2.5l motor je bulletproof stroj, kupil ga bo tisti, ki mu je pomembno, da mehanika vidi samo ob rednem servisu.
se strinjam, ampak zakaj potem samo 140km, v takem avtu, naj dajo če že vsaj isto konjenico kot je v 2.5 torej 194hp ali pa se bolje turbo motor.....razmerje 2.5litrski motro in samo 140km to je res "kr neki" :).....to je celih 56km na 1000 kubikov, kje so časi ko so imeli atmosferci 120km na 1000 kubikov
Meni osebno je 2.5 in 140km motor fail....kot pred 20.leti ko so bili audi 2.7, 3.0 in kaj se 3.3 motorji....ampak tisto so bili dizli in povrhu se velika a6 krava....mislim 2.5litrski motor, ne razumem enostavno kdo bo to kupil ce ima 2.0 in 186km...
Ja zlo na hitro verjetno med 400 in 500 eur, s tem da bi za teh 6-7 tankov porabil natanko 30min...ampak sej to ni zdaj da se primerja kaj je bolje in kaj ne....najbolje da gres se 1x isto pot z m3 2.5 🤣👍
In kako boš tujce? Se prav po domačih s kolom in lopato, tujce pa ujčkat, ker ne moreš do teh podatkov? Zato imamo že kazni za taka dejanja, problem je da jih policija ne izvaja. Zakaj ne, ker v takem neurju pač ne gredo na cesto in so raj na suhem.
za tujce ke eucaris, tako kot ti dobiš kazen iz Avstrije ali Italije ali še od kje drugje, je pa res, da kot si zapisal, tujce ustaviti na licu mesta, ampak za to rabiš nekoga na lokaciji
Kaj pa turbo? To bi se prodajalo kot vroče žemljice....ne pa 2.5 140 km....kaj pa je to za ena bedna kombinacija ?!? (očitno se tud japončkom poslabšuje...)
Vsako gospodinjstvo ima električni priključek. Ko bo potegnilo še kabel do parkinga (pa še to ne rabi vsako), bo 90 % izzivov prehoda na elektrifikacijo osebnega prometa rešenih.
Če to naredimo (naredijo) vsi v SLO (pa ne rabimo/jo niti vsi), potem je v SLO in verjetno tudi po ostali EU popolni elektro mrk, ker samo omrežje tega ne podpira, itd....(že samo da v eni ulici, kjer je X starih bajt vsi preklopijo iz kurilca na topoltne črpalke mora lokalno elektro kable in ostalo opremo menjat :)) pol pa premog za TEŠ uvažat da bo dovolj elektrike....da bi pa naredili temu sposobno omrežje, je pa tako kot če se začnemo pogovarjati kdaj bo železniška infrastruktura v SLO sodobna in dvotirna.....mogoče čez 50.let če so včeraj že začeli
- Dal bi ljudem alternativo z dobrim javnim transportom, za vsakdanje migracije na šiht in nazaj. Za Slovenijo to večinoma pomeni da morajo vlaki skoraj iz vseh koncev zjutraj šibati iz periferije proti parim večjim mestom in popoldne nazaj.
👍😀ta točka "ubije" vse naslednje, ker to ni realno še naslednji 40.let (tudi ac se je gradila od 1972 do 2010....), tako da ni za pričakovati da bodo železnice in javni promet ponujale ustrezno alternativo, sploh pa ne iz periferije v večja mesta....si ne znam predstavljati kdaj bodo proge po SLO dvotirne povsod (če sploh kdaj....dokler tega ni, ni pričakovati hudo premočnega železniškega prometa)
Če želiš res kaj privarčevati potem moraš gledali po 1000 kubikov in 3 cilindre, tam imaš tudi lahko res nizko porabo in avto se kljub vsemu dobro pelje (npr. kolega ima škodo scala 0,999, 110km turbak).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
se strinjam, ampak zakaj potem samo 140km, v takem avtu, naj dajo če že vsaj isto konjenico kot je v 2.5 torej 194hp ali pa se bolje turbo motor.....razmerje 2.5litrski motro in samo 140km to je res "kr neki" :).....to je celih 56km na 1000 kubikov, kje so časi ko so imeli atmosferci 120km na 1000 kubikov
Povezava za deljenje
Deli na druge strani