(Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)
Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
Naslednja generacija z motorji i-get pa res ne gre nikamor. Če sta dva gor v klancu, bosta oba veslala z nogami, da pride kam ... (posledica Euro5 standarda).
Ko bom končno dočakal električni avto, ki prevozi 1000 km, se napolni v 3 minutah in so polnilnice na vsaki črpalki, pa mi ne bodo hoteli več podaljšat vozniške. 😉
Poglej kaj se zadnje čase še riše na cestišče, dele vozišča za kolesarje...
Po novem v Portorožu:
Že tako ozka cesta, en pas namenjen parkiranju, drugi vožnji, vmes pa kolesarska. Avto te z veliko previdnosti še prehiti, avtobus nikakor, parkirani avto te pa z odprtimi vrati tudi doseže.
Scenarij: voznik parkiranega avta odpre vrata, ti s kolesom instiktivno zaviješ levo, avto na levi pa vate.
Mazde CX-30 ne moreš kupiti s kljuko gor. To ne obstaja. To je dodatna oprema. Zato se dodatno vpisuje v homologacijski karton, ki gre na strošek kupca.
Jaz sem jo vzel z novim avtom. Konektor za elektriko se zasuka pod odbijač, ko ni v uporabi. Tudi uporabljam za prevoz koles. Po montaži jo je potrebno vpisati v homologacijo.
Večina vozi skiro off/on. Stisne gas do kraja, da doseže tisto "zen" stanje (uau, kako šiba), ne pomisli, da bi lahko vozil tudi z gasom nekje vmes. Valjda, ko ga preseneti ovira, preden preklopi iz "zen" na "normal" je že po tleh.
Pri meni odklepanje deluje vedno, zaklepanje pa včasih ne. Vedno se ozrem, da pogledam, če so ogledala skupaj, za vsak slučaj, če ne, zaklenem na gumb na daljincu. Govorim za keyless.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
"Z" motor še ni nared?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani