No ja, mogoče malo pretirano. Po mojem je bistveno da ni uvoz in da je lastnik pazil da so regeneracije tekle do konca. Pa preventivno menjaj verigo oljne črpalke.
Normalno, zato pa vsaj 100km na dan, da se poveča šansa da so regeneracije šle čez.
Da nebi ustvarjal nove teme bom kar tukaj vprašal za nasvet.
Do sedaj sem slabih 7 let vozil mazdo 6, limuzina, letnik 2006, bencin/LPG, 150KM in z njo sem načeloma zadovoljen. Z zelo malo stroški je oddelala že skoraj 400kkm od tega 230kkm pri meni. Zaradi količine kilometrov ki jih naredim in potrebe po karavanu je padla odločitev po nakupu drugega avta
Ker sem s staro Mazdo super zadovoljen je seveda prva izbira Mazda6 karavan.
Seveda sem zaradi izkušenj najprej pomislil na bencinarko, vendar po pregledu na Avto.net hitro padel na realna tla saj ni nobene v prodaji, kot pa sem zasledil tudi tu na forumu jih tudi načeloma ni veliko tako da sem pričel z ogledovanjem dizelic.
Pa me zanima kako je kaj z modeli cd150? Sicer sklepam da bo avto ustrezal mojim "specifikam", vendar sem mnenja da je vseeno bolje vprašati.
Na leto naredim cca 40.000km, od tega je vsaj 90% vožnje po AC. Na dan naredim cca 140km, v jutranjih in popoldanskih konicah pa po primorki tudi noreti ravno ne morem, tako da se realno vozim cca 120km/h.
Malo sem omejen z bugetom, tja do 12k € (za kak res dober deal bi se morda dalo še kak k€).
Najbolj me zanima kakšne probleme lahko pričakujem od avta, ki se ga da dobiti za tak denar, torej med 150 in 190kkm?
Po pregledu na avto.net mi je najbolj padla v oči tale lepotica (tale Mazdina rdeča barva je res ubijalska). 😀
Torej kakšne stroške lahko pričakujem v primeru da kupim Mazdo6 cd150 z cca 180kkm? Vem da je veliko odvisno od šoferja (nimam zelo težke noge da bi izzival usode, če pa je cesta prazna pa rad malo pohodim), vendar vem da je pri teh kilometrih potrebno določene stvari popraviti/zamenjati...
Če pa kdo ve za kak garantirano dober avto pa lahko sporoci 😀
Zdravo in pozdravljen na forumu! M6 je super avto, znajo bit pa dizli s katerimi se je grdo delalo kar problematični. Če res hočeš dizla, glej prvi lastnik in nič drugega - da ti pove kaj je delal in kako. Glede na oglas si pa sam ugotovil, da so imele pred 2016 letniki nekaj hib, potem je vsak letnik boljši, ampak še vedno precej specifičen motor. Ta črna ne izgleda slaba izbira, ampak se je verjetno lastniku tako zamerila z vsemi posebnostmi, da jo sedaj kljub velikemu servisu prodaja.
Moj nasvet za nakup M6 dizla bi bil: slovenski, 1 lastnik, letnik 2017 dalje, menjava olja na 10-15kkm, vožen relacijsko vsaj blizu 100km na dan.
Drugače pa je @SpEkTr omenjal, da bi mogoče prodajal?
1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.
2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.
3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.
4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.
5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.
6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.
7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.
8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.
9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.
10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.
11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.
12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.
13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.
14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.
15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.
ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.
2 točka je mal tko tko, loh se zgodi neka pizdarija kjer te npr motorist izsili in morš ti ukrepat kar je najbolš pa na konc rataš povzročitelj..in ti prenašaš neko drugo krivdo, ne vem..
sem pa že tudi sam gruntov o 12 in 13, glede gum...naprimer ti kupiš nižji hitrostni razred gum pozimi in zakon pravi da morš met nalepko v avtu kolikor je hitrost omejena glede na nižji razred.... nihče pa ne nardi kontra temu, seprav pri 30 stopinjah poleti se folk na AC vozi z zimskimi gumami, če bi moral v sili bremzat si ti dobesedno čiguma party in upaš da se ustaviš ko je potrebno - neka regulacija glede tega bi bila potrebna tudi za poletje
Te čist razumem. Sem gledov da bi si limuzino kupu, pa je ne najdem. Mislim, sej jih še delajo, samo Škode zihr ne bom naštimov, na francoska jajca niti ne pomislm, corolla je mal majhna, pol jih pa zmanjka počas.
Jaz sem prepričan da bodo dali ven novo m6, ampak šele čez dve leti
1. točka: dan danes vsak bedak dobi izpit - če ne voziš dobro, te bodo samo malenkost dlje vlačili po avtošoli, da bodo nabrali več keša - izpit zares ni izpit, ampak je samo učenje vožnje, ker je avto nuja - tukaj nimamo spremeniti zares kaj, lahko pa iščemo razloge za omilitev posledic
2. točka: obvezni zdravniški pregled na 10 let - ljudje z neomejenimi zdravniškimi potrdili lahko v svojem življenju zbolijo, pa tega noben ne preverja ko greš podaljšat kartico od vozniške - na ta način bi izboljšal varnost, recimo da bi vsaj koga našel ki ni več sposoben za vozit ali pa potrebuje omejitve pri vožnji
3. točka: policisti bi se morali več ubadat z obnašanjem v prometu kot pa z nadzori hitrosti: sepravi patrulje ki se vozijo naokoli in spremljajo prehitevanja v škarje, sekanja ovinkov, norenje po conah 30,... prav tako povečat kazni za take prekršne
4. točka: video nadzor prometa na avtocestah - spet glede nadzora hitrosti, džabe, naj se raje meri ljudi, ki mi od grosuplja do lj vič vozijo po levem pasu in se ne umaknejo na desno; ljudi ki mi blendajo in so 50 centi za mojo ritjo in ne dojamejo, da bi šel jaz tudi naprej če bi šel lahko; ljudi ki tipkajo fakin smsje/telefonirajo med vožnjo preko telefona (zadnjič ena mamca v toyota cross yaris ki ima ziher bt povezano, ona kliče na roko in drži telefon v roki...ja take potem poslat še na zdravstveni pregled ali pa tutorial uporabe avtomobila
5. točka: obvezno samodejno zaviranje v sili za avtomobile, tovornjake,...
Rad vozim hitro ampak z glavo - sem strpen, nikoli ne bom izsiljeval ljudi na avtocesti, prehiteval v škarje etc...in tudi jaz bom enkrat star, ampak verjamem da ni tukaj problem v starosti ampak v egu, individualizmu in ostalih osebnostnih motnjah, ki vodijo v katastrofalne posledice
To paše tudi na M6 ane. Jaz ne rabim nujno, mi je pa žalostno to stran zlivat. Če se kaj voziš do LJ, bom vzel na rezervo in dal doma v garažo, mogoče kdaj rabim
Tam pa računaj na še dražje vzdrževanje in odpoved elektro komponent.
Razmišljam marsikaj, ker pri 30kkm letno se vsak evro pozna. Bi pa moral sprobat to CX-60 z mojo vožnjo na AC, ampak drugo leto ko bo čas za menjavo se bo verjetno te 60ke dobilo že za dobrih 30kkm iz DE.
Imam občutek, kot da niti ta niti prejšnji komentarji sploh niso meni namenjeni... Nekateri so mnenja, da preveč kompliciram, jaz, ki sem se le odzval na tvoj komentar, ti pa pišeš, kot da sem jaz ta, ki pravi, da preveč kompliciramo. Svašta.
Se popolnoma strinjam s tabo, hvala ti za opis izkušnje in opozorilo zgoraj in ja, bom vsekakor preveril in prišel zadevi do dna. Mi je po pravici prav malo perverzno zanimivo tole... Podobno kot investiranje in stock market, ni mišljeno da "normiji" kaj preveč vejo o tematiki. Sicer si pogledal sliko in opremo? Komentar?
IMO usnje ni napisano, tako da to je ok, vprašanje je pa le še za kateri menjalnik gre (in posledično ali je cena previsoka ali ni, ampak to se bo najbrš naslednje leto reševalo ker razlike bi bilo samo kakih 50€).
Torej se strinjaš, da te hitro nategnejo. Kje torej kompliciram?
----------------------
Btw, ko je ravno matrix bil omenjen, sem testiral včeraj, tudi na avtocesti, pa nisem imel občutka, da bi pravilno izklapljal ledice. Ali nabije vse na max, ali pa odreže velik del, kot da bi na kratke dal. Česa ne štekam?
Matrični žarometi delujejo tako, da imaš luči užgane na auto, na armaturki ti pa kaže znakec za dolge...modra lučka
Ko se pelješ za avtom, ti še kar kaže modra lučka, ampak leva stran ne bo tako osvetljena kot desna.
Ko se auto umakne, ti bo automatsko osvetlil še levo stran.
V temi na regionalki čutiš ko preklopi, ker se vidi snop ki osvetli. Ko boš enkrat naštudiral delovanje, boš lahko tudi na AC in drugod glatko zanal preklop.
Te 1.2 motorji so super, pri 50kkm ga lahko vržeš stran in po novega. Imajo težave z razpadanjem pogonskega jermena v olje, kar pa rezultira v krizo, mogoče ima @scania pri roki kakšno sliko.
Eno prašanje, ko ste lih zavarovanje odprl, a vam osnovo za kasko vsako leto povečujejo al ne? js sm lih prebrskal police začel sem pri 35k, lani sem bil že na 37k € wtf.
Pri meni po ceniku je postavka "zavarovanje avtomobilskega kaska - polnik ak v2" šla 2022 v primerjavi z 2021 za 50 eur
Uff, super. A bi bilo možno, da v nekaj alinejah opišeš tvoje korake, kako si to izvedel, kaj je treba pazit. Namreč mene je še vedno strah, da ne bi zabrikal. Pa sem že delal podobne stvari, samo na avtu pa še ne.
Nekaj sem bral o tem in menda moraš paziti:
- da je USB ključ pravilnega formata - FAT32 in ni večji od 16 GB
- da ni v povezavi kakšen telefon
-da je iztaknjena SD kartica
- da med postopkom pritiskaš pedal
- ...
Lej, če se boš lotil pridem do tebe in posodobiva še mojo?
Imqm strešno okno sam sem verjetno pozabil omeniti ko sva prvič zavarovala, do sedaj sploh nisem pomislil. Odkup prve škode pa pomeni, da v kolikor uveljavljas skodo, da ti ne vpliva na noben bonus. Npr. jz imam 2 varovalki, torej prva je odkup prve skode, druga je pa da imam PR 1 in mi v primeru druge skode se vedno ostane cel bonus, saj padem za 3 razrede v PR4 in izgubim mislim da samo 5% bonusa. Torej ce dvakrat uveljavim skodo padem iz 55% bonusa na 50%.
Mja, zavaruj, če ti pade kak meteor gor, da bodo lahko menjali šajbo
Imam Generali. Piše mi na polici. Evo pripenjam. Če kdo rabi ponudbo naj mi pove pa bom vprašal agenta, ki ga poznam že dolgo in super sodelujemo.
Zanimivo, ti imaš osnovno kodo vozila eurotax "360211", jaz pa "360213", pa imava enak avto?
Drugače pa jaz očitno nimam tega odkupa prve škode, tudi nikoli mi ni noben tega svetoval, mi lahko kdo razloži kaj je poanta, da si to doplačam jeseni?
pred 14 minutami je scania napisal:
Jaz imam na g165 revolution polni kasko pa 1% odbitno pa sem dal 688€ sava.
imam 8% odbitne (ker mi ni vredno doplačila razlike), pa dam čez 700
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Normalno, zato pa vsaj 100km na dan, da se poveča šansa da so regeneracije šle čez.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani