Skoči na vsebino

mx3 launch control

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a bi znau gdo od majstrou zvezat launch control v mazdin 2.5 KL-DE motor? sem se pogovarjal z enim od bratou tic ampak so to delali samo preko megasquirta kar pa nebi vezal. ?e gdo ve kako bi se dalo to doma naredit bi prosil za komentar in navodila ali pa ?e gdo ve komu peljat da to naredi :D

concept.gif

Napisano

U a bo ?e en pol?ek projekt :P

 

vseved bi najbr? bol to?no vedel, se mi pa zdi da bo potrebno vgradit kak piggyback ali celo stand alone..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Gre se samo za LC, sepravi da ti dr?i obrate preden seplje?, za optimalni ?tart seveda. Jaz useeno priporo?am MS ker so potem opcije odprte za nadaljni tunning ?e posebej ?e misli? kdaj dat gor turbino. Pa? spla?a se ker lahko ?e optimizira? vbrizg ter iztisne? ?e kakega dodatnega konja pa ?e traction control (pogoj je ABS avto) si na?tima? da nebo v prazno vrtel pri kakem drag raceu. :hudicek:

 

Druga?e pa google :jezicek:

panoramska.jpg
Napisano

Vgraditi moras drug motorni racunalnik. Ni druge.

 

Z dodatnimi predelavami ti tak motorni racunalnik omogoca vse mozne nastavitve. Tako lahko

prilezes do 250 konjev s tem motorjem. Brez vgradnje turbine.

 

Ce rabis ti lahko vse to zmontiram, nastelam.

Napisano

Vgraditi moras drug motorni racunalnik. Ni druge.

 

Z dodatnimi predelavami ti tak motorni racunalnik omogoca vse mozne nastavitve. Tako lahko

prilezes do 250 konjev s tem motorjem. Brez vgradnje turbine.

 

Ce rabis ti lahko vse to zmontiram, nastelam.

 

aha... hmm no tole mi je interesantno ampak bi pa rad vedel usaj pribli?no kolilko se vrtijo cene te tvoje ponudbe preden se spustim v to predelavo. lahko na ZS.

 

Symon: tole bi rabu ubistvu za drag race ker se mislim udele?iti takoj ko to zmonteram in malo opedenam ?e motor (dro?niki se mi zdijo nekam glasni) in v petek ko bo ?as ?e sledi servis ker je trenutno notri 5w30 olje in je malo preredko za motor ki ima ?e toliko kilometrou. pridejo pa obvezno tudi sve?ke druge.

concept.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.