Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni Mazda "kolegi"!

 

Gre za Mazdo 323F BJ 1.4I 16V hatchback letnik 1999. Motor ob?asno cuka. Cukanje je ?isto naklju?no, nikakor ne morem definirati kakega vzorca ali razloga. Edino kar lahko re?em je to, da cukne vedno ob dodajanju plina, nikoli med vo?njo s konstantnim plinom. Npr. gas doda?, pa preden normalno pospe?i cukne 1x, 2x ali 3x in to tako, kot da bi mu nekaj popolnoma prekinilo dovod goriva ali odvzelo kontakt. Potem npr. ?e bolj pritisnem stopalko plina ali pa jo spustim in ponovno pritisnem, je pa kar naenkrat spet OK. To cukanje se npr. enkrat zgodi, pa potem nekaj dni ni? ne cuka, pa pol spet kak dan, dva mal pocuka, pa spet nekaj dni ni? itd.

 

Sam sem postoril oz. preveril ?e naslednje:

- preveril sve?ke, v?igalne kable, razdelilno kapo, rotor?ek, sesalno cev, razne gumi cev?ice - vse je videti normalno

- o?istil sem loputo in motor?ek prostega teka

- preveril in rahlo o?istil MAF (ta je bil pred letom dni tudi zamenjan)

 

Zdaj pa nimam ve? idej, kaj bi ?e lahko pogledal. Predvidevam, da gre za kako "elektronsko" ali "senzorsko" napako, a kako jo odkriti? OBD priklju?ka avto ?e nima, ima pa neko kvadratno "Dyagnosis" vti?nico. Na poobla??en servis se mi zdi neumno hodit, ker npr. v Novem mestu nimajo ra?unalnika za priklopit - vsaj tako so rekli, ko sem enkrat ?e bil tam - pa ?eprav so poobla??eni serviser za mazde. V LJ v BTC so mi tud rekli, da ga ne morjo priklopit na ra?unalnik. Kaj mi torej ?e preostane? Morda famozni Avto Pelko? Ali lahko sam ?e kaj pogledam ali poizkusim?

 

Za vsak nasvet bom zelo hvale?en.

 

LP

Svadreb

Napisano

malo pobrskaj po forumu , vem da je bil nek trik z led diodo in to kvazi obd uticnico kako si preveril napake na masini , glede na stevilo blinkov ledice

Napisano

Preglej rebrasto cev od filtra za zrak, pa injektorje spucaj,pa bo. :) Vsaj pri moji je blo tko-po?ena cev, pa zapacani injektorji pri 175kKM. :prstgor:

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Vse do pred kratkim te?ave ?e nisem odpravil, sedaj pa sem jo kon?no uspel re?iti.

Problem je bil v potenciometru lopute. Ta je bil zamaknjen za par mm. Pritrjen je z 2 vijakoma, ki imata elipsasti luknji, da se potenciometer lahko malce su?e. Ko sem poleti ?istil loputo ga o?itno nisem namestil to?no nazaj v optimalno pozicijo, ki je, kot ka?e, le ena. Malo sem ga premikal sem in tja in ko so bili obrati v prostem teku pri ogretem motorju najni?ji, sem ga fiksiral. Sedaj motor ?e ene 2 tedna dela bp.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Meni je to isto delalo dokler se ni docukal do konca ,pol pa nik ve? hotu v?gat napaka pa je bla

v razdelilcu v?iga impulzator . Nabavu ga na otpadu zamenjal in avto laufa kot urca

Napisano

Meni je to isto delalo dokler se ni docukal do konca ,pol pa nik ve? hotu v?gat napaka pa je bla

v razdelilcu v?iga impulzator . Nabavu ga na otpadu zamenjal in avto laufa kot urca

 

WTF ?? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.