Do sedaj sem te imel za bolj resnega glede gum. Zdaj pa tole? 🤔
A ti fizika dela probleme? Če takole napadeš, dej povej kaj ti ni všeč od mojega pisanja pa se bom potrudil razložit. Isto sem vprašal @Shrek, da vidim, kateri del mojih izjav dela probleme in da ne drži. Mogoče se res kje motim ampak bi rad argumentirano vedel kje.
Razloži mi, kako je lahko guma enako prožna pri + 20 ali - 10.
To je tako, kot bi imel celoletno jakno na sebi. Me ne prepriča nihče, da je celoletna guma varna pri enaki vožnji, kot z zimskimi pozimi in letnimi poleti.
To je MOJE mnenje.
Ne vem, zraven maš video, katerega predvidevam, da nisi pogledal, ker pol ne bi tole spraševal.
Sicer pa ne vem s katerim delom mojega posta v točkah se ne strinjaš?
Problem je le v tem, da včasih se pretirava pri navedbah. Glede gum je pa tako, da gume pri vožnji zaradi upogibanja ustvarjajo notranjo energijo, ki se odrazi v toploti. Gume imajo vedno kar nekaj stopinj višjo temperaturo kot okolica.
Sicer ne priporočam uporabo letnih pozimi, ampak en nasvet vseeno, če kdo bozi letne pozimi. Nekoliko je treba tlak spustit, da bo gumo bolje mečkalo in se bo ustvarjalo več toplote, ter ohranjalo gumo bolj prožno in mehkejšo pri nizkih temperaturah. Seveda pa to nekoliko poveča porabo in povečuje obrabo.
Tudi to sem imel na 8l et stari astri preko daljinca vse šajbe.
Sej Mazde so pred 10-12 leti imele vse to pa še kak webasto je bil notri. Pol pa s skočili pokonc tisti iz varnosti, ker bi nekdo lahko otroka zadavil s šipami na daljinca, pa da webasto preveč onesnažuje, ker nima DPF filtra vgrajenega.
Jaz bom začel zbirat podpise za referndum, da se ne podaljšuje veljavnost vinjet, ker je to le predvolilni bombonček. Janševci se strinjajo in mi bodo podarili podpis, ker takole pa res ne gre, da en Taubi klele neki po svoje dela. Janša bi dal prenosljivost vinjete, kar je super, da si kupim še en avto in bom prenašal levo desno - to rabimo. Za vse tiste, ki nimate vsaj dveh avtov, mislim, da je čas, da si vsaj še enega dodatnega omislite.
p.s. @Mraušk Mčk maš še kej tega belega, tole ful dobr prime
Aja pa še to... Tale Taubi je men čist zjebal tradicijo in zdaj bom moral razmišljat kaj naj fotru kupim za RD. Ker ga ma konec januarja je vsakič dobil vinjeto za darilo in je bil problem rešen.
Pol pa pride en Taubi pa pa prav o ne ne ne , vinjeto podaljšujem za 4 mesece. A ne bi bila bolj logična razlaga, da bi vsem, ki podaljšajo vinjeto v roku enega leta zaračunali namesto 117€ le 77€. Tako bi vsi dobili popust brez izjem pa četudi bi moral kupiti vinjeto 10 dni pred začetkom, boš pač popust uveljavil takoj po koncu. Velja pa le v primeru, da imaš aktivno staro vinjeto v 2025.
Prav imaš BOSS, brezveze so reklame za avte, samo denar zapravljajo....
Dober izdelek sam sebe prodaja. Jaz za prvo šestko nisem rabil reklame, ker je bila impresivna ža takrat, ko sem jo videl na cesti. Aja pa ker je bila odličen izdelek je bila tud avto leta. 😜
Haha, ampak kaj te bk za reklamo... avto ti mora biti všeč in to je edino kar šteje.
Pol resno vprašanje za vse... a je kdo dejansko šel kupit avto, ker je bla dobra reklama zanj. Govorim tudi o tem, da ga je zaradi dobre reklame vleklo v salon z avti. Oziroma obratno, a je kdo zaradi slabe reklame v medijih se odrekel nakupa določenega modela? Osebno, reklame z avte preskočim in izbiro gradim na čisto drugih temeljih. Je pa res, da danes je to lažje, včasih smo pa po avtosalonih hodili, kupovali avto revije in tako zbirali podatke.
Se spomnim, da sem pri izboru, kjer sem izbral prvo Mazdo 6 imel narejeno celo Excel tabelco, kjer je bilo notri nekaj modelov avtov in primerjava od tehničnih podatkih, do opreme, rangirane po pomembnosti. Pa seveda cene, stroški vzdrževanja in druge zadeve. Pa so bli notri Škoda Octavija II, KIA Cerato, Hyundai Elantra, Peugeot 407 in Mazda 6. Kljub temu, da je bila Mazda 6 najdražja oziroma v rangu P407 je mela tolk drugih prednosti, da cena ni bila več dilema in na dolgi rok res dobra odločitev.
Ko bi tudi država gledala na razpise s tako logiko bi na koncu prišli ceneje skozi na dolgi rok, ampak to je pa že druga tema.
Ko smo se zadnjič pogovarjali, da pri AC hitrostih se EV-ji z okol 200KM ne obnesejo glih najbolj in da ni tistega občutka pospeška. Cupra Born je en tak HotHatch, ki je menj drugače zelo všeč ampak....
če si prvi lastnik, menjaval olje na 15k, sem prepričan da bo tale dizel delal krepko bolje kot vse, kar pride iz uvoza z manjkajočimi servisi
To je to... večina prvih lastnikov nima težav. Če se pa kupuje avte, ki so bil na fafing, al pa kakšni poslovni najemi ipd pol je pa seveda lahko svašta. Takih avtov se pač ni nikoli niti malo čuvalo, saj so šli po garanciji takoj v prodajo.
In pol pride nekdo, ki računa, da bo prihranil s takim nakupom... v bistvu je pa kupil le loterijsko srečko v upanju da bo dobitna.
Men se zgodi 1x na dva meseca, da moram malo "loviti" regeneracijo. Zato sem pa napisal, "če je možno". Če ni pač ni... ne rabiš trpet pa se okrog vozit, če pa moram kdaj narest dodatna 2km pa tud ne bo svet s tečajev padel.
OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.
Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
Mislim, da je to, koliko je avto premijski, zelo odvisno tudi od vrste lastnika (ene vse moti, druge nič). 😀
V bistvu, kolk je lastnik pristranski in ne vidi napak in dviguje sebe v lastnem prepričanju, da je kupil premijca pa čeprav samo za polovico premijske cene.
Je pa danes čedalje težje dejasnko po znamki vedet kaj je premijsko in kaj ne. Celo premijske znamke zdaj šparajo z materjali, jemljejo cenejšo tehniko, motorje, pogone, celo karoserije pa pol sam mal drugače zavihajo masko - a ne Mazda 2 in Mazda 6e?
Kakor kdo a jasno je, da tudi novi dizli so vedno slabši.....
Slabši absolutno niso, so pa bolj kompleksni z več zadevami, ki se lahko pokvarijo oziroma povzročajo dodatne servisne posega ali čiščenja. Istočasno so pa bistveno čistejši in okolju bolj prijazni in si ne bi smeli prislužiti demonizacije, kot se jo gre EV lobij in neki kvazi zeleni.
Haha, avto naj bi bil v garaži med oktobrom in majem a zraven da komplet 15 colskih na zimskih gumah. 🤪 V garaži so zimaki obvezni al kaj?
Vse to tako razlaga, kot bi bil sam lastnik ves čas pol pa vidiš, da je samo zadnje 4 leta. Torej kaj se je prej delalo z avtom se ne ve, sigurno pa ne tako nežno kot razlaga. Razpokane feltne, razpokan odbijač.
Kolk nam perejo možgane. Za 50 litrski tank bo pri bencinarjih razlike 30 centov, pri dizlih pa neverjetnih 10 centov. Res... tole medijsko objavljanje je šampon in kondicioner za ovce.
Zakaj ne objavijo, da se je recimo kilski jogurt čez noč podražil za 50 centov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ti fizika dela probleme? Če takole napadeš, dej povej kaj ti ni všeč od mojega pisanja pa se bom potrudil razložit. Isto sem vprašal @Shrek, da vidim, kateri del mojih izjav dela probleme in da ne drži. Mogoče se res kje motim ampak bi rad argumentirano vedel kje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani