Bom vprašal tukaj v imenu mojega frenda. Kupuje novo CX-5 AT, FWD, koleba pa med 165 in 194 konjskim motorjem. Sta to ista generacija motorjev, ali je kateri z novejšo tehnologijo? Nekje je slišal, da se bolj splača 165, ne ve pa zakaj. Izkušnje koga od vas?
Da ... Pri recimo CX-60 celo se vec... lahko daljisnko vklopis klimo ali gretje ... zaklenes vrata, ce si jih pozabil zakleniti... preveris napolnjenost pnevmatik, napolnjenost baterije... skupni doseg...
Pri CX-30 je podobno, mogoče kaj več v primeru avtomatskega menjalnika.
Ali kdo od vas ve, kako je CX-30 povezana na internet, kjer sporoča pozicijo in podatke o vozilu v aplikacijo MY MAZDA? Mogoče vgrajena esim kartica, pogodba s kakšnim operaterjem?
Nič vam ne verjamem, dokler ne navedete kaj konkretno ga je servis polomil, da jih grajate (kateri servis, kdaj, kaj).
Pripeljal M3 na zamenjavo leve sprednje roke. So zamenjali, avto odpeljem in na ravnem gledam, volan postrani. Ker so že končali delovnik, pokličem naslednji dan, razložim, da je volan postrani. Čakam na termin, pripeljem, se oproščajo, da so pozabili narediti optiko. Naredijo optiko, ajde, zdaj pa je, si mislim. Spet na ravnini gledam, volan malo manj postrani, ampak še vedno. Pokličem, z druge strani pravijo, smo pogledali papirje in so vse nastavitve v zelenem območju. Ja, so, ampak pred štelanjem postavite volan TOČNO na sredino, škiljoti!
Sem ga peljal k enemu privat mehaniku, 20 min. dela, na špago, volan u nulo, kolesa b.p.
Te porabe je težko vkalupit, podobno, kot je težko pri električnem kolesu vedet, koliko dolžinskih km in koliko višinskih m bo kolo zmoglo.
Podatek povprečne porabe s teh portalov je nek približek, po kateremu se orientiraš glede na tovarniške podatke. Tisti, ki se bolj vozijo po hribih, v mestih ... bodo imeli povprečje višje, tisti, ki se vozijo po ravninah, na dolge relacije ... pa nižje. Jaz si lahko delam primerjavo samo glede na prejšnjo Mazdo, ker se vozim po istih poteh.
Ne preveč zares vzet vse skupaj ampak vseeno ni smiselno navajat podatke, ki ne služijo ničemur, ker niso realni ampak so le rezultat nekih deviacij.
Se oproščam vsem prizadetim za zavajanje. 😄
Mogoče sem to storil zanalašč, da vas usmerim v nakup X motorja.😜
Kot je nekdo v prejšnjem postu omenil, na spritmonitor si lahko vsak ogleda za specifičen motor porabo, pa tudi na YT se najdejo posnetki testov porabe.
Tole je pa čist nereprezantativno. Ribniica in Rakek sta na cca 500m nadmorske, Koper pa ob morju oziroma blizu 0m. Za realen podatek se bi moral vrniti na izhodišče.
To je tko k da bi se sam hvalil, Da iz Logatca do Ljubljane po regionalki imam porabo 3,2l/100km (Dejansko sprobano in drži) in bi trdil, da je to poraba CD150 dizla. Pač ni, ker je Logatec skoraj 200m višje kot Ljubljana.
To je poraba na tej relaciji, kar je vsakemu jasno, ker je jasno napisano. Povprečna poraba (avto nima še 2000 km) je 6,6 z vožno na Obali, kjer se večinoma vozim gor/dol. Prejšnja Mazda3 1,5 je imela povprečje 6,7. Point zapisa je, da avto kuri malo, s čimer sem več kot zadovoljen, če pa to smatraš za hvaljenje, je pač stvar tvojega razmišljanja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Bom vprašal tukaj v imenu mojega frenda. Kupuje novo CX-5 AT, FWD, koleba pa med 165 in 194 konjskim motorjem. Sta to ista generacija motorjev, ali je kateri z novejšo tehnologijo? Nekje je slišal, da se bolj splača 165, ne ve pa zakaj. Izkušnje koga od vas?
Popravljeno od etchoPovezava za deljenje
Deli na druge strani