TRW komplet - diski in ploščice ...
@Alex:
Ja, če ne bi diskov in ploščic menjal ravno 10k km nazaj, bi res gledal v tej smeri.
Saj ne, da sem v življenju vozil same hude avte, ampak Mazda ima med primerljivimi (Accord, C5) pač slabše zavore - in to očitno.
Vsaj 20-25 mm večji premer diskov bi rabila ...
RazširiPa saj 10k je normalen interval za servis delat?
Na koliko ga pa drugače delaš? 30k?
Prej je bil delan vedno na 20.000 km.
Pa če ima avto v glavnem relacije 50 km v eno smer, je 20k km interval povsem neproblematičen. Če bi imel krajše vožnje, bi pa dejansko menjal na 10k km, za "nekaj vmes", kar dela drugi dizel v gospodinjstvu (PSA 2.0 HDI), pa sem skrajšal interval na 15k km in se tudi bliža 180.000 prevoženih km.
Popravljeno od dvorjanKorona je poskrbela, da je avto letos kar precej sameval.
Ker je prikazal opozorilo za "Scheduled maintenance", sem se odločil, da vseeno naredim mali servis, čeprav je v letu dni naredil le 10.000 km. Menjalo se je olje, filtri in še "flush" olja v avtomatskem menjalniku (4 litri).
In šibamo dalje, včeraj je števec obrnil 210.000 km. 😃
Še malo več ugibanj o s turbino podprtem stroju:
Predlagam, da se dobimo na kakem srečanju in "potweakamo" te stvari ob pivu ali soku. 😃
Jaz imam ustrezen OBD kabel, Forscan bom pa tudi prej vzel enomesečno preizkušnjo ... 😃
Ja, 2.5 Turbo bi pa kar poskrbel za cistokrvnega hot-hatcha, sploh v cajtih, ko se gredo vsi downsizing in celo ukinjajo 250+ konjske modele ...
A lahko s tem izklopis Start-Stop na M6 mk3? Ne da se mi vedno gumba pritiskati ...
Vsak začetek je težak, tudi z(a) MX-30 bo.
Predvsem motor in baterija se mi zdita prešvoh glede na to, kaj je že na trgu.
Najbolje, da ga pokli?e?. Mene moti to, da ni ozna?eno, da vozilo ni nekarambolirano ... Ker karamboliranega avta pa? ne kupim.
Vzames 18'' in dobre gume. Ni hudic, da je med premium in Savo se kaka "postena" guma po normalni ceni.
Jaz imam med 5,8 in 6,8l/100 km porabe - vedno merjeno cez cel tank. Ima pa 19 col platisca in prav toliko velike letne in zimske copate. Kar zadeva hitrost voznje: prakticno vedno grem (vsaj) malo cez omejitev. =)
Ce bi bila strogo mestna voznja, bi bilo hitro 7 in vec, sploh pozimi.
No, jaz imam pa danes negativno izku?njo z mazda?em, ki misli, da je nekaj ve?.
V glavnem ?akamo na izvozu LJ-Be?igrad, da bomo pre?kali Dunajsko cesto, nakar se nam pri?ge zelena lu?, nakar po Dunajski iz smeri ?rnu? proti centru "prileti in nabremza" Mazda 6 (mkI, torej letnik 2003-2007 nekako), tablice LJ 27-43 ali nekaj podobnega in seveda zapre oba vozna pasova za naravnost. V ?asu jutranje konice pa to pomeni, da se ustvarja zastoj ?ez celoten izvoz in ?e na obvoznici.
Tudi zaradi enega, oprostite izrazu, kretena, ki misli, da je nekaj pridobil, ?e je zapeljal v rde?o in se bo do centra ?e vedno cijazil in ne bo niti sekunde prej, ker ga bo vmes ustavilo ?e 6 semaforjev.
?e se je kdo prepoznal v tem zapisu, naj se zamisli nad svojimi prometnimi podvigi.
2.2 dizel pa avtomatik naj bo. Te odlo?itve ne bo? ob?aloval.
Sicer pa je pri rabljenem avtu bolj kot ?tevilo kilometrov treba gledati ohranjenost (in redno vzdr?evanje). Pa seveda nekaramboliranost.
Bom uporabil kar to temo odlo?am se med nakupom kombinacije ro?ni menjalnik in 4WD ali avtomatski menjalnik in 4WD. Letno bo prevo?enih do 10.000 km, ve?inoma obvoznica vsak dan, motor bo bencinski, avto Mazda CX-30. Kaj svetujete ?
Glede na to, da ima? o?itno na voljo dovolj denarja, potem avtomatik. Udobje v vo?nji bo neprimerno vi?je - ?e vsaka obvoznica zavije v mesto, hehe. =)
Nekje sem prebral, da naj bi ekonomsko uspe?ni ljudje mese?no za avto porabili max 10% mese?nega prihodka.
V zrelih dezelah in poslihtanih glavah se za avtomobil nameni 6 mesecnih plac. V Sloveniji seveda temu ni tako, sicer bi bil vozni park precej bolj zalosten.
O?itno je tale Skyactiv-X kljub vsemu na koncu - za volanom torej - ob?utiti kot bencinar. Torej ga mora? pritiskati, da se premakne, odre?e se pa z ustrezno ?ejo - seveda nekoliko manj?o od Skyactiv-G motorjev. ?koda. Vsekakor pa nikoli ne upravi?i tako visokega dopla?ila (3 tiso?ake) glede na G120.
Bi bil ?e ?as, da tudi Mazda razmisli in (spet) ustvari kak turbobencinar ...
Sedanka je lepsa od hatchbacka. Bolj skladna. Nova M3 ima cisto predolg gobec, cisto po nepotrebnem (kot bi bil kak V8 stroj pod havbo), ne pa tale G122 zalost.
Moja je tudi iz Italije in ima prazen DSK, ima pa zraven od leasinga servisno knjizico - "old school". Pa nalepko od zadnjega servisa na robu vrat (kot je obicaj v ITA). Bolje to, kot absolutno nic.
Napisano
Kje bi pa dobil tak komplet po približno znosni ceni? To bo kar na seznamu pobožnih želja ostalo ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani