Jaz sem zadnja dva tanka tankal na OMV in je poraba visja od Petrola. Dobro, priznam, nekaj doda tudi zima, ampak saj so zimske razmere ze 4 mesece torej.
Zadnji tank je bila poraba 7,1l/100km, najvec doslej cez cel tank. Dobro, drzi, da se tudi z regeneracijami DPF ni izslo in je bila ena vec od povprecja, tako da ... bomo videli, ce bo naslednjic 6,5 ... Danes tankal nalasc na Petrolu. 😃 Pa se loto listek placal, da se mi ne bo treba vec ubadati s ceno goriva - ce kaj zadanem, seveda. 😃
Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ...
Ja, ampak Jest-ova Mazda 6 je bila 2013 letnik, če se ne motim. V šestih letih so pa menda naredili nekaj napredka in optimizirali tudi porabo goriva. Je pa res, da Mazdin 2.2 dizel nikoli ni bil in ne bo med varčnejšimi.
Ventilcke bos moral tudi sicer zamenjati po par letih (cca. 5).
In verjetnost, da bo nehal ventilcek delati, je po obisku vulkanizerja bistveno vecja kot sicer. Hitijo, jih poskodujejo, da bi jih pa placali, se nisem slisal. "Od nas je sel avto bp ..." Aha ...
Odvisno od tega, kje v Sloveniji si, ampak danes pod 20€ nihce (beri: registriran vulkanizer) ne premenja 4 gum, se posebej ne 17 in vec col (Mazda 6 pa ima 19 col kar pogosto). Upal, bi si trditi, da je povprecje menjave gum ze okoli 35€, na uradnih servisih tudi 60€.
Torej 70€ letno zato, da ti preobujejo copate na avtu.
Recimo, da je eno platisce 120€ - tako, ki ti je res vsec (sicer so tudi bistveno bolj cenejse npr. za zimske feltne).
4x 120 = 480€
7x 70€ = 490€
Torej se stvar izenaci po najmanj 7 letih, pri cemer ti platisca se ostanejo.
Vecina ljudi sicer za "zimake" vzame cenejsa platisca, kar moj izracun popravi na izenacitev okoli cetrtega leta ...
Jaz imam sicer tudi zimski komplet na original Mazda alu platiscih in v dimenziji 19 col. Pacient.press
V dimenziji 224/45/19 izbiram med Bridgestone Blizzak in Firestone Winterhawk 4. Se splača dat več za Bridgestone ali je Firestone prav tako spodobna guma, ki bi morala zadostiti povprečnemu soferju?
Jaz imam v tej dimenziji Bridgestone Blizzak in jih lahko samo pohvalim. Nisem imel nobenih problemov prejšnjo zimo, pa sem se vozil po snegu vseh sort in celo ledu. Koliko pa je razlike v ceni?
Če se vam zdi cena primerna in je avto vreden nakupa, ali naj še malo počakam in iščem naprej?
Jah, če si res nezahteven, potem je to to - verjetno lahko še spustiš ceno, saj se zdaj bolj malo avtov proda.
Za dve leti star avto, ki je bil nov 14 jurjev, je definitivno predraga. Jurja je izgubil kupec, ko ga je iz salona odpeljal, kje sta torej še dve leti?
Sam bi tak avto preskočil, saj ne prenesem vozil "brez opreme", pa tudi veliko raje bi iskal vsaj G120 (torej 2.0 motor) različico.
Jaz pa ne razumem tega strahu pred tem, da vas Mazda servis ne bi sprejel na garancijsko popravilo? Saj jim je v interesu, da kaj zamenjajo in to zaračunajo proizvajalcu, pa čeprav sami dobijo le s strani uvoznika odrejeno plačilo za po delovnem normativu porabljen čas. Torej, pod črto, za garancijska popravila in vpoklice dobijo plačano - zakaj bi se torej tega branili?!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, da ne bo vedno samo enosmerna zgodba.
Jaz sem zadnja dva tanka tankal na OMV in je poraba visja od Petrola. Dobro, priznam, nekaj doda tudi zima, ampak saj so zimske razmere ze 4 mesece torej.
Zadnji tank je bila poraba 7,1l/100km, najvec doslej cez cel tank. Dobro, drzi, da se tudi z regeneracijami DPF ni izslo in je bila ena vec od povprecja, tako da ... bomo videli, ce bo naslednjic 6,5 ... Danes tankal nalasc na Petrolu. 😃 Pa se loto listek placal, da se mi ne bo treba vec ubadati s ceno goriva - ce kaj zadanem, seveda. 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani