Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 7 minutami je MazdaBoy napisal:

 

Kaj, sploh ne bi več vozu dizla mazdo? Si imem kdaj slabe izkušnje z dizlom al imaš že skoz bencinarja?

Ti bom kar jaz odgovoril - reciva, da se je moral z CD175 ukvarjati več kot z ženo.

 

Potem je pa sprobal G194 in mu spet ni bilo ušeč, ker je bilo pa preveč časa za ženo na razpolago. :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 18 minutami je SpEkTr napisal:

Huh? Ženin avto, notranja stran gume, 7 let stare..
39b4db9203df2b42b88fdd4f8310dc19.jpg

a0d1062715dcbdf54eb1b177d131e72b.jpg

7 let :)

 

To je to kar vam skos govorim, pa se delate norca iz mene.. Včasih so to naredili za ziher, zdaj pa ti prodajajo zgodbo, da je gume treba menjat na 4 leta in je guma pač narejena za 4 leta :D 

 

Drugače ne bi imeli plastičnih pokrovov karterja na najbolj premijskih vozilih X186 benzinar.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

A ima kdo kak link do teh žarnic za registrsko tablico zadaj - led seveda. Rabim pa kvalitetne led žarnice, te ki imam sedaj mi spet ena utripa. 

A je kaj takega ok, al so prevelike? Ker enkrat sem ene kupil, pa so bile potem predolge

https://www.mimovrste.com/avto-zarnice/m-tech-zarnica-led-w5w-12v-canbus-10xsmd3014-bela?tab=reviews

https://www.mimovrste.com/avto-zarnice/mline-zarnica-led-12v-w5w-t10-5xsmd-5050-bela-par?tab=reviews

Prijateljski nasvet: če je avto prišel z navadno žarnico (kar pri meni je), kupi identično navadno po specifikaciji. Inženerji niso predvideli večje ali manjše porabnike. Takole med ljudmi večkrat slišim, da nekvalitetne led žarnice crkujejo kot po maslu.

 

Drugače pa v navodilih za uporabo piše, kakšno žarnico rabiš.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 chip tuning
Napisano

Tako kot so povedali zgoraj, motorja G1210 in G165 sta enaka. Razlika bo, ampak tvoj avto ne bo nikoli tako hiter kot G165. G165 konfiguracija ima namreč drugačno prestavno razmerje v menjalniku - ko menjaš, ti obrati ne padejo tako nizko, kar se bo poznalo pri pospeševanju do podna, če bi oba avta postavil enega ob drugega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Boss napisal:

Sam ziher nisi poskušal pospeševati v Višnjegorski klanec, ker tam bi ti ziher downshiftal. Pa dobr sej to niti ni problem, bo že avtomatika poskrbela, da bo OK. Gre samo zato, da pri modernem dizlu vseeno nekoliko lažje živiš tudi braz AT menjalnika kot pri bencinskem N/A motorju. Poudarjam, tole je slučajno debata nanesla, da se pogovarjamo kaj se da narest lahko in kaj težje in ne pomeni, da zdaj iščemo na osnovi tega prednost enega ali drugega pogona in seveda tudi tipa menjalnika.

Ja, premalo je bil podatek, da jaz na AC vedno dam ročno v 6to, ker me moti, da mi skos menja 5-6 pri pospeševanju. Če moram pospešit na šus, nabijem v 4to. In tu ti dam prav, da bi bila pri dizlu 5ta že dovolj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 8. 10. 2022 ob 22:09 je sportman333 napisal:

Tega se z navadnim bencinarjem (brez turbo)ne da narediti!👍

Da.... Ravnokar sem danes zjutraj peljal klasično relacijo AC NM-LJ, skos v 6ti tempomat 150. Edino pred priključkom Bič je bilo delo na cesti in sem s kickdownom pospešil nazaj na 150......

 

Kdor ne verjame, lahko zagotovim video material če ima 45 minut časa viška v tem življenju...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
pred 24 minutami je TiEn napisal:

Sem se začel malo bolj počasi vozit(da ne norim toliko), da prišparam kaj pri mojem dizlu,..poraba padla na 7.3l

Priporočam menjavo za CX-30, X186 motor ročni.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
pred 16 urami je dvorjan napisal:

Danes sem pa po sili razmer sam postal tale "mythbuster". Sem doma pozabil denarnico in sem se odpeljal v Ljubljano in nazaj. Trenutno sem na -15 km. Na AC pa v breg res ni dober občutek, ko piše "No fuel", ampak če je deklarirano, da tank drži 50l, več kot 40l pa še nisem natankal, potem ima še kar precej rezerve.

Low fuel ali no fuel?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Ma ne, po desni bomo M6tke prehiteli po številu na tem forumu... 😂

No sej to ti pa dam prav, na cesti me itak nemorš ker se cijaziš za tistih 6 literčkov :prstgor:

Pred eno uro je Alex napisal:

Se pravi, če sem prav razumel, bi šlo to z Mazdami  nekako takole:

1. Mazda 3- ženske, študentje, samski mladi moški. 

2. CX 3-mlade ženske, po možnosti samske, mladi upokojenci. 

3. Mazda 6, limuzina, starejši moški, profesorji, ljubitelji čeških prikolic, frizerji, aranžerji, peki. 

4. Mazda 6, karavan, moški v srednjih letih, kolesarji, glasbeniki, trgovski potniki, ljubitelji estetike - (sanke na strehi) 

5 Mazda cx 30, ženski avto, samske, samozavestne, mazda po možnosti rdeče barve. 

6. Mazda Cx5, moški, penzionisti, mazohisti, ljubitelji gob, 

7. Mazda BT 50, moderni kmetje, ljubitelji lopat, lovci... 

8. Mazda MX 5, moški, ženske, narcisi, ljubitelji vetra v kapah z šilcem. 😊

 

Mah brezveze, jaz sem kot študent vozil CX-3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 52 minutami je Bini napisal:

Ugibanje na pamet je brezveze... 🤔Eni se lahko samo tolažijo s tem, da če so kupili najdražjo gumo, da so s tem kupili tudi najboljšo.... 🙃Verjetno pa so eno izmed najboljših in to je to.... 🙂Teh najboljših je pa od oka ali čez prst kakih 15....

😁

Če je to res, da je guma stara 5let in z dosti profila slaba ali problematična bi sigurno to problematizirali in na to temo objavili kakšen test gum na to temo, kaj mislite🤔

Je pa gotovo slabša, to vem... :nevem:

Tako kot to naredijo za avte, belo tehniko, superge,... ane? ;)

 

Boli njih k**** za tebe, tvoj avto in tvoje gume. Njim je cilj, da naredijo produkt, ki zdrži tolko in toliko, da potem spet menjaš.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Android Auto Wireless
Napisano
pred 41 minutami je kacnje napisal:

SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju?
Povezava na YT
Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?

Touch dela samo takrat, ko miruješ, med vožnjo se izklopi... AMPAK, obstaja nek custom firmware ki povozi te nastavitve in "odklene" touch + še nekaj funkcionalnosti - recimo da sezname lahko krožiš ko prideš na dno da te spet vrže na vrh, etc

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Boss napisal:

 

Oprost, ampak tole je pa tak BS, da že težko najdeš večjega.

Seveda, tako kot tista tvoja zgodbica zgoraj, zato sem šel v ekstrem - ZAKAJ? Ker se lahko pri OBEH menjalnikih naredi nesreča.

pred 56 minutami je AmpeR napisal:

Mogoče pri ročnem je boljši nadzor avta v kritičnih situacijah. S sklopko lahko rešiš zanašanje avtomobila, odzameš moč. Pri AT pa ne.

Pa pri starih avtih (če crkne motor,okvara) lahko daš v 1. prestavo in z verglanjem premakneš avto. Pri AT ne. 

Pri ročnem moraš z levo nogo xxxx tisočkrat na leto stisniti sklopko. AT leva noga zaspi :-). Kombinacija AT in aktivnega temp.zmaga.

 

Kaj pa vem. Meni je bolj komfort vozit AT.

 

ESP to naredi sam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 1. 10. 2022 ob 0:11 je Boss napisal:

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

Jst sm pa enkrat slišou da se je en zašaltou iz 5 v 3 in ga je tko zabremzalo da je naredu za sabo karambol....

 

Predlagam da ukinemo ročni in AT menjalnik, ker sta oba nevarna in neuporabna ko se človek zmoti

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Ja, na višjih obratih ni slišat. Podložke skoraj da ne bi smele bit , so bile menjane ene 20 tisoč nazaj. Če so bile :)

 

Ja, bom omenil na servisu, pa da mal dvignejo v luft, lahko bi bilo tudi kaj na izpuhu mogoče.

Podložke so bile poskus slabe šale v duhu trenutnega dogajanja :D

 

Kaj pa tista "zaščita" med motorjem in kabinskim delom

Naj žena na mestu stisne po gasu, pa lahko opazuješ, mogoče bolj natančno slišiš

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.