Tudi pri atmosfercu se pozna zelo, ko so trije v avtu. V klance ne gre nikamor.
Ampak se ne pozna toliko pri motorju z vecjo prostornino (2.0 ali 2.5), ceprav nima turbine... Vsaj jaz nisem tega pri CX-5 opazil... tudi poln avto je sel BP kamorkoli ... Sedaj s CX-60 pa sploh, ker je navora precej vec ... in mogoce sem zato malo razvajen ...
Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino? Sem pred kratkim probal Cupro Formentor z 1.5 turbo mlinckom, mislim, da je bila 150 KM ... pa nisem bil ravno prevec navdusen... V avtu smo bili trije... pa ko sem pohodil, se ni zgodilo prav veliko ... Sicer za umirjeno voznjo je OK... vsekakor pa bi jaz tudi med temi dvemi, ki sta bila omenjena, prednost pred Capturjem dal CX-30 ...
Jaz tudi... se precej dlje kot samo 10 let ... enostavno zato, ker sem zadovoljen s storitvijo ... V BTCju je bil Jure tisti, ki je vedno zadeve uredil, tako kot je treba ... vsaj kar se sraufanja tice.. Pri Interclassu pa je Nejc tisti, ki večinoma sraufa mojo Mazdo... In tako, kot me v dobri gostilni ne zanima, koliko stane zrezek, me tudi pri servisu avta ne moti to, da je olje drazje, kot se ga da dobiti v štacuni ... Ko si ne bom vec mogel privosciti enkrat letno dat 200, 300 ali 400€ za redni servis... bom verjetno zacel iskati faksno cenejšo varianto... Vsekakor pa je pri tem problem, ker dokler ne probas, tezko reces, ali je serviser OK ali ne ... tako, kot pri hrani v gostilni ne mores prej vedeti, ce bo celotna postrežba s hrano vred OK ali ne , preden ne probas ... Ne ljubi se mi pa okoli iskat naročat delov in se zafrkavati z vračili, ko kaj ni OK dobavljeno ... Imam dovolj drugih zadev, s katerimi si lahko zapolnim svoj prosti cas ...
OK... saj te ne silim... samo "spotaknil" sem e ob izjavo, da pooblaščeni servis zaračuna 300€ in več za olje na rednem servisu ... ... Sem tudi napisal, da vsak zase sam ve...
To, da imate na obali šalabajzerski servis, sedaj itak ve že vsak ... Dobri so samo takrat, ko jih je treba nažicat za kakšen nov model za test ... Še vedno imaš možnost, da greš na katerikoli drug pooblaščeni servis, še s trenutnim nisi zadovoljen in še si že ravno prisiljen v to, da mora biti pooblaščenec. Slovenija je majhna ... itak se rad vozis ... in to z dobrim avtom ...
In še enkrat... nikogar ne silim... samo napišem svoje mnenje ... Vsak se zase sam odloči, kako bo naredil... Mogoče je pa ceneje, če se jih ogneš na veliko... in prišparas v petih letih XXX € ... in če že ravno kaj crkne, pokriješ iz tega prihranka, če ti ne uspe uveljavljati garancije ...
Zakaj torej sploh vztrajaš in voziš avto na "drag" pooblaščen servis, kjer so sami nateguni (kot sam praviš) in ki ti ne ustreza... zgolj zaradi morebitnega uveljavljanja garancije, za katero itak veš, da bodo problemi?
Ampak še vedno ne drži to, kar si napisal... da ti olje "zaračunajo 300€ in več" ... nateguni gor ali dol ... Bi prej rekel, da je taka izjava "nategunska" ...
V ceni servisa je še veliko več, kot le to, kar ti vidiš... Recimo Mazdina mobilna pomoč za eno leto... enostavneje reševanje v primeru garancijskih zahtevkov, razne ekološke dajatve... reciklaža odpadnih tekočin,... ... itd ...
Če si to pripiravljen "spregledati", imaš vedno možnost, da servis opraviš tam, kjer tebi bolj ustreza ...
Aja... pa ne branim servisov... ki niso poceni ... Vsak ima možnost izbire ... Ampak konec koncev si se sam tudi odločil za nakup avta, ki ni med najcenejšimi ... in ves čas povdarjaš, kako "premium" je... To pač potegne za seboj tudi to, da so cene servisov "premium"
Od polnoči se bo gorivo znova podražilo. Za liter 95-oktanskega bencina bomo odšteli 0,3 centa več oz. 1,538 evra, za liter dizla pa 1,2 centa več oz. 1,598 evra za liter. Liter...
Zakaj je nepošten? Infrastrukturo (cesto) je treba zgradit do konca z vsemi pritiklinami pa a se gor pelješ samo 1x ali pa vsak dan. Avtomobili skoraj ne uničujejo AC zato se z vinjeto plača le možnost uporabe in ne neko obrabo ali porabo ceste kot marsikdo zmotno misli. Največji uničevalec AC-jev so gospodarska težka vozila in zato plačujejo AC po uporabi, ker dejansko uničujejo cesto.
Tako, da prjatu lepo se skuliraj in ne bit jezen na nikogar, ker nikomur od nas nič ne plačuješ - če te pa to moti pa nekupit vinjete pa se vozi po ostalih cestah. Plačuješ cestnino za to da greš lahko na AC, pa cestnino za uporabo navadnih cest pa z davki občine, da se ureja infrastruktura, pa omrežnino, pa naročnino na telefon pa na internet pa na TV, pa RTV prispevek pa še in še.
Prejsnji sistem omrežnin pri elektriki je bil na podoben način… pa so ga sedaj spremenili… pa velja podobno, kot pri cestah… da omrežje mora biti zgrajeno… pa ce si majhen uporabnik ali pa velik … Zakaj potem različni načini obracunavanja?
Mene je zmotila samo tvoja navedba glede 4€/kWh … kar je res močno pretiravanje … Tudi tista o, kar si kasneje navedel, je če plačuješ pri blagajni … Lahko pa plačaš direktno na terminalu s Petrolovo kartico (Mogoče sedaj že tudi s kakšno drugo) … i takrat je najvišja tarifa 0,77€/kWh … kar je precej manj kot 4€ … Pa ne sedaj še napisat, da po preteku 40 minut obračunavajo še 0,15€ na minuto… ker vecinoma na hitrih in ultrahitrih polnilnicah nikoli ne polniš več kot 40 minut
Ker želimo kar se da olajšati poti vsem voznikom električnih avtomobilov. Izberite uporabniški paket polnjenja, ki je najbolj prilagojen vašim potrebam in potovalnim navadam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V tej temi je govora o 1.5 turbobencinarju (Renault Captur ) ...v primerjavi z 2.5 atmosfercem (CX-30)
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani