Že zdavnaj sem napisal,da v Lj ne vedo kako se avti prodajajo z redkimi izjemami in se naj grejo učit malo iz mesta.....🤨
Jaz sem pri Selmarju in Čepinu vedno dobil avto za cel dan,brez vez....👍
Se strinjam. Najslabša izkušnja glede testnih avtov je Ferk MB.
Ford Rebernik usred ničesa po dravski dolini za cel dan.
Alfo sem htel 170, žal bil dizl samo za test. Pa so svojo stranko prosli, da mi ga da za test. Tam sem je šef peljal zraven. Razumem.
Ferk, huh. 🙄 1h. Prodajalec vozi 20 min, da avto zagreje. Zabil sem ga v prvem stavku, ko je vprašal zakaj kupujem avto. Pa sem reko da ne, da je moj na servisu in da mam pač uro fraj, pa me zanima.
Ti bom kar verjel na besedo, mene mika tvoja znamka glih en tolko, kot tebe moja, pa ni mišljen Gecko, ampak tista druga, iz katere se rad norčuješ, hohoho
Jaz pa mam same lepe in super spomine na Geceka. 🤩
To je bil bolan stroj. 1.6 105 konjev, lahki, mali, greti zici. V glavnem za tiste čase amerika.
Debata je, da so njihovi brisalci iz Srbije, ki so vedno bli Belgijski.
Torej ali Belgija ne uspe vsega naredit, pa so v Srbiji odprli poleg linijo. Ali je samo dotični model srbski ali pa celotno proizvodnjo brisalcev selijo v Srbijo.
Odpeljem avto. Naslednje jutro do avta in vidim 1cm ris.
Letim v soboto tja. Seveda prej poslikam km na števcu.
Pokažem prodajalcu, poslika in pravi da bi se moralo dat uredit.
Vodja servisa me v ponedeljek naštarta kaj se je meni zgodilo. Da naj pripeljem. Hoče pulirat. Zatrjuje, da je to bla mačka ponoči. Da ima takih padalcev polno. Da sva primerjala ob prevzemu obe luči, kar nisva....
Ker vidi da sem "v luftu" mi ponudi, da nekaj urediva. Pa pravim naj mi da ročko menjalnika ugodno. Čez par dni mi javi ceno -15%. Pa javim da ričakujem 25% ali več. In pove da, da take marže nima in da je to največ kaj mi lahko da: 5% na navadnih 10% (ki da lahko vsakemu).
No jezno kupim ročko iz Anglije.
Pa se vozim ponoči in gledam kaj dolga luč tak v asfalt sveti, da se prav odbija. Doma pogledam. Hjaa žarnica je imela 2 od 3 zobov zataknjenih. To sem si uredil sam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Original tega ni mela M2 niti Ford niti Alfa.
Brembo za M2 je imel za vsako čeljust 2.
Pri Alfi, ker so ble zadnje ploščice, je bil še zraven plehec za zadnjo stran čeljusti, da zavorni cilinder ne cvili, ko se vrti.
Če dobim zraven, dam gor, če ne pač ne.
Sem pa zadnjič mel nagradnega, ko se mi je kamenček zataknil med ta plehec in čeljust pa je oralo po disku in šobalo.
Verjetno bi prej 7. na lotu dobil, kot pa da kamen tu zmes najde. Jebat ga, pač ne bo sedmince.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani