Na miati itak da ne. Drugače pa je fajn itak prej provat, pa narediti na kakem naučenem avtomatiku nekaj kilometorv pa se odločit.
Mene pa je ravno to odvrnilo.
Prebral sem, da ima Ford težave z GM-ovim AT, ki je v Focusu.
Sem ga šel peljat in je bil naučen kontra dinamičnemu.
Zdaj sem videl na mamini i20, da sem rabil 2-3 tedne agresije, da se je vdal in začel sodelovati.
Meni bi bil ok, ne bi ga pa plačal, naj bo serijsko ali pa gratis izbira. S tem, da mora bit sam menjalnik vredu. Tisti na Focusu je polom. Isto kot Slivkin avto. Pač sposojena roba.
i20n pa ga nima, ker bi mu preveč dvignilo težo in bi vplivalo na vozno dinamiko. Uradni razlog šef-a n programa.
Pišete, kot da je izdelava ICE vozila brez izpustov CO2?! Pa ni, očitno.
Tudi to, da nafta pride iz globine tal v arabskem svetu ali ZDA do slovenskih črpalk in v vaša vozila, ustvari ohoho CO2, pravzaprav bistveno več kot npr. elektrika iz nuklearke.
Nič od tega ni zeleno, lahko se le pogovarjamo o tem, kaj je bolj in kaj manj zeleno.
Če je dokazano, da se izpust CO2 pri izdelavi EV pokrije z izpustom ICE pri izdelavi in vožnji 90k km.
Pa še to, samo na nuklearko, veter in sonce.
Saj pa smo to povedali. Večkrat!
Če si se vpiknil v prevoz goriva. Kaj izdelava sončnih panelov ne naredi nič CO2? Prevoz Litija iz J Amerike, proizvodnja panelov, transport panelov.
Posobno za veterne elektrarne, ki se jih ne da reciklirat in jih zložijo kot hlode in pustijo.....
Hmmm jederska energija. Proizvodnja goriva, rudniki, bogatenje, transport, skladiščenje odpadkov.
Evo in spet si nas napadel kak je naše gorivo zamazano, svojega pa spregledal.
pred 5 minutami je dvorjan napisal:
Pod črto je degradacija baterij v naših elektronskih napravah (telefoni, tablice, računalniki) bistveno večja, pa nikogar od vas ne slišim, da bi se čez to pritoževal.
A lahko imam telefon na bencin?
Prosim usmeri me na njega.
Žal pri telefonih ni alternative. In je preprosto dejstvo, maš al nimaš.
In se pač sprijaznimo, da na 3-4 leta kupimo novega.
99,99 % voznikov nikoli ne gre na 3.000 km potovanje. S katerimkoli avtom.
In ja, lahko greš tudi z EV, saj ne narediš 3.000 kilometrov v kosu.
In na potovanjih se ti ne mudi toliko, da ne bi vsake par ur naredil polurni postanek - ozr. se ti vsaj ne bi smelo, sicer nekaj delaš narobe v življenju.
Če smo že pri dotičnem primeru Sardinije, lahko na telefon namestiš aplikacijo Enel X Way, ki ima pokrite skoraj vse e-polnilnice po Italiji in vneseš svojo kreditno kartico. Ko stojiš pred polnilnico, te le še vpraša, s katere "ročke boš tankal" - ali pa poskeniraš kodo QR. Simpl.
In kaj je bil predmet debate?
Če mogoče nisi prebral!
Ponovno si pri "namestim aplikacijo". A ni ravno bilo o tem govora, da bencin tega ne rabi, da lahko s kešom v žepu greš.
Saj vem, da imaš nenormalno rad električarje, ampak vsako debato zlorabiš, da električarje kuješ v nebo.
Tu pri moji alternativi za i20n, sem dal preproste pogoje in si v vsakem postu jih presegel, ampak ne, jaz sem tisti zloben ki pljuva po vsem.
Štrom bo ok, ko bo porihtan. Zdaj je pač subcencioniran, potem bomo dobli trošarine in vse, pa ne bo nič ceneje. Saj to ti tudi @skritikrt skozi pravi. Pa je že obupal. Pa mene tudi počasi mineva.
Danes moja najdražja iz službe v Lj po Šlajmerjevi v smeri od Zavoda za transfuzijo proti Malenškovi, ta del je dvosmeren promet.
Pa pripelje nasproti po njenem pasu očitno dezorientiran gospod, se ustavi pred njo, izstopi, odpre vrata njenega avta in jo nadere: "baba blesova, v enosmerno voziš"
Bo treba mogoče upoštevat ivanov nasvet, da se je treba legalno oborožit. Pa ne zaradi izbeglic, bolj so grožnja domači kreteni.
Ma ja, to je avtohiša hotela nategniti mulca. Pol bi pa dobro baterijo prodali naprej ...
Je pa res, da je vedno več proizvajalcev postalo povsem nategunskih - tudi Hyundai. Sem klical uvoznika, kako je z garancijo za avte, če ni bil "pravočasno" opravljen servis. Tolerira se +1 mesec in/ali +1.000 km. Kar je več od tega, avto izgubi garancijo. In to kljub temu, da je npr. avto v letu dni naredil samo 4.000 km od servisa, ker pač stoji na parkirišču avtohiše ali leasing hiše, ki ga je dala na dražbo. Čista neumnost.
Na drugi strani pa imaš proizvajalcev, npr. kitajski Aiways, ki ima prvi servis predviden pri 100.000 km.
Ali pa ko gledam servisne izpiske Tesel na dražbah - večini se do 100.000 km menja samo gume in brisalce. 😃
To z garancijo sem vsepovsod isto videl. Ne moreš met izjem, ker se najdejo taki ko mučkajo, kilometre zbijajo itd.... meni je to čisto razumljivo.
Drugače pa HY uvoznik je v Sloveniji nesposoben. Imam že zgodbic za knjigo.
Glej i20n se dela servis na 10k, navadni na 15k. Če so težje razmere, polovični interval.
V Sloveniji piše v knjigi 10k, uvoznik trdi 15k in avto je nastavljen na 15k.
Tukaj je Ford bomba. 2 leti ali 30k je samo interval, avto spremlja kaj delaš z njim in tako sem servise delal na 16-18k km, po 14-19 mescih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Uradni servis v AT, vsaj v mojem primeru.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani