sam mal... a ti si ?e zmeri na tem tanku ko so ti SW menjal? ?e je tko pol nima? skrbi, ker men so ga na prej?njem tanku zamenjali pa zgleda cela zadeva pri nadgradnji pobri?e nekatere zabele?ene vrednosti in je ?ista zmeda.
Ko bo? na novo tankal bo vse v redu... vsaj pri meni je bilo tako
He he, vsaka ?ast. Kak?no relacijo pa ti vozi? dnevno? Tudi 2/3 AC? ?e se ne motim si prej imel "staro" M6? Je bila poraba precej ve?ja kot v tej novi?
Vsaj 2/3 ja AC-ja pa kr dost mestne. Je pa poraba popolnoma enaka pri tej kot pri stari ?estki. ?e ne bi bilo DPF filtra bi nova porabla vsaj pol litra manj
u tole je pa ?udno... jaz mam zdele cca 800km pa je ?el kazalec mal pod zadnjo ?rtico. Domet ka?e pa ?e cca 120km... se pravi da 900 km bi moral past to pa je pol pri men poraba tam nekje med 6,2 in 6,5
sej pravim, ko tankam ti sporo?im... zna bit ?e danes, ?e bom moral na Bled
O?itno mam jaz slab sluh, ker tega ne sli?im pa sem dokaj te?en glede takih stvari
Kar se pa porabe ti?e bom pa videl zdele, ker mam tud jaz upgrade SW-ja. Ti sporo?im ?e je kej ve? kot prej ampak mi zdele povpre?no porabo na tank ka?e 6,1l/100km ... ?e ene 200km pa morem prevozit do tankanja.
Se pa jaz tud vozim po AC-jih 140km/h, v?asih pa tud mal prtisnem ?ez, ?e mam kakega ritopika odzadi
?e bi ?e enkrat kupoval nebi vzel tega dizla verjetno, ?e posebej ko pogledam, da je na 120.000 km velik servis in ta stane ohoho ?. Bolj?e vzet bencinarja, imeti mogo?e 2 litra ve?jo porabo, samo ?e ta dva litra prera?unam na 1100? za velik servis dizla zna?a potem to 1150 litrov goriva kar ni malo.
Mal pretirava?... mene je servis pri?el 833? ... Tud pri bencinarju je treba narst takrat servis, ki bo tam nekje 250?. Se pravi je razlike cca 580? ... ?e to pretvormo v razliko pri porabi pomeni, da ta denar izena?i? pri cca 30.000 prevo?enih kilometrih... ni malo, ni pa tolk veliko, da bi se obesil
No ja, to se bo pokazalo kasneje. ?e ga primerjam z C5 Hdijem potem Mazdin ni na nivoju, to je treba priznat. Je pa res, da je Hdi biser med dizli po svoji uglajenosti in tukaj VW koncern nima kaj iskati.
Pri novi M6 in tudi pri stari se ?uti kako nekaj zatrokira spredaj pri motorju ko menja? iz prve v drugo, iz druge v tretjo. Sli?i se prav trrrrr, kot bi nekaj udarjalo. Tega pri C5 ni, vse je umirjeno, uglajeno, skratka pohvalno.
Potem je tukaj ?e ve?ja poraba kot pri konkurenci ... ne vem, jaz bi se mogo?e odlo?il za preverjenega bencinarja z verigo. Poraba bo mogo?e liter in pol ve?ja, ampak odpade ogromno stro?kov, bolj je tiha itd.
Hmmm ne vem no, mene je C5 s HDI 136KM kr razo?aral... turbo luknja da popizdi?. Ravno tako v Peugeotu 407. Tam je blo pa ?e zakasnjen odziv na gas.
Sicer ne vem kako vozi? in kako prestavlja? sam men ne pri novi ne pri stari ni ni? delalo trrrr pa ni? ni trokiralo... mogo?e pri novi je edin to, da ?e pri 1.300 obratov pritisne? gas mal bol zarobanti ... potegne sicer solidno (mnogo bolje kot pri stari) ampak to so itak prenizki obrati za pospe?evanja tako, da je tud pripomba brezpredmetna.
Poraba je pa za moj ob?utek ve? kot solidna... enako sem vozil Golfa V 1.9TDI 105KM (pregovorni var?ne?) pa je bla poraba pri njem samo za tri deci ni?ja v povpre?ju od Mazde. Recimo za primerjavo na bencinski Astri mam zdele porabo med 9 in 10 litri, ?e se ho?em vsaj pribli?no tako teko?e peljat kot z Mazdo al pa prej z Golfom. Za Astrinih 116KM je to kr velik se mi zdi :ne vem:
Tud ?estko se da vozit na relaciji Lj-Zagorje z manj kot 5 litri na 100km vklju?no s prehitevanji po?asne?ev.
Za bencinarje mogo?e dr?i, da niso glih biser tehnike ampak 2.0 diesel v novi ?estki je popolnoma primerljiv z VW-group TDI 2.0 (skupni vod) tako, da ne bi rekel, da je to slab motor. :ne vem:
bencinarji in diesli imajo isti servisni interval 20.000km... bistvena razlika je pri starih bila le pri 120.000km, kjer je bila menjava zobatega jermena. Novi 2,2 diesli pa imajo ketno tako, da ni ve? panike pri velkem servisu.
Mal je nerodna mo? pri 185 konjskem dieslu, saj pade v najvi?ji zavarovalni razred, no ampak ?e te to ne moti
?al pa so pametnjakovi?i pri MMS naredili tako, da GT in GTA se da dobit sam s tem top dieslom, 163KM pa je le z opremo TE Plus. No zame osebno je tud ta oprema popolnoma dovolj in ?e bi zdele kupoval bi vzel prav to.
Stro?kovno pa itak: ?e bo? dajal notri plin pol je itak vseeno sam navora pa na plinu ne bo niti pribli?no takega kot pri dieslu, ker 400Nm je pa ?e toliko, da te lepo prilepi v sede?. Po filingu bo ?e zelo blizu CX7
Tudi jaz ne vem, ampak a sem se navadil al je s cca 7.000km avto ratal malo mehkej?i in ni ve? tako trd.
Je pa super filing ker kak?na je razlika v ob?utku, ko to?no ?uti?, da ti vodi? avto po cesti in ne da si kot jadrnica na morju, kjer so problemi, ker informacij s ceste ne dobiva? ne na volanu ne na riti.
Zato pa? tud tolk jamram ?ez Astro, ker to je avto za bolj slow driverje saj je ta mehkoba ?e kar nadle?na. OK, lahko da so tud gume krive ampak vseeno celoten paket je pa? izredno medel in neprepri?ljiv, ?isto druga zgodba pa je Mazda 6
GT ima za razliko od GTA popolnoma usnjene sede?e na elektriko in s spominom. Gta pa ima ta "?portni" paket z drugima odbija?ema, pragovi, malim spojlerjem na prtlja?niku ter zatemnjenimi stekli zadaj.
Drugih razlik pa mislim, da ni vsaj pri ta novi ponudbi ne... lanski modeli GTA in GT niso imeli parkirnih senzorjev (GT je ieml), alarma, pametne kartice, RMV (radar za pomo? pri menjavi pasu).
Sem klical na Webasto pa so mi dali monterja na telefon... Je rekel, da tanove ?estke ?e ni podiral - tako me je mal minilo veselje, da bi ?e to zimo dal nadgradnjo vgradit. Sem pa spra?eval za sistem z daljincem in bi me pri?lo cca 800?.
?e sre?a, da je bil Golf letos, ker je s tem odprl Mazdi 3 prosto pot do prvega mesta za izbor 2010. Pa ne zato sre?a, ker je Golf kao bolj?i ampak zato, ker bi Golf odnesel prvo mesto pa ?etudi bi pripeljal cizo z napisom Golf na zadku.
Tako pa? je... ker se ne ocenjuje dejanskega stanja ampak se ocenjuje ?ist subjektivno glede na prepoznavnost imena, tradicijo in neke mladostni?ke mokre sanje.
Hja sej... sam pol so pa v cajtngih taki naslovi ?lanokov kot recimo v tiskanem ?urnalu (Golf bolj?i za dva razreda).
Je pa zanimiva 5. to?ka pravilnika za izbor avta leta.
Uredni?tva sodelujo?ih medijev glasujejo v skladu z merili izbora. Ta so: oblika avtomobila, vozne zmogljivosti in lastnosti, funkcionalnost, gospodarnost, varnost, cenovna umestitev, primernost za slovenski avtomobilski trg.
-oblika avtomobila? Tukaj je definitivno Golf zadnji od finalistov... sivo dolgo?asno namenjeno tradicionalistom in konzervativcem
- vozne zmogljivosti? ne verjamem, da so Mazda, Audi in Megan slab?i od Golfa
- funkcionalnost? kaj je to...a da ma avto ?tiri kolesa pa sede?e in te pelje :ne vem:
- gospodarnost? edino prednost, ki jo ima Golf je v tem, da rabljenega malo dra?je proda? ampak si ga tudi dra?je kupil tako, da je zguba denarja pribli?no enaka
- varnost? vsi avti imajo 5 zvezdic plus ogromno v?ite varnosti
- cenovna umestitev? tukaj pade tako proti Meganu, kot pri klasi manj?i Ibici in klasi ve?ji Mazdi (glej primerjavo cen, ki sem jo opisal nekaj postov prej)
- primernost za slovenski trg? tukaj bi izpadel edino Audi, ki je pa? predrag za povpre?en slovenski ?ep. Pri dodatni opremljenosti pa pade tudi Golf saj je v primerjavi z enako opremljeno Mazdo 6 dra?ji za skoraj 2.000?
To so kriteriji in po katerih naj bi se odlo?ali v uredni?tvih. ?e so res vse o upo?tevali bi moral zmagati Megan pred Mazdo... sledijo Golf, Ibica in Audi. Razlika med prvimi tremi pa bi bila relativno majhna.
Verjetno jabolj?i predlog, ?e se pa? ne more? nau?it vklapljanja temopmata, da nazaj kupi? staro 6ko.
Druga?a pa bi na tvojem mestu montiral tajmer da ti 1X klikne in vklopi tempomat, cca 10-15 sekund po zagonu motorja pa je mir.
Sej baje se da, vse te funkcije prek BT-ja narekvat... re?e? "tempomat ON" pa se vklopi, pa nato "speed 100". Kle je sam treba pazit, ker razume v imperialnih merah (ne vem zakaj :ne vem: ) tako, da ?e re?e? 100 je to 160km/h.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni problemv umazaniji ... to se dogaja zarad kondenziranja vlage na ?ipah. Dvomim, da se ti to dogaja, ko je motor pregret inti piha na ?ipe.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani