V bistvu ?e moja Mazda 3 kar vredu prepoznava ?rte na delovi??ih ko so potegnjene rumene.
Samovoze?i avti pa analizirajo sliko in i??ejo ?rte v njej (torej i??ejo vozi??e), prakti?no vsi novej?i modeli pa imajo tudi LIDARje.
Dvomim v to, da obstajajo kamere ki so sposobne zaznati ?rte pod npr. 10cm snega. A ste sli?ali, da je na?a dr?ava "pobolj?ala" standarde ?i??enja in da bo snega sedaj na cestah lahko ve?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Akumulator( Renault Zoe) ima kapaciteto akumulatorja 22kWh, te?e 290kg.
Novi renold Zoe ima sedaj 41KWh baterijo in realen doseg 300km. Ampak to je clio varianta ali pa ?e mal manj?i. ?e bi hotel imeti normalen dru?inski avto s samo polovi?nim dosegom kot imajo sedanji avti, bi vsaj 80KWh akumulator bil minimom. Hitra 20minutna polnilnica za 80KWh bi morala imeti, upo?tevajo? izgube na polnilcu in baterijah, cca 260KW! To je precej ve? od 22KW polnjenja ki ga nekateri neupravi?eno imenujejo hitro.
Hitrega polnjenja verjemite da ne bo, ker bo predrago - visokih konic porabe proizvodnja nikakor ne bo sposobna pokriti, zato bodo le te obra?unavane z mnogokratniki normalne cene. Po doma?e, hitre polnilnice bodo za bogate. Ampak tudi za po?asno polnjenje bo potrebno postavit kak?no JEK.
Pred tremi leti so pri Tesli omenili mo?nost, da bi menjali baterije na bencinskih ?rpalkah. Pri tem vozniku nebi bilo treba niti izstopiti iz avta, postopek bi opravil robot. Cena ene menjave od 40 do 60?. Potem bi zraven dr?ava pristavila svoj lon?ek za cestnine, tro?arine, pomo? ?eleznici... bi bila cena krat 2 za pol manj dosega kot ga imam sedaj z enim tankom. To bi pomenilo 4x vi?jo ceno za prevo?en kilometer kot jo pla?ujem sedaj.
Politiki in drugi prodajalci megle nam prodajajo precej la?i o elektri?ni mobilnosti. Ena je tisto kolk bo to fino, ker bomo imeli v 20 minutah poln akumulator, druga je, da se bomo vozili 3x ceneje, tretja je.. hm... sem ?e pozabil ampak tretja la? zanesljivo je.
Aja, prodajajo nam teorijo o tem, da bi z avti priklju?enimi na omre?je premo??ali konice porabe - ko bi bila poraba velika, bi avto v omre?je lahko oddajal energijo, v ?asu majhne porabe pa bi to energijo potem iz omre?ja dobil nazaj - lepo a ne? Ampak, baterije imajo ?ivljenjsko dobo ene 500 ciklov, a kdo misli da bi lastniki avtov komaj ?akali da bi te cikle metali stran za zagotavljanje stabilnosti el. omre?ja
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Da bodo osebni avtomobili namesto 150kW motorje uporabljali 30kW. Peljalo se bo, vendar po?asneje. Zato ne bo potrebnih tako mo?ne pasivne varnosti, kar bo osebni avtomobil ?e olaj?alo. Kar pomeni precej manj?o porabo elektri?ne energije...
Zdaj pa resno. A je kdo tu dovolj podkovan in ima dovolj podatkov, da naredi en prera?un. Namre? to o 244 JEK mi je dalo misliti. Dejstvo je, da bo poraba elektri?ne energije odvisna od ?tevila prevo?enih kilometrov. Ne bodo vsi naenkrat imeli povsem prazne baterije, ker ne vozijo vsi naenkrat najve?jo mo?no razdaljo. Tako kot gorivo ne polnijo vsi naenkrat... Ali obstaja podatek, koliko goriva v Sloveniji porabijo osebna vozila, koliko energije ima to gorivo in koliko elektri?ne energije bi potrebovali za njegovo zamenjavo? Potem bi dobili realnej?o sliko, koliko elektri?ne energije bi v enem letu potrebovali samo za polnjenje vozil...
Tistih 244 JEK je napa?en izra?un ?e se ?e nanje priklopijo Hrvatje tako kot so v Kr?kem jih rabimo 244 x 2
Ne, ne bodo vsi isto?asno polnili avte, razen , no razen pred vikendi, prazniki, mno?i?nim odhodom na po?itnice...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e ena zanimiva ?tevilka, ?e bo res neko? 150KW polnjenje (20minutno) po predpostavki da bi se s to porabo isti trenutek priklopilo na omre?je vseh 1,1 miljona osebnih avtov kolikor jih je v Slo, potem bi potrebovali 244 JE Kr?ko, brez izgub na prenosih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Edina logisti?no nezahtevna, dolgoro?no vzdr?na in ekolo?ka re?itev je vodik v avtih. Pa ne kurjenje v gorivnih celicah pa? pa v fuzijskem reaktorju. Razredi zavarovanja ne bodo po kilovatih ampak po megavatih
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e kdo misli, da ?e se ti dvigne da bi imel 63A pancarke, da ti jih kar povsot dajo, ne bo ?lo. V marsikateri vasi po ?mrkanju ?arnic cela vas ve da je Francl alpa Polde pri?gal 5KW sekular. Da pa ko pridejo z elektri?nimi avti popoldne s ?ihta da jih 20 kom. pri?ge 22KW polnilce - no go.
V elektri?ni prihodnosti bo pomoje elektrika ve?ji problem kot premalo zmogljive baterije.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To bi morali imet avti enako kot nekateri agregarti - 220V elektri?ni grelec v karterju, pa bi iz doma?e gara?e lahko zapeljal s toplo ma?ino (samo iz vti?nice ga nebi smel pozabit iz?tekat).
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Z elektri?nim gretjem zicev, zraka za ogrevanje kabine in el. gretjem prednje ?ipe webasta kar se udobja ti?e skoraj ne rabi?, fali pa glavna stvar - ogrevanje ma?ine. So pa to trije konkretni el. porabniki in poraba goriva v ta namen ziher ni zanemarljiva. Meni avto pozimi kuri pribli?no enako kot poleti ker sem odvisen od hitrosti premikanja drugih in pozimi je ta manj?a.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Da o kak?nih blatnikih niti ne govorim. Da ujezi? kak?nega konkretnega hribovca, ti naredi totalko z golimi rokami...
Kak?en konkreten hribovc, ne rabi?. Moja ima ima 44kg pa kadar je zelo jezna so blatniki zagotovo v ve?ji nevarnosti. Ve?kratne posledice vidne na vseh ?tirih.
Dober ali slab glas se dr?i neke firme ?e vsaj generacijo ?e ne dve, pa ?eprav ni neke realne osnove. Tako se je dober glas xedosk dr?al mazde 6. Tudi opelica baje da je sedaj zelo dober avto, pa mi ni do tega da bi ga imel, zaradi predkov do oplov. Pa pred ?kodo sem tudi imel predsodke...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Reoji so jajc. Na?emu je pri 150 000km za?elo nekaj pu??at okoli posode za pranje ?arometov. Mo?no tudi da je bila na delu mi?ka. Kaj drugega do sedaj ni bilo.
?koda da se je Mazda odlo?ila za tr?no strategijo da raje dela lepe avte kot pa uporabne in je v tej kategoriji pa? ni.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zamenjal kolesa - zdaj smo v zimskih ?korenjcih. Na volanu se ?uti, da so o?je ampak dinamika v ovinkih je pa bistveno slab?a in do pomladi bo pa? treba potrpet.
Jaz imam isto ?irino, pa je na zimakih ob?utek v ovinkih bistveno slab?i. Sem pa pre?altal na zimske prej?nji vikend samo zato, da smo ?li na Veliko planino sankat. ?e ne bi bilo tistega sankanja, bi pri teh temperaturah verjetno ?e vedno imel letne in verige v prtlja?niku.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zanimivo da ima ?lovek ?e po 6Kkm na octaviji te?ave z barvo, pri mojem taborniku pa pri 45 niti najman?ih problemov. Prav kakovost barve je tista s ?emer sem ?e posebej zadovoljen. Mogo?e je razlika v tem, da je mo?akar pri?el na ?kodo z vulvota, jaz pa z macde.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
edin problem je z barvo na vodni osnovi, kar pa je problem dandanes pri ve?ini znamk..
Imel mazdo ki ?e ni bila barvana z vodenkami pa je barva vseeno sama dol padala, tako da ta teorija o barvah na vodni osnovi kot vzroku slabe kakovosti po moje ne dr?i. Sploh ?e primerjam barvanje mazde z barvanjem z vodenkami na renoldu in ?kodilaku kjer ni niti najmanj?e sledi o kakr?nihkoli te?avah.
Zato da so naredili zelo dober avto, so morali za Mazdo 3 kapitalisti kar nekaj vlo?it v razvoj. Da pa kapitalistom sploh kak?na malenkost ostane za kruh pa za mleko, se mora proizvodnja optimizirati.
Vseeno ?e bi imeli pri mazdi v ponudbi take sorte avto kot ga imam sedaj, bi moj avto zagotovo bila spet mazda.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mazdajeavto za vozit 13 let. Vzdr?evanje po garanciji je tvoja odlo?itev ali bo? vozil na poobla??enca ali ne, aftermarket rezervnih delov je manj kot npr za VW ampak jih ne rabi? veliko. Atmosferc je prednost pred turbomotorji. 18 colske gume pomoje niso za na SLO ceste. Cena brez popustov je prednost ker potem pla?a? kasko na realno ceno in ne na tisto prenapihnjeno kot npr. pri Renoldu. Edino na te?ave z lakom ne sme? biti preob?utljiv. Se pa zato Mazda pelje bolje od ve?jega dela konkurence.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Moja ?koda je tako dobra da sistem poka?e celo numeri?ni podatek koliko cm je ?ebelj v gumi
Ma mrau?k prav, meni je 3x pokazalo, pa sem moral sam ugotavljati, ker je ventil?ek soustil samo za 0,2-0,3. Tega se ne vidi, vedno na pumpo pa meriti vse 4
In potem se pripelje? na bencinsko kjer imajo avtomate za polnjenje ki ne poka?ejo trenutnega tlaka pa? pa samo nastavljen tlak na katerega ?eli? polnit. In si koza Marica.
Letos mi je pri?el 2x prav. Enkrat sem se domov pripeljal z alarmom za desno zadnjo gumo, in res je bil notri ?ebelj. Enkrat pa med vo?njo sredi no?i proti morju, ko mi je sistem kazal alarm na dveh gumah - posledica tega da sem zaradi precej?nje te?e za zadnjo osjo gume zadaj kar ornk napolnil, pozabil pa ponastavit sistemsko referenco.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mislim da je bilo takrat malo ?ez 180?, s tem da so mi morali posebej vzeti "mu?ter" za sovoznikov sede? - ga ?e niso imeli, ker so octavije z poklopljivim sovoznikovim sede?em (dopla?ljiva dodatna oprema) sila redka stvar.
Res da imajo razli?ic blaga bolj malo. Ampak ker bi vsak kupec imel ceno pomeri narejenih prevlek enako, kot je cena univerzalnih iz Lidla, potem si ne morejo privo??iti imeti na lagerju preve? razli?nih vzorcev blaga. Kot ?e re?eno, klasi?no blago je pri njih zelo kvalitetno. Za blago ki mu re?ejo alcantara microfibra pa nisem ?isto prepri?an, ker je tudi cena precej nizka.
Najprej si izbere? ene dve ali pa tri kombinacije blaga ki bi te zanimale, nato to ?eljo sporo?i? in ti v kuverti po?ljejo vzorce (kose) tega blaga.
Lahko se tudi dogovoriva pa se dobiva in v ?ivo vidi? kako prevleke izgledajo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Upam da nimas takih kot jih ima na spletni strani za mazdo 6 07 letnik
?e so bile naro?niku v?e? to?no take, potem tistim prebvlekam prav ni? ne fali .
Sam sem izbral sivo barvo (sredinski del "melisa") ker je siva ?e vedno precej temna, obenem pa se na njej manj opazijo sledi podplatov kot se to pri ?rni. Na splo?no mi gre na ?ivce, oz je neprakti?no da imajo sedaj vsi avti v osnovni opremi povsem ?rno motranjost.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Imam Adidasova z ve? razli?nimi ?ipcami, pa ene Bolle faktor 3 zatemnitve pa ?e ene ene polarizacijske s faktorjem zatemnitve cca dobrih 2.
Kak?ne posebne prednosti polarizacijskih nisem opazil, mogo?e zato ker nisem ribi?. Sem pa prvi? mislil, da mi je crknil displej na fotoaparatu.
Najraje nosim Bollejeve, ker so do sedaj edine ?pegle, ki zares sedejo na mojo kvadratno glavo.
Ko sem se ?e ukvarjal z alpinizmom in gorskim kolesarstvom, sem imel za Adidasove s seboj razli?ne ?ipce, uporabljal pa faktor 2, s faktorjem 3 je bi ?e slab?i ob?utek za globino-razdaljo. (tako da 4ka res ni za v avto)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dvomim v to, da obstajajo kamere ki so sposobne zaznati ?rte pod npr. 10cm snega. A ste sli?ali, da je na?a dr?ava "pobolj?ala" standarde ?i??enja in da bo snega sedaj na cestah lahko ve?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani