Skoči na vsebino
Sprememba cene goriv
Napisano

Sicer ne vem, kako bi to sklepal iz enega nakupa kruha in bencina, pa vseeno. Mogoče bi se malo poznalo, ko bi eno leto dal na kup vse kar imaš tudi tukaj na letni bazi kot stroške.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

Še bolje - če greš v čas preden je Volvo poštudiral varnostni pas, potem je za prave moške edino pravilno, če se ob trku res dobro oprejo z rokami ob volan. Pa potem iz avta izstopijo brez prask.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

To sigurno enkrat ne bo zastonj. Kot v Afriki. Jih zapufajo, potem pa hočejo nekaj v zameno, da malo poplačevanje kreditov omilijo, dobijo pa neko pristanišče za 100 let v brezplačen najem. Tako se gre danes pridobivanje novih ozemelj, brez izstreljenega metka. Na kontra strani imaš pa bumbarje Ruse, ki še vedno delajo "na ziher" po starem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

Je kdo že vozil Subaru Imprezo, kakšno starejšo po možnosti? Tisto so avti s trdim pedalom skopke. Da veš, da si nekaj pritisnil z nogo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.

 

image.png

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Jaz ga ne izklapljam, ker ima 2019 6ka super narejeno, da s pedalom za zavoro uravnavam ali se bo motor izklopil ali ne. Pritisneš, da zaviraš in nato ko se ustaviš pritisneš malo bolj in gre avto na Hold, če ga imaš vklopljenega. Če pa pritisneš še malo bolj se vklopi pa istop, če so vse funkcije pogojene. Pri meni tako velikokrat niso, ker klima laufa na polno ali pa imam pozimi kakšno ogrevanje sedežev vklopljeno.

Ga izklopim pa, če sem v gneči in vozim avto preko radarskega tempomata tako, da se mi tudi sam ustavlja. Takrat me moti to nasilno ugašanje in prižiganje motorja na par sekund.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Kot sem že napisal v drugi temi. PROBLEM JE GAŠENJE EV-JEV, KO SE VŽGEJO. Zato se jih tudi otepajo zdaj počasi na določenih lokacijah (ladje, garaže, itd.). Naj vas pa te novice o vžigih ne napeljejo na neko pristransko računanje statistike, za katero sploh nimate vseh podatkov. To je primitivno, pa naj bi včasih že v OŠ to malo naučili, pa ni nič iz tega. Potem se pa ljudje bunijo, zakaj so mulci danes takšni. Kakšni pa naj bodo, če so že ta stari vedno bolj fuknjeni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Ja, v redu. Razumemo in smo že 100krat predelali. Samo, ko se vžgejo, jih je pa VELIKO težje pogasiti, še posebej če jih je več skupaj. Bi bilo dobro, če bi se to tudi razumelo. Tisti bencin ali pa dizel zgori v trenutku, potem pa malo pene vržeš na avto pa si konec. Pri električnih avtih pa ni tako. Še nekega skupnega standarda glede varnosti ni. Če si se kdaj ukvarjal z razvojem izdelkov, potem lahko veš, da je to še kar daleč od tiste praktičnosti, ki jo imamo že rešeno pri ICE motorjih.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je godlike napisal:

Meni niso in je potem prvo leto felne niso hotle dol iz avta.

 

To je en problem. Drugi je pa, da se barva posede s časom in potem je večja možnost, da vijaki spustijo. Sem videl v realnosti takšne probleme, sicer na bolj težkih strojih, ampak vseeno.

Najboljše tu je očiščena peskana površina.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Torej 100€ peskanje in 68€ prašno barvanje. Kar pomeni 25€ po komadu za peskanje in 17€ po komadu za prašno barvanje. So pa 19" col, ja. Plus davek, če ni na keš ali pa firma. Pa demontaža in montaža potem pri vulkanizerju, to pa sami veste kakšne so cene. Pa nekaj logistike sem in tja.

 

Peskati sem dal v Preboldu, firma LM projekti. Kar imam za peskati nosim tja. Barval mi je pa Štorman v Žalcu, ki ima že nekaj preizkušene prakse s felgami. Peskanje so malo mučkali, pobarvano je bilo pa še isti dan. Pa celo prirobnice, ki nasedajo pri vijačenju na avto, zaščitijo in jih ne pobarvajo. Jim nisem nič rekel, pa so sami tako uredili. Pohvalno.

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Po peskanju in barvanju felg dal zimske gume nazaj gor na felge in zdaj čakajo november. Na felgah se je luščil lak in je bilo grdo vse skupaj. Moram reči da sem zadovoljen z izvedbo in ceno. Je pa zanimivo, da je peskanje dražje od barvanja. Bi pričakoval kontra, pa danes skoraj ni nič več kot bi v prvo mislil.

 

image.png

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vlečna kljuka za mazda cx30
Napisano

To je vedno tako. Vse se da, dokler ni res kaj narobe. Zato pa je tako zastavljeno. Tisti birokrati, ki pa to urejajo, pa se hitro obrnejo stran in niti približno ne bodo kakšnega tveganja vzeli na sebe. Drugače bi bili kje drugje v službi.

Tveganje, odgovornost in nagrada (prihodek) morata biti v sorazmerju. Je pa to v nekaterih primerih tudi tako v kontra stran - nagrada je tako visoka - da marsikdo pozabi na človeške žrtve.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

No ja, seveda. Zato tudi jaz vozim kar vozim. Samo da pa ni možnosti, pa spet ni res, neko internetno nakladanje in pretiravanje, kot ponavadi. Samo ljudem ni do njih.

Še vedno je pa najbolj prodajan avto pri nas Clio, kot vem. Za večino za par kilometrov za na šiht pa nazaj čisto solidna zadeva. Druga je pa menda Octavia. Za malo dlje na šiht spet dobro, je že družinski avto.

 

Nimajo vsi dostopa do poceni kreditov na firmi kjer delajo.🫣😇

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ja, jaz tudi ne razumem. Saj imajo ljudje na voljo Dacio, samo nihče je noče imeti, ker smo pač takšen narod. Tam dobiš marsikaj za 20.000€, tudi novo ali pa skoraj novo. Ne govoriti, da se ne da. Res, da dobiš avte višjega razreda lahko za podobne cene, samo bodo imeli krepko več kilometrov in let, pa vzdrževanje bo dražje. Tole ti pa pod vsakim kozolcem pošrafuajo za 200€.

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Jaz sem imel prejšnjič možnost preizkusiti enega z 2 x 1,4 kW. Sicer sem se prvič peljal s skirojem in nisem niti približno testiral kakšnih mej. Samo ja, tudi to obstaja. Sem pa testiral naenkrat od bolj entry level do zadnjega najmočnješega in je res razlika, ko se pelješ čez kakšne luknje na cesti. Masa in robustnost naredita svoje. No, na koncu je še vedno skiro z majhnimi kolesi in za mene to ni to. Za neko normalno vožnjo mogoče, tako kot pa eni tole uporabljajo, je pa malo hudo in je verjetno samo vprašanje časa, kdaj bo regulacija zapela. Kot pri dronih, ko so se množili kot komarji, dokler ni bila vzpostavljena neka regulativa.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DARSOVCI MARSOVCI
Napisano

To je asfalt, ki gre v skladu z zelenim prehodom. Prav vidiš kako se dogaja zeleni prehod. Najprej je malo plevela, potem je pa vse zeleno pa še samo brener ali pa boomefekt pomaga.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Bini napisal:

Jaz bi vzel za ženo kar e-skyro za tista 2km.....:nevem:

 

Pa pelerino za dež...

Popravljeno od Agerg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Zanimivo. To res ni neka visoka plača za pred penzijo za takšno delo. Vidim pa, da postaja teh 2000 neto nek plato za večino tistih, ki si pravzaprav zaslužijo da bi bili plačani več, samo si firme to pri nas že malo težko privoščijo. Potem pa iščemo vse druge načine, da bi bilo več.

Lepo vas prosim - 2000 neto sem jaz pred 10 leti prinesel na dober mesec domov kot razvojni inženir (univ. dipl. inž. strojništva) s tremi leti delovne dobe. Danes bi to moralo biti vsaj 4000 neto brez dodatnih pretegov, pa vsi vemo da si ti siromaki tu to bolj težko privoščijo, pa čeprav jim z mojim tipom dela to na letni bazi vsaj v 10 kratniku povrnem, samo mentaliteta tega tu ne razume.

Na koncu pa danes niti ni važno kaj počneš in koliko delovne dobe imaš. Velja samo koliko v firmo prineseš in kako se spogajaš, da bo lep delež tvoj.  

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.