2 predelana gorska kolesa na strom (obstojeca kolesom dodana baterija in motor)
Avto:
Deluje za v mesto - absolutno po moje najboljsa izbira danes. Ne rabis filat, ne rabis skrbet, mas na izbiro samo ev mode. Poraba 1-3 odvisno kok bremzas. Skratka ta sistem pa kaka yariska, corolla - za mesto to je to
Ne deluje (ni razlike) za relacije - to sem pa jaz....
Delam 500-600 v kosu, vecinoma na motor seveda, so izjeme vmes odvisno od kpnfiguracije. Poraba 7-8, se vedno ok, ampak kot receno ni razlike
Moj naslednji avto bo dizel, zakaj? Cena je bila vecja 49k, prvi servis na 15k 240€, drugi servis na 30k 430€...(ja avto star sele leto, pac delam km)
Ko potegnes crto: NOBENE RAZLIKE, Popolnoma NOBENE.
Kolo:
To mi pa ni zal, sva ravno iz francoskih alp. Col d Iseran (najvisji v evropi) 72km krog, Col d Galibier 45km krog, Col mont cenis, lacets de Montvernier, najstrmejsi odsek Toura...
Vse se je dalo na nacin da telo dela in da uzivas, 250W 80nM dodan dodatek dela cudeze, in ker sva oba ze malo pod emsom, zena pa se hrbet frderban je to to. Pa to ni bil turizem, se kar dela na kolesu.
Pa se en razlog zakaj bo naslednji dizel:
- osebno vidim velik rizik pri vzigu (vceraj se je vzgal kolo postarju!!!), 22.8 se je vzgal kolegu Citroen pred bajto med polnjenjem (vse certificirano vgrajeno)
- letos 12 potrjenih vzigov elektricnih avtov, najvec na AC
- absolutno ne vidim povrnitve stroskov v vsaj 7h letih (stroski so enaki oz celo vecji), ce dodas se ene 18k za soncno elektrarno pa s tem 'prisparas' 300€ na mesec je to 5-6 let visek pa dajes drzavi po vrhu
- v vsej Z Evropi je dizel veliko cenejsi od super (mi smo svetla izjema)
- zarad baterij manjsi kesel samo 50L, jaz sem skoz na pumpi pa hibrid je. Komajda 500-600km na relaciji, tarraco je mel 70L = vsaj 1000km
Trenutno ze 2 leti ni dizla pri hisi ampak 5 bencinarjev od tega en mhev, izkusnja je povedala svoje:
D I Z E L
No moram pa en majhen plus dati rav4: cca 1L manj porabi ko vlece prikolico v primerjavi s Tarracom, tu se rahlo pozna el navor
Pa ce omenjam taracca - pogresam ga, ker je elektronika v rav4 tako butasta da bolj butasta ne more biti, 1,5 leta pa se je ne morem navaditi, na zivce mi gre:
- vsakic ko ugasnes avto se resetira HOLD, radarski tempomat razdalja in vse kar si mel
- 'avto brisalci' niti enkrat ne znajo slediti intenziteti dezja, groza se posebej ko se ulije oni se vedno na izi, pol povecas sensitiviti pa jih ob rosi skoraj fu... s sravfov...
- gumb za radarski je tako majhen da moj palec pokrije naenkrat cancel, set, plus, minus....veckrat sem med voznjo nehote izkljucil tempomat namesto da bi pospesil pritisnem cancel, vedno moram strogo pogledat dol kaj pritiskam...
Avto se drugace pelje super ampak ta elektronka in upravljanje me ubija...3 dni je bil star ko je sel v teglc za roze ker nisem vedel da se hold resetira in da dejansko lahko odpres vrata v D pa bo avto sel sam.
Tarraco - Hold je vedno delal dokler nisi sam izklopil, ko si vrata odprl rocna se je aktivirala....
Nemcija : Japonska 102:1
Tko, mel sem mal casa ker cakam pr dohtarju
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ma ne vem, če je res vse na ljudi zvračat. Že sam moram biti kr dobro pozoren, da vidim, a mi gorijo luči al ne, podnevi v dežju. Sistem je auto, ravno zato, da prepreči pozabiti prižgat luči, ampak v trenutku, ko pa dela bolj po svoje je pa prej narobe kot pa pomoč.
Tolk avtomatike, ampak da bi izkoristili senzor za dež in vklop brisalcev, da bi to zaznal in takrat obvezno vklopil luči - hmmm tolk daleč v razmišljanju pač načrtovallci očitno niso prišli.
Vidis ce bi imel (4 leta starega) Seata, bi to izbiro imel
- vklop zadnjih dnevnih luci stalno (scandinavian lights)
- vklop zasencenih z vklopom brisalcev
pa to sploh se ni vse
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ravnal bi se tako kot bi se tukaj, ?e semaforji ne delajo; torej sem na prednostni cesti....
?e semaforji ne delajo, veljajo prometni znaki, ?e ni prometnih znakov velja osnova - desno pravilo, pravilo sre?anja in nenazadnje odstop prednosti (kar je utopija pri nas), tako da malo pazi.....tudi ?e ima? prednost ne pomeni da kar gre?
Lep primer je kri?i??e na vrhu tacenskega klanca, ?e pride? iz ?rnu? pono?i ko semaforji utripajo, misli? da si na prednosti, jok se vklju?uje? na prednostno in ?e huje uni ki gredo iz tacna proti ?rnu?am ZAPU??AJO glavno, kljub temu da gredo naravnost.
Pono?i je tam pestro pa ?eprav sta 2 avta na 5 minut tam.
Ekola, pono?i se ve?inoma vidi samo znak za prednost, ne pa ?e dopolnilna, tako da vsak samo pi?iiiii
Za 20 motoristov bos stal 5 min vec, v povprecju je pa celotna kolona hitrejsa.
Glej drugace, tudi pred teboj so bili motoristi ki so sli prej cez prehod in s tem skrajsali cas vsem za seboj.
V zadnjih treh letih na Slo/hr meji se niso naredili drugega kot mahali....
Sem ze veckrat pomislil, da ce bi bil tihotapec bi definitivno to delal z motorjem
Na balkanu pa sploh, malo je problem (zgodovina) ko se vracas iz Bosne ali Srbije na Hrvasko....juzneje pa ko vidijo slovenca in to na motorju...skor te izljubijo pa mahajo....(sam da mas zeleno karto )
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V?asih se vpra?am, ?e ne bi bilo bolje obvezno delati A + B izpit (ne glede za katerega se prijavi?), po moje bi bilo produktivno. Ker si veliko bolj?i opazovalec in voznik v tem primeru.
Pa DEFINITIVNO bi uvedel opravljanje izpita v ne-lokalnem mestu, primer si iz Lj, vozi? v Lj, zato ko se izpitnik na izpitni vsede v avto dolo?i ?ele takrat - no danes gremo relacijsko v MAribor, tam bomo naredili krog in nazaj (Ali pa Postojna, Koper, what ever).
Vsak ki dela vaje in izpit v svojem mestu je napiflan vsako kri?i??e in traso v naprej, potem pa zapusti svoje mesto ali ulico pa je bogi.
Zaradi gu?ve sem delal izpit za motor na Jesenicah, sem si res sam najprej mislil, cool 2 kri?i??a. Jebo te, kje me je vozil, nikoli ?e bil, in dejansko brez spremljanja okolice, znakov, pravil itd ni ?lo.
Pa ?e obenem se sploh nisem zavedal motorja in imel pogled vedno naprej, kar je pravilno.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nazadnje je bilo pri Vrhniki mesec nazaj v ogromnem monsumu, ce binse takrat ustavil, garant ne bi vec tukaj sodeloval....avti non stop bremzali, vecina brez zadnjihbluci seveda, in najbolje je bilo da sem z rahlo vecjo hitrostjo bil na levem (najhitrejsi celo) z dolgimi in meglenkami.
In evo par tednov nazaj v nemciji nekdo pokegljal 4 motoriste ki so se zaradi dezja ustavili na odstavnem.
Jaz v takih situacijah ne gledam na zakon ampak vzamem zadevo v svojo kontrolo oz tako da lahko kontroliram dejanja drugih z nacinom manevriranja in izogibanja (bremza je poguba)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ce sem ze omenil Pariz, tam je situacija drugacna, saj mesto nima vec prostora za parkiranje, zaro je motoristov vsaj enako ce ne ze vec v mestu. S tem naj bi vzpodbujali cistejse okolje in tudi dostopnost in produktivnost (cakas tudi 3 ure na cesti tam zjutraj)
Ok pustimo to da imajo tudi urejen javni promet....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Preden kdo pomisli, kaj je efekt in zakaj bi enosledna vozila imela tu prednost, ga vabim kot sopornika na motorju v petek ob 16h en krog po AC. Najprej strogo po pravilih gas bremza na enem pasu in potem med pasovoma.
Da smo si na jasnem - govorim v primeru zgostitve in zastojev! V primeru tekocega prometa smo vsi dolzni voziti enako.
Ima pa ta ukrep nezazelen oz negativen ucinek, ki lahko zelo poveca moznost nesrec motoristov - tistih ki to zacnejo izkoriscati, torej spet smo pri cloveskem faktorju.
Ko vozniki zacnejo upostevati dosledno to pravilo se na sredi ustvari mini avtocesta, in pride do prehitrih voznikov (motorjev!). Ta izkusnja je velik velik problem v Parizu, kjer ce ne gledas v spegu na Periferiqu (obvoznici) takoj snames scooter (tak ki leti vec kot 100).
Vsi upalijo 4 smernike in gas.....
Tezko je, ker glave voznikov niso na mestu, ki razmislja o vseh udelezencih, ampak samo o svoji situaciji.
To pisem kot izkusen motorist, ki potrebuje tak pas in kot zaveden voznik na 4 kolesih. Problem je na obeh straneh, pri avtomobilistih, ki za inat ne bodo dali prednosti, smernika itd ter cestnih Marquezih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
@Bossek: probi M3 sedan, vzadi ma dost ve? placa na vi?ino. Je pa res, da je odprtina kufra tak mala, da bom vrjetno ?e pivo mogu nehat pit, ker se gajbe ne bo dalo not dat xD
Ma pa cx vecjo nosilnost za pir
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
The manual transmission was discontinued for the 2019 model year, however Mazda has hinted that it might be available as a special-order option in the future.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Mojih 5 centov na to temo:
Rav4 Hybrid 4x4 2023
2 predelana gorska kolesa na strom (obstojeca kolesom dodana baterija in motor)
Avto:
Deluje za v mesto - absolutno po moje najboljsa izbira danes. Ne rabis filat, ne rabis skrbet, mas na izbiro samo ev mode. Poraba 1-3 odvisno kok bremzas. Skratka ta sistem pa kaka yariska, corolla - za mesto to je to
Ne deluje (ni razlike) za relacije - to sem pa jaz....
Delam 500-600 v kosu, vecinoma na motor seveda, so izjeme vmes odvisno od kpnfiguracije. Poraba 7-8, se vedno ok, ampak kot receno ni razlike
Moj naslednji avto bo dizel, zakaj? Cena je bila vecja 49k, prvi servis na 15k 240€, drugi servis na 30k 430€...(ja avto star sele leto, pac delam km)
Ko potegnes crto: NOBENE RAZLIKE, Popolnoma NOBENE.
Kolo:
To mi pa ni zal, sva ravno iz francoskih alp. Col d Iseran (najvisji v evropi) 72km krog, Col d Galibier 45km krog, Col mont cenis, lacets de Montvernier, najstrmejsi odsek Toura...
Vse se je dalo na nacin da telo dela in da uzivas, 250W 80nM dodan dodatek dela cudeze, in ker sva oba ze malo pod emsom, zena pa se hrbet frderban je to to. Pa to ni bil turizem, se kar dela na kolesu.
Pa se en razlog zakaj bo naslednji dizel:
- osebno vidim velik rizik pri vzigu (vceraj se je vzgal kolo postarju!!!), 22.8 se je vzgal kolegu Citroen pred bajto med polnjenjem (vse certificirano vgrajeno)
- letos 12 potrjenih vzigov elektricnih avtov, najvec na AC
- absolutno ne vidim povrnitve stroskov v vsaj 7h letih (stroski so enaki oz celo vecji), ce dodas se ene 18k za soncno elektrarno pa s tem 'prisparas' 300€ na mesec je to 5-6 let visek pa dajes drzavi po vrhu
- v vsej Z Evropi je dizel veliko cenejsi od super (mi smo svetla izjema)
- zarad baterij manjsi kesel samo 50L, jaz sem skoz na pumpi pa hibrid je. Komajda 500-600km na relaciji, tarraco je mel 70L = vsaj 1000km
Trenutno ze 2 leti ni dizla pri hisi ampak 5 bencinarjev od tega en mhev, izkusnja je povedala svoje:
D I Z E L
No moram pa en majhen plus dati rav4: cca 1L manj porabi ko vlece prikolico v primerjavi s Tarracom, tu se rahlo pozna el navor
Pa ce omenjam taracca - pogresam ga, ker je elektronika v rav4 tako butasta da bolj butasta ne more biti, 1,5 leta pa se je ne morem navaditi, na zivce mi gre:
- vsakic ko ugasnes avto se resetira HOLD, radarski tempomat razdalja in vse kar si mel
- 'avto brisalci' niti enkrat ne znajo slediti intenziteti dezja, groza se posebej ko se ulije oni se vedno na izi, pol povecas sensitiviti pa jih ob rosi skoraj fu... s sravfov...
- gumb za radarski je tako majhen da moj palec pokrije naenkrat cancel, set, plus, minus....veckrat sem med voznjo nehote izkljucil tempomat namesto da bi pospesil pritisnem cancel, vedno moram strogo pogledat dol kaj pritiskam...
Avto se drugace pelje super ampak ta elektronka in upravljanje me ubija...3 dni je bil star ko je sel v teglc za roze ker nisem vedel da se hold resetira in da dejansko lahko odpres vrata v D pa bo avto sel sam.
Tarraco - Hold je vedno delal dokler nisi sam izklopil, ko si vrata odprl rocna se je aktivirala....
Nemcija : Japonska 102:1
Tko, mel sem mal casa ker cakam pr dohtarju
Popravljeno od juresLive your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani