Tudi jaz sem mislil, da je aerodinamika bolj?a, ?e je nosilec zadaj. Pa ni tako. Sem gledal pred ?asom ene teste. ?e je nosilec odzadaj, ustvari neke vrste ?balon? in je poraba vi?ja kot v primeru, ko je nosilec na strehi!
To pa ti iz prakse povem da ni res...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po moje bo treba mal pocakat, ko pride ven in ne takoj skociti. Vprasanje koliko kompromisov in standardov morajo zadovoljiti, kot tudi masovne proizvodnje, kvalitete. Prototip je eno.
Potem pa seveda se vprasanje cene....ce bodo v poziciji, da bo to preferirana metoda za naprej bo cena rasla z zeljami kupcev.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz sem ga imel, brez posebnosti razen cvetk kot so kolesni lezaj, itd. je pa potem naslednji uporabnik moral menjati kosaro sklopke. Zakaj mu niso znali povedati. A po tem spet trpezen do 200.000
Ce ga isces za druzino, nima ne vem kako velik prtljaznik (v primerjavi z mazdo6 karavan na primer) pa da je sistem za stresni prtljaznik nocna mora ter visina za nakladanje previsoka za kolesa. Jaz sem dal kljuko ni slo drugace
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sorry 5000km letno pa dva avta? Nekaj si narobe napisal tukaj.....moja priletna star?a naredita ve?, pa imata samo eno pando, ti pa gleda? turbo avto vi?je klase in spra?uje? po stro?kih vzdr?evanja...ne ?tekam. Samo zavarovanje tega avta te pride ve? kot taxi na 5000km....kaj ?ele gume, nakup itd
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e bodo zdr?ale tri leta ali tri leta pa dva meseca mi neke hude razlike ne bo naredilo. Mazdine zavore itak ne dr?ijo dolgo. Se mam z bolj?imi stvarmi za sekirati v ?ivljenju - avto mam da se z njim udobno vozim in ne da ga uj?kam kot dojen?ka.
ja sej bremzanje ni nikoli bilo udobno, ne vem....mogo?e si res idealna tar?a za samovoze?ega
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mora? biti pa res bumbar da uni?uje? motor in zavore na klancu dol....?e mam jaz to vklopljeno mi non stop tapka po bremzi, ?e posebej ?e ima? bremzarja pred seboj. Bolj pametno za vse je da enostavno da? v ni?jo predstavo in vi?je obrate....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz sem prek mycitroen sedaj poslal zahtevo za prvi servis 30.000, me zanima ce bo in od kod kaj prislo....ker sem registriran v italiji........slo stran nima zemljevidov...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Neki je pomoje z mojim accountom... Ker sem probal registrirat z drugim mailom, pa sem se BP registriral in tudi logiral... Edino prazno je, ker morajo potem dodeliti VIN k temu novemu uporabniku ...
Je sedaj "zogica" na strani MMS-a ...
Te imajo pod 6ko se
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Posodobil vse info sisteme v CX-5 (navigacijo, infotainment,...) ... in ni bilo treba imeti prizgan avto... je pa trajala nadgradnja infotainmenta skoraj eno uro ...
pa dobro, tvoj lahko lavfa je bencinar .
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani