Jaz sem jo že vozil. Moram reči da je vožnja RES VRHUNSKA, občutek v kabini je super, avto potegne ko najbolj izkušena kur..., skratka avto je noro dober. Imam pa manjšo dilemo, števec km je pri elektriki šel ekstremno hitro navzdol, nisem pa čisto prepričan kako velik je bencin tank. Zakaj, zato ker sem natankal za 25€ in mi je pri bencinu kazalo, da je tank na pol poln (preden sem ga šel natankat je pisalo da imam doseg še 90km). Nikjer sicer nisem zasledil kakšen je skupni domet (bencin + elektrika), ampak sumim da le ta ni ravno velik. Aja, pa še ena dilema se pojavi, CENA... Me malo zanima koliko cenejši bosta bencin in dizel varianta glede na hibrid (špekulacije so da med cca 6-8 jurjev), ampak to bomo izvedeli šele naslednje leto (2023).
Rezervoar pri PHEV je velik menda 50 litrov ... Doseg na elektriko je po WLTP 63 km ... Pri raznih testih je doseg 530 km na fosilno gorivo in 54 km elektricno ... Torej nekako podobno kot je sedaj pri CX-5 G194 ... Je pa tako, da tudi, ko ne mores vklopit vklopiti EV nacina (torej samo ne elektriko) je baterija se vedno v pomoc pri speljevanju in pospesevanju ...
Dizel varianta (D200 in D254) je ze v zadnjem ceniku izdanem 1.9.2022 >> 20220901 - Mazda cenik.pdf in cene se zacnejo pri 48.490€, PHEV pa pri 54.290€ ... torej skoraj 6.000€ cenejsi je dizel od PHEV pri vstopnem modelu (Prime Line) ... Pri najdrazjem (Takumi z vsemi dodatnimi paketi) pa stane D200 dizel 61.290€, D254 dizel 64.890€, PHEV pa 67.340€ ...
Glede testa iz prve roke, lahko kaj vec napisem jutri… Je pa vsekakor v igri za naslednji avto… Sicer bi mi zadostovala velikost sedanje CX-5, ampak tako grozne razlike v velikost tudi ni… Mogoce izgled, ker ima res dolgo havbo… pa dokaj visoko postavljeno… Skoda pa, ker zaenkrat ni niti napovedane hibridne CX-5… Sicer sem zadnjic nekje bral, da ima Mazda po dologorocnih nacrtih namen do leta 2030 vse svoje modele elektrificirati… in bodo samo se hibridni modeli… do leta 2050 pa celo samo se EV…
Saj ni tako grozno velika... s svojimi 4.745 mm je celo krajsa od sestice (karavan: 4.800 mm, sedan: 4.865mm ... je pa 5 cm sirsa (CX-60: 1.890mm, Mazda6 karavan in sedan: 1.840mm)... pa visja je... kar je nekako ligicno, ker je SUV (CX-60: 1.685, Mazda6 karavan: 1.480mm, Mazda6 sedan: 1.450mm) ...
Tudi ce primerjam recimo s CX-5 je sicer vecja... samo spet ne toliko ...
Jaz ga bom tudi verjetno pred zimo menjal… Ze parkrat se mi je zgodilo, da sem recimo imel avto na mestu na kontaktu, da je spilala muska… pa sem potem dobil tisto napako, da je nekaj narobe z batter managementom… Pa malce tezje je obrnil motor… ceprav je potem vzgal BP… Po parih km voznje pa je vse OK… tusi i-Stop deluje BP… Bo pa verjetno mraz naredil svoje… Kolikor berem, je oet let pri teh novejsih Mazdah ze kar OK zivljenjska doba
Na mobile.de pa jih je trenutno 24, ki bi priblizno ustrezali... cene pa v povprecju okoli 26.000€ ... najnizja je okoli 22K, navisje oa skoraj 28K€ ...
Jaz tudi ne vem, koliko bi se dalo dobiti za mojo CX-5 G194 AT AWD Revolution top 12/2017 s priblizno 90K prevoeznimi kilometri... z vso opremo, razen strwsnega okna... in dodatno CarPlay/Android auto ter montirano vlecno kljuko... ... Na avto.net ni nobene take... samo 4 nove ...
Če bi se lani udeležil srečanja "poraba" vi se na lastne oči lahko prepričal, da je bila na tretjem mestu mazda 3 s takšnim motorjem. Pred njim edino Boss. Motor 2,5 je imel pa od ostalih 1,5itrov večjo porabo. (od dizlov in vseh ostalih benzinarjev).
Tako, da, se je takrat izkazalo, kakšen požeruh je ta stari 2,5 motor proti vsem ostalim na isti relaciji in hitrosti. Če bi šli pa na avtocesto bi bila razlika še večja.
Pozeruh? Hmmm... Ali je res ze tako dalec nazaj, da se ne spomnis vec... ali namerno malo napihujes?
Vsi bi nekaj imeli, a imajo nekaj tretjega. Verjetno jim pri limuzini ni všeč majhen in neuporaben prtljažnik. 😊
Prtljaznik pri limuzini ni majhen... je ogromen... Storasto majhna pa je luknja za dostop do prtljaznika ... Petvratna razlicica je precej bolj uporabna ...
Cel doktorat boste naredili s tem usnjem na volanu 🤪
Nevem kako to, da iamte nekateri (ponavadi vedno isti) probleme s celim kupom malenkosti ... Jaz imam avto za vozit... ne zato, da bom studiral, kaksen material je uporabljen na volanu, kateri zavorni diski se ne skrivijo, katera politura je za mazanje pleha ...In dosedaj nisem imel nekih omembe vrednih problemov in sem z Mazdami zadovoljen ...
Jaz se tudi v Mazdah nisem nikoli ubadal s takimi malenokostmi, kot je klima… Vedno je na AUTO… po potrebi le vcasih povisam ali znizam temepraturo za kaksno stopinjo…
Klima na 6ki meni ohrani nastavitev AUTO, tudi če menjam kroženje zraka ali izklopim AC.
Notranje kroženje zraka se nastavi vsakič, ko je zunaj večja temperatura kot noter (npr danes ko je hladno lepo pusti zunanji dotok, ko bo pa zunaj 25+ bo pa pustila na notranje kroženje). Jaz sem vsak dan v avtu 2 uri, klimo imam skos na AUTO in 23,5, drugače me zebe - pa sem precej vroč človek. Na CX-3 sem moral skos drkat knof za temperaturo (od 18-22), tukaj na 6ki pa nimam pripomb.
Sem tudi sam danes probal... in kot kaze sedaj, ko je zunaj "normalna" temperatura ... ostane na AUTO nacin... Poleti, ko je vroce, vem, da se AUTO nacin izklopi, ko preklopis nacin krozenja zraka ...
Pri dosedanjih Mazdah z avtomatsko klimo je bilo od nekdaj tako, da ce si kaj sam prestavil (razen temperature seveda), da se AUTO nacin izklopi ... kar je nekako logicno ... In takrat, ko je zunanja temperatura visja, vklopi korzenje notranjega zraka... cez cas pa se sam preklopi na dotok od zunaj ... Jaz imam klimo vecinoma na AUTO in nastavljeno nekje med 20 in 22 stopinj... in mi tak nacin delovanja ustreza ... Edino kadar se peljem in ob cesti opazim kaksnega kmeta, ki trosi gnojnico, ponavadi sam prestvim na korzenje notranjega zraka in cez cas, ko je "opasnost prošla" spet vklopim AUTO nacin ...
Ni ravno pravi cas za izbirat… ker jih je zelo malo se odprtih… ce bos prisel tja tri minute pred zaprtjem, bos lahko razocaran… Najbolje poklicat tiste dva ali tri, ki imajo odprto do 19ih…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Rezervoar pri PHEV je velik menda 50 litrov ... Doseg na elektriko je po WLTP 63 km ... Pri raznih testih je doseg 530 km na fosilno gorivo in 54 km elektricno ... Torej nekako podobno kot je sedaj pri CX-5 G194 ... Je pa tako, da tudi, ko ne mores vklopit vklopiti EV nacina (torej samo ne elektriko) je baterija se vedno v pomoc pri speljevanju in pospesevanju ...
Dizel varianta (D200 in D254) je ze v zadnjem ceniku izdanem 1.9.2022 >> 20220901 - Mazda cenik.pdf in cene se zacnejo pri 48.490€, PHEV pa pri 54.290€ ... torej skoraj 6.000€ cenejsi je dizel od PHEV pri vstopnem modelu (Prime Line) ... Pri najdrazjem (Takumi z vsemi dodatnimi paketi) pa stane D200 dizel 61.290€, D254 dizel 64.890€, PHEV pa 67.340€ ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani