Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Imam gužvo zadnje dneve, pa ne spremljam toliko, kaj avtor dela. Vem, da so omenjali neke težave na Android 14, ampak se mi zdi, da so rešili.
Pri čem točno crkne? Pri namestitvi ali uporabi?
Sam še nisem dobil Androida 14.

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Pravzaprav si me najprej prestrašil, potem pa spet razveselil.
Načeloma imam res precej nizke porabe.
Tako hudo kratkih tudi nimam - vsaj 15 minut se vedno vozim. Na AC pa tudi ne leti toliko :harhar:
Se hecam. Vidim, da sem 0,5 - 1 liter pod povprečjem na Spritmonitorju pri mojem dizlu. Če je tam za G194 povprečje 8.6, upam na porabo pod 8. Pismo, res me sedaj zanima. Je kdo okrog Kamnika, Kranja s CX-5 G194? Prinesem piškot :ouje:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Ja, sedaj ko se vozim manj, je ocena nekje med 25 in 30 kkm letno.
Res bi bilo zanimivo slišati glede porabe od koga, ki je vozil oba.
Kot rečeno - prej sem malo načrtoval RAV4, pa so še vedno precej dragi. Malo pa me ima, da bi res za nekaj časa imel še bencinarko. CX-5 je sicer super avto.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano (urejeno)

Ja, tale poraba me malo moti. Na AC nisem veliko. Večinoma vozim po Vukojebinah, mestih, med mesti in po klancih. Sicer bi imel seveda nižjo porabo od 6,9 :vesel:
Mogoče človek teh 500 EUR pridobi pri servisih, kaj pa vem.

Saj sicer bi verjetno že pred časom vzel bencinarko. Mi je pa všeč, da deluje bolj zanesljivo. Sicer za sedaj dela kot urca tudi moja dizelca - mogoče tudi zato, ker sem naredil večino kritičnih stvari tudi preventivno (oljna veriga, olje v menjalniku, čiščenje kolektorjev ...). Kaj pa vem. Pa zelo pazim, da praktično nobene regeneracije ne prekinem.
Avto imam zelo ohranjen, res ni težav z njim.
Načeloma sem gledal hibridno Toyoto RAV4, vendar so novejši modeli še vedno kar dragi. Starejših modelov pa ne maram, ker so notri obupno zastareli. Sicer imam v okolici kar nekaj teh hibridov in so res top. V notranjosti pa Toyota ni na nivoju Mazde.

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Fantje, da ne berem preveč nazaj ... ker je bilo vmes veliko plemenskih vojn.
Zanima me, koliko mislite, da bi imel jaz porabo na bencinski CX-5 s 194 konjički?
Na dizelski (AWD, avtomatik, 175) imam 6,9. Še rajši manj.

Kaj pridobim z bencinarjem? Pač malo pomladim avto z manj kilometri. Upam, da manj potencialnih težav. Kako se sicer obnesejo bencinarji, kakšne so njihove glavne hibe?
Vnaprej hvala.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prikaz imenika na CX-30
Napisano

Tole je pa zelo pogosta zadeva. Tudi pri meni na CX-5 ne deluje, prav tako ne deluje sodelavcu na CX-30.
Je pa res, da sam praktično nikoli nisem v Mazdinem infotaimentu. Ko vstopim v avto, se pač priključi Android Auto, tam pa (razumljivo) teh težav ni (so pa druge :vesel:).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2 vs. Toyota Yaris
Napisano

Pred nekaj dnevi sem za eno mladenko preletel tisti dokument o desetletnem jamstvu (sicer je garancija triletna). In me je pozitivno presenetilo, da je večina stvari bila kar naštetih. Se sicer (razumljivo) zavarujejo za marsikaj, ampak se mi je zelo, da zelo korektno. Je torej kar blizu tovarniške garancije (pač s to izjemo, da jamstvo ponuja Toyota Adria).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2 vs. Toyota Yaris
Napisano

Čisto solidno gredo te zadeve. Če bi imel čepke v ušesih, bi rekel, da kar dobro potegne. Tako pa takšno priganjanje pri nas, ki že toliko let tlačimo zemljo in smo navajeni na drugačen zvok, povzroča nek čuden občutek. Ampak če gledaš števec, vidiš, da se stvar kar dobro premika. Zanimiv je občutek z mesta, saj večinoma požene s pomočjo (ali zgolj z) elektromotorja in si v trenutku lahko pred drugimi. Najbolje, da poskusiš. Zagotovo pa boš užival, če voziš umirjeno (kar ni nujno počasi, zgolj z manj grobih priganjanj).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2 vs. Toyota Yaris
Napisano

Za RAV4 vem, da je vse bolj šminkast. Nisem pa vedel, da obstaja off-road paket. Nikoli nisem gledal novega, ker so enostavni predragi. Rabljene pa že malo čakam :-)
V porabo pa več kot verjamem, ker ga pogosto vozim (čez pol ure ga bom spet vzel, ker je moja CX-5 ravno pred regeneracijo, vožnja pa bo bolj kratka :D).
No, 2,6 je res bolj nizka, ki jo je dosegla prejšnji teden, zato mi je to sploh omenila. Brez težav pa se vozi tam okrog 3,5 na daljše obdobje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2 vs. Toyota Yaris
Napisano

Zelo podobno kot pravi predhodnik Scania.
Tudi pri naši hiši je (poleg dveh Mazd) Toyota Yaris hibrid (letnik 2021). To je res odličen avto za tiste, ki se radi vozijo umirjeno. Toyotini hibridi (sploh te zadnje generacije) so odlični, vožnja uživaška. RAZEN - če nisi eden tistih, ki grobo pritiskajo na pedalko za plin in sovražijo skuterski glas. Avto seveda čisto konkretno potegne, ampak za tistega to preprosto ni. Če pa voziš normalno, boš s takim avtom res užival. Poraba je res nizka (mislim, da mi je žena pred dnevi rekla, da ima porabe na rezervoar tam med 2,6 in 3,6), poleg triletne garancije je še desetletno jamstvo (ki pokriva večino stvari, ki jih pač pričakuješ od jamstva/garancije).
Je pa dejstvo, da se mi zdijo materiali občutno slabši in se občuti, da Toyota varčuje na vseh koncih. Infotainment so v zadnjih letih vsaj nekoliko uredili, seveda pa bi bil lahko boljši. Skratka - avto (predvsem vožnja po mestih, med mesti in po vaških koncih) je vsem voznikom v hiši tako všeč, da tudi za očeta gledamo, da bi vzeli Yaris Cross. Po kakovosti izdelave pa ne dosega Mazde, to si upam trditi. Kot tudi Toyota RAV4 ni tako kakovostno narejena v notranjosti kot Mazda CX-5.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 12 urami je tomzel napisal:

Hvala za tole. Zanima me kako priti do PID-ov, ki so na zgornji sliki? Na seznamu jih ne najdem

Ti odgovor Janeza007 zadošča? Ali si mislil, da ne najdeš PIDov v sami aplikaciji?

Mimogrede - bil sem v stiku z avtorjem AA Torque in preko vikenda je pripravil nekaj posodobitev. Splača se namestiti zadnjo verzijo, saj naj bi odslej delovalo tudi samodejno posodabljanje. Upajmo, da bo delovalo, sedaj še ni bilo nove produkcijske verzije, zgolj razvojne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 42 minutami je Janez007 napisal:

@SpEkTr, kaj je to, vse imaš 0 stopinj??? 😂

 

Mene pa zanima, ali ima sploh smisel to inštalirat, če imaš Mazdo bencinarja? Odkar sem se poslovil od Mazde diezel, mi OBD2 adapter leži nekje v omari. Torej katere parametre bi bilo zanimivo opazovat na bencinarki? Ste naložili specialne Mazdine PID-e?

 

Dolgčas ... 😃

0 stopinj je prvih nekaj sekund, preden se vzpostavi povezava. Kot pri Torque.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 7 urami je SpEkTr napisal:
dne 18. 9. 2023 ob 20:19 je kacnje napisal:
Mogoče bo koga zanimalo. Po precej mesecih iskanja se je pred nekaj dnevi pojavila možnost prikaza OBD podatkov na zaslonu infotainmenta, na katerem teče Android Auto.
Uporablja kar Torque, če ga imaš nameščenega na telefonu.
Zadeva se imenuje AA Torque, nekaj vrstic sem prejle nakracal na blogu
UPDATE: še sličica.
20230919_042651.thumb.jpg.43a6f77cc329322610f38debe71bb0b7.jpg

Thx, bom probal. A ta performance monitor si tudi moral namestit?

Tako je.
Pojdi kar po korakih po avtorjevih navodiliih. Ima jasno napisano, tudi sama aplikacija me je prijetno presenetila. Sploh za beta verzijo, saj je presenetljivo speglana in brez težav.
Edino imena teh aplikacij lahko kdo pomeša, ampak kar po navodilih pojdi. Je zelo hitro nameščeno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Mogoče bo koga zanimalo. Po precej mesecih iskanja se je pred nekaj dnevi pojavila možnost prikaza OBD podatkov na zaslonu infotainmenta, na katerem teče Android Auto.
Uporablja kar Torque, če ga imaš nameščenega na telefonu.
Zadeva se imenuje AA Torque, nekaj vrstic sem prejle nakracal na blogu
UPDATE: še sličica.

20230919_042651.jpg

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Meni se zdi, da (vsaj na moji CX-5 letnik 2016) samodejno uravnavanje žarometov deluje precej dobro. Sem in tja se zgodi, da mi kdo poblenda, zaradi kakšnega pešca tudi ročno preklopim, ampak v splošnem ni slabo.
Vendar - kdo za vraga je določil, da se ta sistem vključi šele pri 40 km/h? Ko se vozim po naših vaških ovinkastih (hribovskih) cestah, se vozim ravno malo pod 40 km/h (le na kakšnem delu presežem to hitrost). In potem se vozim s kratkimi lučmi. Vrag jih pocitraj. Zelo moteče. Pri ženini Toyoti se sistem dolgih luči vključi pri 30 km/h. Sem že spraševal, pa tega nihče ne zna preprogramirati. Za nameček je preklop na ročni način dela takšen, da z vrtenjem tistega gumba na ročki greš mimo ugasnjenih (glavnih) luči. Smešno izgleda.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

Moje izkušnje, je rav 2016 zelo nemiren, ogromno nekega zibanja in pa odziv volana monoton. Z zadnjim modelom so vse popravili razen zibanje. Cez palec bi rekel 2016 rav slabši od cx5 ta tanov pa nekje enakovreden. 

Pričakujem da bo naslednjik cx5 spet stopil pred rav.

RAV4 hibrid mi je bil zelo blizu, pa sem potem vzel CX-5. CX-5 je res kakovostno narejen in odličen na cesti. RAV4 pa ima prednost v nizkih stroških vzdrževanja (v primerjavi z Mazdinimi modernimi dizli) in odličnem občutku vožnje Toyotinega hibrida. Notranjost je pri Toyoti slabša, nisem se pa čisto spomnil, kakšna je bila vožnja.
Verjamem pa, da so novi modeli Toyot res boljši kot starejši.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…
Napisano

Kar nekaj let je že minilo od takrat, ko sem vozil Toyoto RAV4 hibrid. Bilo je takrat, ko se je RAV4 hibrid pojavil, če se ne motim, je bilo 2016.
Res nimam več v spominu, kako se je stvar peljala. Mi lahko kdo obudi spomin, če zadevo primerja s CX-5? CX-5 se odlično pelje in je kakovostno narejen. Kaj pa RAV4? V tujini je precej popularen. Govorim za prejšnji model, ne ta zadnji.
Je zadeva sorodna CX-5 ali je slabši? Sem pač na Mazdinem forumu in moram tako napisati. :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Mazda6 CD150 AWD Attraction
Napisano
pred 10 urami je Lena-rt napisal:

hvala za informacijo :)

 

mogoče če kdo kaj ve kako se ta 4x4 pogon kaj obnese? ima kakšne hibe?

Verjetno je pogon enak ali zelo podoben tistemu, ki je pri mojem CX-5 AWD. Pogon lahko samo pohvalim. Zadnja desetletja uporabljam samo 4x4 vozila in Mazdin pogon se mi zdi najboljši (seveda upoštevaj, da sem uporabljal pri prejšnjih vozilih tehnologije, ki so danes pač zastarele). Vsekakor sem pogonom res zadovoljen. Še nikoli se nisem tako mirno vozil po snegu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Mojster, saj ko si v mirovanju, lahko primeš v roke telefon in v njem "na dotik" postoriš, kar želiš - in imaš prezrcaljeno na zaslonu.

 

Jaz tudi uporabljam Android Auto kadar se peljem v kakšen nov in še nepoznan kraj. In ker naslov prej "pogooglam" na telefonu ali računalniku, je tudi med zadnjimi zadetki, tako da ga imaš mimogrede izbranega z zasukom koleščka.

 

Če pa bi rad kak nov naslov vpisal, pa predlagam, da to storiš na telefonu. Bo res hitreje. In tudi hitreje, kot če bi "po diagonali iztegnjen" tapkal po osrednjem zaslonu na dotik.

Res se veliko ukvarjam s temi zadevami - tudi službeno in ker sem veliko v avtu. Vem, kaj misliš, pa ni vedno tako hitro. Poleg Google Maps uporabljam tudi TomTom, kjer ni enako.
Poleg tega je telefon pogosto kar v torbi, ker itak uporabljam wireless AA. Pa tudi zelo hitro se mi spreminjajo cilji in prej niso pogooglani na računalniku.
In seveda, če ne uporabljaš trika, na moreš na telefonu uporabljati Google Mapsa, če si priključen na AA.

Ni pa vsa sitnost samo v navigaciji. Si poskušal prehode med ploščicami v Coolwalku? Pismo, jaz med vožnjo ne vidim, kaj je obrobljeno in potem ne vem, ali sem s fokusom na ploščici sami ali na kakšni komandi znotraj. Recimo programi za podkaste, ki imajo še listanje ploščic. To je za upravljanje z gumbi milo rečeno okorno.

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je Tipka napisal:

O tipkanju po ekranu. Če dobro razumem avto ne omogoča, da bi preko bluetootha iskal po imeniku ter klical posamezno osebo? Oz. je to precej zakomplicirano?

Ne želim tule izpasti kot nekdo, ki je prišel provocirat. Vendar bi rad preveril vse o avtomobilu preden ga začnem iskati po tujini, da ne bom ob nakupu in povzetju razočaran.... 

Infotaiment lahko uporabljaš na dva načina:
1. Običajni (v tem primeru Mazdin), ki je odličen. Če stojiš, lahko uporabljaš zaslon na dotik in (res ergonomsko postavljene) gumbe na sredini. Če pa voziš, pa lahko uporabljaš samo gumbe. Deluje odlično - klicanja, radio, bluetooth ...
2. Android Auto (ali Apple CarPlay) - če imaš podporo za te zadeve (novejši jih že imajo, pri starejših lahko dogradiš), pa lahko uporabljaš samo z gumbi. Iz tega načina lahko vedno preskočiš v način številka 1 (in nazaj). Z gumbi lahko narediš vse, ampak marsikaj bi na Android Auto lažje naredil na zaslonu. To je razlog, da sem jamral, ker bi v tem načinu res marsikaj lažje upravljal na zaslonu. In tudi te stvari bodo počasi izginili, ko bo podprta slovenščina.

 

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

Mazdin sistem upravljanja infotainmenta je načeloma zelo v redu. Če pa uporabljaš Android Auto, pa mene zelo moti, da ne dela zaslon na dotik (ne med vožnjo, ne v mirovanju). Android Auto je sicer narejen z mislijo na upravljanje v avtu, vseeno pa je kup nekih opravil, ki bi jih lažje opravil preko zaslona. Če bi vrag deloval vsaj v mirovanju.
Stalno uporabljam AA in me to res moti. Saj se večino stvari (načeloma vse) da opraviti z gumbi, ampak je marsikaj bolj nerodno. Koliko lažje je vtipkati naslov na zaslonu, kot se loviti s tistim gumbom. Uf, razlika kot dan in noč. Pa še marsikaj. Poleg tega pa ima novi sistem AA (Coolawalk) še nerodno izbrane barve. Sedaj je več premikanja, saj je na osnovnem namizju več ploščic in zaradi slabo izbrane barve, pogosto zgrešiš med vožnjo in se mi zdi bolj nevarno. Res pogrešam touchscreen pri AA na Mazdi - vsaj v mirovanju bi ga lahko omogočili.

Da ne bo nesporazuma - sicer sem velik nasprotnik modernih sistemov, kjer vse upravljaš preko zaslona. Nerodno, nevarno, neprivlačno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)

Mi je kar malo polepšalo jutro, ko sem v nekaj zadnjih objavah zaznal, da so tukaj ljudje, ki prevzamejo odgovornost.
Ravno pred nekaj dnevi sem se malo sporekel z nekom, ki so ga ujeli pri prehitri vožnji. Kaj vse je bilo narobe? Od tega, kako ni pravi položaj policista za merjenje, do preverjanja certifikata merilnika, pa neumno izbrane točke ...
Pa jebemu sunce - si vozil prehitro, ali nisi? Prevzemi odgovornost. Imaš jajca in pozdravi človeka, ki te je ustavil in pošteno priznaj, da si bil pač prehiter. Ne pa iskati vsake možne drobnarije, da se boš izognil odgovornosti. Uf, kako sem takšne sovražil včasih, ko smo igrali košarko cele dneve. Ne, on pa ni udaril, on pa ni naredil koraka, on pa ni odrinil ... prave riti so nekateri. Pa potem boš istega človeka srečal v trgovini, ko se bo vrival v vrsti. Se spomnim na tisti štos iz Juge: Kod nas bi se i redu za streljanje neko progurao i rekao "samo, da nešto pitam".

Ali tole:
proxy-image?piurl=https%3A%2F%2Fpbs.twim

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.