Sem bil pri avtoelekričarju okrog leta 2007, ko mu je eden prodajalec rabljenih vozil z Viča kar v gajbici prinesel kakšnih 10 števcev z listki - na koliko naj jih prevrti. 😞 Včasih so jih celo 2x prevrtavali, enkrat navzgor zaradi nižje carine, potem pa navzdol zaradi lažje prodaje.
Potem je bil gospod z doktoratom, ki je na VW od novega naprej vsake toliko časa na menjalniku odklopil zajlo za števec. 🙃
Pri Mazdah z digitalno servisno je verjetno danes bloker edina varianta, da se kilometri sproti reducirajo.
Kaj pa tvoja Mazda @NevLado, je imela prave km (tudi glede na cvetoč volan)?
Jaz ti povem da sem imel na mizi dvomestno cifro natisnjenih mobile de oglasov v času mojega naročanja, pa so samo ene 4 imele vpisane vse servise kot predpisano, drugje je povsod kaj manjkalo. Potem od teh dobrih greš pa še dalje v drobovje, npr vem kaj so menjali izvenserijsko (v garanciji). Tako da za uvažanje če si tak picajzel kot jaz ti pobere živce in precej časa, kar že veš da je bilo pri meni dober mesec.
Preverjat je nisem dal nikoli še enkrat v Slo, ker imam štempelj od pooblaščenega servisa v Nemčij, pisano pogodbo direktno na moje ime od njih. Ko ti aku crkne proti koncu petega leta, imajo pri 95kkm ploščice še 4 mm fore, etc etc ti je hitro jasno, da se stvari poklopijo z ustreznimi kilometri. Moraš vedet, da je res razlika, če avto kupiš sam (v mojem primeru preko posrednika), ali pa ga v slo že kupiš ko je uvožen.
Volan pa ja, prej je bla lisa levo in gor, sedaj se je pri meni v 40kkm naredila lisa še skrajno levo, točno tam kjer držim roko. Sem že hotu slikat zadnjič, ko sem ga malo bolj detajlno čistil, kakšna je to kvaliteta. Še malo in bo isti kot na bivši CX-3. Da ne omenjam vidne obrabe plastike na levi strani na vratih, kjer naslanjam roko. Pa je bila ob uvozu kot nova.
Boss misli, da ima vsak avto, ki ni nov, prevrtene kilometre in to vsaj za 100000 km.😊 Se pravi, če bi prodajal jaz mojo šestico z prevoženimi 80000 km (letnik 2017), bi Boss takoj rekel, da ima realno 170000 km. 😊
Kilometre vrtijo vsepovsod...tako v tujini kot tudi pri nas, zares imaš lahko pri vsakem rabljenem avtu SKRB, da bi bili zavrteni kilometri. Kakšn je pa procent je pa že AMZS pred časom objavil članek, ki je bil tudi tu na forumu, cca vsak 4ti avto je prevrten.
Avto mi zgleda top, tudi kilometri izgledajo realni, moraš se pa zavedat vseh hib, ki jih imajo dizel mazde pri visokih kilometrih. Če bi jaz kupoval tole, bi obvezno preveril, da so vpisani vsi servisi v servisni knjižici - drugače bi raje jaz vzel drugo. Kaj točno se je menjalo pod garancijo boš pa lahko dobil ta info samo na pooblaščenem servisu, ker imajo tam program za preverjanje.
Vsaka vožnja po odstavnem pasu je popolnoma nepremišljeno dejanje, ki se folk sploh ne zaveda, kaj lahko je, če je. Vsakodnevno vidim ustavljanje na odstavnem pasu, ne predstavljam si, da priletiš v stoječo oviro, vsaj danes na relaciji NM-LJ 2 avta na odstavnem pasu.
Včeraj sem bil na morju. Regionalka in mal strah pred omejitvami, tako da sem na ac vozil 140 (tisti odsek na AC je limitiran na 110 po zakonodaji). Sem prišel domov in je kazala poraba 7.4. Šparovček.
Sicer močno dvomim, ampak poskusiti ni greh: iščem stikalo Uj06-66-122. Ima mogoče slučajno kdo kje v kleti kakšno rabljeno, pa da mu leži in prah nabira?
Te moje Kleberce, ki so na 4, mestu so "cenovno" daleč pod prvimi tremi a dosti višje po kvaliteti od nekaterih zvenečih znamk.....
Tako, kleber so boljše za sneg, slabše v vodi, vredestein pa ravno kontra, zato sem se jaz raje odločil za njih, ker je večinoma dež kjerkoli se peljem, 2x sem šel letos v hudem zametu po ac ko je snežilo
Zdravo za naslednjo zimsko sezono bom menjal gume, do zdaj sem imel sava eskimo ho2 dimenzij 225 55 r17 letnik 2018, če koga zanima jih prodam po 40€ za komad, profila imajo 6,5mm.
Ok zdaj pa k bistvu proucujem naslednje zinske gume, po resnem preucevanju, mnenjih, analizah itd itd se nekak najbolj spogleduje s hankoog w462 gumo. Glede na rezultate testov in ceno je guma top.
Ze ima kdo mogoce to gumo? Prosim komentarji, replike, pohvale, graje... Hvala
Jaz imam Vredestein Wintrac Pro, drži kot pri norcih, je pa sedaj po 25kkm že kar znucana, tako da bom imel jih samo še za naslednjo zimo. Če gledaš amzs test so tudi tam izpostavili veliko obrabo, sploh pri meni kjer imam visoke hitrosti na AC - ampak cena je dobra
Mi smo imeli CD175, vožena 95% na 30 km relacije po avtocesti, 30.000 km od temeljitega čiščenja saj, spiranja, ... menjave podložk (ja, pri 65.000 km je zasvetila dpf lučka), pa je bil pri 100.000 km spet zabasan s sajami, regeneracije na cca 120-140.000 km. Sumilo se je na injektorje. Tudi zato moj odklonilen odnos do Mazd dizlov.
No, jaz 20 let vozim samo dizle, sploh se ne spomnim več kako je vozit bencin, ampak mam pa par dejstev, ki so argument za benz - ali pač ne?? Pogosto vozim zelo kratke razdalje, 5km do službe, seveda tudi pogosto daljše, tiste s 100km in več v enem šusu so pa zelo redke, na leto naberem od 12-15.000 km. Zadnjih 10 let vozim megana dizel, ampak je zadnja verzija motorja brez DPF, kakih težav z vodo v olju zaradi kondenza ali karkoli drugega z motorjem nisem imel. Morda se bo moj profil vožnje v prihodnje spremenil, je pa dejstvo da to kar trenutno prevozim definitivno ne govori v prid dizlu. Za naslednji avto sem že 95% odločen da bo 194KM CX-5 (5% je zaradi boljših voznih lastnosti namenjeno 6 karavan, ampak hočem višjo pozicijo sedenja, pa plus CX-5 je, ker je krajši), sicer mislim cca 3 leta starega iz Nemčije - kako pomembni so tu kilometri? Zelo mi je všeč, da je brez GPF, atmosferski. Edino kar me malo skrbi je, da jih zelo radi kradejo...
Kilometri pri bencinarju ti sam povejo na kateri točki moraš kaj zamenjat, recimo 120kkm je predvideno svečke + jermenčki po potrebi če so že napokani; če imaš več kot 100kkm je priporočena menjava AT menjalnik olja...
Se bom mal pohecal, avte imate za 30k€+ in sedaj štejete everčke kaj se bolj splača in kaj je ceneje ali pa dražje Vsak naredi po svoje a vendarle iz take konstruktivne debate marsikdo uvidi kaj bi mu bilo boljše,ugodneje ali celo( v mojem primeru) LEPŠE.....
Čaki mal ti o varčevanju, a nis ti tist, k sabo prinese potem olje na redni servis?
Meni se zdi 2.5 G192/G194 najboljša opcija, če greš lepo nežno je res umirjen, če tiščiš maš fore še pa še, edino od 130 ko šaltaš v četrto pospešuje bolj počasi, ker je dooooooolga
Se pa pozna razlika m6/cx5 G192, ker oblika avta naredi svoje pri pospeških, sploh na R19.
Pa delam priblizno cca 15k do 20k na leto. Je res da je malo več mestne vožnje kot relacij, ampak kot si dejal noben ne mara mestbe od obeh modelov. Ga bom probal malo veckrat na relacijo peljat.
Ne rabiš verjet vse kar prebereš, sploh pa ne samo na podlagi mnenja enega človeka, ki si niti ne lasti takšnega motorja
Dizl mazde so problematične samo tiste iz uvoza, ker imajo vprašljive servise, vprašljivo zgodovino in nihče ne ve, kaj se je delalo z njimi. Če boš kupil od prvega lastnika s servisi na 15 tisoč si rešiš marsikatero težavo. Žal pa bo pri velikih kilometrih imela vseeno serijo določenih težav, kot so to omenili sogovorci v tej temi. Če misliš imet avto dlje časa in delaš krajše razdalje, raje vzami bencin. Oba bencinska motorja sta povsem neproblematična.
Če delaš normalno veliko kilometrov, jo kar vzami. Je kot dan in noč proti benzinarki. Navora za izvoz. Edino veliko mestne vožnje ne mara. Enako kot benzinarka. 😉
Kar se tiče porabe, seveda je odvisno kako voziš, pa tam okoli 6/100.
Žal. Imajo skoraj vsi novi avti tako rešeno. Če hočeš novi avto pač moraš živeti z fake izpušno blendo v odbijaču.
Točno tako... Mazda je bila ena izmed redkih, ki je imela na novih avtih rore, ampak če imajo vsi v premium segmentu plastiko, so še pri Mazdi rekli dajmo še na CX-60 plastiko... ko standard enkrat pade tako pač je
In zaradi takih situacij, ki jih opisujete, imajo servisi takšne marže kot imajo, ker se potem vsem fajn zdi, da dobijo še malo popusta in malo izcenkajo - na koncu je pa servis lih na nuli
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Jaz ti povem da sem imel na mizi dvomestno cifro natisnjenih mobile de oglasov v času mojega naročanja, pa so samo ene 4 imele vpisane vse servise kot predpisano, drugje je povsod kaj manjkalo.
Potem od teh dobrih greš pa še dalje v drobovje, npr vem kaj so menjali izvenserijsko (v garanciji). Tako da za uvažanje če si tak picajzel kot jaz ti pobere živce in precej časa, kar že veš da je bilo pri meni dober mesec.
Preverjat je nisem dal nikoli še enkrat v Slo, ker imam štempelj od pooblaščenega servisa v Nemčij, pisano pogodbo direktno na moje ime od njih. Ko ti aku crkne proti koncu petega leta, imajo pri 95kkm ploščice še 4 mm fore, etc etc ti je hitro jasno, da se stvari poklopijo z ustreznimi kilometri. Moraš vedet, da je res razlika, če avto kupiš sam (v mojem primeru preko posrednika), ali pa ga v slo že kupiš ko je uvožen.
Volan pa ja, prej je bla lisa levo in gor, sedaj se je pri meni v 40kkm naredila lisa še skrajno levo, točno tam kjer držim roko.
Sem že hotu slikat zadnjič, ko sem ga malo bolj detajlno čistil, kakšna je to kvaliteta. Še malo in bo isti kot na bivši CX-3. Da ne omenjam vidne obrabe plastike na levi strani na vratih, kjer naslanjam roko. Pa je bila ob uvozu kot nova.
Popravljeno od NevLadozatipk
Povezava za deljenje
Deli na druge strani