Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

V višje obrate, kot teraš ICE-motor, prej gre v qu...

 

Pa? Zaradi tega ne boš odločno pospeševal, prehiteval?

 

Vedno znova me uspete nasmejati. Hvala. 😃

 

Postane zapacan in len, če ne gre redno v obrate. Tudi pojavijo se težave z mašino.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Po novem more to bit opozorilo zvočno.

Dolgoročni namen je fiksno omejit.

 

Ko sem to prebral, sem šel v nabavo novega avta.

Moj še nima, baje nova Kona že ima. Mi je povedal kolega, da je to noro moteče.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Se strinjam.

EV bi bil za ženo in bi potem bil Focus za dopuste. Mi imamo pač, med drugimi, road tripe.

Žal je pa drag, za sekundarnega.

 

Tako sem dal Focusa ženi, sebi kupil igračko. Doma nimam panelov in samo 1x 25A.

Tudi taka raketa, kot je i20n, je bila vedno mogoča samo v sanjah, ki so bile izven racionalnih okvirjev. Zdaj je pač bilo v budgetu.

 

Če bi bla nova hiša s paneli, bi verjetno na mesto i20n, kupoval za ženo električarja. Bi se vozla zastojn.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Pa smo spet pri istih zadevah.

99,99 % voznikov nikoli ne gre na 3.000 km potovanje. S katerimkoli avtom.

In ja, lahko greš tudi z EV, saj ne narediš 3.000 kilometrov v kosu.

In na potovanjih se ti ne mudi toliko, da ne bi vsake par ur naredil polurni postanek - ozr. se ti vsaj ne bi smelo, sicer nekaj delaš narobe v življenju.

Če smo že pri dotičnem primeru Sardinije, lahko na telefon namestiš aplikacijo Enel X Way, ki ima pokrite skoraj vse e-polnilnice po Italiji in vneseš svojo kreditno kartico. Ko stojiš pred polnilnico, te le še vpraša, s katere "ročke boš tankal" - ali pa poskeniraš kodo QR. Simpl.

In kaj je bil predmet debate?

Če mogoče nisi prebral!

 

Ponovno si pri "namestim aplikacijo". A ni ravno bilo o tem govora, da bencin tega ne rabi, da lahko s kešom v žepu greš.

 

Saj vem, da imaš nenormalno rad električarje, ampak vsako debato zlorabiš, da električarje kuješ v nebo.

Tu pri moji alternativi za i20n, sem dal preproste pogoje in si v vsakem postu jih presegel, ampak ne, jaz sem tisti zloben ki pljuva po vsem.

 

Štrom bo ok, ko bo porihtan. Zdaj je pač subcencioniran, potem bomo dobli trošarine in vse, pa ne bo nič ceneje. Saj to ti tudi @skritikrt skozi pravi. Pa je že obupal. Pa mene tudi počasi mineva.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

@NevLado je omeli da je 1000 in 1 ponudnik, toliko registracij, .....

 

@dvorjan je omenil naj gledamo na to kot na tebe, ki polniš doma in ne potrebuješ teh ponudnikov nikoli.

 

Pa sem rekel, da je to ok, razen ko greš na potovanje. In žal 100km do šihta in nazaj ni potovanje, je dnevna rutina. Tu je električar super.

Za 3000km od doma po Sardiniji in nazaj pa ne gre brez vseh 1001 ponudnikov.

 

Slabo si sledil debati in samo zagrizel v moj post 😉

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 9 urami je Mraušk Mčk napisal:

Danes moja najdražja iz službe v Lj po Šlajmerjevi v smeri od Zavoda za transfuzijo proti Malenškovi, ta del je dvosmeren promet.

Pa pripelje nasproti po njenem pasu očitno dezorientiran gospod, se ustavi pred njo, izstopi, odpre vrata njenega avta in jo nadere: "baba blesova, v enosmerno voziš"

 

Bo treba mogoče upoštevat ivanov nasvet, da se je treba legalno oborožit. Pa ne zaradi izbeglic, bolj so grožnja domači kreteni. 

Za to imam pa auto lock med vožnjo.

Si pripasan, nič ne moreš, tud če te tresne....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 6 urami je AmpeR napisal:

Ni lepšega občutka, ko se vsedeš v avto, klikneš na ON in pohodiš gas ter poslušaš zvok motorja generiranega iz zvočnikov in frekvenčnike 😁

 

Ja se bomo navadili....😆

Prvo kaj sem ukazal, še preden sem i20n plačal, odklopit generator zvoka pod brisalci.

Še to rabimo....🤮

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

Ma ja, to je avtohiša hotela nategniti mulca. Pol bi pa dobro baterijo prodali naprej ...

 

Je pa res, da je vedno več proizvajalcev postalo povsem nategunskih - tudi Hyundai. Sem klical uvoznika, kako je z garancijo za avte, če ni bil "pravočasno" opravljen servis. Tolerira se +1 mesec in/ali +1.000 km. Kar je več od tega, avto izgubi garancijo. In to kljub temu, da je npr. avto v letu dni naredil samo 4.000 km od servisa, ker pač stoji na parkirišču avtohiše ali leasing hiše, ki ga je dala na dražbo. Čista neumnost.

 

Na drugi strani pa imaš proizvajalcev, npr. kitajski Aiways, ki ima prvi servis predviden pri 100.000 km.

 

Ali pa ko gledam servisne izpiske Tesel na dražbah - večini se do 100.000 km menja samo gume in brisalce. 😃

 

To z garancijo sem vsepovsod isto videl. Ne moreš met izjem, ker se najdejo taki ko mučkajo, kilometre zbijajo itd.... meni je to čisto razumljivo.

 

Drugače pa HY uvoznik je v Sloveniji nesposoben. Imam že zgodbic za knjigo.

Glej i20n se dela servis na 10k, navadni na 15k. Če so težje razmere, polovični interval.

V Sloveniji piše v knjigi 10k, uvoznik trdi 15k in avto je nastavljen na 15k.

 

Tukaj je Ford bomba. 2 leti ali 30k je samo interval, avto spremlja kaj delaš z njim in tako sem servise delal na 16-18k km, po 14-19 mescih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Se pravi, da ostane samo še Pravilo močnejšega...

Slabo si prebral @Bini post.

Kdor prvi pride na STOP, prvi pelje. First come - first served.

In lepo če je križišče polno voziš en levo en gori en desno en doli in ponovno. Ko kje ni koga, se pač ostali trije menjavajo. Itd....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Ne vem,če veš,da imajo v ZDA vsa križišča na vseh cestah STOP znak,razen če so semoforizirana. Kdor prej pride prej melje.....😉

Ni pravila desnega in ni pravila srečanja.

 

Se pa tega pravila držijo strogo. S peciklom sem stal drugi v vrsti. Ko je pred mano speljal, sem počakal ostale 3 strani, pol pa so mene čakali.....

 

Pri nas bi z Audiji, Škodami vsi preko vrste vozli....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 59 minutami je Jest napisal:

Voznja avtomatika z rocnim prestavljanjem ni enaka voznji avta z rocnim menjalnikom… Tudi ni namenjena temu, da bi “izklopil” avtomatski menjalnik… Imas pac samo moznost, da sam posezes v to, v kateri brzini bos vozil… ce ti recimo avtomatika ne ugaja… Sam recimo prakticno nikoli ne uporabljam rocnega nacina… ker avtomatika za moje potrebe oz. za koj nacin voznje deluje vec kot odlicno… Najbolje pa je, da nekje probas dobiti se avtomatika za test in se sam odlocis… Ljudje smo razlicni… eni prisegajo na rocni menjalnik in ga za nic na svetu ne bi menjali za samodejnega…

Še mojih 5c o avtomatikih.

 

So noro pametni. Vozil sem mamino i20 120km avtomatik, ko sem bil 1,5 mesca brez avta.

2-3 tedne sva se z avtomatikom kregala, saj je bil vajen mame. Ko sem bolj gas stisnil, je samo dodal bencin in ni dol menjal. Seveda je pri kick down. Zelo hitro je tudi dajal v višjo predstavo in ga držal na grdo nizkih obratih.

Malo sem ga jaz ročni dajal v nižjo malo bolj agresivno vozil in po treh tednih se je vdal.

Ko sem pospeševal je kasneje menjaval v višjo, ko sem spustil gas je par sekund počakal, preden je menjal v višjo ( kaj če si norec za volanom premisli), tudi mašini ne spuščal na grdo nizke obrate.

 

V glavnem avtomatiki imajo dosti pameti zadaj in lahko dobiš napačno mnenje o njem, če ga je vozil nekdo ki ima popolnoma drugačen način vožnje.

 

Jaz imam oba ročna. Imam tudi razloge za to. Preden bom spet napaden i20n ne obstaja avtomatik, Fordov 8 stopenjski pa je GM-ov in za to noro problematičn.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 26 minutami je FuManchu napisal:

Kakšne pa so cene gum teh čudnih dimenzij?

Napisal je 600€ set. Torej 150€/guma.

 

Moja 215/40R18 Michelin Pilot Alpin 5 je bila oktobra 190€/guma, kasneje okoli 15. 11. Je padla na 170€/guma.

 

Tudi 235/40R18 Bridgestone Blizzak LM005 so bile okoli 140€ 5 let nazaj.

 

Navedel sem samo za primerjavo. Redke dimenzije pač stanejo in res ne gledaš na dimenzijo, ko avto kupuješ. To je težko show stopper.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je skritikrt napisal:

Lahko je tebi,k imaš še šestvaljnika z polnim tankom "na rezervi"...brez zamere,a komentar je irelevanten...vsaj za debato o "čistih" EVjih.

 

Bom pa podal informacijo,k sem se včeraj z enim sodelavcem (Ljubljanski prometnik) pogovarjal...tip je prej imel Forda avtomatika,in sva padla v debato...in pravi,da ga je prodal,in da ima BMW-i3...in to REX verzijo-po moje najboljša verzija,čeprav še zmeraj💩

In vprašam,kako je z pnevmatikami....pravi,da z letno-zimskimi eno leto in so fuč...še posebaj zadnje,k je zadnji pogon...zadaj so komaj-komaj za eno leto.

600€ set😲...in samo trije proizvajalci delajo take k gor pašejo...super računica😃👍 (sarkastično mišljeno😉).

In pravi-za na morje-ni šanse,tudi če je REX.

 

Ta link mi je pa en drugi kolega preposlal...berite sami.

 

 

i3 je ista fora kor Renault Scenic, Espace....

Ozke in vlke cole.

 

Samo Renaultov se je malo več prodalo in so začeli bolj masovno gume delat, prej pa je blo isto cenovno....

To nima veze s vrsto pogona.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Sedan je za ljubitelje nemške trojice. Drugače so žal najmanj uporabni, kar se tiče dostopa do prtljažnika.

 

Ne bi rekel, da je ima x motor toliko trše podvozje, če ga ima, da bi to bil šovstoper.

 

Če gledaš pol navadna M3 al pa CX30.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Sicer pa že vidim, da se boš sedaj obešal na B-segment. Megane E-Tech, Smart #1 in #3, Mini Cooper SE, Volvo EX30, kar nekaj pošteno hitrih električarjev se najde ...

Megane je C segment, Volvo tudi verjetno. Smarti so igračke.

 

Mini je edini v pravem segmentu. Tudi s ceno prideš dokaj blizu. Moram naklikat opremo, pa da vidimo.

Priznam, do sedaj najboljša alternativa.

 

Pa zakaj bi se obešal na B segment. Saj pa sem od začetka povedal kako alternativo iščema 🙂

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Kaj zdaj dirkališče vlačiš v pogovor? A sem kje omenjal dirkališče? Nisem.

Da boš mirno spal: ja, tudi jaz bi na dirkališče raje šel z i20n. Za vsak dan pa imam veliko raje "Kitajca" z napisom MG4.

Da boš vseeno malo manj mirno spal: MG ima tudi različico MG4 X-Power. 3,4 sekunde do 100 in poštene zavore - ki se lahko še dolgo hladijo, preden z i20n sploh prevoziš razdaljo, za katero te je pustil za seboj. 😃

Pa tudi cena sploh ni huda: 41 jurjev minus subvencija ... Za "everything GTI, RS etc. killerja". 😃

 

Pa še nekaj - MG4 ni SUV, kot si zgoraj zapisal ... Je kar lepo hothatch.

 

Moj predlog - imajo sedaj dovolj prodajalcev po Sloveniji, da ga lahko sprobaš skoraj v vsaki regiji - pojdi na testno vožnjo in potem komentiraj. Jaz sem bil šokiran, ko sem MG4 vrnil po petih dneh in se vsedel v svojo Mazdo z 2,5 bencinarjem, ki ne velja za počasen avto - ampak občutek sem imel, kot da nikamor ne gre ...

Nimam problema s spanjem.  👍

 

Ti si omenjal zlorabo menjalnika s pospeški, jaz pa pravim, da se moreš tusi ustavit. Samo to.

 

Pa moj budget je bil 30k in B segment.

 

Lahko oba sanjava kaj trg nudi od električarjev, pa pridema do Giulie QV in do Tesle S taboljše, al pa celo do Rimaca.

Ampak to je totalno izkrivljeno glede na pogoje, ki sem jih dal.

Vlačiš zraven dosti dražje avtomobile, da zadostiš svojim trditvam. To lepo dokazuje, da nimaš ustreznega protikandidata.

pred 4 minutami je Jest napisal:

Noja... ljudlje smo razlicni... Jaz s takim avtom, kot je i20n (ali i30n) nimam kaj poceti... Nisem dirkac... rabim malo vec prostora... mucno mi je vstopanje in izstopanje v prenizke avtomobile ... SUV ali kaksen enoprotorec je idealen zame... In kot kaze nisem med redkimi :P ... zato me pa tudi ne moti, ce je v ponudbi toliko SUV-ov ... :D ... Ce imas pa potrebe po kaksni eksotiki pa si v podobnem zosu, kot je Slivka ... 

To trdim tudi jaz. Ampak sem zaradi tega dobil etiketo, da iščem 1001 in en razlog, da štrom ni dober.

 

Ga bom vozil, ko bo za moje potrebe boljši od fosilnih goriv. Za to, da bom in ga pa ne bom imel.

Tebi dobro služi hibrid in ne vem zakaj bi trdil kontra. Če se zadovoljen in si, bomba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Kontra. Tako veliko povpraševanje je, da jih ni za dobit.

i30n dosti lažje dobiš, so na zalogi.

 

Taka redkost je v ponudbi na trgu, da gre za med.

Baje jih ima Slovenija za letos okoli 50 rezerviranih in bojo vsi šli kot keks.

 

Ja avto ni za množice, že mene je trdota presentla.

 

Kupiš lahko oba, z nekaj truda. Pa niti enemu ne pravim, da more i20n kupit, niti električarja.

Samo trdim, da pri meni ni alternative v elektriki. In vse ostalo je pribijanje električnih privržencev, ki ne želijo pogledat realno na to, kaj sem želel in kaj trg nudi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Baje je en izmed redkih, ki zdrži celi dan zlorabljanja na drkališču brez posledic. Večini se fade na bremzah začne poznat itd...

 

Me zanima kak bojo na tvojem MG-ju bremze zdržale.

Bo moj menjalnik prej šel al tvoje bremze? 🤨

 

Pa avto, ki ima 160km/h top speed kot Clio 1.2 55konjev, pa ne kupim. Ni variante.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je dvorjan napisal:

Ja, ampak kolikor MG4 izgubi čez kratke ovinke, takoj nadoknadi pri pospeševanju iz njih.

Kak? 7.9s do 100km/h.

i20n je klasificirana 6.2s z launch control, 6.7s brez.

In top speed 160km/h 😆

 

 

https://ev-database.org/car/1708/MG-MG4-Electric-64-kWh

 

Pa moral sem nov post dat, včasih urejanje bluzi.... 🙂

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.