Menda naj bi nova dizelska sestica (in tudi CX-5) imela samo eno izpusno cev zadaj... Razlog je pa ravno ta rezervoar za AdBlue, ki je namescen nekje pod prtljaznim prostorom ...
Ampak mazda je na veliko oglasevala da skyactivex je cistejsi brez adblue.....glavna prednost. Bodo morali pojesti svoje besede?
Mazda diesel cars and the Euro 6 emissions standards
As the World?s lowest compression ratio diesel, our SKYACTIV-D diesel engines are fully compliant with all Euro 6 standards without the aid of expensive NOx (nitrogen oxide) after treatment systems such as AdBlue, offering clean and efficient engines that are designed to offer you the right engine for your needs without compromise. This delivers on our promise of cars that are fun to drive and meets our commitment to protecting the environment.
Our innovative SKYACTIV diesel technology has a compression ratio much lower than traditional diesels; this allows the combustion temperature and pressure at the optimal moment to be lower, extending ignition so the air and fuel has time to mix much better, making combustion more uniform and complete. The more complete the combustion, the less CO2, and NOx is produced.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne vem ?e ima tole sicer DARS ?ez ampak ureditev delovi??a na kri?i??u Brn?i?eve ni normalno....?e jaz ki se redno vozim tam sem imel o?i na pecljih in iskal kje hudi?a se gre po labirintu...
Pred delovi??em sta zaprta pas za levo in levi vozni
Semafor utripa, dodatnih znakov ni, niti rumenih ?rt ki bi te vodila na nasprotno stran (gre za usmeritev prometa na nasprotno stran - kjer pa zavijajo avti proti tebi - Brn?i?evi
in ko pride? v kri?i??e gre nekdo levo nekdo naravnost, nekdo nasproti levo, medtem ko se direktno vklju?ujejo z Brn?i?eve....kjer si pa? najde? - vzame? prostor. Z desne (kamion) prihajajo vozila za preko Brn?i?eve in za desno v Ljubljano.....
Potem vidi? kje mora? nekako iti - noben ?rte nobene smeri oz modre table z belo pu??ico, nobene table za zo?anje ali dvosmerni promet
?e ve? ostaja samo stari znak ki veluje vo?njo na desno vozi??e - torej gradbi??e....?e se ga dr?i????? Kje pi?e da ne sme? mimo kamiona desno na cesto, ?e ve? - pravi da mora?....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Novi C3 je zamenjal pando in je glavni avto. Za drugega se gre - seicento (ne cinque) razpada (25 let staro)
Se vedno sta zelo v pogonu oba in kljub 70+ jima dva avta prideta prav.
Offtopic ampak rabljene pande, lancie itd so 2x drazje od japoncev !!! Pa s pol manj opreme. Pande pod 2000? ni, ne glede na letnik, lancia y enako....mazde 2, micre, swifti pa skorajda brez vrednosti. Zanimivo.
Tarca je majhen avto s prtljaznikom na strehi in skatlastim prtljaznikom. Za psa, sode, kole, mizarstvo na fu? .....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja ce prtljaznik 'obremenis' zgolj 2-3x letno res ne vem zakaj sploh razmisljas o karavanu....je pa res da z leti zaradi stilskih tekmovanj med konkurenti ravno prtljaznik karavana potegne ta kratko
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mene so pri Mazdi "re?ili" nepotrebnega nakupo tako, da so mi ukinili 5-vratno izvedbo. Karavan mi je pa neumen, da bi moral skoz voziti trugo zadi, rabil bi jo pa mogo?e 3x al pa 4x letno.
a ti jo vozi? zadaj?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Brez vezna debata, pri vsakem lahko kaj crkne, bolj je va?no kdo dela koliko km, ?e dela? 10.000 letno brez okvar, nekdo pa 50.000 letno pa mu crkneta 2 zadevi je ta drugi lahko zaneslivej?i...............! Prav tako ?e menja? avto pogosto pa re?e? najpogostej?i forumskli stavek 'sem bil zadovoljen' pomeni eno figo ni?.
Pri vseh avtih do sedaj benz ali dizel NIKOLI nisem imel fatalne okvare, ki bi me pustila na cesti, pa? deli se segrevajo, raztegujejo, obrabljajo, razpadajo...itd, so pod vlago, vro?ino, ledom, amortizer ki je opravljal svoje delo tako kot mora, se mora menjati pri 6 mestni cifri itd... you name it. Vle?ejo se prikolice, ceste so razbeljene, avto stoji pri -10 ?ez no?...
Crknilo BO, na obeh! Samo odvisno od pogojev.....
drugo je guma....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prvi jimmny je en najozjih avtov na svetu in zaradi tega zelo zelo popularen v predelih kot je juzna italija itd. Panda pa tole pride povsod pa neunicljivo je
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazda diesel cars and the Euro 6 emissions standards
As the World?s lowest compression ratio diesel, our SKYACTIV-D diesel engines are fully compliant with all Euro 6 standards without the aid of expensive NOx (nitrogen oxide) after treatment systems such as AdBlue, offering clean and efficient engines that are designed to offer you the right engine for your needs without compromise. This delivers on our promise of cars that are fun to drive and meets our commitment to protecting the environment.
Our innovative SKYACTIV diesel technology has a compression ratio much lower than traditional diesels; this allows the combustion temperature and pressure at the optimal moment to be lower, extending ignition so the air and fuel has time to mix much better, making combustion more uniform and complete. The more complete the combustion, the less CO2, and NOx is produced.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani