Kako je s celoletnimi gumami? Za ženo razmišljam, da bi vzel celoletne, ker se itak praktično skorajr nič ne vozi, in se mi ne da šraufat gor pa dol te gume..A če kupim all sesson pomeni, da pozimi ni v prekršku, če v avtu nima verig?
Glej, važno je, da na gumi piše M+S. M+S oznaka pomeni mud+snov in je po zakonodaji tretirana kot guma, ustrezna za po snegu.
Prava zimska guma pa ima poleg M+S oznake še "goro z zvezdico" - tega pa na celoletni ne boš našel.
Jaz ti priporočam da vzameš mišelinove all season ki so se izkazale za nekako najboljše - moraš se pa zavedat, da je nemogoče da ima guma enak material ki je poleti trd, pozimi pa mehak. Če se vozi glih 5kkm na leto pa kupi savo in basta.
Evo, danes je bila pa cesta idealna za drsalno tehniko.... 😊Ko sem zjutraj vozil s službenem avtom na zimskih Sava hp2 je ASR imel res veliko dela in sem z normalno vožnjo po žofnati cesti imel kar čuden občutek in veliko dela.... 🙃
Za foro sem menjal avto in peljal 10km po isti cesti v enakih razmerah (hladen asfalt na senčnih legah in hkrati topel zrak 7st. kar dela kondenz na cesti) Bil sem navdušen nad vožnjo s Klebercami Krisalp HP3, ker niso nič drsele, ASR se niti enkrat ni prižgal.... Lahko da je tudi razlika med citrončkom in mojo premijo CX-30....
to bo zdaj bogokletni stavek tukaj na mazda forumu :), ampak kakorkoli se gleda je Honda > Mazda, žal je taka realnost, in temu tudi cena.....se pa strinjam, da ne na področju oblike in dizajna, tukaj pa je Mazda daleč pred Hondo....., ampak tudi over-all, če se gleda globalno, je Honda nekajkrat večja firma kot Mazda, in verjetno je potem posledično tudi cena temu primerna....(Honda pač kljub vsemu pokriva kar veliko asortimentov, agregati -> @Janez007, motorji za čolne/barke, hobi program - kosilnice, freze, športni motorji, dirkaštvo, F1, Moto GP, motokros in Tim G., itd..., tukaj Mazde ni....), ne glede na vse pa je Honda danes daleč od slave VTI motorjev....ok CTR je oh in sploh, ampak je tudi cena temu primerna......je bil pa civic VTI (160 ali english z 180km) v obdobju 1995-2000 legendarni avto....
Honda je draga, ker se jih proda premalo. So pa te novodobne res bolj sredna žalost
Gledam že dalj časa mazdo 323f ba, ker je to bila moja prva mazda in evo kot nalašč ima novi sosed v bloki tocno tako 323f ki mene fascinira. Zdaj pa problem kako prepričat soseda, da jo proda. Avto sem že celi pregledal brez njegove vednosti, blatniki nič rjavi, zadaj most malo ampak se da rešit brez težav, vglavnem glih letnik med 1994 in 1996. Ajmo ideje kako ga prepricat da jaz to moram imet in generalno obnovit.
Zaleti se v njega s svojo M6. "Ups sosed zajebou sm, dejte jo bom kr jst odkupu......"
Mislm dejstvo je, da zaradi spremenljivega poletja in poletij, ki šele prihajajo, bo vse večja potreba po tem, da bodo gume dobre tudi v mokrem. Namreč vse več neviht bo, vse več spremenljivih razmer. Tako kot pozimi ne rabiš več top shit gume za sneg, ampak bolj tako za led in dež.
Odvisno od dimenzije gume ni pa cenovno tako ugodna, jaz jo nebi izbral zaradi že znanih težav.... 😟
Ne, nisi me zastopu. Hočem ti povedat da vsi te testi govorijo kako je Bridgestone T005 oh in sploh zakon top 3 guma - v praksi lahko pa vsi iz foruma s to gumo povemo neki čez njo. In se bojim, kakšna je potem šele guma ki je na deset mestu ali še nižje v lestvici, če je že ta "top guma" tak šrot.
Ja v teoriji, v realnosti pa ni več tako. Jaz pri Mazdi ne najdem več tistega, kar bi mi bilo všeč. Zelo pogojno mogoče edin Mazda 3 sedan, kjer pa kot je omeniil Alex je pa uporabnost dokaj slabša kot pri primerljivi CX-30.
Žalostna realnost je taka, da kamor koli boš pogledal, ti ne bo nič všeč
Povsod ti prodajajo 2 navadna motorja pa 4 kombinacije hibridnih ultra super duper motorjev; izmed tistih 2 normalih bi pa glih oba skup štela za nek spodoben kavomat
Sem naročil nfera su4, po 87€ na kos, pomoje da kaj dost nižje ne gre. Zdej pa da vidimo, kako se bo obnesla, sem si rekel ,ajde ker vsi tako hvalijo to gumo, ji dam pa še jaz eno možnost. Prodam jih še vedno lahko
A je to normalno, CX-60, 11.500 km, pa ima voznikov sedež že raztegnjeno-zmečkano usnje (vidne vdolbine)? Za primerjavo usnjen sedež CX-5 letnik 2016 s 320.000 km.
ODGOVOR JE JA
Testni avto in folk se not vsede nikome ništa, noben verjetno tudi še ni zica namazal od novega, mraz in vsedanje v bundah notri tudi naredi svoje, etc
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glej, važno je, da na gumi piše M+S. M+S oznaka pomeni mud+snov in je po zakonodaji tretirana kot guma, ustrezna za po snegu.
Prava zimska guma pa ima poleg M+S oznake še "goro z zvezdico" - tega pa na celoletni ne boš našel.
Jaz ti priporočam da vzameš mišelinove all season ki so se izkazale za nekako najboljše - moraš se pa zavedat, da je nemogoče da ima guma enak material ki je poleti trd, pozimi pa mehak. Če se vozi glih 5kkm na leto pa kupi savo in basta.
Če mi ne verjameš iz prve, imaš tukaj še prvi googlov rezultat - https://www.moskisvet.com/visoki_obrati/kaj-pomenijo-oznake-na-pnevmatikah.html
Povezava za deljenje
Deli na druge strani