Da dobr, koliko km npr. bi mogel dnevno narediti, da bi dizelski motor deloval pravilno. Janso mi je, da dizel ni za dnevne vožnje 5 km po mestu. koliko pa je ta meja, da se vse to ogreje, regenerira itd. Pa ne mislim na računico koliko prišparaš, ampak kaj je dobro za motor da ni težav.
Imaš ljudi, ki delajo po 100 kilometrov na dan, pa se zabije. Ni nekega pravila.
To vsekakor ni avto, da se boš dnevno vozil v trgovino in po otroke v šolo, občasno boš pa naredil 200 kilometrov.
To je atro za ljudi, ki veliko potujejo (avtoceste, hitre ceste) ali pa naredijo ponavadi veliko kilometrov v enem kosu. Zato pa se bom jaz verjetno moje 6-ke lifral, ker ne delam z njo več relacij, sin pa tudi ne toliko, da bi se jo še izplačalo imet.
Včeraj sem zgolj iz firbca pogledal par novih YT posnetkov CX-60 200D in 254D. Nikoli nisem bil diezel privrženec, sam ta zadeva izgleda pa zelo zanimiva, da bi jo celo dal na seznam za bodoče vozilo. Vsi se nekako strinjajo, da je neverjetna in drzna poteza mazde, da je dala na trg v teh časih takšnega dizla, ki pa je vsekakor v koraku s časom in korak pred konkurenco.
3.3l V6 motor očitno zelo paše temu dvotoncu, poraba pa je zmešno nizka. Na nekaterih forumih sem zasledil, da jo spravijo tudi pod 4l, na večino testov pa je okoli 5,5l. Zvok motorja je extra dober, v plus pa ji gre tudi cena v primerjavi s PHEV. Po moji oceni že 200D različica zadovolji vse potrebe.
Predvidevam, da bo tudi bencinski V6 neka huda zadeva, prišel naj bi konec leta.
Prejle sem se peljal iz Kranja domov, pa je bila prazna ravnina in sem malo "pohodil" gas... Najprej sem zmanjsal na cca. 60 km/h, potem pa pospesil do cca 110 km/h (ja vem... prehitro ... ) ... Kameri malo zaostaja prikaz hitrosti po GPS-u ...
Zelo pametno. Prav ta teden je akcija -, hitro je prehitro, prehitro je kriminalno dejanje. 😉
Mišelinkecsem imel samo enkrat. Zelo precenjene gume in predvsem predrage. Je par gum boljših. 😉
pred 19 urami je Liuch napisal:
Sem jih kontaktiral in poslal fotografije. Res je, tudi sam pričakujem en bebast odgovor.
Jutri jih itak grem zmontirat, ker že imam rezerviran termin za premontažo in optiko. Tudi, če bi bili na koncu pripravljeni na zamenjavo vem, da bi trajalo vse skupaj ravno do jeseni. Se tolažim, da za to ceno niti te 5 ne bi dobil pri nas - v najboljšem primeru za isto. Jbg, vsaka šola nekaj stane. Andora me ne vidi več 😄
Res so assimetric 5. Sem slikal moje na 6-kinin imajo enak ta vzorec v utorih.
Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.
Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala. Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.
Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?
Jaz bi tako rekel. Če dobiš za enak denar AWD, ga vzemi. Jaz bi ga takoj vzel, če ne bi živel na obali.
Uf, te bridgestonke na cx30 so res smrtno nevarne v deževnem vremenu. 😕
Vsakokrat, ko dežuje ali so ceste mokre se ponovno lahko prepričam, da to niso varne gume. Še nikoli nisem imel tako slabih gum v mokrem. Edino Fulda mogoče.
Da, za suho vrsto so (kakor večina gum) v redu, a dobra guma je dobra, ko nima bočnega splavanja pri nizkih hitrostih v ovinku. Še to sezono bodo gor nato pa gredo v smeti. Močno odsvetujem te gume vsakemu.
Danes poppoldan med voznjo od Kp do Lj sem v razmiku 15min videl 3 avte, ki jih je obrnilo oz so zleteli s ceste zaradi rahlega deza (dez je zacel mocneje padati in s tem poslabsal vidljivost sele od Postojne naprej ampak tam vec ni bilo letalcev).
Najprej bmw ki je flipersko pustil prednji odbijac ob desni ograji nato pa pristal v levi ograji na prehitevalnem pasu. Ta je bil v smeri Lj, nato pa se en bmw pofdobno kot ta vendar v smeri Kopra. Nazadnje pa sem prav tako na nasprotni smeri videl se enega audija, ki je uspel zleteti cez ograjo v jarek ob avtocesti.
Po moji oceni nikjer ni bilo nekih hujsih poskodb razen zmesarjene plocevine...
Ampak vzorec udelezenih avtomobilov pa je cisto klisejski...
Sej Belgija ni problem. Problem je od trenutka, ko se avto proda in je na tovornjaku oziroma ko pride na dvorišče v Slo. Kjerkoli od tovornjaka, do dvorišča al pa celo na kakem mimogrede postanku pri znalcih lahko teli kilometri čudežno izginejo.
To je pa res. Ne zbijajo kilometrov Nemci ampak naši vrli mutivode, ki avtomobile uvažajo.
In to se naredi kar na kamionu samem.
Novejši avti z veliko kilometri so v Nemčiji veliko cenejši. In, ko pridejo v Slovenijo, so čudežno manj voženi.
Zato pa zaupati nakup kaki preverjeni in uveljavljeni firmi, ki ve, kaj pregledati in kako se tem stvarem streže.
Ali oa, še bolje, da, greš sam kupit avto v tujino (obvezno avto hiša, naj je pa kar na uradni servis, kjer prodajajo avte, ki so jih zamenjali staro za novo.) in, da je avto še vsaj kako leto v garanciji.
Če se pokaže pozneje kaka težava jo rešiš v garanciji.
Sam ne bi nikoli kupoval avta v tujini od fizične osebe.
Ima pa ta prodajalec dostikrat tudi avte z zelo malo km, kot recimo tale Mazda pred meseci in se je prodajala za cca. 26.000 €. V vsakem primeru nekaj ne štima (ali preveč, ali premalo km). 😂
Boss misli, da ima vsak avto, ki ni nov, prevrtene kilometre in to vsaj za 100000 km.😊 Se pravi, če bi prodajal jaz mojo šestico z prevoženimi 80000 km (letnik 2017), bi Boss takoj rekel, da ima realno 170000 km. 😊
Se pa bojim, da res ostali (limuzina, karavan, coupe) počasi izumirajo zaradi nekega bedastega prepričanja, da je velika škatla boljša, lepša, itd.,...
Te velike škatle kupujejo samo Američani, Ukrajinci in rusi. Velik avto.... majhen...
Ali se je ze komu zgodilo, da med voznjo avto samodejno nekoliko zabremza, kljub temu da normalno drzis nogo na gasu? To se veckrat dogaja v 3 ali 4 prestavi na dizl avtu.
Kako to misliš, da "zabremza"? 🤔
Da niso zopet kake klešče, ki ti blokirajo? Si preveril takoj, ko se ta ustaviš, ali so feltne vroče?
No pol pa nam ti razloži kaj se dogaja v glavah takih kot je tale Italijan na sliki. Recimo vidi, da so se vsi razmaknili in stojijo. Očitno ti razumeš Italijane mi ostali jih pa ne in nam ni jasno kak pacient mora biti, da se takole obnaša.
Mi je pa zanimivo kak znaš opravičit vsaka taka abotna dejanja v stilu sej je en drug pa v Italiji tud drvel. 🙄
Saj ga ne opravičujem. To je bil pač en pacient kot mnogo drugih naših, ki se obnašajo enako in pametno po sredini prehitevajo. Se še dobro spomnim lani, ko so bile dnevno kolone proti Ljubljani, ko je en naš pacient z porsche macanom tako vozil po sredini, ko smo se ostali razvrstili in so ga kamionisti blokirali tako, da, so z obeh strani zapeljali proti sredini ceste. Za njim si prišli policisti in sledila je verjetno ustrezna kazen. Smo bili pa mi ostali, ki smo šli mimo zelo veseli z nasmehi na ustih. 😊
Ne vem, ampak sej ni važn a majo al ne, ampak če vidiš, da se vsi takole razporejajo, vsak z IQ-jem več kot 70 bo razumel, da se niso takole umaknili zarad njega. Sploh, kadar si v drugi državi, kjer vsi ljudje nekaj počnejo z razlogom. Če pa se nekdo počuti vzvišenega, večvrednega egoista pol pa vidimo takele prizore.
Saj tudi v Italiji, kjer je omejitev na avtocestah 130, naši pacienti in še kaki vzhodnjaki skoraj edini delajo neumnosti po avtocesti. In divjajo.
Najbrž se tudi naši Janezi počutijo tam vzvišeni in egoisti, ko s svojimi mečkami in bmw-ji paradirajo po levem pasu.
Alex bo rekel, da je to itak en Slovenc, ki živi v Italiji al pa Romun.
Ne, vem, da Italijani nimajo tega razvrščanja. Ponavadi, ko je kolona, smo sami tujci tako razvrščen.ob robovih ceste. Čeprav je tudi res, da se tudi pri njih zadnje čase vse bolj to uveljavlja.
Ja, imaš pa take, kot sem jaz, ki sem bil 15 let in 8 mesecev skoraj vsak dan okoli zdravnikov...
Kakorkoli, BTjka ima zdaj težave z lučmi. In močno dvomim, da je to zato, ker do zdaj še nisem poservisiral klime. So mi že pred teboj razložili, da Mazdini dizli so problematični in so torej te težave z lučmi najbrž povezane z vrsto pogonskega goriva, ne s klimo...
Hej, saj tudi sam vozim dizla. 😊 Nikoli nisem trdil, da so dizli problematični. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Imaš ljudi, ki delajo po 100 kilometrov na dan, pa se zabije. Ni nekega pravila.
To vsekakor ni avto, da se boš dnevno vozil v trgovino in po otroke v šolo, občasno boš pa naredil 200 kilometrov.
To je atro za ljudi, ki veliko potujejo (avtoceste, hitre ceste) ali pa naredijo ponavadi veliko kilometrov v enem kosu. Zato pa se bom jaz verjetno moje 6-ke lifral, ker ne delam z njo več relacij, sin pa tudi ne toliko, da bi se jo še izplačalo imet.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani