Skoči na vsebino
Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Glej boss s prvo mazdo se mi je zgodilo da je bila garancija hudo potrebna. Ampak v kon?ni fazi resni?no se naveli?a? kar naprej viset na servisu. Precej raje imam avto brez dolge garancije pa da je ne rabi?.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

V tridesetih letih pri?para? skor za en avto ?e nikoli nima? kaska. Koliko ljudi tukaj na forumu oz kolik?en procent je pa ?e kdaj naredilo totalko? Kasko je pribli?no tako kot vpla?ilo lota.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Pri mojem ?kodilaku vsaj zaenkrat je 6 letna garancija brezveze ker se ne kvari. Po drugi strani pa zana?ati se na garancijo, potem pa enkrat na mesec stalno viset na servisih tako kot sem to po?el z mazdo pa tud ni nek pretiran u?itek.

Tako da renold ne rabi garancije ker se ne kvari.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Izku?nja sicer izpred 10 let. Kupovanje drugega avta za mojo najdra?jo. Kija je imela enih reklamnih akcij, na vsakem kandelabru skoraj je viselo da zaradi neke okrogle obletnice so pa kijini avti napol zastonj. Ko smo za?eli sestavljat opremo, se je izkazalo da je ceed skor 2 jurja dra?ji od megana, ?akat bi jo pa bilo treba nepredstavljivo dolgo.

 

Megane III je v dosedanjih 200Kkm prijetno presenetil z izredno zanesljivostjo in nepokvarljivostjo, negativno pa z izjemno glupo ergonomijo v potni?ki kabini.

 

Kaj bi trenutno kupil za mojo najdra?jo ne vem. Zase zanesljivo ?e enkrat isto kar imam. Ups, se ?e ne da ve? isto kupit - 185konjske ma?ine ni ve?, samo 150.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

... se pravi, da so tej fensi suvi namenjeni le za zelo gladek asfalt, ker v malo ve?ji luknji v njem obti?ijo?

Super. Vsak navaden avto je bolj vsestransko uporaben kot tej kupinplastike.

Pred dvema desetletjema pa ?e mal, ko smo bili ?e alpinisti in nas je pot z navadnim avtom zanesla tudi izven asfalta, SUVov ?e ni bilo. Imel pa je kolega Hondo CRV 1.gen. - smo rekli super. Ampak pol nas je pa z njo pripeljal samo do konca asfalta - je rekel da ne more naprej ker bi kamni na makadamu spraskali feltne.

 

Ja res je, SUV-i so namenjeni samo pumpanju egov.

 

 

Pa madona no, kje ste zdaj lastniki CXov, dajte mal nazaj udarit!

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

 In tako smo se odlo?ili, da smo malo bolj temeljito poservisirali na?o petko in zdaj ima ?e spodobnih 270.000 km, pa ?e vedno ne dela nobenih te?av, ?eprav je stara ?e devet let. Bomo raje po?akali, da se moda obrne 

?akajo?i na obrat mode boste ?e vedno takrat, ko imela va?a petka ?e poceni podalj?anje registracije zaradi statusa starodobnika.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

?e zanemarimo dejstvo da imajo SUVi napram avtom slab?o lego na cesti in ni?jo stopnjo udobja.

 

Pri SUV so ?e samo pri zra?nem uporu 3je minusi - to jest 4je:

- slab?i koeficient zra?nega upora zaradi: - same oblike karoserije, ve?jih odprtin okoli koles, ve?jih ogledal, stre?nih sani...

- ve?ja ?elna povr?ina 

- vi?ji upor zaradi ve?je oddaljenosti od tal

Ne pozabit, da se ve?ja ?elna povr?ina in slab?i koeficient zra?nega upora v ena?bi ne se?tevata pa? pa mno?ita!

 

Zaradi ve? materiala je avto te?ji, posledi?no slab?e pospe?uje, ve?ja kolesa pomenijo ve?je masne vztrajnike ki jih je potrebno zavrtet - spet slab?e pospe?evanje. 

 

Obatroje, tako vi?ji zra?ni upor kot ve?je mase mo?no vplivajo na porabo in izpuste.

 

 

Meni nikakor ni jasno oz mi je ?isto jasno. Evropski politiki z vsemi topovi streljajo proti dizelskim ma?inam ki so sodobne ?isto primerljive z bencinarji, v dolo?enih segmentih primerjave celo bolj?e. Po drugi strani pa o?itno podpirajo trend SUV-ov in povi?evanje izpustov.

Kaj pa ?e je vse samo priprava terena za (prisilen) prehod na elektri?ne avte. Takrat smo ga pa dvakrat najebal.  :vskalo:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

No sej, po?as boste vsi pri?li do tega, zakaj "kompliciram" pri nakupu. Ker enostavno ni tistega, kar bi ?lovek ?elel pa ?eprav nimam nekih izvenzemeljskih ?elja. ?e tisto kar pa je, pa ali se ne da dobiti v normalnem ?asu oziroma celo za testno vo?njo ne ali pa so cene nehigienske.

?ali se Rusom. Oni so prvi izumili sistem da se ni dalo kupit avta, kakr?nega so si ljudje ?eleli, pa? pa kar je bilo na razpolago. Zgleda da je ta komunisti?en izum kapitalistom zelo pri srcu.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

O ve?ji hitrosti kolone zaradi motoristov:

Naselje, ravna cesta, na sredni promet zaradi del urejen izmeni?no enosmerno s semaforjem. Motorist seveda prepri?an da ?akanje v koloni pa ni zanj, takoj v vo?njo po nasprotnem pasu. To?no pri semaforju je blokiral nasproti voze?o kolono. Ker ni bilo nobenega prostora za umik, niti ni imel vzvratne prestave, je vse obstalo. Zaje.. je interval nasproti voze?im, zaje.. je interval svoji koloni in se v kon?ni fazi peljal mimo semaforja bistveno pozneje, kot ?e bi lepo ?akal v koloni.

 

 

Sem proti pobudi legalizacije neupo?tevanja prometnih predpisov. Motoristi s tak?nim na?inom med drugim tudi kradejo varnostno razdaljo, zanje naj pa avtomobilisti skrbijo.

 

Sem tudi proti spomladanskim reklamnim akcijam z besedilom: "Vozniki pozor, na cesti so spet motoristi". Take reklamne akcije motoristom vzbujajo prepri?anje, da za njihovo varnost je pa nekdo drug odgovoren in ne oni sami.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

 kako la?je se motorist umakne (v primerjavi z avtom) ko je treba in mu ne zamerim.

Motorista je to?no za pol avta in ko enkrat kolona stoji se nima kam umaknit.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Sorry ampak ko smo imeli dinamo, smo vsi meli luc, sami smo proizvajali energijo zanj. Kitajci, ledice....to nima veze.

Hotel sem samo povedat, da cena ne more biti izgovor. Danes da? za celo lu?ko toliko, kot si v ?asu dinamov dal za rezervno ?arnico, ki je itak ni noben kupil ko je crknila. Razen nas lu?ka entuziastov ki smo pred skoraj 4 desetletji na biciklu fural lu?i na maj?kene svin?eve akumulatorje (4V, 2Ah). 

Ne vidim posebne razlike v ?tevilu osvetljenih kolesarjev v ?asu dinamov in sedaj ko je vse tako preprosto. Je pa razlika v prometu - ?tevilo avtov na cesti se je pove?alo za faktor 10 ali ve?. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Lu?ke za 2 eura pri kitajcih je svetlobno leto bolje kot ?ista tema. Cena lu?i danes ni noben faktor in ne more biti izgovor. 

 

Kako pa kritje stro?kov ko naba?e? kolesarja, a to ga mora? potem s civilno to?bo (?e ostane ?iv)?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Pri nas na Balkanu tradicija uporabe kolesarskih lu?i ?e ni za?ivela. Zadnji? se je gospod, ki se ima za profesionalnega reaktivca s specialko na Miklav?u hvalil, da v mraku pa ?e ?isto dobro vidi. 

 

Na po?itnice na Mljet smo vlekli en cev ?akel raznih kolesarskih lu?i, bili smo zve?er sedmo ?udo ker smo bili osvetljeni, tam se tudi turisti iz bolj civiliziranih dr?av vozijo brez. Ampak vseeno edini ki sem jih videl tam ?e uporabljat lu?i so bili tudi Slovenci.

 

Na po?itnicah v necivilizaciji sem ?e posebej zelo previden odkar sem pred dvema letoma videl, kako so v tamkaj?nji turisti?ni ambulanti za?ili ?elo enemu Bosancu (brez ?elade je delal premet preko balance) Vsak ?evljar bi za?il neprimerljivo lep?e.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Skupno? Od nekje mora priti prihranek goriva. Razen ?e imajo DSG verzije ?e BC malondruga?e umerjene. ?vabi pa to. :)

Izbira na?ina vo?nje "normal"/"eco"/"sport". Za fizi?en gumb sem moral dopla?ati (v osnovni opremi je samo na dotikalnem panelu). Je pa gumb ki ga zelo velikokrat uporabljam da preklopim iz "eco" na "normal" ko se kak?na po?asnela znajde pred menoj. "Sport mode" v principu ne uporabljam, itak ima? v vsakem trenutku kickdown na voljo, al pa s ?altheblom. 

 

Da ima 150 konjski ro?ni ve?jo porabo od 185 DSG pomoje ti?i v tem, da so testirali v "eco" mode. V tem na?inu gre DSG takoj v ler ?im spusti? gas (kar naprej se vozim v leru). In kakor je ?e Alex nekje omenil, stvar je v znanju uporabe, sicer z "eco" mode prihrani? bolj malo. Meni je v?e?. Je mal ti?ji, ?e vedno ima? nadzor nad zaviranjem z motorjem - samo malenkost za trenutek se dotakne? zavore, pa gre spet takoj v ?altungo in za?ne zavirat z motorjem. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

To je skoraj nemogo?e. Pa? ne zna? vozit z ro?nim menjalnikom. Ker ti si prvi, ki mu to uspeva

Sem bil prepri?an da ne?esa ne znam pa se nisem mogel spomnit kaj. Zdaj vem. Thanks, Alex.

 

Saj vem Alex da bo? spet v luftu da to ni relevantno, ampak po tovarni?kih testih ima Scout 185 konjski z DSG ni?jo porabo kot 150 konjski z ro?nim. Ne bom rekel da je to res ampak razlika se meri v deci ali dva. In ni literska, kakr?na je med mazdinim avtomatikom in wagovim DSG-jem primerljivih motorjev. 

 

Tud Jures ma DSG v ogromni kravi pa mu avto nafto skoraj da nazaj daje.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.