Razširi@Boss zaznavaš tuljene med 80 in 90? Kolk si jih pumpal? Js mam zdej spredaj 2.5 zadaj pa 2.4.
Kar se tiče oprijema, ne vem kolk maš stare zdelane, sam moje bridgstonke se na dežju ne morjo primerjat niti slučajno, včeraj sem spet komentiral v avtu: "me zanima, če bodo te gume drugo leto tudi tak držale v dežju". vi vil si.
So tvoje Made in Germany? Moje majo še zdej duh to prav ne morm vrjet. Si zaznal da nenormalno bolj pobirajo kamenčke in ostalo kramo s ceste in jo mečejo v avto?
Sem šel danes pred izletom na pumpo in dopolnil spredaj na 2.6 in zadaj na 2.5. V vožnji ni razlik, tako da bo kar ostalo pri tem tlaku. So pa Made in Germany.
RazširiMislim, da je več pričakoval od njih...
![]()
V bistvu mogoče niti ne... bolj to, da Bridgestonke niso bile še tolk slabe. Da ne bo narobe razumljeno - ni mi žal, da sem zamenjal, sem pa vseeno mislil, da bo večja razlika. Imam pa občutek, ko @Alex tako grdi Turanzo, da je verjetno bolj kriv asfalt na obali, ki je v dežju verjetno res bolj jada od jade. Žal nikoli nisem bil tam v dežju, da bi lahko sprobal.
RazširiIn kaj zdaj to @Boss pomeni, jih priporočaš ali ne?
Dej mi še malo časa, da jih neko daljše obdobje uporabljam. Nekih napak nimajo, zdaj pa iščem tiste prednosti, da bi rekel, ja brž to nabavit.
Razširi@Boss zaznavaš tuljene med 80 in 90? Kolk si jih pumpal? Js mam zdej spredaj 2.5 zadaj pa 2.4.
Ne nič ne tulijo pri nobeni hitrosti. Izredno tihe so. Po pravici povedano sploh ne vem kolk mi je vulkanizer napolnil, samo nekaj je omenjal 2.5 in 2.4 . To bom preveril med vikendom v miru.
RazširiSo tvoje Made in Germany? Moje majo še zdej duh to prav ne morm vrjet. Si zaznal da nenormalno bolj pobirajo kamenčke in ostalo kramo s ceste in jo mečejo v avto?
To pa ja, kamenčke pobirajo, da ne rečem pri seb k mam peščen dovoz. K da bi peskal vse skupaj. Duh po gumi je kar izrazit, ampak daleč od tega da bi bil neprijeten - guma pač. Tud to ne vem kje so narejene - preverim, ampak načeloma mi je to več ali manj vseeno, ker bi morale bit narejene po iste postopku ne glede na državo izvora.
RazširiO katerih gumah je govora?
GoodYear Eagle F1 asy.6
RazširiSem pisal v "razpizdniku", kako so me nategnili s temi gumami. Zaenkrat "samo 80€, lahko mi pa prbije novo ceno pa bo še kej dodatka zraven pri ceni. Čakam od 8.5. na njih, zdaj je pa naslednji rok dobave 26.5. Ne vem zakaj imam slab občutek, da tudi ta datum ne bo pravi.
![]()
Zanimivo, tele moje "pogrešane" gume so se očitno našle in so malo lutale po Sloveniji predno so se vrnile k meni. Tako, da jih imam že od torka nataknjene in prvih nekaj 100km je že pepeljanih.
Prvi vtisi - res so tihe in izza volana se prav čuti, da so nekoliko mehkejše. ampak tisto zdravo mehke za udobno vožnjo, nikakor pa ne toliko, da ne bi dopuščale malo bolj športne vožnje. Smer držijo lepo, volan je pravilno težek in ne nekaj gumjasto mehak in brezvezen.
Tudi moker asfalt je bil sproban - na normalno grobem kot so AC neke bistvene razlike ni blo čutit, medtem, ko na tistem res gladkem asfaltu, ki ga je v okolici Lj bolj malo pa se pozna, da primejo bolje. Sem pričakoval na izjave tu gor na forumu, da bo to zdaj nora razlika pa temu ni tako. Je razlika ampak bolj v tem, da prejšnje so bile pač stare te pa so nove.
Se je splačala menjava... ne vem, težko ocenim še. Bom videl kako bo izgledal v prihodnje.
RazširiA veš, da to ni ok, da ne resetiraš vsak tank ali vsaj na 1000 km 🤔
Sej veš, da obstajata dve merjenji porabe. Tako, da ena je lahko nastavljena od samega začetka uporabe avtomobila. Drugo pa resetiram po vsakem tankanju. @Tilen5 verjetno dela enako a zdaj so mu tisto prvo resetirali in gre od začetka.
To je zelo lepo in dokazuje, da le ni tolikšen bavbav pri porabi.
Sem pa tudi sam naredil test. Tankal na Tržaški v Lj, resetiral povprečno porabo in takoj na AC potem pa skoz 130km/h, le skozi Trojanske tunele slabih 110km/h. V Celju, ko sem zapustil AC je kazalo povprečno 5.1l/100km. Torej tolk nekje je poraba 150KM dizla 2.2 na AC z vožnjo po omejitvi.
RazširiZaenkrat jih pa nabiram s skirojem. Ti povem, da ni tak baubav kot si misliš, celo lažje stopiš z njega kot s kolesa, ne boš verjel..... 😂😉
Tu se strinjam, samo problem bo, ko boš želel stopit z njega pri 35km/h. Nisi ti Usein Bolt, da tole iztečeš, ampak boš letel na smrček. Pri 25km/h ti mogoče še celo rata.
RazširiZakaj si pa padel.... 🤔
ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.
1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.
2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.
Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.
Ma težko jih bodo s tole napravo lovili. Precej teh odklenjenih sploh to niso , ampak se jih lahko kupi serijsko in preko nastavitev imaš stopnje hitrosti, kjer je najnižja omejena na 25km/h. Par klikov po meniju in ti lahko policaj 100x testira pa bo še vedno šel samo 25km/h. Tiste z dvema motorjem pa s to napravo še zmert ne moreš.
Kolega sprobal tegale in je rekel, da si je upal dat le na drugo stopnjo zmogljivosti, kjer je zadeva šponala 50km/h in to v klanec navzgor. Je rekel, da ga je blo tolk strah, da kej tazga sigurno ne bi mel pri bajti. Pa čist legalno se prodajajo pri nas.
Hiley TIGER KING 2x1500W 60V IPX6 - Robbo - center električnih vozil
Edina rešitev je pač fizično lovljenje z radarjem ni druge. Še najbolje bi bilo, da bi se policaji vozili po kolesarskih z e-bajki in tole nadzorovali al pa iz zasede. 250m nazaj zmerijo pol ga pa naskočijo iznenada, da nima časa zavit in spizdit.
RazširiAmpak je za cx-30 to vseeno veliko glede na to, da so mu konje zaradi izp. plinov zmanjšali.... 🤔🥴
Verjemi, da bi na enaki razdalji in z enakim načinom vožnje tud tvoj X ga žgal za 3-4 deci nižje, ampak samo zato, ker je MT, tale je pa AT. Računat je treba, da okol3-4 deci avtomatika porabi več kot ročni.
Amapk še 1x le poraba test 2025 lahko razreši to dilemo.
RazširiJa sej to, prevozene razdalje ni, on pa računa čudno visoko porabo.
Ok, torej ostalim potem računalnik enako nabije številke in se to ne dogaja samo meni?
Preveč posplošuješ. Potovalni računalnik čisto pravilno računa in fizike ter matematike se tukaj ne more prinašat naokoli. Zadeva je silno enostavna in logična pa da bo bolj razumljivo na kaj ciljam je tukaj nekaj primerov:
1. primer: Če si ravno tankal in prevozil 20km s porabo 7l/100km, nato pa stojiš 10 minut s porabo 1l/h. Računalnik torej računa takole. Pri porabi 7 l/100km se je po 20 prevoženih km porabilo 1,4litra goriva. Nato smo se ustavili za 10min in motor je porabil v teh 10 minutah 0,17litra goriva.
Še vedno imaš prevoženih 20km a poraba skupaj je 1.57l/100km. Če to nazaj pretvoriš v porabo l/100km jih dobiš 7,85l/100km to je tam tam kot je tvoj primer.
2.primer: prevozil si že 350km s porabo 7l/100km in zdaj stojiš spet teh 10minut. Ampak to zdaj vpliva na skupno povprečno porabo le 0,05l/100km. Torej je zdaj 7,05l/100km, kar je še vedno silno blizu in to stanje praktično nima velikega efekta.
Iz teh dveh primerov se vidi, da povprečna poraba na kratke razdalje lahko zelo varira, ampak več kot prevoziš manj vplivajo take anomalije. Zato vedno merimo porabo na tank oziroma na daljše obdobje, kjer se posamezne anomalije skrijejo v splošnem dolgoročnem povprečju. Šele tisto je dejansko prava poraba avtomobila. Nikakor pa ne te kratke vožnje al pa bohnedej gledat na trenutno porabo, ki praktično ne povejo ničesar.
RazširiKar sem jest spremljov ima za trenutno voznjo tudi nek cudn nacin racunanja, ker razbije voznjo na casovne intervale in iz teh intervalov pol racuna porabo celotne poti.
Tole kar omenjaš je zgolj in samo za predviden domet do praznega tanka. Na povprečno porabo ne vpliva.
Napisano
A to je reklama za Teslin Sentry?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani