Ne bom odgovarjal a je to propaganda, ampak poglej kdo je naročil in saj veš raziskave se da naredit po želji naročnika. Bolj je treba gledat realne podatke, zakaj prodaja EV-jev ne steče oziroma se marsikje celo zmanjšuje. Če bi bilo zadovoljstvo res 92% bi morale biti prodajne številke EVjev veliko bolj ugodne.
Je pa res tako, kot pravi @NevLado, največ EV-jev se je prodalo v zadnjih 4-5 letih in v veliki večini so še v rokah prvih lastnikov. Ko bo treba to spravit v prodajo in ko bodo ugotovili, da je padec cene rabljenega precej strahovit in da bodo morali dodati še veliko za novega bo marsikoga zabolela glava. Ker so več ali manj to novi avti, nekih strašnih popravil sploh še ne bi smelo biti zato veliko lastnikov EV-jev, ki so vsajmalo premislili pred nakupom bi morali biti še zadovoljni. Kaj pa po 10 letih? EV-ji so točno tisto kar v agendi "trajnostnega" ne sme biti.
Trajnostno pomeni, da ni panike imeti stvar tudi 20 let z relativno nizkimi stroški popravil. Glede na spremembe v razvoju, za EV-ja čez 10 let ne boš mogel dobiti rezervne baterije, četudi bi bil pripravljen jo kupit. Za ICE danes še vedno dobiš rezervni del za skoraj vsak avto iz leta 2004.
Resno vprašanje... kolk vas je pripravljeno dat za EV-ja 50k€ in po 10 letih imet EV-ja s prodajno ceno blizu 0€?
Jaz pa se tudi v kratkem odpravljam z APE-jem na obisk do prijatelja v Požarevac. Vedite da se najlepše pelje ko se ti ne mudi in motor lepo poje ter imaš primerno družbo in cilj.
Čak ne me jebat, a ti treniraš za vozit Tuk tuk taxi v Indoneziji. Kaj jim je Filipincov zmanjkal?
Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...
Vozit v enakomerni koloni po regionalki nekje s povprečno med 60-70km/h se tudi meni uspelo med Vrhniko in LJ peljat s porabo 3,5l/100km. Se da, če so pogoji pravi.
Ampak bolj je zanimiv point, da so se odločali za 2,5 n/a. Ljudje so se navadili na turbo mlinčke, da jih ne rabiš gnat v visoke obrate in da do 4000 obratov naredijo že vse za 90% vseh voznikov. To so tudi pri Mazdi ugotovili, da jih verjetno niti 10% sploh še nikoli ni šlo do obratov, kjer imajo n/a motorji največjo moč in zato običajni vozniki potarnajo, da Mazde 2.0 niso tako poskočne.
In kako nadomestiš manjko turba? Hja povečaš prostornino motorja in s tem navor. Tako lahko nastaviš, da je ta mnogo prej na voljo in v obratih, kjer se ljudje največ vozijo. Običajni uporabniki bodo bolj zadovoljni z 2.5 kot z X motorjem. Tisti, ki bi pa radi nekoliko več od avta pa sigurno bolje imet X-a.
M ije pa zanimivo, da glede porabe je povprečje uporabnikov na Spritmonitorju bolj varčnih s 150KM 2.0 kot pa z X-motorjem in to za cca 3-4 deci na 100km. Verjetno ravno zaradi tega kar sem napisal v drugem odstavku. Je pa trenutno gor podatek samo o enem 140KM, tako da bo za to informacijo potrebno še kar počakati.
Nekaj ne razumem... zakaj država daje denar za subvencijo na kitajska vozila. Če že subvencija potem naj bo vsaj za EU vozila, da ta denar zaokroži po EU.
A Kitajska vlada, daje tud subvencije ne EU vozila na Kitajskem? Hja, malo morgen.
Mi je pa pri članku všeč to, da so prikazali porabe ob različnih režimih vožnje in tukaj je pač noro. Pri 110km/h 17kWh/100km, a pri 130km/h pa že neverjetnih 24kWh. To je dobrih 40% višja poraba za zgolj 20km/h višjo hitrost in to celo pri avtu, ki je bistveno bolj aerodinamičen kot kak škatlast SUV.
Za primerjavo bi pri ICE pomenilo, da avto, ki ima pri 110km/h porabe 6l/100km bi pri 130 mel že 8,5l/100km. Noro a hvala fiziki, da ni tako in da je razlika le cca pol litra in da ne rabiš glih bit DeSUS voznik ampak se lahko držiš maks omejitve brez strahu, da bi te ekscesno teplo po žepu.
Bi pa kot zadnje rekel nekaj, kar sem že večkrat. Ni v redu, da se taka moč daje širokemu spektru uporabnikov v roke za tako relativno majhen denar. Ljudje na splošno nismo pripravljeni na to, da bodo cestni izstrelki leteli v križišča pri norem pospeševanju in pri tem skoraj neslišno. ICE športnik to naredi tako na glas, da je nevaren le za popolnoma gluhe.
Res je. S tem motorjem sem na poti do smučišča z lahkoto držal ritem vožnje z Audijem benzinarjem 4.0 tsi ki je bila kar krepko preko omejitev. S tem, da smo pogledali na koncu in je bila njegova poraba 7,9/100,pri mojem pa
6,8100.
Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni.
Ampak to si naletel le na en artikel... to se pač zgodi. Ja je neprijetno, ampak vseeno jaz pri njih relativno velik kupujem pa je bilo vedno OK. Najdlje sem čakal tri dni.
Kle pa nimaš prav. Kot ti matematika sicer teče, tokrat si pa zgrešil...
Hmmm, zakaj nimam prav, sej sem napisal tako, da gledam lastno situacijo. Ne vem matematika se v tvojem in mojem primeru ne razlikuje kot postopek, le rezultat je drugačen, ker so vhodni parametri različni.
Al mate kmetje s hribov drugačno matematiko, ko kej kupujete in drugačno ko kej prodajate? OK ja... lopata party na vidiku. 😜
Ja kaj zdej spet ni OK, pa sej čez Taubija udriham. Tud z besedo gologlavega ne omenjam pa spet ni OK. Kdaj hudiča boste eni zadovoljni?
pred 2 urama je Slivka napisal:
Si mogoče preštel, koliko centkov se je nabralo v, kaj pa vem, zadnjem letu?
Kle maš pa čist prav, če bi 1 cent prišparal bi mel na koncu leta za pol kile medu, kar pa ni za odmet. Če prišparam dva centa bo že za kilco, al pa celo šteko 12 l mleka si lahko privoščim, ker se je drugač ne bi mogel.
Če pa je deset centov je pa že cela fasunga za en teden. Pol jih moram samo še 51 plačat, da pridem skozi leto
Ja splača se sekirat za cente in iz kože skakat. Če ne trenutno pa vsaj na zalogo. Pomaga.... pa aja, Golob je kriv. Sej še smem to napisat al bo kdo užaljen, ker nisem Janšarija omenil.
Problem je tudi da je pri njih vse drugo kot pa MIMO-VRSTE. Prej dobim paket iz kitajske kot pa iz mimovrst. Da ne govorim, da imajo 3/4 izdelkov "partnerska dostava". Zaprejo naj.
Hmmm, zadnja tri naročila sem dobil naslednji dan, tko da dvomim, da Kitajcem rata enako.
Ma jaz bi rad bil varen na cesti in ne pristanem na to, da bo nekomu oproščeno, če je neprilagojeni egoistični divjak še manj pa da dela neumnosti, ker mu šef, žena al pa kdo drug teži in da je pod stresom. To pač niso opravičila in če se mora kdo zamislit naj se le in samo tisti, ki počne pizdarije. Res ne no, ker ko bo en tak pod "stresom" poradiral nas ali naše najljubše, se verjetno o tem ne bomo tukaj pogovarjali in opravičevali, da je bil pač pod vplivom stresa ali sitnega šefa al pa da je tak že po naravi.
Glede tablic in povezave z identiteto voznika pa sta dve veliki luknji. Do podatka, kdo je lastnik avtomobila sme priti le policija in pa sodišče, torej iz tablice se ne da kar tako dobiti infa kdo je lastnik avta. Pa še to sploh nima nobene veze, ker lastnik avta nikakor ne pomeni, da je bil tudi za volanom. Tako, da tole povezavo si je informacijski pooblaščenec izmislil, verjetno s to idejo, da je bolje met kaj na zalogo kot pa premal. Men je namreč smešno, ker dokler tablice gledamo prosto po prešernu in niso skrite za naše oči in se uporabljajo na javnih mestih je pač edina razlaga le ta, da se tisti na drugi strani zakona bojijo, da bi bili lahko prepoznani oziroma posneti kakšni so v resnici.
Si pa upam trditi, da uporaba kamer in mobilnih telefonov prej zmanjšuje količino kriminala kot pa da ga povečuje, kot hočejo prikazat, da bi objava videov se smatrala kot kriminalno dejanje al kako se to šteje.
Seveda jih spustiš, ampak tak bo to počenjal spet in spet, dokler ga en ne bo spustil... potem bo pa jok stok in inštitucije bodo iskale rešitev v coni 30km/h. Zato, ker se najde en ego in neprilagojen, ki svojo aroganco sporoča kako je več vreden od ostalih udeležencev vsi pol fašemo kazen v novih in novih omejitvah. Pa naj bo to promet, al pa recikliranje plastenk in pločevink. Zaradi posameznih potem dobivamo vedno več omejitev in kompliciranja, kot da to nujno rabimo, ker bi bilo drugače brez tega življenje preveč dolgočasno.
Seveda, kdor počenja stvari v okviru zakona se ne rabi vznemirjat, če je kje kaj objavljeno. Je pa dejansko res to, da ščitimo bolj barabijo kot pa poštenje. Problem rata potem v tem, ker barabe se zanašajo na to, da bodo zaščitene in delajo še večje pizdarije.
Kar se tiče pa posnetka pa tablic gor je pa smešno to, da nekdo govori o tem, da je to osebni podatek - registrska številka. Prej bi rekel, da ne more biti, ker je javno razgrnjena in na voljo vsakemu, da jo vidi, ker tako mora biti po zakonu. Če bi EMŠO, Davčna, zdravstvena bila obvezna, da jo imaš napisano na tablici in prlimano na čelu, da je na vpogled vsem tudi ne bi več bil osebni podatek, ker bi vsakemu lahko takoj določil identiteto.
Aja pa telefonska številka - hmmm, pol so vsi javni imeniki neligitimni, kjer je to objavljeno, če gre za osebni podatek.
Osebni podatek nastane zato, da je potrebno tudi po GDPR-ju pazit v kolikor neka inštittucija zbira te podatke, da to dela po zakonu in da so ZAVAROVANI pred vpogledom nepooblaščenih oseb in da se uporabljajo le za namene za katere so bili predvideni.
Ko si še mlad in neumen je vse možno. Še ni bilo gorenjske AC v začetku 90-ih in sem ponoči (takrat se ljudje namreč skoraj niso vozili ponoči, kot se recimo danes) od Bohinja do Ljubljane za cca 90km porabil 50 minut. To je moj absolutn rekord.
Avto pa Jugo45 - s povrtano cilindri z glavo od Fiata 128 in dvojni fergazerja. Ja avto je šel preko 160km/h - glede na to da ni bil merjen na valjih je moral imeti več kot 70KM ali celo 75KM. Še enkrat - bil sem mlad in neumen. Poraba pa tudi prek 10 litrov, ko je zagrabilo. 😂
Sicer vem, kako bo šlo ... "Sm kmet an s hribou doma ..."
In, ja, za tvoje prostočasne aktivnosti in okolihišno gospodarstvo rabiš ti dizla. Ampak 99% vseh ostalih ljudi pa ne ...
To je posploševanje. Pri trenutni polnilni infrastrukturi in cenah polnjenja 70% ljudi tega sploh ne more imet. Si ne predstavljam, da bi moral 2x, 3x ali večkrat tedensko si vzet uro ali več časa odpeljat avto nekam, da ga napolniš. Pa men se zmeša, da bi bil še s tem obremenjen.
Govorim seveda o prebivalcih strnjenih naseljih. Si predstavljaš vsako popoldne in večer, da se jih tam usuje par sto pa krožijo naokoli kje bodo filal. Haha, komedija res. Kar poglej kakšni so zadržki ljudi, ki so EV-ja že imeli ali ga imajo in ga ne bi več kupili. Problemi s polnjenjem in dometom so daleč na prvem mestu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne bom odgovarjal a je to propaganda, ampak poglej kdo je naročil in saj veš raziskave se da naredit po želji naročnika. Bolj je treba gledat realne podatke, zakaj prodaja EV-jev ne steče oziroma se marsikje celo zmanjšuje. Če bi bilo zadovoljstvo res 92% bi morale biti prodajne številke EVjev veliko bolj ugodne.
Je pa res tako, kot pravi @NevLado, največ EV-jev se je prodalo v zadnjih 4-5 letih in v veliki večini so še v rokah prvih lastnikov. Ko bo treba to spravit v prodajo in ko bodo ugotovili, da je padec cene rabljenega precej strahovit in da bodo morali dodati še veliko za novega bo marsikoga zabolela glava. Ker so več ali manj to novi avti, nekih strašnih popravil sploh še ne bi smelo biti zato veliko lastnikov EV-jev, ki so vsajmalo premislili pred nakupom bi morali biti še zadovoljni. Kaj pa po 10 letih? EV-ji so točno tisto kar v agendi "trajnostnega" ne sme biti.
Trajnostno pomeni, da ni panike imeti stvar tudi 20 let z relativno nizkimi stroški popravil. Glede na spremembe v razvoju, za EV-ja čez 10 let ne boš mogel dobiti rezervne baterije, četudi bi bil pripravljen jo kupit. Za ICE danes še vedno dobiš rezervni del za skoraj vsak avto iz leta 2004.
Resno vprašanje... kolk vas je pripravljeno dat za EV-ja 50k€ in po 10 letih imet EV-ja s prodajno ceno blizu 0€?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani