Maš prav, danes v Logatcu hotel pomagat modelu z Ford Turneo Custom. Iz avta se je kar zakadilo in to je bil to. Se ustavim, da vprašam če rabi pomoč pa je model že imel shranjeno številko servisa. Hmmm I wonder why.
V glavnem se mi je zahvalil in sem šel svojo pot tako, da ne vem niti kaj je bilo.
Tole je res čisti smeh. Potem pa da bi olepšal stvar pa še take nebuloze kot je 7 litrov dizla na 100km pri 130km/h. Pri meni je to cca dobrih 5 litrov kar pomeni pri Slo cenah dizla tam nekje 170€ za to razdaljo. Sam je poudaril, da so Poljaki brzeli mimo s 140km/h kar je pomenilo, da je vozil tam nekje dobrih 100km/h. Če bi 130km/h bi bilo povprečje okoli 24kWh/100km to pa skupaj z naročnino pride preko 200€. OK, je 1x tankal v hotelu na navadni vtičnici tako, da je verjetno bil na nakje istem strošku kot z dizlom.
Še dobro, da je ugotovil, da kljub temu, da je baterija 87kWh in da je riskantno, da jo greš izpraznit do ničle in da na takih potovanjih je časovno smiselno polnit le do 80%. Tako da je 300km dometa če se bolj cijaziš kot voziš realen domet oziroma si lahko srečen da ga dosežeš.
13 ur od Krakova do Lj.... ufff... z vsakim ICE to naredišv 9 urah z vključenim kosilom al pa vsaj v 10 urah. v obe smeri je to od 6-8 ur razlike.
Ampak kar je pa najbolj pomembno pri vsem tem in kaj me najbolj odbija pri EV je pa to, koliko enega načrtovanja, prilagajanja, iskanja ter živčnosti in ugibanja ali bo zneslo ali ne. Tega mi ne povzroča noben ICE avto in naredi točno to za kar je predviden, da me pripelje na cilj brez, da bi se moral ukvarjati s samim avtom in njegovimi omejitvami. Vsaka tankštela je zanj dobra, nobenih naročnin ne rabim za polnjenje. Za tako pot bi me mogoče 2x zaprosil za 10minutni postanek in to je vsa omejitev.
Aha, zdaj mi je vse jasno zakaj so bili včeraj zastoji proti obali... 😁😉
Nisem opazil, ker sem bil prvi v koloni.
pred 21 urami je Boss napisal:
Sem klical vulkanizerja pa je rekel sam prit. Jaz pa njemu: "a bi se to mogoče dal kar prek Teamsov zrihtat, ker jutri delam od doma". 🤪 Ni čist zapopadel - očitno preveč geekovski štos, tako da bo treba kr fizično k njemu na sestanek. 🤣
Šrauf je bil ... lep, svetel, skoraj nov cca 6cm dolg. Flikarija, centriranje pa skupaj 41€ olajšanja. Tko je to, pršparaš na gorivu a te pol druga zadeva opali. Če bi šel po AC ne bi nabasal šraufa. 🤪
En lep prekrasen frej dan idealen za krajši roadtrip na obalo. Nekje po 20 letih sem šel spet po prazni stari cesti brez nervoze po omejitvah. Sploh nisem načrtoval nek hypermiling izziv ampak od Vrhnike do Strunjana je po skoraj 100 prevoženih km je izgledalo takole - 3.9l/100km
Povratek v Lj s tem, da sem pol poti peljal po AC (normalna AC hitrost 130km/h) in pol po stari cesti pa je dvignil porabo po 236 prevoženih km na še vedno navdušujočih 4.4l/100km
Ta avto je res nenormalen šparovček. Za tako velikost, maso in karavansko obliko se mi zdi, da je v ICE svetu skoraj težko bolje.
Aja, da pa dan ne bi bil perfekten sem očitno nekaj povozil in guma počasi spušča za pol bara na cca uro zato tam tista fletna lučka. Tko, da doma sem z enim filanjem prišel.
Sem klical vulkanizerja pa je rekel sam prit. Jaz pa njemu: "a bi se to mogoče dal kar prek Teamsov zrihtat, ker jutri delam od doma". 🤪 Ni čist zapopadel - očitno preveč geekovski štos, tako da bo treba kr fizično k njemu na sestanek. 🤣
Če un polizanc Kordiš ni sposoben svojega idola vidt je res slabo.
Ne se ekirat, sej ni tolk hudo, čez 14 dni ti obljubim, da bodo znižali za par centov (ugibam za bencin bo 1,4 centa dol, nafta pa 1,6 dol). Kordiš gre v Venezuelo in bo izprosil tanker ali dva nafte pa bo spet vse fino, Holob je pa že vplačal počitnice, tako da ne rab več tolk postranskega zaslužka.
Jaz grem na forum od Mladine takrat, za naslednjih 14 dni, ko pa spet podraži pa nazaj na forum od Nova24, da zajamem ves ta Zeitgeist. 😄
Kam bi ti zbežal? Se združeval z balkanskimi državami, mogoče z vzhodnoevropskimi ? Tolk majhni smo, da nas skoraj vsak pohopsa za malico ... še dobro da nismo Grenlandija, bi bili jutri že zvezna država ZDA ...
Eh dej no, kdo nas bo pohopsal? 13 let nas ni noben in smo bili čisto samostojni. Ko smo vstopili ni bilo še nobene Lizbonske pogodbe in EU je bila več ali manj ekonomska skupnost. Od leta 2007 je to politična skupnost pod diktatom Bruslja, ki ti določa vse od bebastih zamaškov, ukrivljenostjo kumaric, slamic iz papirja, do prepovedi el. bojlerjev, določanju načina ogrevanja, kake avte boš vozil, če sploh pa da ne naštevam več.
Sploh ne deluje več trg, kjer je naloga novega izdelka, da s svojo kvaliteto, varčnostjo, uporabnostjo mehko prepriča kupca, da je to dober deal. Danes je vse pod prisilo. Lobiji z lahkoto svoje interese uveljavijo, celo bančni regulatorji kot je ECB so prepričani, da so zdaj oni zakonodajalci itd itd. VonderLajna je bila celo izvoljena preko lobističnega proces mimo volje ljudstva. Kako se že temu reče uradno? Če kdo ne ve google pomaga.
Obrazložitev PR takratne vlade je bila, da je cena takšna zaradi blaženja gospodarske krize.
So nekoliko kasneje tudi razložili, da mora biti prosti trg in deregulacija cen goriv, ker da so goriva zato toliko draga, ker so regulirana. Mene je sicer bolele glava ob taki logiki, ampak eni so jo pa zapopadli na polno.... dokler.... hehe je konkurenca začela delovati.... v kartelnem dogovarjanju kako skupaj dvigniti marže in cene. Ja to so bili zlati časi, ne pa zdajle, ko jim en neprilagojeni holob omejuje marže. Kako si sploh ta Primorc dovoli kaj takega.... omejevat svobodno podjetniško inavativnost in pobudo.
Naše cene so že dolga leta z uredbo navezane na mediteransko borzo ... tisto z 1 € je bil dober PR takratne vlade, nizka cena za potrošnike in še država je služila na polno. Ker je nizka borzna cena takrat to omogočala. 😃
Ne mi zabavo kratit s temi grafi, ker mene sprošča, da lahko udriham čez Golobnjak. 😜
Jebaj se Taubi - rabiš denar nas ubogih davkoplačevalcev, da lahko Tinciko naokoli po Kartibih furaš. (Vir: komentar na Nova24)
Joj Slivka, ne bi škodil, če bi ženi tok pozornosti posvetu, kot jih tem prikolicam
Sej je še preveč, pa mu je seksolog predlagal jebeno drage prikolice gledat, da mu vsaj nekoliko libido pade. Tko da zdaj ga jebejo samo še občasen sneg, predrage prikolice, WannabeFord in počasen internet.
Res je zadnji FL šestke ima pa za moje pojme eno najlepših armaturk v Mazdah nasploh. Dovolj čistih linij, nobenega pretiravanje, ravno dovolj velik zaslon, da ni moteč, gumbi na pravih mestih in še vedno gumbi. mehka na otip, eleganca brez nepotrebnega kiča in lišpanja (... ja še vedno govorim o armaturki, čeprav se zdi, da opisujem kako tetico ).
Dejansko, čisto vsak, ki se kdaj pelje z mano vedno reče kolk je dobra armaturka in to tako sam od sebe brez, da bi ga vprašal al pa se bi sploh pogovarjala o avtih. Še celo mlajši sodelavci, kjer bi pričakoval, da bi bili navdušeni raje nad nekim big screenom in infotejmentov priznavajo, da je tole lepše in mnogo bolj skladno kot v večini ostalih vozil.
V glavnem, jaz bi še malo počakal, preden skočim na vlak, ki ne vem kam pelje.
Enako razmišljam sam. Naj bodo drugi poskusni zajčki, ker tolk nujno mi ni treba hitet. Jaz največji problem vidim v mentaliteti razmišljanja Kitajcev, ki jim je moto nekoga nategnit ali se okoristit. Korejci sploh pa Japonci imajo bistveno več časti, da bi se spravili na ta nivo. Zato sam nisem imel problemov v 90-ih kupit KIO, danes si pa Kitajca (še) ne upam.
Kle ma Alex čist prav. Dokler se ne napišejo pogoji in tempo vožnje je vse nerelevantno. Jaz sem se tudi peljal s prvo šestko od Lj do Brežic s 3,8l/100km po AC. ***
*** Zaradi bule na gumi sem se vozil z 90km/h za kamionom celo pot.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja samo to pomeni, da najemaš baterijo in to je bistveno dražje kot, da imaš svojo. Verjemi, da naenkrat ni več računice.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani