev. Kar nekaj zvestih zagovornikov tukaj, jih ima. 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je Boss napisal:

Je pa res tako, kot pravi @NevLado, največ EV-jev se je prodalo v zadnjih 4-5 letih in v veliki večini so še v rokah prvih lastnikov. Ko bo treba to spravit v prodajo in ko bodo ugotovili, da je padec cene rabljenega precej strahovit in da bodo morali dodati še veliko za novega bo marsikoga zabolela glava. Ker so več ali manj to novi avti, nekih strašnih popravil sploh še ne bi smelo biti zato veliko lastnikov EV-jev, ki so vsajmalo premislili pred nakupom bi morali biti še zadovoljni. Kaj pa po 10 letih? EV-ji so točno tisto kar v agendi "trajnostnega" ne sme biti.

Kolega kupil testni id.3, ga po minimalni dobi, ko ga je lahko prodal (zaradi ekosklada prej ni smel) prodal in kupil Teslo 3. Še vedno zadovoljen z EV-ji.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Audijem benzinarjem 4.0 ts

Prosim prevedi.

 

Včasih je na Audijih pisalo 4.0 XYZ in je bila 4.0 mašina. Kar tukaj več ne verjamem.

 

Isto je BMW začel glumit.

Včasih je 328 šla, da te je sleklo, ker je bila 2.8 mašina....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.