No to seveda ni glih res... pa da ne bomo ribarili v kalnem je tukaj taka mala tabelica za dizel.
Datum veljavnosti cene
Cena brez dajatev
Taksa CO2
Dodatek za zagotavlj. prihrankov energije
Trošarina
Prispevek za zagotavlj.
podpor proizvodnji el. energije
DDV
(od 1.7. 2013 -
22%)
Drobnoprod. cena
v €/liter
18.05.2020
0,32227
0,04671
0,00800
0,43279
0,00990
0,18033
1,000
05.05.2020
0,28803
0,04671
0,00800
0,46703
0,00990
0,18033
1,000
21.04.2020
0,33627
0,04671
0,00800
0,41879
0,00990
0,18033
1,000
07.04.2020
0,34975
0,04671
0,00800
0,40531
0,00990
0,18033
1,000
24.03.2020
0,37628
0,04671
0,00800
0,39272
0,00990
0,18339
1,017
10.03.2020
0,48201
0,04671
0,00800
0,39272
0,00990
0,20666
1,146
25.02.2020
0,52874
0,04671
0,00800
0,39272
0,00990
0,21693
1,203
11.02.2020
0,52054
0,04671
0,00800
0,39272
0,00990
0,21513
1,193
pa še za benz, kjer je zdajle celo nižja trošarina kot je bila zadnji dve leti ... res da za pol centa.
Datum veljavnosti cene
Cena brez dajatev
Taksa CO2
Dodatek za zagotavlj. prihrankov energije
Trošarina
Prispevek za zagotavlj.
podpor proizvodnji el. energije
DDV
(od 1.7. 2013 - 22%)
Drobnopr. cena
v €/liter
18.05.2020
0,29036
0,03979
0,00736
0,47305
0,00911
0,18033
1,000
05.05.2020
0,24920
0,03979
0,00736
0,51421
0,00911
0,18033
1,000
21.04.2020
0,26213
0,03979
0,00736
0,50218
0,00911
0,18033
1,000
07.04.2020
0,25252
0,03979
0,00736
0,51089
0,00911
0,18033
1,000
24.03.2020
0,30889
0,03979
0,00736
0,47829
0,00911
0,18556
1,029
10.03.2020
0,45315
0,03979
0,00736
0,47829
0,00911
0,21730
1,205
25.02.2020
0,50234
0,03979
0,00736
0,47829
0,00911
0,22811
1,265
11.02.2020
0,49414
0,03979
0,00736
0,47829
0,00911
0,22631
1,255
Okej tuki sem pa res ustrelil v prazno. Ni mi jasno od kje sem zadnjič videl 10kratnik razlike ampak ko gledam tole tabelo sem očitno prvič gledal takso co2, drugič pa trošarino.
Bliz mojih koncev so nardili lani jeseni nov krožni (ubistvu drugi na poti do lj)... Po 2 mescih sm takoj staknu vijak v gumo. Zdej vsakič ko grem prou pogledam, kok ene nesnage je tam ob robu res. Groza.
Ja res se najde marsikaj notr, nazadne ko sm letne dol jemal, sem nasu not 1cm doveg kniping srauf, na notranji strani je bla ze mal izboklina, ampak je se drzal.
Ampak ja spet odvisn kje firas, ce furas po kakih industrijskih conah pol je to dokaj normalno, tam je svasta po tleh.
Tut krožni so klasa zasa, če ga "sekaš" je ob strani malo morje odpadlih šraufou in ostalih stvari, ki v ovinku padejo iz prikolic/tovornjakov. Tako da ne sekat krožnih folk.
Lep pozdrav sem nov pri vas - najprej hvala za sprejem v klub, namen imam kupiti mazdo cx3 revolution pa me zanimajo malo vaše izkušnje,vzdrževanje,servisni interval in podobno-za vsak odgovor in nasvet se vam globoko zahvaljujem !
Lepo pozdravljen na forumu.
Kakšen motor pa gledaš? Če gledaš bencinski motor je vzdrževanje vsako leto oziroma 20kkm, kar pride prej. Servisi so prvih par let rutinski (glede na razpredelnico proizvajalca se vsako leto zamenja olje/filtri/zavorno olje). Ali imaš namen kupiti popolnoma novo? Dizla sicer nisem vozil, ampak je ta bencinski motor (2.0 120 konjev) res zakon, če hočeš šparovno peljat se pelješ šparovno, če hočeš mal pospeška ga pač voziš v obratih in motorju prav paše.
@Gelipter kot je 50kega napisal ti aditiv ti nič ne pomaga ker ne pride do sesalnih ventilov. Vožnja po AC in vožnja kot bi Alex rekel bolj po "moško", ziher pomaga malo omiliti to packarijo, odpravilo je pa ne bo.
Kaj predlagam po 5letih, hehhe menjat za nov avto 😁
@50keda proizvajalci in njjhovi inženirji niso butasti ne, dobro poznajo to problematiko, ampak kot rečeno vejo pa tudi da motor ne bo kr tak čez noč crknil, garancijsko dobo bo zdržal, če potem več nima tolk moči večina uporabnikov itak ne bo opazila. Če pa pride do resnih težav čez 5,7,10let se jim pa gladko jebe oz. bi rekel da si tega želijo, ker če bo avto brez vsakega problema zdržal 10,15 ali več let kdo bo pa kupil nov avto?
Recimo VAG dobro pozna to problematiko in je pri eni od generacij EA888 motorja začel vgrajevat dodatno šobo, tak da ima direct injection in multipoint injection. Brez razloga si ne bi šli delat dodatnega dela😉
Ostali proizvajalci pa pač se delajo francoze 🙄😁
VAG je daleč od tega, da bi bil edini, ki dela MPI. Nebom trdil, kdo je bil prvi, ampak Toyota ima na svojih motorjih to že dolgo. Sploh pa še nisem slišal, da bi se "novemu" Toyotinemu 1.2 turbo zapacali ventili.
Problematiko pacanja pa lahko rešiš tudi z na primer menjavo motornega cikla - kot to tudi delajo pri Toyoti. Seveda, do pacanja bo še zmeraj prihajalo, ampak v manjši količini. In če združiš več takšnih mehanizmov skupaj si na konju.
Vsi tako veselo udrihate čez DI, kaj bi radi vsi nazaj na frgazar vozili, že tako vam gre v nos da vam avto pije 6.1, bog ne daj 6.2. 😂
Že če 100-ko tankaš je pomoje boljše - glede na kataloge novih vw notri piše, da lahko samo izjemoma tankaš manj kot 98 oktanov. Sicer ni obrazložitve, ampak pomoje ravno zaradi tega razloga.
Po drugi strani pa imaš na tujih forumih folk z audiji in tamočnimi tfsi motorji (ki ziher niso bili šparani in se jih je vrtelo na obrate), pa imajo po 50.000 km zapacane ventile.
Bom recikliral tole temo. A mogoče kdo ve, kje ima cx-3 z original kljuko varovalke za električno dozo? Nimam štroma zadi ne glede na nastavitev luči v autu.
Ni še nič info na gov strani ampak po navadi če tako dolgo v ponedeljek ni spremembe to pomeni isto ceno še naprej. Čeprav bi lahko šlo še malenkost dol.
Jaz pa se avta danes še nisem dotaknil... Imam ga pa namen it oprat ... Ko me bo minila volja po prevajanju foruma ...Upam, da kmalu... da grem mal na zrak in da se malo zmigam
pred 2 urama je Alex napisal:
Ga boš opral in drugi dan bo spet veš od cvetnega praha. Ti lahko počnemo sedaj v nedogled.
Hja, jst sm lih učer šel mal prečekirat situacijo z flašo vode in mikrofibro. Ptičje kakce sem opral, ampak praha pa smole je pa tok, da kr glava peče. Škoda, da avtopralnice ne funkcionirajo. 😢
He he ne, lepo ?i?a in ?aka pod blokom. Predvsem pa na res lepem stranskem parkingu, da se ne rabim po nepotrebnem sekirat za potencialne praske in bu?ke.
Malo jo sprehodi, da se akumulator napolni. Novi so dragi, dr?ijo pa itak ne ve? kot 3-5 let normalne uporabe, kaj ?ele dolgega mirovanja.
Zdej mam ?e ?rne misli, da mi sploh ne bo ve? ?gala in bom lahko naredil motorju ?e ve? ?kode kot pa koristi. Mogo?e pa res en dan pade ena tura po ljubljanskem ringu.
Nisem ?e vozil CX-30 ampak ?e je pri tak?ni koli?ini denarja za avto razlika za dra?ji motor samo jurja, bi jst definitivno ?el v to varjanto. Druga?e pa po raznih testih na spletu ta X180 baje ni spet tako posko?en motor (kot bi za 180 konjev pri?akoval). Sploh pa gleda? AWD, tako da zna bit to ?ist pravilna izbira.
Da ne odpiram nove teme si bom kar to sposodil. Namrec naredil bom doktorat iz zavor. Prvotno tresenje diskov sem resil z diski z luknjicami. Sedaj pa se mi pojavlja pokanje ko se peljem pod 30km/h zaviranju in zavijanju. torej bremzam hitrost je pod 30km/h in obenem zavijam se slisi pokanje. Sem pol leta nazaj razstavil zavore scistil vodila na novo namazal in je bil mir do nedavnega. Ima kdo kaksen predlog kaj kaj se naredit? Pokanje se slisi res malo ob radiju je neslisno ampak brez radija se pa slisi. Vglavnem tega nesme bit in rad bi resil zadevo, zato predlogi dobrodosli. Sedaj sem razmisljal da bi nova vodila narocil. Ampak glede na to da ima avto 51000km in je dve leti star, pri vsaki zimsko letni menjavi gum zavore razstavljene sciscene in namazane tega nebi sme bit.
Bom jst povedou svojo prigodo, ?eprou se mi bo ve?ina poznavalcev in strokovnjakov smejala v faco.
Pred leti sem menjal komplet sprednje diske in plo??ice na enem manj?em avtu sredi najve?je vro?ine. Nekaj dolite zavorne teko?ine je moralo ven, potem sem nazaj tesno privija?il pokrov?ek na posodici.
Ko je na jesen pri?el pritiskat mraz, se je ob zaviranju sli?alo pokanje (tako kot ti pravi?, pod 30km/h, tik pred zaustavitvijo - verjetno je pokalo tudi pri vi?jih hitrostih, ampak se takrat ni sli?alo zaradi hrupa). Bolj kot je bilo hladno, bolj je pokalo. Zavore so bile ok, pregledane ob menjavi gum, tudi teko?ine je bilo ok. ?ez ?as sem za foro hotel potestirat ?e hladilno teko?ino (da ni not vode) in glej ga zlomka, pokrov?ek je tako zavleklo skup, da ga nikakor nisem mogel od?raufat. ?ele ko je avto ?ez no? stal v gara?i se je pokrov?ek pod silo z rokavicami odvil. Teko?ina je bila ok, ker sem ga o?itno preve? zategnil poleti, sem si reklel ok, ga bom takrat potem manj. Ugani kaj, pokanje ob zaviranju je prenehalo.
Ne vem, kako je fizikalno to mo?no, ne vem, kako bi do tega sploh pri?lo, sploh pa me ne spra?ujte kak?ne face so imeli ljudje, ki so o bremzah nekaj vedeli in sem jim povedal to zgodbo.
?e mi zna kdo ta pojav razlo?it, kar na dan z besedo. Tebi pa priporo?am da preveri? pokrov?ek.
Predlagam, da pogleda? homologacijski karton?ek oz. ti bodo poznavalci CX-5 iz foruma svetovali pravo dimenzijo. Bodi pozoren tudi na te?o in hitrostni razred, da ne bo pri?lo do kak?nih nepotrebnih zapletov.
Koliko kilometrov prevozi? poleti in kak je tvoj slog vo?nje?
Jaz sem imel ista dva za izbor in imam popolnoma obratno izku?njo. Meni je v vseh pogledih M3 ve?ja in to poka?e tudi meter! Sem pa vesel da si z njo zadovoljen.
Ja sej to, cifre odlo?no govorijo v prid 3ki, pa tudi kak?en ekstra bombon?ek od opreme. Ampak filing mi je bil pa ?iiist drug. Zadnji zici so recimo v cx-3 na minimumu in za odraslega mo?kega res niso. Pa sem imel prej avto ranga 3ke, ampak razen ko smo ?li na malco se zadaj ni vozil noben tako da se s tem sploh nisem obremenjeval. Celotno odlo?itev sem sprejel na podlagi mojega po?utja spredaj. In kot pravi?, zaenkrat sem z autom res zelo zadovoljen. Sploh motor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Okej tuki sem pa res ustrelil v prazno. Ni mi jasno od kje sem zadnjič videl 10kratnik razlike ampak ko gledam tole tabelo sem očitno prvič gledal takso co2, drugič pa trošarino.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani