Skoči na vsebino
Gume
Napisano

Na AMZS varni vožnji je reko, da če smrekico profil kontra obrneš isto prime, samo dosti bolj priši za avtom. 🤷‍♂️

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Ziher imaš letne asimetrične?

Zdaj pa trdiš, da je še v rezervi ne bi imel.

 

Drži pa, da so zimske večinoma usmerjene.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Dotični link je od asimetrične. 

Na splošno, asimetrična v obe smeri ne more imeti isti oprijem. 

Dotični link je do PA4.

Jaz pa sem ti omenil za PA5.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Ni človeka, da me prepriča, da ima taka guma v obe smeri isti oprijem. 

PA5 ni več asymetric.

pred 6 urami je Jaka32 napisal:

Imam Michelin Pilot Alpin 4. Na kratko Michelin PA4.

In ja, kot so drugi opazili/dejali, so v četrtem in letos v petem letu malo bolj trde na suhem oziroma mokrem. Vozim 10 km/h manj pa je problem rešen. Ampak v snegu in v plundri so pa kot traktorske, še nisem obstal. Ne v južnem snegu, ne v "ledenem prahu".

Link: 

WWW.LIDERPNEVMATIK.SI

Pnevmatike Michelin Pilot Alpin PA4 215/45 R18 93V XL, FSL, MO, 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.

 

Večina daje zimske na mesnate, za to sem bil presenečen.

 

4 in 5 leto je bila tudi z Dunlop zimskim drsalnica. Tak da če malo slabše prime, je top guma.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je samSimon napisal:

Mam michelinke, potrjujem trdoto po dveh sezonah in odnašanje v mokrih krožiščih. Čeprav ne vem a kaka guma ne odleti na mokrih krožiščih v ljubljanskem BTC centru, ker je asfalt kot šajba. 

Primacy 4. So nad 30°C in 180km/h kot da bi po ledu vozil. Od novega.

Nemci imajo iste izkušnje.

4 leta jih vozim. Letos se je začel pojavljat slabši oprijem v krožnih. Ni krizno še in daleč od tega, kak je drsel Toyo Proxxes.

pred 10 urami je Jaka32 napisal:

 

Zanimivo. Jaz imam zimske Michelin PA4, pa jih bom letos peto sezono peljal in je profila še 5-6 mm.

Delam približno enako km poleti in pozimi.

Bom verjetno za naslednjo sezono tudi kupil Michelin, vredne svojega denarja.

 

Letne imam sedaj Goodyear UP, bomo videli če se bodo bolje odrezale od Nexenk.

PA4 ali A4?

Ker Pilot Alpin so nizkopresečnih dimenzij.

Jaz imam PA5.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 12 urami je skritikrt napisal:

...sem doma iz Radgone...in ti o Muri...resno te vprašam-kaj si pokadil?

Če ne veš-to je hitra reka ki je že v socializmu pogosto poplavljala...vsepovsod protipoplavni nasipi,in še ni dost...

WWW.POMUREC.COM

Deževje pojenja, posledice nalivov pa so po dosedanjih podatkih najhujše na vzhodu države. Po dosedanjih podatkih ...

 

@dvorjan bo pa delal elektrarne😂...res si dober😃👍-takih vicov se še Slivka ne more izmisliti.

Saj pa imajo v AT tudi elektrarne na Muri.

 

Elektrarne so tudi en izmed protipoplavnih ukrepov.

 

Pri nas pa se ne načrtujejo zaradi Natura2000 in ne zaradi hitrega pretoka.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 minutama je skritikrt napisal:

Naš stari 2006 C-Max to ima-doplačan "zimski paket-1" (ogr. vetrobransko in šobe za vitrex).

Edina stvar poleg odpiranja oken na daljinca,kar Mazda ne ponuja,in pr CX-5 pogrešam🥺

Jaz imam na Focusu 2019 in Mondeo "naš" 2008 je to imel.

In tudi kaz bi to takoj imel na i20n.

 

Sem pa pri Alfi doplačal neko čudo. V glavnem, noter je bil elektro grelec in če si dal max na šipo gumb, se je tisto vkloplo. In ko si čohal druge šipe, je prva že tekla.

Je pa Fordovo 100x boljše.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 5 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ma še to ni treba če imaš električno gretje vetrobranskega stekla. Top zadeva. Priporočam.

Imamo na Fordih od 2008. Ni boljšega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 48 minutami je Boss napisal:

 

Ja če ma tvoja ura 72minut. Z vso pripravo in vsem pa recmo, da ti rata tri Ioniqe nafilat. Pa še to si notri spravil le elektrike za cca 250km/enega če so temperature idealne.  Oziroma le 150km, če je pod nulo al pa 40°C. Se pravi si v eni uri torej natankal za cca 450-750km vožnje. Na klasični polnilnici pa bi v eni uri natankal za 10.000km vožnje, če bi recimo plačal preko Petrolove aplikacije "Na poti" in ne bi šel na blagajno. Se pravi tako kot to narediš z EV-jem.

 

Se pravi polniš EV je z močjo 160kW,  ICE-je pa z močjo 2MW 🤣

Evo, ko hitim.

Sem se še drugič vsekal.

 

Me veseli, da kdo prebere in premisli. 👍

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 26 minutami je Jest napisal:


Polnilnice v mestih so ponavadi AC z mocjo 11 ali 22 kW … Hitre in ultrahitre DC polnilnice so predvsem na avtocestah in na taksnih tockah, kjer potrebujes hitro polnjenje… V mestih je vseeno, ce avto stoji nekaj ur in se medtem polni…

 

Ampak nekomu, ki je apriori proti temu, je tezko taksne stvari razloziti, ker vedno najdejo kaksne negativne argumentre, ki vecinoma izhajajo iz raznih “gostilniskih debat” ;) …

 

In nekdo, ki zivi nekje, kjer nima moznosti polnjenja verjetno ne bo ravno izbiral EV… tako,kot nekdo, ki recimo sploh nima moznosti parkiranja blizu doma, ne bo sploh izbral avtomobila ;) … Nikoli ne bo za vse prav…

Vse to mi je jasno.

Poznam dejstva in niso iz gostilniških debat. Ti si pač privrženec EV. Voziš hibrida. Čeprav to ni čistokrvni EV. 😉

Zakaj si potem vzel hibrida, če so EV oh in sploh?

 

Sem že nazaj napisal, da nimamo dost štroma, da se s tem podpira otroško delo in uničuje revne države, ki imajo litij, hkrati se svet še bolj onesnažuje, ker proizvodnja baterije noro CO2-ja porizvede, da ne pozabim, da ima Poljska 80% štroma iz termoelektrarn in ti bi jih dal vse na EV. Bravo. Se bomo zadrgnili v umazanem zraku. Že zdaj imajo poljaki pozimi ful težav z dihali.

 

Po drugi strani je pa EV fajn. Dosti majn delov, majn lahko crkne (negativna plat majn služb v EU), kar je za uporabnika super. Rekapitulacija zavorne energije, bomba. Če bi lahko tako bencil tekel v tank nazaj.

Pospeški so pogosto boljši.

 

Če mene vprašaš, avto na vodik. Dosti bolj čist kot EV. Majn komcetracije surovin za pogon (opec ali litij).

 

Tak, sem končal v tej temi. Vsak na svojo stran vleče, drugega poslušat noče. Bom cajt drugač zabil 😎

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je vzupan3 napisal:

Medtem ko tukaj potekajo bolj in manj plodne debate lahko iz prve roke povem, da imajo Švedi v ulicah posejane polnilnice pred vsako hišo ter se veselo vozijo z elektriko. Pri nas pa gre karavana dalje 😀😉

350kW?

 

To pade sistem.

 

Drugače pa švedi, norvežani in na Aljaski so že imeli pred 20 leti štek doze na parkingih.

To pa zaradi mraza.

 

Voltage unbalance in the low voltage distribution network is amongst the main power quality issues caused by electric vehicles

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je Shrek napisal:

Čaki. Na eni pištoli ne moreš 10 EV tankat naenkrat... 

Ajoj. Ta kot ti ne moreš 10 na 1x goriva nalit 😉

 

Sem pa se vsekal. 18 min rabi Hyundai iz 10-80% Ioniq 5.

Torej 4 na eni pištoli oz. na dolgo da ne bo zmede. 4 avte v eni uri na 1 pištoli.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Hitre polnilnice imajo dražjo elektriko.

Pa na eni pištoli natankaš 10EV, 10 pištol (350kW na 400V/800V, kar ima Hyundai) pa so take motnje v omrežju, da stabilnost pade.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 28 minutami je DonFelipe napisal:

Vse lepo in prav, ampak očitno si imel srečo da ni bilo gneče.

Dizl lokomotiva. Čakal sem b LJ 1.5 ure, ker ene zapornice niso delale in sva mogla podpisat papir, se ustavit čisto in 3x pohupat.

4 ure zamude v Kopru.

 

Pa lokomotiva ima črno skrinjico, in preprosto ne greš preko omejitve, če želiš službo imet še naprej.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 9 urami je skritikrt napisal:

Da ne bo kdo rekel,da ne maram električna vozila...jih vsak šiht vozim😂🤣 

IMG_20231104_220911.jpg

Hja velika razlika je med električnim in baterijskim 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

NGK iridium se noro ponareja ja. In to včasih celo v trgovinah dobiš.

 

M2 je pri meni imela Denso. Pa sem samo 1x menjal. Alfa pa jih je kurla na 30k km.

 

Pri Amazonu moreš pazit, da prodaja Amazon. Isto je za Osram žarnice, če je Amazon je ok, če kdo drugi, pa pitaj boga.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Jaz jiz vseeno dam vsaku drugo leto centrirat.

 

Ko ni bilo otrok, sem več pral avto in so mi konec drugega leta začele uteži odpadat.

 

Pa še nekaj 195/45 ima nižjo bočnico kot 235/40. Višina se izraža v procentu širine in tega večina ljudi ne ve.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Lahko rečema balonaste.

 

Nizkoprofilne je res uradn izraz, samo meni ni všeč, ker profila imajo isto.

 

Brat ima na Mondeotu gume srednje višine: 235/45R17 Michelin PS4 in mu dve zadnjo leto spuščata. Jih pa redno vlači gor dol.

 

In ne mi rečt, da se ne uniči struktura gume, če se v 4-ih letih 8x vlači gumo.

Na Alfi sem imel Dunlop Sportmax TT in je ni uspel na roko dol dobit, pa je bla 225/40R18 s ojačano bočnico iz kevlarja.

Se mi zdi, da če kupujem top gume po testih, jih ne želim strukturno uničevat.

Moji trenutni dimenziji sta:

235/40R18

215/40R18

 

215x0.4=86mm, tvoje pa so 235x0.5=117.5mm, je nekaj razlika 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
dne 28. 10. 2023 ob 22:35 je NevLado napisal:

Jah čim sem speljal, se je poznala razlika :lol:

 

Glede na to, da sem peljal že kar nekaj mazd, bi jih uvrstil nekako takole - iz vidika prožnosti motorja in pospeševanja (!!!) - kar se mi zdi za udobnost vožje med bolj pomembnimi faktorji:

1. M6 G192 AT

2. M6 CD150 Ročni AWD, CX-5 G194 AT (tudi AWD)

3. M3 (pred 2018) G120 Ročni, CX-3 G120 Ročni

4. CX-30 G150 AT, M6 G165 Ročni

5. CX-30 G150 Ročni

6. M3 (2019) G122 AT, M2 G75 Ročni

 

Želim si peljat še M6 CD184 AT in M3 X186 AT. 
 

Po mojem mnenju je 3ka hatchback najboljša izbira v srednjem segmentu (med trenutno vsemi avtomobili na trgu).

 

Če bi moral kupit suva, bi raje vzel CX-30 kot CX-5. 

Tu se ti prodaja še ena iz check liste.

Idi peljat 😉

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.