sej pravim pravi rollercoaster čustev.... od navdušenja do "mah" pa od "dejmo mu priložnot" do "a si ti nor" občutka. Kej takega se mi ni dogajalo pred nakupom nobenega od mojih prejšnjih avtov.
Kako zanimivi občutki, ko gledaš tak video EV-jev.
- najprej zadovoljen in skoraj navdušen, ko vidiš da se vračajo funkcije, ki so bile nekoč normalne in si jih že imel potem pa so ti jih vzeli (spuščanje in dviganje šip na daljavo, webasto stil ogrevanja).
- potem navdušenje pade, ko vidiš, notranjost in sam eno velko tablco pa nič gumbov.
- še bolj pade, k vidiš koliko je enega planiranja za neko ne preveč dolgo pot. Pri ICE so dobesedno usedeš v avto in odpelješ za vse ostalo te več ali manj BK.
- pol spet nekoliko občutek zraste, ko vidiš nekaj nekaj zanimivih zadev vključno z ambilightom, ki sem ga imel nekoč in zna ustvariti prav prijetno okolje, potem pa so nam ga kurci vzeli a s tem EV-jem je spet nazaj.
- še bolj dvigne občutek, ko vidiš odlično 360 stopinjsko kamero pa pomagala pri parkiranju. Tisti merilec oddaljenosti od ovir zgleda fenomenalno in upam, da res deluj na takem nivoju.
- Za zaključek te pa model ubije z vlečno kljuko. Pa to je za nekatere zanimivo pa več ali manj nujno zlo nikakor pa nek uporaben feature da bi ga blo treba na elektriko gor in dol furat.
- OK zaključek... nima strešnih sank in ima 5. vrata. Cool.
Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...
Ma ne no...masa vozila je verjetno en najpomembnejših faktorjev, na zaprtih ovinkih najpomembnejši. Tudi, če izbereš dva avtomobila z enako maso na KM bo tisti, ki bo imel manjšo skupno maso bistveno hitrejši. Tu ne igra težišče prav nobene drastične vloge, ampak le to kolk avto ven nosi centrifugalna sila.
Sicer pa naj še @g.Wankel pove, ki ima eno lažjih Mazda, kako se to pelje v ovinkih, pa da ni EV-ja, ki bi mu lahko sledil.
@Z M A J ma prav. Sem vozil kar nekaj EV-jev tud recimo Cupro Born, ki je kar strup, ampak, ko greš enkrat v ovinke, jih visoka teža enostavno ubije. Gume na zdržijo, skos maš občutek, da se nekak vališ preko koles in enostavno povedano - filing je zelo slab. Nekak delujejo kot ameriški avti, velik moči, velika teža, super za pospeševanje na ravnih širokih cestah in živ obup za dinamiko v ovinkih.
Ista cena goriv my ass. Golobnjak je dvignil trošarine. Pa saj drugega itak ne znajo delati, nesposobnjakoviči.
Haha, sem ga klical, da sem zajebal in tankal prehitro pa me je potolažil, da bo zato dvignil trošarine, da ne bom bil slabe volje. Golob je moj prjatu.🤣
Iz petvratne limuzine je presaltal na karavana s sanmi na strehi... Naslednja stopnja je SUV brez stresnih sani ... En kompromis mora biti vedno, potem je dovolj izbire ...
Sam ne po lastni želji. S tretjo generacijo so ukinili najboljši kompromis med všećnostjo modela in uporabnostjo, kar je 5 vratna limuzina. Zdaj gre pa samo na slabše... ne vem no kako naj to opišem, da ne primerjam glih z woke agendo.
Recimo, na atletskem mitingu mnogo raje gledam tekačice in skakalke v daljino ali v višino kot pa metalke diska in krogle. No trenutno gre v smeri metanja krogle in diska tud v avto industriji.
Pa ne pozabit, tole pije kot žolna. Pod 10 se je težko peljat oziroma se moraš kar potrudit. Zarad ene stave mi je uspel @jures ovo peljat do Murske in nazaj pa je blo komaj nekaj pod 10l/100km.
Pa ne bo mene tale Taubi jebal... sem šel danes zanalašč na pumpo (čeprav mam še za 200km dometa), da ja ne bi plačal po nižji ceni, kot jo obljubljajo za torek. To je moj upor proti vladavini pernatega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
pol pa se spomniš, da je čajniz...
sej pravim pravi rollercoaster čustev.... od navdušenja do "mah" pa od "dejmo mu priložnot" do "a si ti nor" občutka. Kej takega se mi ni dogajalo pred nakupom nobenega od mojih prejšnjih avtov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani