Cipan avtomatik je manj obcutljiv glede prirasta navora kot pa avto z rocnim menjalnikom, kjer se ponavadi sklopka in vztrajnik znatno bolj obrabljata in tudi prej poslovita ...
Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika.
Nima touchscreena - itak je tako odmaknjen, da je uporabniku neprijazno, da bi gor šlatal. Jaz na svoji sem touchscreen samo sprobal, vse ostalo mi je pa čist priroćno z gumbom upravljat. Med vožnjo je mnogo bolj natančno kot šlatat po ekranu - primerjam z uporabo na službenih passatih in golfih ter na električnih.
Haha Alex... ko je bila cena nafte nizka in je ablast komot držala na 1EUR si tulil "hvala vlada", zdej pa praviš, da je visoka cena krivda v svetovni ceni nafte. Seveda je in to je definitivno glavni faktor in to takrat, ko je cena nizka in takrat ko je visoka, vlada gor al pa dol.
Zato pa, če hočeš res dobro zimsko gumo, ki je odlična na mokrem in tudi suhem, je to Dunlop. Meni je držala do konca, ni popustila po letu ali dveh.
Word..
Vrednost gume se pokaže šele čez čas in tista guma, ki zdrži ves čas uporabe od začetka do konca je tisto kar me prepriča, da ostajam na Dunlop-u. Od kar so začeli uporabljat serijo v kateri je črka D (3D) je to top guma.
Je res... tik pred čiščenjem in po njem se pozna nekoliko razlike. Sicer zel omalo ampak po občutku nekaj konjev, kar je razumljivo saj delno zabasan filter pač onemogoča maksimalen pretok izpušnih plinov.
Seveda zasmradi, če pa žge DPF filter do 800 stopinj. Vse kar v in na ohišju filtra se začne žgat in zato imaa vonj. Najhujš je bilo takrat, ko je avto še nov in se žge tudi konzervans, kjer ga niso uspeli očistiti.
Jaz ima občutek, da je takrat celo malo bolj odziven oziroma, kot da bi imel dodatne konje.
Hmmm, sodelavec je na tak način počil šipo na službenem golfu. Ker je poznal to finto z brisalci (ima tud sam VW-ja) je lepo postavil brisalce v servisni položaj in jih dvignil, pol se je pa spomnil, da bi bilo dobro, da avto zalaufa in da mu ogreje notranjost. Pa je blo poka, ko je brisalec udaril ob steklo. Tako, da to kar sem napisal se dejansko lahko zgodi v praksi. Če ne verjameš pa sprobaj, sam za posledice ne odgovarjam.
tud na mojem wc je tko... ugasneš avto, kjluč ven.. in ročko dol kot bi želel pobrisat..in se postavijo gor
na tvojem WC-ju? hmmm, kot bi bla navodila za tazadnjo obrisat. 😈
Ampak v tem sneženem vremenu je tole fejst neprektična zadeva, ko želiš odmaknit brisalce od šipe, da jo očistiš pomrznjenega snega. In seveda bohnedej, da pozabiš odmaknjene od šipe in daš kontakt, ker želiš, da se ti avto ogreje. Roka brisalca najprej zaruži po robu havbe nato pa brisalec s silo udari po šipi. Z mal "sreče" poči še šipa.
Ko menjaš prestavo v višjo, avto ne potegne takoj ampak se malo "vsede", ne, "skoči", ampak potegne z zamikom.
Tole pa prvič slišim.. Ne na tej ne na prejšnji se v sami vožnji ni poznalo praktično nič. Če ne bi bilo prikaza trenutne porabe in nekoliko drugačnega zvoka sploh ne bi vedel za regeneracijo.
Alex, ne rečem, da je karkoli narobe pri tvoji, ampak dejansko to ni splošni pokazatelj.
Drugače pa se pridružujem mnenju ostalih, da je tole po vsej verjetnosti menjal olje en šalabajzer, ki ne ve kaj tist X sploh pomeni in je nalival toliko časa olje, da ni prišlo do te oznake.
Japonci seveda lahko in znajo narest močnejše različice. Problem je v EU, ker se takoe motorje in moči finančno kaznuje z ekološkimi taksami na izpuste. Tega recimo Ameri nimajo in zato tam laufa Mazdin 2.5 turbo z 250KM po novem tudi v Mazdi 3.
Sej zato je pa imel pri meni en tak poseben prostor v srcu, ki me je zbližal z bogom, saj sem vsakič, ko sem ga zagledal rekel "o moj bog" in sem ga zato tudi ljubkovalno klical kapelca.
Pred 30 leti je bilo marsikaj redkost. Celo tako osnovne stvari, kot je večstrankarska demokracija. Pa kavbojke v naših trgovinah tudi. Tako,da so bile samo štiri brzine v stoenki pravi luksuz. 🤗
Ja kolk pa misliš, da so imeli takrat brzin ostali avti takega razreda? Več kot 4 je bil že kar luksuzen avto.
Jaz v večstrankarsi demokraciji tudi ne morem v teh časih kupiti kavbojk v štacuni, pa zato ni vzrok to, da je danes nedelja.
Ma niti ne... mi je bolj pomembno bilo, da je šla brez jebanja z raznimi rođoti. Še enkrat bom povedal, kot že mnogokrat - tud jurja je vredno, da nimaš opravka s takimi preprodajalci. Ampak, ko voli nek izvoli in naj se jebe par mesecev, na koncu pa je še vsak popustil in dal za bistveno manj kot je mislil.
ampak s ceno je pa optimist... jaz sem lani svojo v brezhibnem stanju s skoraj pol manj km dal za 3000 EUR. Sicer pa... naj trg pove, da ne bom kej bv naprej govoril.
Od kdaj so ble pa PFL dizelce 185km? A je dal 2.2 motor namest 2.0. not? Se to sploh da homologirat?
Od 2009 so bili not 2.2 motorji s tremi močmi in eden je bil točno s tako konjažo. 2.0, je bil praktično samo dobro leto v uporabi pa še to le zaradi tega, ker so zamujali z 2.2 dizlom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kje si pa to slišal? Drži pa če je voznik konj brez občutka in s ful gasom speljuje z drsčo sklopko bo pa res šlo vse rakom žvižgat. V kolikor pa znaš in se ne greš drag race iz nule pa ni šanse, da ročnega zjebeš prej kot avtomatika.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani