Po predpisih bi jih moral stalno dajati...jaz sem dobil kazen, tudi za to...ko mi je provida sledila iz lj do logatca 🤣 (je bila to se najmanjsa kazen izmed ntih ki mi jih je našteval😂)....in sem ga potem prav vprašal ali moraš to stalo vklapljati in je rekel da ja...
Jaz sem navajen, da stalno vklapljam smernike... ko na AC menjam pas... pa ni vazno ali iz voznega na prehitevalnega ali obratno ... Tudi v kroziscih uporabljam smernike pri izstopu iz krozisca ... opazam pa, da tega vecina ne pocne ...
Saj 15 jurjev za 6 let staro trojko niti ni tako malo… pa še zajebancij ni s popravili in prodajo… Edino če najdeš kakšnega mehanika, ki bi jo kupil takšno kot je in sam zrihtal…
S torkom se bo cena 95-oktanskega bencina znižala na 1,475 evra za liter. Dizel bo še naprej stal 1,519 evra, kurilno olje pa 1,125 evra za liter. Vlada je znižala določene trošarine na...
Ne ni bil BEV je bil pa nekaj takega kar imaš ti. Priključni hibrid. Ne glede, da so slike slabš kot bi jih slikali z 20 let staro Nokio se vidi, da gasilci kljub popolnoma zgorenem avtu še vedno spricajo zadnji del, kjer je baterija in se še kar kadi. In ni bilo gorivo iz tanka, ker ob takem uničenju tud tanka ni več. Pa trava je ožgana tako daleč stran od avta, kar je edino možno pri temperaturnem pobegu baterije, kjer dobesedno gori in švasa vodoravno z zelo visoko temperaturo.
Laično bi rekel, da se je najprej vžgala baterija in ker je v bližini tanka je tudi tega prežgalo, gorivo je šlo po tleh in veselo skurilo cel avto. Me je pa presenetila izjava, da so požar hitro pogasili gasilci - hitro? Od avta ni nič ostalo. Ko so prišli so le še hladili in gasili baterijo.
Noja... to so bolj kot ugibanja ... in seveda ce ni EV... mora biti pa takoj prikljucni hibrid... Saj konec koncev navadni avti z motrjem na izgorevanje ne gorijo ...
Ce nadaljujem z ugibanjem, je lahko tudi navadna stara bencinska ai dizelska kanta, ki ima v prtljazniku neko vnetjivo snov ... Sicer pa pri mojem je baterija v dnu pod kabino in ne v zadnjem delu vozila...
Nekaj čez 18. uro je na štajerski avtocesti pred izvozom Dramlje v smeri proti Celju zagorelo vozilo. Cesta je bila sicer nekaj časa zaprta, a je promet do večera stekel.
Gasilska brigada Ljubljana je pojasnila, da so 23. avgusta posredovali pri požaru vozila, ki pa ni bilo električno, temveč z motorjem z notranjim zgorevanjem.
Saj to je problem, ker trg ponudnikov polnilnic ni reguliran, tako ko je trg dobaviteljev fosilnih goriv .. To je ena zadeva, ki jo bo treba nujno tudi urediti... Ce to ne bi bilo regulirano pri fosilnih gorivih, verjemi, da bi se podobno dogajalo tudi na bencinskih crpalkah ... Saj delno se vidi, ko je ponavadi gorivo na AC drazje kot drugje ...
Ah rekla kazala, imel prvo generacijo mazda 6(6 let) dizel prodal pri 280k brez večjih problemov, imel drugo generacijo mazde 6(7 let) dizel prodal pri 340k brez večjih problemov, sedaj sem na 3 generaciji mazde 6 upam da se obnese kot prejšni dve.
Stare generacije pred SkyActive dizli so bile veliko manj problematične… Večinoma se brez DPF…
Jaz sem eden izmed tistih, ki je imel oba… Mazdo 6 z dizelskim D175 motorjem in CX-5 z “dinozavrskim, zastarelim” G194 motorjem… In če bi se danes moral odločati za rabljenega, bi definitivno raje izbral bencinsko različico… Sicer nisem imel nekih hudih problemov z dizlom (razen menjave odmicne gredi, ki je bila garancijsko menjana), jih je pa imel kupec moje sestice… Zacelo se je z DPF problemi, nadaljevalo pa z raznimi senzorji, sobami,… Z bencinsko nisem imel nobenih problemov in tudi sedanja lastnica jih še ni imela, kolikor sem seznanjen… Poraba je bila pa cca. 1 liter višja pri bencinskem motorju…nekaj nanese tudi to, da je bil SUV in AWD…
Moras se pa odločiti sam… in kolikor berem, je več takih, ki bi naredili podobno kot jaz… Dizla samo v primeru, da res poznaš pravo zgodovino vzdrževanja… in če delaš res veliko kilometrov…
A si lahko misliš...eni imajo to celo v bajti parkirano...ne glede al EV al hibrid.
Si moraš mislit, koliko električnih aparatov z vgrajenimi baterijami ima folk doma… celo v spalnicah zraven postelje … In to so take naprave, ki praktično nimajo nobenega battery managementa… da o hlajenju ali ogrevanju teh baterij sploh ne govorimo ….
Se vedno sem mnenja, da mediji veliko raje zagrabijo razne zgodbice o tem, kako vsiakdrugi ali tretji EV zagori in da se tega potem nikakor ne da pogasiti… 😇
V zadnjih letih se je v medijih vse več pisalo o varnosti električnih vozil (EV), zlasti v povezavi s tveganjem za požare. Kljub nekaterim medijskim poročilom, ki vzbujajo...
Glede vzvratne kamere je seveda možno, da je na voljo le pri višjih paketih opreme… tako kot pri vseh drugih proizvajalcih… Sem imel pred časom kot nadomestno vozilo Škodo Octavio… opreme cel kup… kamere zadaj pa ni imela… Ko si dal v rikverc, so se sicer na zaslonu kazale črte, kam imaš obrnjen volan… vendar na črnem ekranu …
Sicer ne vem, katera oprema je bila… bila pa je precej nova… stara manj kot en leto…
Za to ni informacijo, bo verjetno najbolje obiskati prodajni salon ali pa kontaktirati kakšnega od prodajalcev…
Pomoje sta glede prostornosti v kabini tam tam… konec koncev je CX-30 povišana Mazda3 …Sicer ocenjujem samo na podlagi videnega… Mogoče bo Bini kaj več napisal, ker je prej vozil trojko, sedaj pa CX-30 …
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem navajen, da stalno vklapljam smernike... ko na AC menjam pas... pa ni vazno ali iz voznega na prehitevalnega ali obratno ... Tudi v kroziscih uporabljam smernike pri izstopu iz krozisca ... opazam pa, da tega vecina ne pocne ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani