Daš ga samo filat... tako kot telefon, uro, tablico, prenosnik,...
A veš, da mi gredo počas na organ vse filalne zadeve. Zato mam uro na sončne, bidikel zdrži 3 do 4 izlete, telefon je na wireless polnjenje, prenosnik na dock pa še tega rabim bolj redko, ker je stacionarka zakon,
Mogoče je to lenoba al pa čist preveč baterijskih zadev, ki zahtevajo še nek dodaten angažma.
Torej kaj hočem povedat - kdaj pridejo EV avti na indukcijsko polnjenje, da parkiraš in se ne ukvarjaš z nobenimi kabli.
Pa to je to, kakšen daljinc neki. Ta je skos v žepu in to je to. Nobenega brskanja in iskanja, sploh k maš polne roke je super še po žepih stikat. Tist gumb pa itak najdeš kakšen del telesa, da pritisneš nanj. Ja tud s tičem se da, če je kdo na to pomislil. Kljuka z gumbom je glih v pravi višini.
Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.
Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.
To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣
Verjetno nočejo menjalnikov menjati na 60.000 km in priti na slab glas. Še noben dvosklopčnik se ni pokazal kot dolgoživ.
Do neke mere sicer drži, po drugi strani je pa res, da moj bivši službeni Passat je naredil skoraj 300kkm brez nekih izrednih servisov menjalnika. Očitno mu je prav pasalo, da smo bili različni vozniki za volanom in da je vsak vozil malo po svoje. En kolega vem, da je prtiskal k norca in ga je skos mel v Sport načinu, en je vozil k da bi jajcaa v kuferramu prevažal, jaz verjetno nekje vmes.
In ravno to, da ni imel skos enakega režima vožnje je menjalniku preprečilo pretirano obrabo kakšnega od delov in je verjetno se obrabljal dokaj enakomerno. Ne vem, ta avto mi je dal upanje, da DSG menjalniki niso tak bavbav.
Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.
Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.
Mene bolj šokira kolk AT ubija motor in kolk več porabi. Če bi imela Mazda AT menjalnik z dvema sklopkama bi verjetno precej lažje dosegali standarde izpustov.
Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen.
Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem.
Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.
Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.
Pa hitro ne bo več matematike za dizel ali bencin. Ti si ena redkih izjem, ki dela veliko kilometrov. Povprečen Slovenec jih pa ne ...
A takrat, ko pa jih pa Rent-a-car al kako?
Men je bilo zanimivo to, da sem v soboto na AC od Lj-do Sl. konjic in del AC nazaj videl zgolj in samo 4 EV, od tega en ZOE od Avant2GO, pa dve Tesli in Ioniq. Le ena Tesla je bila Poljskih registrskih ostali trije SLO tablic pri tem, da sem v eni drugi temi napisal, da sva jih s tamalo štela in je bilo 22% Slovencev takrat na tej relaciji in 78% tujcev.
Ne vem, če bi gledal tko na povprek bi rekel, ali da lastniki EV-jev nimajo za dopust al pa bolj verjetno si za dopust omislijo ICE avto. Al majo svojega, al si sposodijo od kolegov al pa rent-a-car ni niti tolk bistveno. Bi pa rekel, da sem dve leti nazaj videl na takih relacijah bistveno več EV-jev kot danes. Zakaj?
Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.
No, to je točno to, ko sem razlagal kako polnim baterijo e-bike. Jebat ga, res ne bi rad bil del črne kronike, čeprav verjetnost ni velika.
Pri meni je 0,1 do max 0,2l/100km odstopanja. Tako, da si kar v redu glede razlik BC in dejanskega izračuna. Kolk pa vpliva laufanje motorja na mestu se da na enem tanku striktno uporabljat stop/start sistem z naslednjim tankom pa obvezno brez. Potem pa primerjaš kolk kaj vpliva potrošnja v prostem teku.
Glede na moje izkušnje jo upošteva, saj recimo takoj po tankanju in resetu povprečne porabe, pridem recimo do semaforja pa avto nekaj časa na mestu laufa se povprečna poraba drastično dvigne tako, da sem videl tudi cifre 35l/100km ipd. Če bi merilo samo med vožnjo bi verjetno v Slo težko našli tak klanec, ki bi povzročil tako trenutno porabo. Sploh pa ne za dizla.
CD150 ima blokado na 200kmh, ni šans da imajo z njim povprečno hitrost 221kmh
Ja kje pa si to pobral? Nobene blokade ni. Moj dizel 150 je šel skoraj 220 po števcu, več mu je preprečila karavanska oblika in kurčeve sanke na strehi.
Natančno in absolutno tako. Ceste je treba spraznit nebodigatreba udeležencev in narediti prostor bogatunom. Oni bodo še vedno imeli vse, vključno z ogromnimi jahtami in privatnimi avioni ter helikopterji. Zdaj bi pa še plac na AC-jih, ker res je neumno, da imaš v garaži 20 športnih avtov pa niti enega na moreš sprobat kolk gre.
To je izak želja bogatih, da se spravi revne s cest in da jih prepustijo tistim, ki si bodo lahko privoščili osebni prevoz. Vse gre v smer kot poudarjajo v članku, da se revne odmakne od lastništva osebnih vozil in priklene na raznorazne neuporabne rešitve, ki jih bodo še bolj onemogočale kot je to že zdaj.
Zato pa ideje o dragih avtomobilih, 15 minutnih mestih, nekih prostovoljcih tipa Uber in pa seveda vse več digitalizacije, da bo človek vse naredil iz naslonjača. Naj ostane doma in ne gre nikamor, dokler ne naredi zadnjega potovanja.
Gre pa za razliko al ti recimo vžge baterijo od e-bajka al pa od EV-ja. Pa čeprav je v obeh primerih možnost majhna, ampak če zagori je pa med njima velika razlika kaj lahko naredi večjo pizdarijo. Pa kljub temu baterijo od e-bajka polnim ločeno od vseh stvari na keramičnih ploščicah stran od gorljivih predmetov in to le takrat, ko sem nekje v bližini. Nikoli čez noč.
Če bi imel EV-ja bi polnil obvezno zunaj vsaj nekaj metrov stran od drugih vnetljivih stvari ali hiše. Jebat ga, še zmeri najbolj verjamem izreku:"better safe then sorry""
Haha, a pa glih od društva, ki promovira e-mobilnost. Ja valda so pristranski do nezavesti. Sej ne vem al bi vse komentiral, ker je notri cel kup napak in nedoslednosti..
Mogoče samo tole:
Citat
Električna vozila so v povprečju manj nagnjena k požarom kot vozila z notranjim zgorevanjem, kar je posledica manjšega števila gibljivih delov in odsotnosti goriva, ki lahko povzroči požar. Požari na električnih avtomobilih so izjemno redki in običajno posledica nepravilne uporabe ali prometnih nesreč.
S pravilnim vzdrževanjem in varnim polnjenjem lahko vozniki električnih vozil izkoristijo vse prednosti električne mobilnosti, ne da bi se morali soočiti z večjimi varnostnimi tveganji. Električna prihodnost je varna, če upoštevamo ustrezne varnostne ukrepe in se zanašamo na preverjene podatke. Zato lahko z gotovostjo trdimo, da vožnja z električnimi vozili ni le enako varna kot vožnja s klasičnimi vozili, temveč je po statističnih podatkih celo občutno varnejša.
Naj samo vzamejo statstiko za do 5 let starih vozil pa naj pogledajo procente tako kot se statistika pravilno izvaja in bodo podatki popolnoma drugačni in bistveno bistveno manj prijazni za EV-je kot jih poskušajo prikazat.
Ne razumem, zakaj se vedno tako brani EV-je, če pa je ta pritisk v večini namenjen samo temu, da se izboljša požarna varnost in da se pritisne na proizvajalce, da se resno lotijo zadev pa ne tako, da jih pometajo pod preprogo. Ne vem no sam a ni to naša skupna želja, da bi bili EV-ji tudi požarno bolj varni, al se motim pa je skupna želja, da probamo čim več prikrit tudi s potvarjanjem in prilagajanjem podatkov (recimo spet je notri tist enek graf, ki ga očitno noben ne zna brat pravilno)?
Ne vem naj se vsak vpraša za sebe kakšen interes ima.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A veš, da mi gredo počas na organ vse filalne zadeve. Zato mam uro na sončne, bidikel zdrži 3 do 4 izlete, telefon je na wireless polnjenje, prenosnik na dock pa še tega rabim bolj redko, ker je stacionarka zakon,
Mogoče je to lenoba al pa čist preveč baterijskih zadev, ki zahtevajo še nek dodaten angažma.
Torej kaj hočem povedat - kdaj pridejo EV avti na indukcijsko polnjenje, da parkiraš in se ne ukvarjaš z nobenimi kabli.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani