No tukaj pa morem dati @Alex prav. Pa zakaj bi si človek kupil novo žvako s katero bo imel cel kup skrbi. Jaz gledam na to, da bi imel čimmanj skrbi in bi bilo življenje preprostejše ne pa da si na sebe vlečem dodatne probleme.
V tem primeru bi prej rekel, da ravno ta, ki kupi to žvako ne razmišlja s stvarjo, ki jo nosi na vratu.
Ma težko je danes avto prodat nasploh. Če pa imaš za prodat dizla pa še previsoko ceno pa ne bo nič iz tega.
Ko sem sam prodajal sem bil čist presenečen kako to da nihče ne pokliče. No ko sem fajn spustil ceno se je eden najdu in sem šel po načelu prvi kupec najboljši kupec in se mu mogel še dodatno spustiti, da sem izvedel prodajo.
Poleg tipke za zvok prekoračene hitrosti, pri meni še tipka i-Stop .
Pa kakšne probleme sploh imate s tem i-stop sistemom? Ko se ustaviš pac ne stisneš zavote v podn in se sistem ne vklopi. Sploh se ne spomnim kdaj se mi je nazadnje avto ob ustavitvi ugasnil zaradi tega sistema.
Izklop sistema za ohranjanje voznega pasu je skrit v meniju infozabavnega sistema.
@GregorV a lahko pojasniš kateri sistemi tebe pravzaprav motijo. Izklop sistema za ohranjanje voznega pasu zagotovo ne more biti med njimi, zadeva je čist nenadležna. Sam imam nastavljeno na rahlo vibriranje in dostikrat prav pride ko nisem z mislimi na cesti, da me opozori. Sistem je dober, ni nadležen in dejansko koristen.
Vozim mazde že 18 let in me moti samo en sistem in to je pretirano hiter odziv varnostnega zaviranja, ki je zoper v primeru ko voznik pred teboj zavija desno v ulico, ti pa se mu ne smeš preveč približati, z namenom da ga obvoziš, saj zazna oviro in zavira z vso silo. Sicer lahko to izklopim, vendar se nisem odločil za to opcijo, ker mi bo sistem morda nekoč pa rešil kožo. Enkrat mi jo že, ko sem šel na polno rikverc in spregledal oviro pa je sam zaviral in preprečil trčenje.
Prav tako je neuporaben sistem samostojne vožnje, saj vozilo manevrira med sredinsko črto in robom kot, da je našmrkan in se ne more umiriti, ampak to preprosto ne vklopiš in zadeva rešena.
Na osnovi svojih izkušenj nekaj tednov nazaj priporočam Močnika - prodajalec Amadej (nakup) ali Selmar - prodajalec Marcel (nakup + odkup starega).
Glede fleksibilnosti sta me razočarala Avtotehna Vis in Interclass, čisto možno pa da sem imel smolo in naletel na osebo, s katero se nisem ujel ....
Drži, v zadnjih letih so po mojem mnenju pri Močniku naredili korak naprej pri poslovanju s strankami. Amadej je zelo dober prodajalec hkrati pa imajo tudi na servisu vodjo Andreja, ki je zelo dostopen in se posveti težavam stranke.
Lej, če odkartaš 30k ne gledat na 1k gor dol, ker ti bo žal čez pol leta. Izberi tisto kar si želiš in se čimbolje izpogajaj. Verjetno vozila ne kupuješ za 1 leto ampak boš z njim užival dolgo časa.
Meni je bilo še pri vsaki stvari naknadno žal če sem šparal in nisem dobil tiatega kar sem res želel.
Ne, v Sloveniji je za to zadolžen Alex z mazda foruma. Vprašaj, če te kaj zanima. 😉
Ta motor je dino ali dinozaver, ker ga že celo večnost vgrajujejo v vse mogoče Mazde in vedno ponudijo kot "nov".
Je pa zelo zastarela izvedba. Ta motor je v bistvu nadomestilo za vstopne 2.0 motorje. Tudi avtomatski menjalnik, ki ga ponavadi vsiljujejo zraven je že krepko v letih in ga ne pohvalijo preveč. Tudi dino med avtomatskim menjalniki.
Če hočeš moderen cx30 kupi x186 motor, ki je pravi dragulj med armosferslimi motorji. Pije dva litra( ali še več) manj kot dinozaver in če ga kombiniraš z ročnim menjalnikom si zmagal. Mazdini ročni menjalniki so med najboljšimi na trgu.
Ime dinozaver mu je nadel član foruma, ki ni navdušenec nad tem motorjem ker je po njegovem mnenju stara tehnologija.
Ne oziraj se na ta vzdevek, pomembno je zgolj to, da je to izredno zanesljiv in vzdržljiv motor, z zadostnim navorom v nizkih obratih da se lepo dinamično voziš in ima ugodno porabo. Sam vozim M6 z 2,5l motorjem g194, ki je težje vozilo, že 5 let in imam povprečno porabo 7,2l.
Če ti je CX30 všeč s tem motorjem in top opremo nimaš kaj zgrešiti.
Zaradi opisanega mi je edino smiseln priključni hibrid, ki bi mi pokril dnevno vožnjo do 100km, za daljša potovanja pa se ne obremenjuješ. Upam, da bo Mazda nekega dne izdala vsečnega družinskega cenovno ugodnega hibrida.
Pri nas je vse drago, ne samo avtomobili. Gor je večji trg in posledično večja konkurenca. Pripelji jo iz Nemčije, samo računaj ene 2k za uvoz, aja pa stara mora biti več kot 6 mesecev da se ne šteje za novo vozilo.
Drugače pa raje počakaj na novo generacijo, ki naj bi zgledala približno takole.
Ma ne govorim o infoteimentu, govorim o videzu armaturke. Info za mene ni neki bistvenega pomene kar imam za pritiskanje po enkranu telefon, mi je pa pomemben videz notranjosti, da se dobro počutim. CX5 po mojem mnenju res potrebuje rerfesh armaturke, verjetno je ključno da me je preveč spominjala na moji staro M6.
Ja proti CX5 ima notri precej lepšo armaturko. Od CX5 je na nivoju moje bivše M6 (letnik 2014-2017), edino infotaiment je zamenjan, tako da čisto nerazumljivo za vozilo letnik 2025.
Sem se spogledoval z njo, zunaj lepa, vendar me je, poleg tega da je SUV in mi je bil tudi prtljažnik nekako manj uporaben kot na karavanu, najbolj zmotila stara armaturka.
Jz bom tako rekel. Če bi bila cena EV in ICE enaka bi mogoče razmislil o nakupu, pa še to se verjetno ne bi odločil zaradi strahu pred padcem vrednosti in neznano prihodnostjo celotnega dogajanja okoli elektrike, omrežja, baterij....
Cena elektrike bo šla prej gor kot dol, zato je vprašanje komu se bo EV sploh izplačal.
Tudi večina lastnikov sončnic nima toliko viška, da bi si pokrili EV za celo leto. Npr. jaz sem imel samo 500 kwh viška, to mi ne pomaga nič.
Trenutno je tveganje nasproti prihranku preveliko.
Če je cena 0,39-0,45€/kWh to pomeni najmanj 10€ na 100 km, če je je poraba 25 kWh/100 km. Torej če prav razumem, plačaš naročnino, čakaš na polnilnici, na koncu te stane pa enako kot bencin?
Tudi če polniš doma ni neke računice, sploh sedaj ko so še omrežnino dvignili za večje odjemalce. Za 25 kWh plačaš okoli 5EUR, za 7l goriva pa 10EUR, torej si v plusu 5 EUR na vsake 100 prevoženih km. Če letno narediš 20.000 km to pomeni, da si vsako leto prišparaš 1000EUR.
Znesek ni zanemarljiv, problem je ker si v osnovi vozilo toliko preplačal napram ICE, da rabiš 7 let da to razliko dobiš notri, potem pa je počasi potrebno razmišljati o novi bateriji...pa smo spet v minusu.
Sklep:
Če kdo trenutno kupi EV z mislijo, da bo prišparal se je zmotil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No tukaj pa morem dati @Alex prav. Pa zakaj bi si človek kupil novo žvako s katero bo imel cel kup skrbi. Jaz gledam na to, da bi imel čimmanj skrbi in bi bilo življenje preprostejše ne pa da si na sebe vlečem dodatne probleme.
V tem primeru bi prej rekel, da ravno ta, ki kupi to žvako ne razmišlja s stvarjo, ki jo nosi na vratu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani