Pri nas na Balkanu tradicija uporabe kolesarskih lu?i ?e ni za?ivela. Zadnji? se je gospod, ki se ima za profesionalnega reaktivca s specialko na Miklav?u hvalil, da v mraku pa ?e ?isto dobro vidi.
Na po?itnice na Mljet smo vlekli en cev ?akel raznih kolesarskih lu?i, bili smo zve?er sedmo ?udo ker smo bili osvetljeni, tam se tudi turisti iz bolj civiliziranih dr?av vozijo brez. Ampak vseeno edini ki sem jih videl tam ?e uporabljat lu?i so bili tudi Slovenci.
Na po?itnicah v necivilizaciji sem ?e posebej zelo previden odkar sem pred dvema letoma videl, kako so v tamkaj?nji turisti?ni ambulanti za?ili ?elo enemu Bosancu (brez ?elade je delal premet preko balance) Vsak ?evljar bi za?il neprimerljivo lep?e.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Skupno? Od nekje mora priti prihranek goriva. Razen ?e imajo DSG verzije ?e BC malondruga?e umerjene. ?vabi pa to.
Izbira na?ina vo?nje "normal"/"eco"/"sport". Za fizi?en gumb sem moral dopla?ati (v osnovni opremi je samo na dotikalnem panelu). Je pa gumb ki ga zelo velikokrat uporabljam da preklopim iz "eco" na "normal" ko se kak?na po?asnela znajde pred menoj. "Sport mode" v principu ne uporabljam, itak ima? v vsakem trenutku kickdown na voljo, al pa s ?altheblom.
Da ima 150 konjski ro?ni ve?jo porabo od 185 DSG pomoje ti?i v tem, da so testirali v "eco" mode. V tem na?inu gre DSG takoj v ler ?im spusti? gas (kar naprej se vozim v leru). In kakor je ?e Alex nekje omenil, stvar je v znanju uporabe, sicer z "eco" mode prihrani? bolj malo. Meni je v?e?. Je mal ti?ji, ?e vedno ima? nadzor nad zaviranjem z motorjem - samo malenkost za trenutek se dotakne? zavore, pa gre spet takoj v ?altungo in za?ne zavirat z motorjem.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To je skoraj nemogo?e. Pa? ne zna? vozit z ro?nim menjalnikom. Ker ti si prvi, ki mu to uspeva
Sem bil prepri?an da ne?esa ne znam pa se nisem mogel spomnit kaj. Zdaj vem. Thanks, Alex.
Saj vem Alex da bo? spet v luftu da to ni relevantno, ampak po tovarni?kih testih ima Scout 185 konjski z DSG ni?jo porabo kot 150 konjski z ro?nim. Ne bom rekel da je to res ampak razlika se meri v deci ali dva. In ni literska, kakr?na je med mazdinim avtomatikom in wagovim DSG-jem primerljivih motorjev.
Tud Jures ma DSG v ogromni kravi pa mu avto nafto skoraj da nazaj daje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Za razliko v avtomatiki, ki je 1500-2000 EUR-ov si pa lahko recimo kupim ?e kak?en e-bike, da bom ja ?e bolj ekolo?ki, ker bo ve? na elektriko in manj izdihanega CO2-ja iz plju?
?e misli? za borih 1500 - 2000 ojrov kupovat e-bike, ti lahko zaupam da se bo? nategnu. Bo treba kupit tak avto kjer je razlika med ro?nim in avtomatskim kak?nega jurja ali dva ve?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jap tole se pa popolnoma strinjam, definitivno je to posledica ni?anja stro?kov + v salonu znajo povedat, da se pa? teh custom opcij ni veliko prodajalo, in so posplo?il = zni?al stro?ke v fabriki.
= zvi?an profit kapitalista na ra?un tega da ima kupec manj izbire. Ampak meni so pa vedno govoril, da kapitalizem je pa tak fajn sistem, kjer je pa kupec kralj.
Ni samo to. Dinamika vo?nje in poraba bencina je + na strani ro?nega menjalnika. Pri Skyactive-X motorjih razlike porabe ne bo samo toliko kot je navedena v tehni?nih podatkih, ampak bo sigurno 1l razlike v ?kodo avtomatskega menjalnika.
Ko ?e omenja? ?kodo, moja ?koda ima z avtomatskim menjalnikom manj?o porabo kot z ro?nim.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri Hyundaiu je recimo bela ("creamy white") brez doplacila, ostale se doplacajo ...
"Pri Hyundai Avto Tradu so prodali 9,73 odstotka tuc?sonov v brezpla?nem kovinskem modrem odtenku ara blue" (iz ?lanka o nategovanju z barvami v Delu)
O?igledno so lahko tudi kovinske barve brez dopla?ila. Tudi mazda 6 je imela leta 2002 biserno belo barvo brez dopla?ila, pa je danes ta barva po besedah trgovcev kao ful drag materjal in u iber zajebano za barvat.
95% folka se ima za znalce ko se gre kupovat pleh, in od teh znalcev se potem 95% vr?e na obliko namesto vsebine. In trgovcem potem ni te?ko natvezit kako je neka barva drag materjal in kao da je neko drugo ?rno barvo zajeban za barvat. Ne me basat ampak ?e je lahko razlika med barvami 500 ojrov, potem mora bit celoten stro?ek barvanja vsaj 2jurja ali ve?.
Ker je danes toliko znalcev ki vedo prav vse o obliki, pa zelo malo o vsebini, zato cela avtomobilska industrija pljuje v eno ?udno smer in posledi?no ima Boss rahle te?ave kaj kupit.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ne vem kako je pri mazdah, pri hondah je bila neko? velika razlika med tistimi, ki so bile sestavljene na japonskem in med tistimi ki so jih skup ?raufali alkoholiki preko rokavskega preliva.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ne Gt line, GT moram sprobat, sploh zato ker ima stre?no okno in je nekoliko ni?ji strop zaradi tega. Bom videl, ?e lahko sploh normalno sedim notri, ker ?e ne pa? tudi to odpade.
Zakaj bi bila vi?ina problem, saj ima stre?no okno. Ena motoristi?na o?ala pa bo? kot ?ofer tanka.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V?eri me je eden z audijem (ne ni res da so audi farerji slabi vozniki, ane) poizku?al zriniti z avtoceste. Pa je bilo sme?no ker ne vem, kako bi mu uspelo, ima Toyota LC kak?no kilo ve? od njegove olimpijske pralce.
Danes na priklju?ku s S. obvoznice na A/C pa sta se dva ?lepera ?la kdo ima dal?ga, pa ne tovornjaka, pa? pa lul?ka. Ampak saj sta bila, po tablicah sode?, samo dva cjelana.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V?eraj na Zalo?ki v smeri proti centru tam kjer se zo?a na en pas, en avto ?el kar direktno v napad name z boka. Kolikor refleksov mi je ?e ostalo pri mojih letih sem z veliko sre?e prepre?il odrgnine. Ampak kadar kdo takole v direkten napad name, men najprej pride na misel, ali da se bo treba tepst (ne gre mi najbolje), ali pa be?at (ne zmorem (kolki pa kolena)). ?ele naknadno sem ugotovil da je pa? samo ?enska za volanom.
Mo?ki naj bi po nekaterih raziskavah bili bolj agresivni vozniki od ?ensk. Razlika je, da kadar delajo pi...je na cesti, se mo?ki ve?inoma tega zavedajo, ?enske pa ne, in bodo trdile do konca svojih dni da niso krive. Zato je mene tako strah imeti karambol z vozilom v katerem je za volanom ?enska.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Porsche leasing mi je ponujal zavarovanje ki je, po njihovih trditvah, zihr vsaj 100?ceneje kot druga najcenej?a zavarovanja. V resnici je bil prav toliko dra?ji v primerjavi s Triglavom.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lu?ke za 2 eura pri kitajcih je svetlobno leto bolje kot ?ista tema. Cena lu?i danes ni noben faktor in ne more biti izgovor.
Kako pa kritje stro?kov ko naba?e? kolesarja, a to ga mora? potem s civilno to?bo (?e ostane ?iv)?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani