Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 10 urami je Valh napisal:

2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo. 

To je klasika pri mazdi, prvih 5-15 sek nabije obrate, da se delovna temperatura dvigne, nato jih spusti. Ta čas je malo bolj glasen in je priporočeno počakati da izvede ta proces, nato pa spelješ.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Sem ga dal danes sodelavcu za probat, je bil tok navdušen, da že gleda novega za ženo.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Alex napisal:

150...poraba 6,3😄

Ker del ti ni jasen? Kdo je rekel, da ob 150 km/h pije 6,3l? Govorimo o relacijski vožnji 160 km AC hitrost med 130 in 150 km/h, pomeni, da ne voziš neprestano 150 km/h, razumeš? No potem pa imamo še regionalko cca. 70 km, vožnja 50-100 km/h. 

 

Računalnik to lepo vse izračuna in ti na koncu napiše 6,3l. A bo sedaj dovolj podrobno za razumeti?

 

Danes mi je moja dala še en fur in sem šel z njim v službo, Kranj - Domžale, poraba 5,2l.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Danes smo šli s CX 30 iz Kranja v Sevnico in nazaj po AC in regionalki. V vozilu 4 osebe, po AC 130-150 km/h. Poraba na koncu 6,3l z dinotom. Avto ima sedaj 2k prevoženih, tako da računam v prihodnje še kak deci manj.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 16 urami je kacnje napisal:

Ok, je cenejše za izdelavo, to je res.

No tega pa jaz ne razumem. Verjetno te gumbi stanejo max 50 eur, pa komot bi jih vzeli iz CX60. Vse skupaj zanemarljiv strošek, ki ga bo itak plačal kupec.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano

Po mojih izkušnjah ima g140 z ročnim menjalnikom v CX30 približno 1l manj porabe kot g194 z AT v Mazdi 6. Pri mešani vožnji to pomeni 6l za CX30 in 7,2l za Mazdo 6.

 

Nekaj doda teža, nekaj AT. Je pa občutna razlika v prid g140 v navoru v nizkih obratih in uglajenosti vožnje. 

 

Če bi imel ta trenutek na izbiro Mazdo 6 z g140 ali g194 s trenutnimi nastavitvami, bi vzel g140.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano

Ja, cca. 250kg vecja teža kot CX30 in 0,8 sec slabši pospeški. 

 

Če bo občutek vožnje kot je v CX30 potem bo v nizkih obratih lepo zvezno vlekel. Poznalo pa se bo nad 4k obratov. Za normalno vožnjo bo dovolj, sam pa bi si vsekakor želel nekaj močnejšega, pa ne zato ker divjam, ampak da lahko suvereno prehitiš in se voziš v vrhniški klanec kot @Alex

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je sportman333 napisal:

Za penzioniste zih ok, generalno pa ne more bit ok, sorry za 2t tezak avto bogih 140konjev v navadnem atmo motorju = no go....pa če ste še tako mazda fan-i....lahko greste pa probat in boste rekli da je super

No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano (urejeno)

Tale mini dino g140 je odlicno opitmiziran za  CX30 in Mazdo 3. Kdor ne verjame naj gre na testno vožnjo, vozi veliko lepše kot g194, tako  da motor sploh ni napačen, samo je pa premalo za CX5.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano (urejeno)

Ma zunaj je kr huda, bi pa napis  Mazda zadaj zamenjal za logo ker me zaradi tega full prevec spominja na Mokko pa platišča bi bila lahko tud boljša.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano

Meni je zunanjost zelo všeč, športna ostra, sam kaj ko motor ne dosega tega standarda. Ne vem kaj so razmišljali, ko berem Reddit so američani strašno razočarani ker ni turba, tako da se to pri njih zih ne bo prodajalo. 

 

Tud pri nas bo verjetno večina čakala hibrida.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano (urejeno)

Ma ja no, skoraj 2 sec počasneje kot dino g194. A mu niso mogli še en elektro motor notri dodati pa bi se prodajal za med.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano

Hmm, moji prvi vtisi:

 

Všeč:

- zunanjost

- večji prtljažnik

- boljši info sistem

- cena, če bo res takšna kot je povedal

 

Ni mi všeč:

- TV ekran na sredini armaturke

- pomanjkanje fizičnih gumbov in vrtljivega gumba

- volan deluje nekoliko cenen

- motor, sicer mi je dino zelo všeč, sploh G140, vendar je tole prešvoh za to maso

 

 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano

Ko sem prebral, da so pobrali nekatere materiale in tehnološke elemente iz svojih prestižnejših modelov, kot je CX-90, lahko predvidevam, da bo tudi cena prestižna....beri, 50k.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Meni se zdi, da je to super za mix vožnjo in 2,5l motor.

 

Žena ima narejenih 1200 km, od tega cca. 400 km AC, 100 km regionalka, ostalih 700 km mestna vožnja. Trenutna poraba 7,4l.

Popravljeno od ignacij
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.