Gospod tovariš Slivka, to je še iz socializma isto, ko je bila družba čisto drugačna.
Bo potrebno na kakšno osvežitev znanja cestno prometnih predpisov.
Drugače pa se tukaj strinjam, da je popolnoma kriva tale teta. Tak se je nazadnje v okolici nekdo ubil, ker je preko železnice peljal, brez da bi pogledal in ga je zbil vlak za pregled tirov.
Vsak mora nosit posledice za tisto kjer se ne držimo pravil.
Popravljeno od godlikeIsto je v MB, cesta od LeClerca proti Teznu skozi želežniški podvoz.
In ker so se tolko zaletavali, je zdaj na cesti, ki ni več prednostna, ležeči policaj.
A se ni za tako postavljlal znak !, ki je pomenil spremembo režima 🤔
RazširiEnkrat sem ene Dunlop SP WinterSport 3D pustil vulkanizerju za 20€...dve z 4mm,dve pa z 6mm profila...6let stare...za poleti za kakega "butlja" še za ponucati,pozimi pa za ubiti se...si malo zabremzal,in je kar letelo,kamor je hotelo😬.
Od takrat naprej-6 let je pri meni meja,pol pa me ne zanima več,kaj bo kdo z njimi počel,samo znebiti se jih hočem,in nočen nič zajebancije prek bolhe ipd...pa nimam mira iz nočne-klici,SMSi,pa daj mi jih dostavi,pa...ma dobesedno jebe se meni za takšne "smeti"...mojega avta ne bodo več videle.
Če so strukturno ok, niso spokane in se lamele ne cotajo jih prodam.
Denar ne leži na cesti in prodam marsikaj na Bolhi.
Če pa so take, da jih ne mislim prodat, jih peljem na odpad. Moj vulkanizer žal računa za stare gume, če ne vzameš novih pri njemu. Za nove pa ni konkurenčen.
Saj jih bojo oni prodali, brez skrbi.
9 let stare Sava Eskimo s 6mm profila, sem prodal za 20€ v enem tednu. Raje 20€ v žepu, kot na smetišču.
Hvala.
Izgleda da rabim očala 🤓
RazširiSam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade
![]()
Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami?
![]()
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus
Mi pa nekaj ni jasno.
Kupuješ Focus ST ali CX-30 na keš.
Potem pa imam za alternativo star Focus. 🤷♂️
Razširi
Moja po 10. letih počasi razdapa.
RazširiNikoli nisem, niti sem bil pristaš mazanja notranjosti avtomobila s čimerkoli.
Vse kar naredim je, da najprej s komprimiranim zrakom izpiham prah, nato pa površine obrišem z navlaženo jelenovo krpo.
Prah pobrišem s Sonaxovim antistatičnim mat čistilom. Tudi vse plastike zamazane od nog počistim s tem.
P.S.: nehajmo s tem, ker se ne tiče CX-30 direktno in nas bo Bini kregal 😉
Popravljeno od godlikeUradno je na mojem 2 leti ali 30k km.
Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok.
Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.
Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.
Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.
Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
Popravljeno od godlikeTo je 4 cilinder, če se ne motim?
Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat.
Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.
Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.
Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš.
Drugače pa takoj jermen menjat.
Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.
Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.
Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
Vse poste od @DINAMIK sem prebral. Pravi da razmišlja o Focusu ST ali o CX-30.
Za Focusa vemo, da je ST ukinjen, tako da je lahko samo bencin. Za Mazdo pa ni povedal kateri ageegat gleda. Razen če so dizli na CX-30 ukinjeni, ker ne spremljam redno ponudbe?
Popravljeno od godlikeTežko, ker si omenjenih zadev nisem lastil.
Lahko pa povem, da je M2 (DE) imela isto podvozje kot Fiesta in da je na vseh delih (razen mašine) pisalo FoMoCo. Edino 1.5 mašina je bila Mazdina, manj močne so bile Fordove. To je vse kar lahko primerjam.
Tudi M3 si ne lastim, žal samo Focusa.
Glede na forum debate, pa lahko objektino rečem, da Mazdini dizli niso nič bolj kvalitetni kot Fordovi bencinci. 🤐
Made in Japan. Top nivo Mazde 2.
Ni ti mogla ESP enota crknit, če si imel standard rang. Samo 1.5 103KM je imela ESP 😉
Ampak ja 2010 in 2024 se je kvaliteta spremenila, v kero smer, pa ne morem rečt.
Popravljeno od godlikeRazširiGlede lepote se tako ve, glede zanesljivosti in kvalitrte tudi, glede cene prav tako, če pa hočeš dodati vsake toliko časa še kaj v proračun je pa izbira Ford.... 👍😉
Ford ni SUV/CUV.
Osebno je imel Ford do 50k km majn težav kot M2.
Pri M2 so se reže za ventilacijo same zapirale med vožnjo, ko je bilo mrzlo. Za to ne vem zakaj bi bila Mazdaj boljše kvalitete.
Samo osebne izkušnje, nič baba čula - baba rekla.
Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih.
Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.
Glede plastik si priberi tukaj:
99% jih ta zadeva ne moti.
RazširiMojstri ... samo nekaj ... teh 4k km in povprečje 48 km/h vključuje ooogrrooomnooo mestne vožnje.
Sploh pa - resetirajte vaše števce in se naslednjih 4k km vozite tako, kot se pač vozite (niti vam ne bom govoril o mestni ali zimski vožnji). Potem pa prilepite svoje screenshote in bomo predebatirali. Bomo videli, koliko vas bo dosegalo 48 km/h. Nihče z mestno vožnjo ... #pacienti
Saj vem, ko zmanjka tehtnih argumentov, se opirate na vsako bilko ...
i20n avtoceste ne vidi.
Večinoma rush hour služba in nazaj:
Malo bi družinskih izletov naredla, namesto Focusa in bi bila preko 48km/h.
Glede na to, da stojim in da je v mestu 50km/h omejitev. In da imam do službe celo vrsto ležečih, sem ok.
Popravljeno od godlikeŽal nimam zvestobe. Imam pa firme, ki jih ne bi imel nikoli.
Če bi že bil zvest, bi bil Alfi. Ampak tudi tam sem odšel zaradi neprimernosti ponudbe.
Mogoče drugačna predstava pomaga razložit moje mišljenje:
Preprosto ne bom jedel kislih jabolk, samo za to, ker so jabolka. Bom pač hruško vzel, pa čeprav imam najraje jabolka.
RazširiJa, to je prihodnost. V resnici se osebno veselim električne mobilnosti in posledično bistvenega izboljšanja zraka v mestih (in vse dobre posledice ki pridejo s tem).
Upam da je to sarkazem.
Ker ves drek od izdelave baterij, bo zaokrožil po zemlji.
Če ne verjameš. Sevanje od jederskih poskusov je tudi.
By the early 1960s, there was no place on Earth where the signature of atmospheric nuclear testing could not be found in soil, water and even polar ice.
Cena je tudi, kot da bi bla zlata.
Da se bojo zmehčali, ker za ta dnar 280 konjičev, boli stran se obrnit.
Ko jih je 200+ v štali je drug svet.
Popravljeno od godlike
Napisano
Najboljši so heroji, ko iz rdeče puščice vozijo v koloni.
In ker noben ne pozna predpisov, jaz pripeljem do bele in jih še 10 gre preko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani