Skoči na vsebino

te?ave pri vzratni vo?nji (pokanje)


Priporočeno sporočilo

LEP POZDRAV..mene pa zanina kaj bi lahko bilo na mazda 3 ko ga da? v vzratno brzino pa malo rukne? z kupngo nekaj poka...biu sem pr mehaniku pa sma gledla in ugotovila da bi morda bla na desni strani una guma ko je na roki nw ka se to?no re?e ker na levi je bla menjana na desni pa ne...zanima me ?e je meu kdo kak isti problem...hvala za odgovore... <_<

Not drink when Drive
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdravo!

Mislim da je opisoval tak problem uporabnik Lesko! Vsaki? ko prestavi? vzratno kot bi se nekaj premaknilo a ne? Potem pa vse ?tima..

.

.

.

evo najdu

 

 

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4759&hl=

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdravo!

Mislim da je opisoval tak problem uporabnik Lesko! Vsaki? ko prestavi? vzratno kot bi se nekaj premaknilo a ne? Potem pa vse ?tima..

.

.

.

evo najdu

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4759&hl=

 

aha ok..?ist istu men dela.. ja pa ko ma?ino vgasne? se tk malo ?uje tudi....

Not drink when Drive
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej to je dobra nalo?ba, ?e je nosilec iz zlata, ker zlato je danes zelo visoko vrednoteno.. :hudicek:

 

Evo biu na servisu v velenju pa se je det not vsedo pa je rek da je na polosovini tista podlo?ka izrabljena .... Ki so jo v?asih popravljali preko garancije... Rek je da zadj pa ni? nemore preko garancije..pozdlo?ga stane okrog 70euro seveda me je hotel ?e mal nategniti in je reko da ko to narazen dobi? gre u pizdo ?e le?aj ki je cena 80euro pa delo okrog 300euro da vse zrihta...no potem pa sem se meno z enim mehaniko ko ma 10euro na uro pa je meu isto mazdo 3 pa mu je isto delalo...sem ga vpra?o kolk dela je na tem da on to zamenja re?e dobro uro sem reko ok kupim podlo?ko pa zamenjama...povem mu ?e da mi je na servisu rek da je treba se le?aj menjat pa je moj mehanik rek da ne ker je tk nareto ko narazen dobi? se razleti seveda se vse pobri?e nama?e in vstavi nazaj......Tako da bom popravil za okrog 80-90euro...Sam da bi kasirali na glavnem servisu znajo tudi nategnit...jeaa... :cheers::cheers:
Not drink when Drive
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.