Zanimivo, kao imamo različen okus... men je ravno to všeč, da se krožnica gume prilega odprtini v blatniku in mi je tole skoraj idealno. Nižanje me spominja na turške gastrbajterje.
Mene bi najprej zaskrbel preoblečen volan pri 4 leta starem avtu... to je milo rečeno čudno. Da pa nekdo menja samo en par gum je pa to tud neobičajno in to na 4x4 avtu, kar je navadno zelo hitro vzrok, da je avto treba klepat in ličat.
To so vse stvari, ki avta ne prodajajo in zato jih pač ne dajejo gor, čeprav bi bilo čist smiselno z minimalnimi stroški. Žal je tako, da ta svet dejansko gleda samo še fasado vsebina je pa nekje zadaj, načeloma nepomembna kar je v bistvu škoda.
Samo glede barve - kot izgleda sta najbolj občutljivi na kamenčke tisti posebni najdražji barvi rdeča in siva in pa tiste nemetalik bela. Vse ostale so kar trpežne.
Bolj verjetno, da živi v Celju pa hod v Lj v službo in zato servisira v Lj, ker spotoma zapelje pred šihtom na servis, popoldne pa avto prevzame. V Celju bi si pa moral dopust vzet za servis oziroma fehtarit za nadomestni avto, ki ga navadno še zaračunajo.
Japonci temu rečejo Kei car oziroma neki kot pri nas A-segment najmanjših vozil, ki so primerna za v mesta pa še vedno dovolj za na AC. Če se ne motim morajo biti krajši od 3,5m, motor 660ccm, in 64KM, da padejo v to izredno ugodno obdavčitev.
Avti so pa v bistvu grdi, grši pa najgrši, kar je možno sploh izdelat.
Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.
Letos so v finalu
Škoda Octavia
VW Golf
Peugeot 2008
Renault Captur
Hyundai Tucson
Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.
Malce smo zašli... imamo pa tud mal premal podatkov, kakšen vsekolesni pogon bi rabil, ker dejansko pravi 4x4 z blokado diferencialov in pravimi offroad zmogljivostmi sigurno ne bomo našli v šminkastih SUV-ih in kvazi offroad karavanih.
Naredil en 35km krog po obvoznici okoli Lj. Ker so avtopralnice zaprte in je škoda neizkoristit dežja, da ti spere podvozje so pač potrebne tudi take brezvezne vožnje. Soli pa ni več spodaj...
Kot zanimivost. Hyundai in kia sta razvila ročni avtomatski menjalnik. Torej ena varjanta je prestavljaš normalno kot ročni menjalnik ampak pedala za sklopko nimaš. Senzorji zaznavajo premik in potem posledično aktuator preko krmilne enote krmili vklop in izklop sklopke. Druga varianta je pa ročni menjalnik kateri ima pedal sklopke vendar je vklop električni. Vglavnem zanimiva tehnologija. Če bo le možnost bi rad probal ročni menjalnik brez pedala sklopke.
Glede rje pri avtih se lahko pogovarjamo le, če so bili kupljeni novi in smo jih sami vozili. Vse ostalo je pa na nivoju babe vračarice, ker ne vemo kaj je predhodni lastnik počel z avtom. Nestrokovna popravila, učenje plavanja, popolnoma zanemarjeno vzdrževanje in čiščenje.
ZAto pri nas po štirih Mazdah rje ni bilo. Ok tisto spodaj, ko je malo površinske je brez veze, če pa koga moti pa naj da zaščitit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo, kao imamo različen okus... men je ravno to všeč, da se krožnica gume prilega odprtini v blatniku in mi je tole skoraj idealno. Nižanje me spominja na turške gastrbajterje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani