Tko k pri ženskah... lahko je baba fejst, podstrešje pa pač ni pospravljeno. A hočeš met opravka s tako? Ja lahko jo pa na en test ride odpelješ pa je to to.
Sem jo v petek videl v živo. Spredaj izgleda res dobro in sveže.
Jaz sem pa kar nekaj testov pregledal in vsi se strinjajo, da tole po filozofiji ni Mazda niti od daleč. Jinba ittai miselnost lahko pozabimo, avto je pač le in samo Kitajc brez duše in kvalitet Mazde. Obleka ne naredi človeka oziroma v tem primeru Mazde.
Žal, fantje zame je to en velik obvoz in lojtrski voz pri meni na dvorišču dejansko ne bo.
mogoče pa bodo kakšni "popusti" na začetku.........
Ne računaj na to... popuste dajejo kasneje. Na začetku gredo na polno ceno, ker trgovska logika je, da bolj zaleže, če daš popust kot pa če začneš nizko pa pol ceno dvigneš.
Ehhh, pa tako zabavno je bilo, zdaj pa v jok pa na drevo. Škoda, da nisi razumel sarkazma ampak OK, pustmo stat, ker zdaj smo Janšo pa Ruse prpeljal v zgodbo o prometnih situacijah. Divje res.
Čeprav @GregorV ni slaba ideja pa mislim, da je ena omejitev, kot je zabeležena v podatkih navigacije, ta druga pa je dodatna, ki jo je prebrala kamera. Lahko pa pomeni omejitev hitrosti zaradi dela na cesti ali kaj podobnega. Tista puščica je bila pa verjetno v obliki dopolnilne table pod to omejitvijo na armaturki, a ne? Se pa nanaša na smer med znakom in objektom za katerega se določena omejitev nanaša.
tisti egoist, ki ga omenjaš, se pa, če se prav spomnim, ni domislil, da bi šel na prehitevalni pas. Poleg tega je tu bil pospeševalni pas, v tistem primeru pa, če se prav spomnim, ni bilo pospeševalnega pasu...
Ne, bil pa je izključevalni pas za zavit iz AC na izvozu Lj-Brdo. In ta egoist je želel zapeljati ven po pravilih, da je treba biti na izključevalnem pasu najkasneje v prvi tretjini le tega in da se hitrost zmanjšuje le na izključevalnem pasu in ne na voznem. Mogoče je na Primorskem, kej drugače in so tam kaka bolj italijanska pravila, kar bi znalo privest do takšnih zapletov, ampak pri nas je tako, da ko si enkrat na izključevalnem pasu ne skačeš več na voznega in prehitevaš avtomobile, ki so tudi na izključevalnem pasu. OK ja bemvejaši in paraolimpijci to sicer počnejo je pa skregano s pravili.
Torej po tvoji logiki si ti bil celo večji egoist, ker se nisi pravočasno umaknil tistim iz vključevalnega pasu. Pa saj si jih videl, da jim ga bo zmanjkalo in da tista črta na koncu pospeševalnega je pač zid v katerega se ne smejo zaleteti. Men je prav škoda, da vsakih 10 let ne opravljamo izpita na novo.
Kolk takih padalcev bi izgubilo vozniške, dokler se ne naučijo pravilnega vključevanja na AC. Super bi bilo, ker bi bilo gneč bistveno manj.
Ne še.... mal sem jih potipal, kolk imajo manevrskega prostora. Neki ga je ampak ne glih velik. Vseeno pa bi prišel pod 50 jurjev. Pa če mi kaka dobra duša da 15k za mojo Mazdo. Hja, kaj pa vem - ja poraba bi bila veselica, kasko tud, ampak kjer koli ga testirajo, ga hvalijo. Konec koncev je pa le bil avto leta 2025 tud pri nas.
Sej drugač ne bi menjal, ampak neko nelagodje obstaja, da bodo brihtoli našli način, kako prepovedat dizle v mestih al pa celo na splošno. Pač EV agendo bodo poskušali spravit skozi na silo. Očitno z mehkimi prejemi ne najdejo dovolj labilnih, da bi nasedli subvencijam in nekim pravljičnim obljubam. Tko, da čakam naslednji udarec iz Bruslja.
Kje si ga pa najdu? Za tak denar kvečjem Octavio RS, Superba bolj težko. Je pa moja zdej dobila tanovga Kodiaka za službenga in bi pri avtu za 50k pričakoval vseen mal več kvalitete tut od Škode... Vibracije v tapeti, klikanje predala med vožnjo... tema. Kar še je fizičnih knofov,so po občutku slabši kot pri novem Fordu, sedeži pa isti ''K'' od neudobja. Tko, da tut Čeh ima svoje minuse.
Tole, z nekaj dodatne opreme, pa zdilal sem se za popust 3500€
3.) Veliko voznikov bi moralo nazaj v avtošolo. Ker vključevanje na avtocesto mnogi ne razumejo najbolje... Se peljem mimo Loma in prideta dva s črpalke. Čim je bilo konec polne črte med pospeševalnim in voznim pasom, sta zavila na vozni pas. Sicer ne vem, s kakšno hitrostjo, vsekakor krepko počasneje od mene. Še dobro, da sem se itak pripravljal, da zavijem na prehitevalni, ker s sedmimi ljudmi v FucksWagnu pri hitrosti proti 130 km/h mi ni do nekih ostrih manevrov...
Ko se je meni zgodilo nekaj podobnega s precej večjo hitrostno razliko in sploh ni šel iz pospeševalnega pasu ampak direkt iz niše, je nekdo iz tega foruma me takole okregal in ribal, da sem egoist.
Citat
Ker bi lahko bil kulturen voznik?
Ko se pelješ po avtocesti in se nekdo na koncu pospeševalnega pasu želi vključiti na avtocesto, naj bi se, ČE JE MOŽNO, ti prestavil na prehitevalni pas, da mu omogočiš lažje vključevanje. Tu je podobna situacija: nekdo bi se iz odstavne niše rad vključil v promet, in bi se lahko avtor posnetka že prej prestavil na vozni pas in se nato vrnil nazaj, saj je očitno imel dovolj prostora. In mislim, da vsi tu toliko poznamo stanje na naših cestah, da vemo, da če bi tisti siromak v odstavni niši čakal na prazno avtocesto, da bi tam lahko tudi penzijo dočakal... Ampak, nekje smo že ugotavljali, da se pri nas vozi zmerno do pretežno egoistično.
A se mogoče spomniš, kdo je to bil tam enkrat sredi avgusta? 😜
Emmm, nekje si me izgubil v tej logiki. To ni obljuba meni osebno ampak predvolilna obljuba vsem nam, tudi tebi. Ker pa vem, da bi itak bila s figo v žepu me pa sploh ni strah, da bi moral prodat svoja moralna načela za tako ceno.
Pazi se, @Boss, ker lahko na neznanem kraju ob neznanem času od neznane osebe dobiš obljubo in boš pristal na sodišču...
Nisem politik niti kak vplivnež (pa nimam v mislih tistih gripoznežev na TikToku) tko, da sem kar precej na varnem, da bi mi kdo karkoli ponudil za proti uslugo.
Baje Holob že tuhta, da bi nekoliko znižal cene goriv v torek. Ampak ne za nas holcarje z dizli, le za tisto gospodo z bencinarji. Kdor mi obljubi ceno litra za 1 EUR, dobi na volitvah moj glas. Evo tolk pocen sem na voljo.
Fak, za ta denar imam Superba RS turbo 2.0 265KM, ki je glih tko 4x4. Mazde res ratujejo še drage za povrh, od kar več al manj sam tele SUV-e ponujajo. 😢
Ravno to kar ti Thomas razlaga Osnovna Tesla 3 RWD in Mazda 6e sem imel ponudbo obe za 38.500. In ti avti imajo dober pospešek pri omenjeni hitrosti. Ni pa tukaj govora o močnejših izvedbah, ki so cenovno okoli 45.000 in naprej.
Za Mazdo6e testerji pravijo, da je anemična pri AC hitrostih tko, da ne vem kaj si probaval.
Sem recimo Vozil Cupro Born z 230KM pa je do 100km/h super, celo pod 6 sekund do 100. AMpak tam nekje pri 120km/h pa daš gas in pričakuješ, da se bo nekaj zgodilo.... hmmm pač nič posebnega. Sej to je ta filing, če imaš pri nižjih hitrostih brutalne pospeške pol pri višjih pa pričakuješ nekaj pa tega pač ni. Sej ne rečem, da ne pospešuje, ampak nič posebnega. O tem se pogovarjamo.
Samo zato imamo PHEV, ne razumem čist logike tega motorja.
Zato, da ne rabiš imet velikega ICE motorja s 150KM ali več. Za poganjanje generatorja je dobr že manjši, ki deluje v najobolj optimalnih obratih in goni generator. Žal pa tole vidimo, da ni glih najbolje izpadlo.
Aja pa da ni treba menjalnika pa vse to uparjat še z elektromotorjem za pogon. Tko daš pa navadnemo BEV manjšo baterijo in samo dodaš ICE motor in generator. To je zelo enostavna rešitev. Po domače povedano. K da bi tesli ruknil v prtljažnik en bencinski generator za dopolnjevat elektriko. Bi pa moral dat vsaj nekje 20kW od sebe.
Kdor pravi, da mu dizel žre 5l laže da sam sebi verjame.
No tole si pa zelo nesramno povedal. Se pravi lažemo al kaj? A poraba v 90.000km v mojem podpisu je laž?
Govorimo za opis poti, ki jo je omenjal ta v članku, da se ni divjalo in da je imel precej počasne in panoramske vožnje. Jez imam 5,76l/100km porabe pa je moja pot večinoma AC in mestna. Regionalk strašno malo. Sem pa iz Vrhnike v Ljubljano po omejitvah tudi recimo testno peljal pod 4 litri na 100km. Tako, da 5l/100km je čist normalno dosegljivo, tudi če se ves čas držiš maksimalne dovoljene hitrosti.
Pa tudi poraba test smo na forumu naredili pred časom in nas je kar nekaj dizlov vozilo v območju 5 litrov pa vsi smo imeli vmes še regeneracijo DPF filtra.
Ja, sem premalo podrobno specificiral stavek "To je pri vseh EV-jih po cenah, ki so namenjene navadnim smrtnikom.". Govorimo o EV-jih, kjer se moč giblje tam nekje do 250KM
Mene je pa najbolj presenetlo to, da imajo v Avstriji in Nemčiji tudi gneče na AC-jih. Kot tuki berem na forumu so to samo pri nas, ker je Golob čist nesposoben.
Drugač je pa tale članek čista antireklama za tak tipa avtomobilov. Še s pomočjo polne baterije je imel porabo več kot 6 litrov. Noro. In to na relaciji, kjer ga ni gnal... Tko kot paravi @Mraušk Mčk s katerimkoli dizlom tako relacijo zvozimo s 5 litri.
Drugače pa ja... to je avto za krajše vožnje, kjer se da privarčevat, za daljše pač ne. Je pa dober kompromis, da nisi odvisen samo od baterije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej meni je tud kar všečna, ampak...
Tko k pri ženskah... lahko je baba fejst, podstrešje pa pač ni pospravljeno. A hočeš met opravka s tako? Ja lahko jo pa na en test ride odpelješ pa je to to.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani