Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

torej imam te?avo, od takrat ko je bil zamenjan akumulator, na voznikovi strani kjer lahko upravlja? ?e z ostalimi ?ipami le te ne delujejo. Zgodi se namre? da po nekem ?asu recimo da lahko dvigujem ter spu??am po dve ali pa tri ?ipe(sovozniku ter ozadaj leva ali desna stran) na to pa spet ne, to se mi je za?elo dogajat od takrat ko je bil zamenjan akumulator. Lahko omenjen problem re?im sam z kak?nim resetom ali ne preostane drugega kot ponovno reprogramiranje ra?unlanika za dvig ter spust ?ip. Avto pa je mazda3 letnik 2006/2007 1,6i TX.

Napisano

evo, isti problem se je men zadn? naredu, ko mi F-ka ni hotla u?gat (pa? izpraznjen akumolator). Pol sm ga pa? prestavu iz 3-jke tja, tolk da je F-ka u?gala in sm ga dal nazaj v 3-jko. Pomik ?ip mi je delu samo na voznikovi strani, pa ?e to ne avtomatsko, kasnej je za?el delat tut avtomatsko, ostalih 3 ?ip pa nemorem ve? odpret :ne vem:

Napisano

Keri ?alabajzarji, d bi pa v navodila pogledal bi blo pa tuma? ?

 

Lepo da? kontakt in se sprehodi? do sovoznikovih vrat in na sovoznikovih vratih spusti? ?ipo dol in dr?i? stikalo ?e par sekund ne glede da je ?ipa do konca dol in potem pa ?e zapre? ?ipo in pravtako dr?i? stikalo gor ?e par skund(to ne pomen 20 sekund ampak cca 5).

Vse to ponovi? ?e na zadnjih dveh vratih in međik vse ?ajbe lahko ?iba? na ?oferskih vratih.

 

:pepsi:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Keri ?alabajzarji, d bi pa v navodila pogledal bi blo pa tuma? ?

 

Lepo da? kontakt in se sprehodi? do sovoznikovih vrat in na sovoznikovih vratih spusti? ?ipo dol in dr?i? stikalo ?e par sekund ne glede da je ?ipa do konca dol in potem pa ?e zapre? ?ipo in pravtako dr?i? stikalo gor ?e par skund(to ne pomen 20 sekund ampak cca 5).

Vse to ponovi? ?e na zadnjih dveh vratih in međik vse ?ajbe lahko ?iba? na ?oferskih vratih.

 

:pepsi:

 

it works, thx :aaaaa: spet si re?u 2 muhe na en mah :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.