2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo.
To je klasika pri mazdi, prvih 5-15 sek nabije obrate, da se delovna temperatura dvigne, nato jih spusti. Ta čas je malo bolj glasen in je priporočeno počakati da izvede ta proces, nato pa spelješ.
Ker del ti ni jasen? Kdo je rekel, da ob 150 km/h pije 6,3l? Govorimo o relacijski vožnji 160 km AC hitrost med 130 in 150 km/h, pomeni, da ne voziš neprestano 150 km/h, razumeš? No potem pa imamo še regionalko cca. 70 km, vožnja 50-100 km/h.
Računalnik to lepo vse izračuna in ti na koncu napiše 6,3l. A bo sedaj dovolj podrobno za razumeti?
Danes mi je moja dala še en fur in sem šel z njim v službo, Kranj - Domžale, poraba 5,2l.
Danes smo šli s CX 30 iz Kranja v Sevnico in nazaj po AC in regionalki. V vozilu 4 osebe, po AC 130-150 km/h. Poraba na koncu 6,3l z dinotom. Avto ima sedaj 2k prevoženih, tako da računam v prihodnje še kak deci manj.
No tega pa jaz ne razumem. Verjetno te gumbi stanejo max 50 eur, pa komot bi jih vzeli iz CX60. Vse skupaj zanemarljiv strošek, ki ga bo itak plačal kupec.
Po mojih izkušnjah ima g140 z ročnim menjalnikom v CX30 približno 1l manj porabe kot g194 z AT v Mazdi 6. Pri mešani vožnji to pomeni 6l za CX30 in 7,2l za Mazdo 6.
Nekaj doda teža, nekaj AT. Je pa občutna razlika v prid g140 v navoru v nizkih obratih in uglajenosti vožnje.
Če bi imel ta trenutek na izbiro Mazdo 6 z g140 ali g194 s trenutnimi nastavitvami, bi vzel g140.
Ja, cca. 250kg vecja teža kot CX30 in 0,8 sec slabši pospeški.
Če bo občutek vožnje kot je v CX30 potem bo v nizkih obratih lepo zvezno vlekel. Poznalo pa se bo nad 4k obratov. Za normalno vožnjo bo dovolj, sam pa bi si vsekakor želel nekaj močnejšega, pa ne zato ker divjam, ampak da lahko suvereno prehitiš in se voziš v vrhniški klanec kot @Alex
Za penzioniste zih ok, generalno pa ne more bit ok, sorry za 2t tezak avto bogih 140konjev v navadnem atmo motorju = no go....pa če ste še tako mazda fan-i....lahko greste pa probat in boste rekli da je super
No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje.
Tale mini dino g140 je odlicno opitmiziran za CX30 in Mazdo 3. Kdor ne verjame naj gre na testno vožnjo, vozi veliko lepše kot g194, tako da motor sploh ni napačen, samo je pa premalo za CX5.
Meni je zunanjost zelo všeč, športna ostra, sam kaj ko motor ne dosega tega standarda. Ne vem kaj so razmišljali, ko berem Reddit so američani strašno razočarani ker ni turba, tako da se to pri njih zih ne bo prodajalo.
Ko sem prebral, da so pobrali nekatere materiale in tehnološke elemente iz svojih prestižnejših modelov, kot je CX-90, lahko predvidevam, da bo tudi cena prestižna....beri, 50k.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No @Alex všeč mi je, da si bil precej objektiven. Sedaj si samo še odgovori na vprašanje ali bi dal 2k več za x186?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani