Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni Mazda "kolegi"!

 

Gre za Mazdo 323F BJ 1.4I 16V hatchback letnik 1999. Motor ob?asno cuka. Cukanje je ?isto naklju?no, nikakor ne morem definirati kakega vzorca ali razloga. Edino kar lahko re?em je to, da cukne vedno ob dodajanju plina, nikoli med vo?njo s konstantnim plinom. Npr. gas doda?, pa preden normalno pospe?i cukne 1x, 2x ali 3x in to tako, kot da bi mu nekaj popolnoma prekinilo dovod goriva ali odvzelo kontakt. Potem npr. ?e bolj pritisnem stopalko plina ali pa jo spustim in ponovno pritisnem, je pa kar naenkrat spet OK. To cukanje se npr. enkrat zgodi, pa potem nekaj dni ni? ne cuka, pa pol spet kak dan, dva mal pocuka, pa spet nekaj dni ni? itd.

 

Sam sem postoril oz. preveril ?e naslednje:

- preveril sve?ke, v?igalne kable, razdelilno kapo, rotor?ek, sesalno cev, razne gumi cev?ice - vse je videti normalno

- o?istil sem loputo in motor?ek prostega teka

- preveril in rahlo o?istil MAF (ta je bil pred letom dni tudi zamenjan)

 

Zdaj pa nimam ve? idej, kaj bi ?e lahko pogledal. Predvidevam, da gre za kako "elektronsko" ali "senzorsko" napako, a kako jo odkriti? OBD priklju?ka avto ?e nima, ima pa neko kvadratno "Dyagnosis" vti?nico. Na poobla??en servis se mi zdi neumno hodit, ker npr. v Novem mestu nimajo ra?unalnika za priklopit - vsaj tako so rekli, ko sem enkrat ?e bil tam - pa ?eprav so poobla??eni serviser za mazde. V LJ v BTC so mi tud rekli, da ga ne morjo priklopit na ra?unalnik. Kaj mi torej ?e preostane? Morda famozni Avto Pelko? Ali lahko sam ?e kaj pogledam ali poizkusim?

 

Za vsak nasvet bom zelo hvale?en.

 

LP

Svadreb

Napisano

malo pobrskaj po forumu , vem da je bil nek trik z led diodo in to kvazi obd uticnico kako si preveril napake na masini , glede na stevilo blinkov ledice

Napisano

Preglej rebrasto cev od filtra za zrak, pa injektorje spucaj,pa bo. :) Vsaj pri moji je blo tko-po?ena cev, pa zapacani injektorji pri 175kKM. :prstgor:

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Vse do pred kratkim te?ave ?e nisem odpravil, sedaj pa sem jo kon?no uspel re?iti.

Problem je bil v potenciometru lopute. Ta je bil zamaknjen za par mm. Pritrjen je z 2 vijakoma, ki imata elipsasti luknji, da se potenciometer lahko malce su?e. Ko sem poleti ?istil loputo ga o?itno nisem namestil to?no nazaj v optimalno pozicijo, ki je, kot ka?e, le ena. Malo sem ga premikal sem in tja in ko so bili obrati v prostem teku pri ogretem motorju najni?ji, sem ga fiksiral. Sedaj motor ?e ene 2 tedna dela bp.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Meni je to isto delalo dokler se ni docukal do konca ,pol pa nik ve? hotu v?gat napaka pa je bla

v razdelilcu v?iga impulzator . Nabavu ga na otpadu zamenjal in avto laufa kot urca

Napisano

Meni je to isto delalo dokler se ni docukal do konca ,pol pa nik ve? hotu v?gat napaka pa je bla

v razdelilcu v?iga impulzator . Nabavu ga na otpadu zamenjal in avto laufa kot urca

 

WTF ?? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.