A nima Slivka ta guma preve? polne te kocke? To je verjetno dobro za po skalah in kamenju, po snegu bo? pa poro?al. Po moje so spodnje Toyo iz gasilskega avta bolj?e za sneg.
A so ljudje res take ovce, da jih lahko nafarba? a ma karkoli si zmisli??
" ... ... ... je robustni pickup, ki z lahkoto rije po blatu in pod kolesi drobi kamenje... ... ..."
Ko ga pa dobro pogleda?, je pa sama plastika in aluminij... In to bo robustno in bo drobilo kamenje?
Kljun zaokro?en in ne vidi? to?no, do kam je, kar je pri preciznej?ih manevrih zelo problemati?no, ko zgolj ugiba?, kje je sprednji desni "vogal"...
Zadnja klop je samo za ta??e in kaznjence... In zadnja klop se lahko celo dvigne. Mi pa ni jasno, ?emu to koristi. Mislim, glede na to, da ima zadaj kason...
Kabina sicer velika, a si v njej utesnjen. ?e navadne delavske rokavice nima? kam odlo?iti. In vse sicer nobel tapicirano, a si ne predstavljam, kdo bi o?istil kabino po delu, ko bi recimo vozili ?aganje ali apno...
Menjalnik spominja na tiste iz filma Hitri in drzni, kjer so imeli najmanj 16 prestav... Volan je pa ?e najbolj podoben cerkvenim orglam... Zelo prikladno za delo v gozdu ali pa za kak?no vo?njo po poteh med polji...
Googlam. Dobesedno so gor obesili eno maj?keno turbino z zeloo malo boosta (5 psi = 0,3-0,4 bar) kar je sme?no malo. Se mi je zdelo malo ?udno, da imajo le 217 Nm, kar je dobesedno isto kot nekateri malo bolj naviti 2.0 naturalci (RS konkretno, verjetno tudi kak Type R).
No ja, vsak dan se kaj novega nau?imo.
Kateri avti so pa imeli tako majhno turbino?
so zamenjali tudi injektorje, ?rpalko in elektroniko?
V soboto sem jo prodal Se opravi?ujem za neaktualno tematiko. Me pa nekaj zanima; kupec je bil iz Srbije in je rekel, da kupoprodajna pogodba ni potrebna, ker je avto vzel na podjetje. Je to res? Jaz sem si za vsak slu?aj vzel njegov podpis na izvod pogodbe.
Ti vsekakor mora? avto prepisati na UE ali tehni?nih pregledih, ker druga?e bo v na?em sistemu ostal pisan na tebe in te lahko pridejo kontrolirati ???? Ali pa ?e se z avto delajo kake pizdarije je ?e vedno tvoj.
A misli?, da Slovenija z svojimi odstranjenimi DPF vpliva na ?istot zraka na svetovni ravni? In da so avti najve?ji onesna?evalci? Aftertreatment naprave niso dolgoro?no re?itev, so pa draga in dobi?konosna kakor je vsa ta ekologija.
Ja ampak imajo iste zahteve za bencin in diesel. Noben ni privilegiran. S tem pa ima tudi Mazda te?ave z doseganjem teh standardov in zato ne prodaja dieslov tam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A nima Slivka ta guma preve? polne te kocke? To je verjetno dobro za po skalah in kamenju, po snegu bo? pa poro?al. Po moje so spodnje Toyo iz gasilskega avta bolj?e za sneg.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani