Skoči na vsebino
Dnevne luči halogenke - menjava z LED?
Napisano (urejeno)
pred 16 urami je etcho napisal:

Podobna zgodba na mojem bivšem polu gti. Na tehničnem je trdil, da xenon luči niso original. Pa sem lepo rekel, naj preveri pri pooblaščenem prodajalcu serijsko opremo, pa je nekaj odvrnil v stilu "njanjanja" in ni več težil. Ok, za tisti letnik in majhen polo mogoče nenavadno, ampak to morajo vedet.

2010 GTI jih je dobil?

 

Ker smo pol leta prej kupovali 1.2 TSI in jih ni bilo možno dobit. Jeseni z GTI-jem, pa so se pojavile pri Highline.

 

Drugače pa mene je na Focusu vprašal če so kilometri realni, potem če je uvožen....

Nikakor ni prebavil, da ima HUD in full adaptivni led, pa kupljen v Sloveniji.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Bini napisal:

skupaj s ProCeed najnižji crossover.... 

To pa je nekaj novega. 😉

 

Proceed je tretiran kot fastback, nikol xOver!

 

XOver na osnovi Ceed-a je XCeed.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Pazi da te kdo ne sliši, ker so to izjavo si rekel, da suv ni avto. In tu je kar nekaj ljubiteljev SUVov. 😉

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Alex napisal:

Kolega je kupil včeraj Fiat spider, 1.4, turbo multiair. Všečen avto, a zopet sem z mojimi 184 cm višine komaj še sedel v njem. Noter je vsa notranjost  od Mazde. 

Avto ima ročni, natančen menjalnik z zelo kratkimi gibi. Zelo lepo potegne, a tudi žejen je. Povprečna poraba je bila 7,9 litra/100 km. Tudi pri avtocestni hitristi je še kar tih. Zanimiv avtoček. 😊

IMG_20250728_203324.jpgIMG_20250728_203333.jpg

IMG_20250728_203341.jpg

Ta motor in menjalnik sem imel v Giulietti. Top.

 

Za mene, je to najboljša možna kombinacija MX-5.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 21 urami je Valh napisal:

1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov?

Meni je na Mazdi2 štekal občasno rikverc. To se ni nikoli uleglo. Upam, da se tebi porihta. 🙂

pred 21 urami je Valh napisal:

Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer.

Meni je pisalo med 2 in 4 tisoč. Sem celo bral nekje, da mu lahko škodijo nizki obrati na uvajanju enako kot bi mu previsoki.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

Zakaj bi se pa moral hvaliti s plehom? Mišljeno je blo z obnovo vozila. Če si se zapiknil v hvaljenje.

 

Zabredla sva že čisto. Ker sem samo komentiral, da se norčuješ iz velikosti vozila, ki fa imaš doma.

 

Tak da se strinjam. Naredima konec. 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je Slivka napisal:

 

Nikjer se nisem hvalil, da sem AVTO obnovil... 

Če ponavljaš večkrat, da osnovne Mazde 5 ne bi imel in v zapisu, ko ti nekdo ponuja Mazdo 5 z osnovno opremo zapišeš spodnje, je za mene hvalenje:

 

dne 1. 3. 2025 ob 20:14 je Slivka napisal:

Mmmm, bom še malo premislil. Ker ravno zaključujem en projekt: Fiat Cinquecento iz leta 1996. Ličarsko na novo pobarvan, obnovljeni amortizerji, novi zavorni diski, odprt menjalnik in zamenjane sihronske puše, generalka na motorju, nove pnevmatike, ... ... ...

 

Cifra gre proti 3.600€, avto pa v bistvu na novo sestavljen. In trenutno nimamo več potrebe. Če bi bila "polno električna", bi jo vzel za naslednji projekt, pa bi počakala, da bi imel čas. Tako pa obnavljat "na zalogo" avta, ki niti ni točno to, kar si želimo in kar so znali narediti pred 15timi leti, zdaj pa ne znajo več...

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

Kaj "ja in". Ti si po Mazdi2 pljuval, doma pa še hujške igrače obnavljlal.

Tudi za Renault 4 si rabil B kategorijo, pa je bila registrirana za 4 osebe samo 😉

 

Čudno. Limuzina je 4 vratna, kombilumuzini se še šipa odpira.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 8 urami je Slivka napisal:

Mazda 2: a za to rabiš B kategorijo al se to vozi z A kategorijo (kategorija vozil L5e)?

In to se oglašaši ti, ki si obnavljal podobno Fiat igračko (cinquecento al kaj podobnega)? 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

V bistvu je znamka mazda med najbolj zanesljivimi. 😉 Kaja jajca so šele druge znamke. 🤣

 

Ne bo držalo.

 

Kepko šije VW-ja  in za malo šije Alfo po kvaliteti.

Vsaj po mojih izkušnjah. Gostilniške debate pustimo ob strani.

 

Ko ti na Mazdi gre ABS enota ni poceni. Ista enota na BMW-ju je bila ceneje ca. 1800€, na Mazdi 2100€.

pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Kaj pa imaš pri Mazdi na izbiro?

 

Majhen SUV, pa malo večji SUV, pa še malo večji SUV. In to je v glavnem to. Še Zastava je pred petdesetimi leti imela pestrejšo in bolj raznoliko ponudbo kot jo ima Mazda zdaj...

Točno tako.

 

Bi jo imel naprej, a so nehali delati, za mene uporabne, modele.

 

M3 karavana ni, M2 je prešvohna in nek rebrand....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
dne 22. 7. 2025 ob 8:52 je Bini napisal:

Ja, jebo je naredila Mazdi ta EU-eko mineštra....:zvizga:

V ZDA se pa lahko požvižgajo na vse skupaj.... :nevem:

Ehhh. V Ameriki se prodajo bolj močni avti. 

Tudi Subaru (ko še ni bilo EU direktiv) je prodajal v EU samo avtomatike s švohnim motorjem. So japonci enkrat rekli, da če hočeš ročen menjalnik, mora bit močen motor, da je užitek menjavati in to je bil pri njih 3.0 boxer (nisem 100%), ampak to v EU ne bo, ker se pač ne prodaja.

 

Pa če se vrnem na Mazdo. Ni EU kriv, da ni bilo več MPS-a, pa je bla Mazda 3 MPS ali pa Mazda 6 MPS bolan stroj.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano

2010 M2, vodne nisem menjal nikoli. Mikrojermen pa je bil že pri 9. letih čist napokan. Menjal sem še napenjalec pri 11. letih. Začel je prijetno peti.

 

Celo sem menjal malce kasneje še rolco. Ampak to kar se je občasno slišalo pri hladnem avtu, je bil potisni ležaj skopke. Po njegovi, se zvok nikoli ni več pojavil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Če bi naredili anketo na vseh mazda forumih, me zanima, koliko bi bilo razmerje med laptopom in fizičnimi gumbi. 

1.Jaz sem proti laptopu. 

Hmmmm, malo si se vsekal ;)

 

Laptopi imajo malo morje fizičnih gumbov, celo celo Querty tipkovnico.

Verjetno si mislil, da si proti tablicam? 🫣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano
dne 13. 7. 2025 ob 7:47 je Shrek napisal:

Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi. 

Edin problem vključevanja, ki sem ga doživel, je hitra cesta po Apuliji.

Kar prometna, vključevalni pa rekordno kratki. Ali si čakal na boljše čase, ali pa zasukal turbo bencinca prvo in drugo skozi. Ni mi preostalo druge opcije.

 

Drugače pa sem včasih vozil Renault 4 in smo vsepovsod prišli z njo 😎

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Je korist, če ima motor ustrezne senzorje. Večina jih nima.

 

i20n poje od 91 gor. Ampak s 95 butne na overboostu 299-300Nm, s 100 pa 305Nm.

Meni teh 5-6Nm ni tako pomembno. Bolj mi je, da tankam pri nesramen Petrolu, ker prisegam na E5.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Slivka napisal:

najverjetneje podlasica

Ahhh tote naše domače živali 😅

 

Dolga zgodba je zadaj. Kolegu je kuna preglodala kabl, pa je šel na Generali uveljavljat. Dobil je odgovor, da kuna ni divjad. Pa je šokirano vprašal, kaj pa je? Mogoče domača žival?

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 11 urami je NevLado napisal:

Evo, včeraj dal gor GY Asymmetric 6

 

AC NM - LJ center - Postojna - stara cesta do Ilirske in potem dol na Rijeko, tko da dobrih 280 km že za sabo vsega možnega (ac, mestna, regionalka,..)

 

Glasne so isto kot Nexen na AC, v zavojih delajo mogoče malo manj (WUUUUU), vozijo se isto kot Nexen, tople so isto kot Nexen, v vrhniški klanc je šlo isto 160 v četrti kokr z Nexen... EDINO NA NJIH PIŠE DA SO MADE IN GERMANY, kar za Nexen ni veljalo... nevem no, jaz mislim da ko bo folku dokur**** plačeval ta ekstra keš za neke premium firme bodo ugotovili da nas Korejci šišajo po celi črti :lol:

 

 

 

Ko bi vsaj rekel Hankook, ki res dihajo premium segmentu za vrat.

Nexen je po karakteristikah lower midrange, tipa Fulda. Predlagam kak test na YT 😉 TyreReview je izredno dober. Trdi, da ne ve kaj testira, da dobi samo številke, ki jih potem upari s firmami.

 

Nexen so lahko Korea ali China. Odvisno od modela (€).

Hankook so Korea, Hungary ali China 😉

 

pred 8 urami je Alex napisal:

Ni mi jasno, zakaj sploh kupujete športne gume, ko pa se potem le "peljete" po ravni avtocesti. Bolj poceni bi bilo, da v OBI-ju kupite gumo na meter in jo protrdite z elastiko okoli obstoječe gume. Bo enako dobro. 😉

Tudi boljša zavorna je s športnimi.

Po navadi imajo žal športne tudi večjo obrabo, čeprav vsak, ki je do zdaj imel Nexen, mi je rekel, da jih 2x pogleda in je že manj profila.

 

Seveda pa vse kar je črno, pripelje od točke A do B. Tudi spokane, 10 let stare se kupujejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

V ZDA pa lahko vžgejo avte na daljavo (ker so vsi avtomatiki in posledično v P) ter klimo ... Samo Connected Services naročnina mora biti aktivna (prvih par let zastonj).

Focus se AT tudi lahko štarta na daljavo MT pa ne.

Pa ni logike, saj bi avto lahko preveril, če ni v predstavi in je P oz. Električna ročna aktivirana.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.