Voznja avtomatika z rocnim prestavljanjem ni enaka voznji avta z rocnim menjalnikom… Tudi ni namenjena temu, da bi “izklopil” avtomatski menjalnik… Imas pac samo moznost, da sam posezes v to, v kateri brzini bos vozil… ce ti recimo avtomatika ne ugaja… Sam recimo prakticno nikoli ne uporabljam rocnega nacina… ker avtomatika za moje potrebe oz. za koj nacin voznje deluje vec kot odlicno… Najbolje pa je, da nekje probas dobiti se avtomatika za test in se sam odlocis… Ljudje smo razlicni… eni prisegajo na rocni menjalnik in ga za nic na svetu ne bi menjali za samodejnega…
Še mojih 5c o avtomatikih.
So noro pametni. Vozil sem mamino i20 120km avtomatik, ko sem bil 1,5 mesca brez avta.
2-3 tedne sva se z avtomatikom kregala, saj je bil vajen mame. Ko sem bolj gas stisnil, je samo dodal bencin in ni dol menjal. Seveda je pri kick down. Zelo hitro je tudi dajal v višjo predstavo in ga držal na grdo nizkih obratih.
Malo sem ga jaz ročni dajal v nižjo malo bolj agresivno vozil in po treh tednih se je vdal.
Ko sem pospeševal je kasneje menjaval v višjo, ko sem spustil gas je par sekund počakal, preden je menjal v višjo ( kaj če si norec za volanom premisli), tudi mašini ne spuščal na grdo nizke obrate.
V glavnem avtomatiki imajo dosti pameti zadaj in lahko dobiš napačno mnenje o njem, če ga je vozil nekdo ki ima popolnoma drugačen način vožnje.
Jaz imam oba ročna. Imam tudi razloge za to. Preden bom spet napaden i20n ne obstaja avtomatik, Fordov 8 stopenjski pa je GM-ov in za to noro problematičn.
Lahko je tebi,k imaš še šestvaljnika z polnim tankom "na rezervi"...brez zamere,a komentar je irelevanten...vsaj za debato o "čistih" EVjih.
Bom pa podal informacijo,k sem se včeraj z enim sodelavcem (Ljubljanski prometnik) pogovarjal...tip je prej imel Forda avtomatika,in sva padla v debato...in pravi,da ga je prodal,in da ima BMW-i3...in to REX verzijo-po moje najboljša verzija,čeprav še zmeraj💩
In vprašam,kako je z pnevmatikami....pravi,da z letno-zimskimi eno leto in so fuč...še posebaj zadnje,k je zadnji pogon...zadaj so komaj-komaj za eno leto.
600€ set😲...in samo trije proizvajalci delajo take k gor pašejo...super računica😃👍 (sarkastično mišljeno😉).
In pravi-za na morje-ni šanse,tudi če je REX.
Ta link mi je pa en drugi kolega preposlal...berite sami.
Sicer pa že vidim, da se boš sedaj obešal na B-segment. Megane E-Tech, Smart #1 in #3, Mini Cooper SE, Volvo EX30, kar nekaj pošteno hitrih električarjev se najde ...
Megane je C segment, Volvo tudi verjetno. Smarti so igračke.
Mini je edini v pravem segmentu. Tudi s ceno prideš dokaj blizu. Moram naklikat opremo, pa da vidimo.
Priznam, do sedaj najboljša alternativa.
Pa zakaj bi se obešal na B segment. Saj pa sem od začetka povedal kako alternativo iščema 🙂
Kaj zdaj dirkališče vlačiš v pogovor? A sem kje omenjal dirkališče? Nisem.
Da boš mirno spal: ja, tudi jaz bi na dirkališče raje šel z i20n. Za vsak dan pa imam veliko raje "Kitajca" z napisom MG4.
Da boš vseeno malo manj mirno spal: MG ima tudi različico MG4 X-Power. 3,4 sekunde do 100 in poštene zavore - ki se lahko še dolgo hladijo, preden z i20n sploh prevoziš razdaljo, za katero te je pustil za seboj. 😃
Pa tudi cena sploh ni huda: 41 jurjev minus subvencija ... Za "everything GTI, RS etc. killerja". 😃
Pa še nekaj - MG4 ni SUV, kot si zgoraj zapisal ... Je kar lepo hothatch.
Moj predlog - imajo sedaj dovolj prodajalcev po Sloveniji, da ga lahko sprobaš skoraj v vsaki regiji - pojdi na testno vožnjo in potem komentiraj. Jaz sem bil šokiran, ko sem MG4 vrnil po petih dneh in se vsedel v svojo Mazdo z 2,5 bencinarjem, ki ne velja za počasen avto - ampak občutek sem imel, kot da nikamor ne gre ...
Nimam problema s spanjem. 👍
Ti si omenjal zlorabo menjalnika s pospeški, jaz pa pravim, da se moreš tusi ustavit. Samo to.
Pa moj budget je bil 30k in B segment.
Lahko oba sanjava kaj trg nudi od električarjev, pa pridema do Giulie QV in do Tesle S taboljše, al pa celo do Rimaca.
Ampak to je totalno izkrivljeno glede na pogoje, ki sem jih dal.
Vlačiš zraven dosti dražje avtomobile, da zadostiš svojim trditvam. To lepo dokazuje, da nimaš ustreznega protikandidata.
pred 4 minutami je Jest napisal:
Noja... ljudlje smo razlicni... Jaz s takim avtom, kot je i20n (ali i30n) nimam kaj poceti... Nisem dirkac... rabim malo vec prostora... mucno mi je vstopanje in izstopanje v prenizke avtomobile ... SUV ali kaksen enoprotorec je idealen zame... In kot kaze nisem med redkimi ... zato me pa tudi ne moti, ce je v ponudbi toliko SUV-ov ... ... Ce imas pa potrebe po kaksni eksotiki pa si v podobnem zosu, kot je Slivka ...
To trdim tudi jaz. Ampak sem zaradi tega dobil etiketo, da iščem 1001 in en razlog, da štrom ni dober.
Ga bom vozil, ko bo za moje potrebe boljši od fosilnih goriv. Za to, da bom in ga pa ne bom imel.
Tebi dobro služi hibrid in ne vem zakaj bi trdil kontra. Če se zadovoljen in si, bomba.
Kontra. Tako veliko povpraševanje je, da jih ni za dobit.
i30n dosti lažje dobiš, so na zalogi.
Taka redkost je v ponudbi na trgu, da gre za med.
Baje jih ima Slovenija za letos okoli 50 rezerviranih in bojo vsi šli kot keks.
Ja avto ni za množice, že mene je trdota presentla.
Kupiš lahko oba, z nekaj truda. Pa niti enemu ne pravim, da more i20n kupit, niti električarja.
Samo trdim, da pri meni ni alternative v elektriki. In vse ostalo je pribijanje električnih privržencev, ki ne želijo pogledat realno na to, kaj sem želel in kaj trg nudi.
Zadnji pogon, ista moč, v praksi te razen v končni hitrosti poje v vsakdanjem prometu. Tudi pretirano težak ni (za EV). Sem ga imel na testu, razjezil (in osramotil) marsikaterega BMW in Audi fahrerja. In seveda dobil kazen za prehitro vožnjo. 😃
34.900€ - 6500€ (subvencija)
Pa še več placa ima kot i20n.
Ne rabim več placa. Imam za to Focusa.
Pozabil sem dodat, kar skozi plizam po foromu, da se kitajskih firm izogibam. Pri vsemu: hrani, elektroniki, vozilih, gumah,....
He, He. Tukaj v Dolomitih je beseda "električni actomobil" še vedno prepovedana z zakonom. 😊
Večinoma se vozijo okoli z fiat pandicami 4x4, starimi golfi GTI in razno razni dizli.
Pa SUVi tudi ne.
Pač nimajo dnarja, da bi kupovali sodobne bedarije.
pred 4 urami je Jest napisal:
Ampak dejstvo je tudi, da tisti, ki so proti elektrifikaciji, bodo nasli tisoc in eno stvar, ki je slaba... tisti, ki pa ze vozijo EV, pa ze vedo, zakaj ... ... Meni osebno je voznja na elektriko veliko bolj elegantna, mirna... vseeno pa lahko tudi dinamicna ... Pospesevanje je zvezno in navor je na voljo prakticno iz nule ...
Tako je. Našli bomo vsak razlog, da bomo lahko vozli bencince na ročni menjalnik in normalne višine (ne suv).😎
Zdaj pa prosim najdi mi alternativo moji i20n na štrom, ki ne bo dražja.
Torej končna 230 km/h, 150 kw za majn kot 30k€.
Pozabimo na polnjenje in ostale gluposti. Že na ceni se zalomi 😉
Glih včeraj videl par EVjev po avtocesti,..so kar špopali 140plus pa tud k prehitevajo potegne k strela,..pa še lepo zgledajo z osvetljenim zadnijm delom
ID3 ima 130kw, na 160km/h pa zid 😉
Ga je imel sodelavec.
To še z M2 bi nesel po avtocesti, je le šla 189km/h 🤣
pred 11 urami je skritikrt napisal:
Isto na vlakih z klimami...od treh delata le dve...teraj dalje....itd,itd...
Tako je. V eni kabini klima ni delala. Imela sva srečo, da je nasankal strojevodja do Hodoša.
Uradna verzija, ker baje KP noben ne sovraži in je avto bolj varen.
Kar pa se Italije tiče, sem hodil tja na morje. Je pač dosegljiva z avtom. Drugače pa Grčija, Španija, Malta ampak dopust z avtom je drugačen, kot z letalom. Za to je Italija zadnja leta na spisku tako ali drugače.
Ko pa ni za morje so pa na vrsti kakšna evropska mesta.
Če bi držalo, da so dobri vozniki, kot Alex trdi, potem ne vem kako da v Rimu ne vidiš avta brez prask in da so me na Sardiniji na avtocesti ustavljali z uperjeno brzostrelko.
Še vedno pa trdim, da se tam bolj varno počutim, kot na naših cestah.
Brez enga radarja. Omejitev 30, vsi 90 skozi leteli. Če si htel ven prit si tak dolgo lezel, da te je en moral spustit, oni so delali isto. Razlika proti nam pa je, da ni noben za to hupal.
Benetke - Ravena obalna cesta. Nikol še nisem videl tolko radarjev na eni cesti. Samo prav vejo kje so in in hitro prehitevajo ob vsaki luknji.
Žal pa se v Italiji v vsem tem kaosu počim bolj varno kot pri nas.
Zdaj pa off topic. i20n ima speed cam detector. Z radarjem zazna radarje pred sebej in opozori 😉
Sosed je imel Porsche traktorja. Samo par leto so jih delali. Krepki oldtajmel, delal z njim ko svinja s kurbusom, cel mastil..... pol pa je dedeka en nategnil, odkup za drobiž .....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Še mojih 5c o avtomatikih.
So noro pametni. Vozil sem mamino i20 120km avtomatik, ko sem bil 1,5 mesca brez avta.
2-3 tedne sva se z avtomatikom kregala, saj je bil vajen mame. Ko sem bolj gas stisnil, je samo dodal bencin in ni dol menjal. Seveda je pri kick down. Zelo hitro je tudi dajal v višjo predstavo in ga držal na grdo nizkih obratih.
Malo sem ga jaz ročni dajal v nižjo malo bolj agresivno vozil in po treh tednih se je vdal.
Ko sem pospeševal je kasneje menjaval v višjo, ko sem spustil gas je par sekund počakal, preden je menjal v višjo ( kaj če si norec za volanom premisli), tudi mašini ne spuščal na grdo nizke obrate.
V glavnem avtomatiki imajo dosti pameti zadaj in lahko dobiš napačno mnenje o njem, če ga je vozil nekdo ki ima popolnoma drugačen način vožnje.
Jaz imam oba ročna. Imam tudi razloge za to. Preden bom spet napaden i20n ne obstaja avtomatik, Fordov 8 stopenjski pa je GM-ov in za to noro problematičn.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani